• Ik was de laatste.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je geeft hele leuks complimentjes ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je hebt een mooie username! (:

    U amazing! Altijd super supportive en positief :D


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Ik vind je altijd super aardig, en leuk mee te kletsen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oke dat was echt even checken wie je nu ook alweer was hoor! :'D
    Maar je bent echt een super toffe gozer en ik lees altijd weer met plezier je gedichten. Je weet mensen er echt mee te pakken. Of althans, het wekt mijn interesse op. :'D Ze zijn altijd heel mooi om te lezen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yo, je bent een geweldige vriendin! I love you, stay amazing young woman! <3

    [ bericht aangepast op 25 april 2019 - 16:41 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Weer een mooie username (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - over een weekje zie ik je weer en ik heb daar echt veel zin in! Je bent een geweldige vriendin en je bent een schatje 💕


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt jij bent suuuper lief en prittyyyy ^^ <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind het nog steeds een gave username! Daarnaast ben je ontzettend aardig en lief voor iedereen hier. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiiiiizzzzz,
    Je bent echt super lief en gewoonweg geweldig! Het is altijd weer leuk om met je te kletsen en volgens mij ben je de enige met wie ik het al zo lang volhou om lange gesprekken te voeren zonder dat t contact kwijtraakt, puur omdat het gewoon zo leuk is met je! En we gáán dit jaar meeten! Of dat nu voor jouw bday is of omdat je naar mij komt, I don't care. Maar we moeten elkaar gewoon weer zien! Is alleen maar gezellig namelijk. 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I mean... JE HONDEN. <3 <3 <3 Dat zegt ook genoeg over jou als persoon, ghehhehehehe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jouw haar is echt goals. Ik zou willen dat mijn haar zo lang en nog steeds amazing was *.*


    From these ashes, I will rise

    Suuuuuuuuz - wij gaan binnenkort ergens een keer gezellig samen drankjes doen en bijkletsen en lachen, want jij bent echt een topmokkel en ik ben blij dat je mijn vriendin bent. We hebben elkaar in 2014 voor het eerst gezien en voor een lange tijd was dat ook de laatste keer, tot begin dit jaar. Na bijna 5 jaar spraken we elkaar weer alsof we elkaar elke dag spraken. Je bent een leuke, gezellige meid - een lichtgewicht met drank - en je bent een prachtige vrouw. Love you, babe!

    Darwin who?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Mooi blond haar heb je


    Let's drink Jasmin tea!