• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Ze gaan vandaag bellen, weet alleen niet hoe laat. Dat gaat niet zo goed samen met mijn zenuwen.


    Physics is awesome

    Ah, vandaag was weer zo'n fijne dag in de klas; zelfs een extra kwartier buiten gespeeld door dit weer.


    •

    Oké, hopen dat deze bus dit tempo aanhoudt, want ik zou graag m'n trein redden.


    Stenenlikker

    Vanaf het moment dat ik op stond, heb ik spierpijn bij mijn schouderblad en nek. Ik had de stille hoop dat het minder erg zou worden, maar helaas niet. Hopelijk is het morgen over. Ik snap ook niet waar het vandaan komt, want ik heb gisteren gesport, maar niks geks gedaan. Gewoon gedaan wat ik al een aantal weken nu doe.

    Ik heb ook weer eens gekookt, tomatensoep. Na twee lastige blikjes tomaten, knoflook die me bijna deed huilen, ging het rookalarm af omdat ik water aan het koken was voor de bouillon. Ik denk dat er iets teveel stoom van de waterkoker af kwam. Schrok me eigen de peentjes.

    Ze hebben gebeld, toen stond ik alleen al in de keuken en heb ik niet kunnen opnemen (omdat ik hem niet hoorde) toen ze belden.


    Physics is awesome

    Nee. Welk deel van er rust een vloek op de vrienden van .. ontmoeten snap je niet? I AM CURSED MISTER.


    The truth is out there.

    Oke, dus zo voelt het als een jongen om je nummer vraagt. :'D Het is niet speciaal of iets, maar het is wel weer iets nieuws. XD Like, het gaat om de ervaring die ik nu heb meegekregen, maar het ging zo soepel en alles. Lol, had ik niet verwacht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Marmora schreef:
    Oke, dus zo voelt het als een jongen om je nummer vraagt. :'D Het is niet speciaal of iets, maar het is wel weer iets nieuws. XD Like, het gaat om de ervaring die ik nu heb meegekregen, maar het ging zo soepel en alles. Lol, had ik niet verwacht.


    App meeeeee, tell me everything! Omg zo cute!!!



    OTOFT: ik voel me echt zo leeg. Zo bestaansloos. Tis allemaal zo nutteloos en ik vind dat stomme gevoelens. Ik wil me happy voelen, maar ben niet eens zo heel enthousiast over t festival. I mean, tis een freaking belangrijk internationaal accordeonfestival waar IK voor gevraagd ben te soleren als jong talent. En ik ben niet eens zo super enthousiast? Like wtf is wrong with me?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mag ik even emotioneel zijn over het feit dat Gerard Way's serie The Umbrella Academy uit is op Netflix en het zo super is en ik ben zo trots omg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gisteravond/vannacht was geweldig. I don't deserve those girls.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben ziek en jij gaat de wasmachine aan zetten??? Like je weet hoeveel lawaai dat maakt toch??

    [ bericht aangepast op 16 feb 2019 - 11:43 ]


    This ain't no place for no better man.

    Hallo spierpijn, het was de bedoeling dat je vandaag helemaal weg zou zijn.


    Physics is awesome

    Wat een geweldig topdagen gehad, met mams uit eten en wat gedronken, gisteren een hele avond plaatjes gedraait drank spelletjes gedaan en speciaalbier gedronken. Het was zo gezellig, ik voel me daarin daadwerkelijk gezegend. Dat ik deel uit mag maken van deze puur en oprechte verbintenis. Makes me feel really good. (A) (H)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    remember I DIDN'T ASK ???


    A to the Z

    Overwatch Leaaaague 😩👌💕


    — Inner peace, it's hard to find. —