• Soren Virtanen

    •••

    Human • Guardian • 25 • Outfit • @ Carnival • & Laurel
          Soren.
          Alhoewel zijn gehoor niet voldoende is ontwikkeld om haar stem te kunnen horen, ziet hij zijn naam gevormd — haar mondhoeken die omhoog krullen. Wanneer haar kijkers eveneens oplichten, ziet hij haar schouders ontspannen. Rondom haar hele lichaamshouding hangt een rust, alle stress verdwenen — een complete verandering.
          Vanwege het gemompel van anderen krijgt Soren in de gaten dat Laurel in beweging is weten te komen — op weg richting niemand minder dan hijzelf. Grijnzend stapt hij naar voren, haar tegemoet willen komend binnenin de menigte. Wanneer ze start te sprinten blijft hij echter doodstil stilstaan — de plotseling gevoelens van niets minder dan liefde rondom hem heen spoelend als een vloedgolf. Alhoewel ze elkaar slechts een minimale periode werkelijk echt kennen, heeft Laurel een vaste plaats verworven binnenin zijn kleine leven. Soren slikt moeizaam.
          'Vang!'
          Lachend weet hij zijn armen op tijd te openen voor een vliegende Laurel — haar armen om zijn nek in seconden. Ondanks dat ze middenin een menige staan, voelt het alsof zij tweeën de laatste personen op de aarde zijn momenteel. Voorzichtig krullen zijn armen zich rondom Laurel — haar ondersteunend tegen zijn lichaam.
          'Je bent echt weer terug.'
          Soren voelt zijn grijns langzaam veranderen in een oprechte glimlach — zijn kijkers slechts gefocust op haar gezicht.
          'Welkom thuis.'
          Alle warme gevoelens binnenin zijn borstkas vergroten, de duisternis rondom zijn verleden momenteel verlichtend. Onbewust versterken zijn armen hun greep rondom Laurel's bevende lichaam, haar dichter tegen zich aantrekkend. Wanneer hij haar kijkers kortstondig ziet shiften, plaatst hij haar voorzichtig op de grond. Zijn armen blijven rondom haar — hun lichamen vrijwel samen gesmolten tot één. Ondanks dat hij zijn kijkers standvastig op Laurel gericht houdt, voelt hij de volle maan boven hun hoofden fel branden.
          'Voordat het te laat is—'
          Soren brengt zijn rechtse hand omhoog richting Laurel's blozende wang — deze omvattend als kostbaar materiaal. Voorzichtig buigt hij naar voren, hun lippen samenkomend als puzzelstukjes. Soren ademt haar geur kortdurig diep in — bossen, natuur en thuis. Veel te snel laat hij haar los. Direct mist hij haar nabijheid.
          'Wees voorzichtig vanavond, ja? Kom weer bij me terug. Neem geen risico's, oké?'
          Voor enkele seconden richt Soren zijn blik over Laurel's schouder — kijkend naar de plaats waar ze zojuist vandaan is gekomen. Grijnzend richt hij zijn kijkers op haar, een kwajongensachtige blik verschijnend in hen. Zojuist had hij haar gezoend in een menigte terwijl een gedeelte van haar pack toekeek.
          'Dit was een mooie introductie. Ik zal later m'n excuses maken bij je packleden daarzo.'

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:14 ]


    •

    Mirte • Murcus
    Current
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Deathly Hallows

    Read (7)
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Half—Blood Prince — ☆☆☆☆☆


    •

    Read:
    J.K. Rowling - Harry Potter: Harry Potter and the Philosopher's Stone - ☆☆☆☆


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mirte • Murcus
    Current
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Cursed Child

    Read (8)
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Deathly Hallows — ☆☆☆☆☆

    [ bericht aangepast op 16 feb 2019 - 17:22 ]


    •

    Read
    • Lauren Oliver — Before I Fall — ☆☆☆

    Current
    • Angie Thomas — The Hate U Give


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mirte / Murcus
    Wishlist
    • V.E. Schwab — Shades Of Magic: A Gathering Of Shadows
    • V.E. Schwab — Shades Of Magic: A Conjuring Of Light

    Current
    • V.E. Schwab — Shades Of Magic: A Darker Shade Of Magic

    Read (9)
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Cursed Child — ☆☆☆☆☆


    •

    Murcus schreef:
    Mirte / Murcus
    Wishlist
    • V.E. Schwab — Shades Of Magic: A Gathering Of Shadows
    • V.E. Schwab — Shades Of Magic: A Conjuring Of Light

    Current
    • V.E. Schwab — Shades Of Magic: A Darker Shade Of Magic

    Read (9)
    • J.K. Rowling — Harry Potter: Harry Potter And The Cursed Child — ☆☆☆☆☆

    Ligt het aan mij of lees jij echt belachelijk snel hahaha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fenrys schreef:
    (...)
    Ligt het aan mij of lees jij echt belachelijk snel hahaha


    Dat is één van m'n zeer weinige talenten, haha.


    •

    Mirt, er mist een bullet point bij een van m’n boeken en dat is opzich niet erg, maar ik erger me er iets teveel aan. 🌚
    Zou je die misschien voor me aan willen passen? Pleeeaaaassee?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iucifer schreef:
    Mirt, er mist een bullet point bij een van m’n boeken en dat is opzich niet erg, maar ik erger me er iets teveel aan. 🌚
    Zou je die misschien voor me aan willen passen? Pleeeaaaassee?



    AAAH. Daar kan ik ook niet tegen, HAHA. Ik heb het meteen aangepast. :Y)


    •

    Hahahaha THANKS


    look at the stars, look how they shine for you;

    Read
    • Angie Thomas — The Hate U Give — ☆☆☆☆☆


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iucifer schreef:
    Read
    • Angie Thomas — The Hate U Give — ☆☆☆☆☆


    Oeeeh An, thoughts? I need to know.


    •

    Rodent schreef:
    (...)

    Oeeeh An, thoughts? I need to know.


    Vond hem heel tof. Ik heb gelachen, ik heb zeker ook gehuild en idk maar dat maakt het voor mij alleen al een goed boek. Heb vandaag letterlijk alleen maar gelezen in dat boek. Echt een boek dat deze generatie nodig heeft.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iucifer schreef:
    (...)

    Vond hem heel tof. Ik heb gelachen, ik heb zeker ook gehuild en idk maar dat maakt het voor mij alleen al een goed boek. Heb vandaag letterlijk alleen maar gelezen in dat boek. Echt een boek dat deze generatie nodig heeft.


    Ahhh dit herken ik echt.
    Ik ben ook zó benieuwd naar de film.


    •

    Mirte / Rodent
    Current
    • J.K. Rowling — The Casual Vacancy

    Read (10)
    • V.E. Schwab — Shades Of Magic: A Darker Shade Of Magic — ☆☆☆☆☆


    •