• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Kind of sounds like a broken record


    From these ashes, I will rise

    Oef dat viel allemaal reuze mee. I think... I can do this shit yo.


    The truth is out there.

    Ok de avond was ontzettend gezellig, maar al dat relatiegezeik mag na een uurtje ook wel achterwege blijven — ja, jullie hebben een relatie en ik niet, I get it.


    •

    Wat een geweldige nacht gehad, ik heb me geen moment alleen gevoeld met zo'n hoofd dat continu door piekert. Ik voel me gezegend met al die hersenactiviteit want ze werken tenminste. Toch maar het positieve er van inzien I guess? (A) (H)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ben net pas wakker en heb nu al geen zin om morgen te gaan werken.

    Uuuugh, waarom is dit allemaal zo moeilijk. Zo'n aanvraag is echt intens :C Nu hopen dat de gemeente meewerkt en ze me die indicatie geven.


    Stenenlikker

    Al slaap ik 12 uur, ik ben nog steeds moe.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zo — de HP serie weer uitgelezen en nu nog de laatste vier films kijken. I'm ready for London, baby.


    •


    dont cry bish dont cry
    ur good
    everythings gun b fine


    A to the Z

    Nou wachten op het nieuws morgen, raar weekend, dan krijg je van 1 kant te horen dat het misschien een verkeerde diagnose is, en aan de andere kant moet je neef van 32 een pacemaker omdat zijn hart er weer tot twee keer mee is opgehouden.

    Echt.. what the fuck.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    even ongegeneerd 1D luisteren.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Werk nou gewoon even mee. Ik wil gewoon even deze serie kijken en het zou heel fijn zijn als dat gewoon kon.


    Physics is awesome

    Oh, ik heb blijkbaar weer eens een match op tinder..... Ik ben ook altijd zo'n iemand die een paar dagen later of zo een keer reageert.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    love this username


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    WlNCHESTER schreef:
    Oh, ik heb blijkbaar weer eens een match op tinder..... Ik ben ook altijd zo'n iemand die een paar dagen later of zo een keer reageert.


    Okaaaaaaaaay, next.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO