• Soren Virtanen

    •••

    Human • Guardian • 25 • Outfit • @ Carnival • & Laurel
          Soren.
          Alhoewel zijn gehoor niet voldoende is ontwikkeld om haar stem te kunnen horen, ziet hij zijn naam gevormd — haar mondhoeken die omhoog krullen. Wanneer haar kijkers eveneens oplichten, ziet hij haar schouders ontspannen. Rondom haar hele lichaamshouding hangt een rust, alle stress verdwenen — een complete verandering.
          Vanwege het gemompel van anderen krijgt Soren in de gaten dat Laurel in beweging is weten te komen — op weg richting niemand minder dan hijzelf. Grijnzend stapt hij naar voren, haar tegemoet willen komend binnenin de menigte. Wanneer ze start te sprinten blijft hij echter doodstil stilstaan — de plotseling gevoelens van niets minder dan liefde rondom hem heen spoelend als een vloedgolf. Alhoewel ze elkaar slechts een minimale periode werkelijk echt kennen, heeft Laurel een vaste plaats verworven binnenin zijn kleine leven. Soren slikt moeizaam.
          'Vang!'
          Lachend weet hij zijn armen op tijd te openen voor een vliegende Laurel — haar armen om zijn nek in seconden. Ondanks dat ze middenin een menige staan, voelt het alsof zij tweeën de laatste personen op de aarde zijn momenteel. Voorzichtig krullen zijn armen zich rondom Laurel — haar ondersteunend tegen zijn lichaam.
          'Je bent echt weer terug.'
          Soren voelt zijn grijns langzaam veranderen in een oprechte glimlach — zijn kijkers slechts gefocust op haar gezicht.
          'Welkom thuis.'
          Alle warme gevoelens binnenin zijn borstkas vergroten, de duisternis rondom zijn verleden momenteel verlichtend. Onbewust versterken zijn armen hun greep rondom Laurel's bevende lichaam, haar dichter tegen zich aantrekkend. Wanneer hij haar kijkers kortstondig ziet shiften, plaatst hij haar voorzichtig op de grond. Zijn armen blijven rondom haar — hun lichamen vrijwel samen gesmolten tot één. Ondanks dat hij zijn kijkers standvastig op Laurel gericht houdt, voelt hij de volle maan boven hun hoofden fel branden.
          'Voordat het te laat is—'
          Soren brengt zijn rechtse hand omhoog richting Laurel's blozende wang — deze omvattend als kostbaar materiaal. Voorzichtig buigt hij naar voren, hun lippen samenkomend als puzzelstukjes. Soren ademt haar geur kortdurig diep in — bossen, natuur en thuis. Veel te snel laat hij haar los. Direct mist hij haar nabijheid.
          'Wees voorzichtig vanavond, ja? Kom weer bij me terug. Neem geen risico's, oké?'
          Voor enkele seconden richt Soren zijn blik over Laurel's schouder — kijkend naar de plaats waar ze zojuist vandaan is gekomen. Grijnzend richt hij zijn kijkers op haar, een kwajongensachtige blik verschijnend in hen. Zojuist had hij haar gezoend in een menigte terwijl een gedeelte van haar pack toekeek.
          'Dit was een mooie introductie. Ik zal later m'n excuses maken bij je packleden daarzo.'

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:14 ]


    •

    Megan • Anatomy

    Current
    • Sylvian Neuvel — Sleeping Giants
    • Nikita Gill — Wild Embers


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iucifer schreef:
    Read:
    Sara Barnard — Beautiful Broken Things — ☆☆☆☆☆


    Girlll je gaat zo snel.


    •

    Paracosmic schreef:
    (...)

    Girlll je gaat zo snel.

    Het voelt bijna als wie-er-als-eerst-zijn-boek-uit-heeft hahaha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fenrys schreef:
    (...)
    Het voelt bijna als wie-er-als-eerst-zijn-boek-uit-heeft hahaha


    Anna heeft er al TWEE uit, in vier dagen. I’m so impressed (en proud, ghehe).


    •

    Currently reading:
    Karen M. McManus — One of Us is Lying

    Ja, jongens, ik zit eindelijk in een goede readingmood. Ik ga hem helemaal uitbuiten. Nu heb ik nog tijd haha


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wieeeh, m'n eerste boek van 2019 uit. :Y)


    Mirte • Paracosmic
    Wishlist
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Chamber Of The Secrets
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Goblet Of Fire
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Order Of The Phoenix
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Half—Blood Prince
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Deathly Hallows
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Cursed Child

    Current
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Philosopher's Stone

    Read (1)
    • Julie Kagawa — Shadow Of The Fox: Shadow Of The Fox — ☆☆☆

    [ bericht aangepast op 5 jan 2019 - 21:37 ]


    •

    Ik wil er ook wel op ^^


    Current
    • Natasha Ngan — Girls of Paper and Fire
    • Amanda Lovelace — The Witch Doesn't Burn in This One
    • Richelle Mead — Vampire Academy: Frostbite

    Read (2)
    • Thomas Olde Heuvelt — Hex — ☆☆☆
    • Rupa Sepetys — Out of the Easy — ☆☆☆☆


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Read:
    George R. R. Martin - A dance with dragons: Dreams and Dust ☆☆☆


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mirte • Paracosmic
    Current
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Chamber Of The Secrets

    Read (2)
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Philosopher's Stone — ☆☆☆☆☆


    •

    Ik heb als voornemen om meer te gaan lezen. Heb in 2018 de Shadowhunters serie gekocht. Ben nu sinds 2019 goed op weg en ben halverwege het laatste boek. (De rest had ik al gelezen in 2018).

    Ook heb ik gister nog 2 boeken besteld bij de boekenkraam met flinke kortingen.

    The Chronicles schaduwjager academie
    En Vrouwe Midnacht.
    Hiervan wil ik de andere 2 boeken ook nog maar die zijn nog te nieuw voor de site.

    Ook heb ik deel 1 van Fons die ik wil gaan lezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Read:
    Stephanie Garber — Caraval — ☆☆☆

    [ bericht aangepast op 11 jan 2019 - 21:23 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Currently reading

    The Romanov Ransom - Clive Cussler


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Read:
    Tonke Dracht -- Geheimen van het Wilde Woud -- ☆☆☆☆

    Current:
    Cassandra Clare - The Dark Artifices: Lord of Shadows

    [ bericht aangepast op 13 jan 2019 - 20:07 ]


    Stenenlikker

    Ik heb One of us is Lying bijna uit nog 49 pagina's aaah en ik ben nu al aan het bedenken welk boek ik hierna wil gaan lezen, maar ik heb zoveel opties dat ik het gewoon echt niet weet. Help. Heeft iemand een suggestie?

    Ik zit onder andere te twijfelen tussen: Throne of Glass (maar ik mag van mezelf eigenlijk geen nieuwe serie starten als niet meer dan een boek uit die serie heb, omdat ik niet zoveel centjes heb om de andere delen te kopen haha), Eleanor Oliphant is Completely Fine, The Hate U Give, Harry Potter and the Chamber of Secrets, A Court of Wings and Ruins, Little Fires Everywhere, Another Day en The Book Thief.

    Dit is ook nog maar 25% van al mijn ongelezen boeken tho hahaha I need help.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iucifer schreef:
    Ik heb One of us is Lying bijna uit nog 49 pagina's aaah en ik ben nu al aan het bedenken welk boek ik hierna wil gaan lezen, maar ik heb zoveel opties dat ik het gewoon echt niet weet. Help. Heeft iemand een suggestie?

    Ik zit onder andere te twijfelen tussen: Throne of Glass (maar ik mag van mezelf eigenlijk geen nieuwe serie starten als niet meer dan een boek uit die serie heb, omdat ik niet zoveel centjes heb om de andere delen te kopen haha), Eleanor Oliphant is Completely Fine, The Hate U Give, Harry Potter and the Chamber of Secrets, A Court of Wings and Ruins, Little Fires Everywhere, Another Day en The Book Thief.

    Dit is ook nog maar 25% van al mijn ongelezen boeken tho hahaha I need help.


    ACOWAR. :Y)


    •