• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Heb echt zin aan een gekke avond weer. I need a crazy night again, otherwise the rest of my week won't feel sane :')

    [ bericht aangepast op 17 april 2019 - 22:20 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    I luf London


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben zo in tweestrijd dit kan either het begin worden van iets heel moois, of het begin van een heel complicated gedoe.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Opstaan met de gedachte dat het vrijdag is en dan erachter komen dat het nog maar donderdag is. D:


    Ik wil een tuin vol egels

    Even 2 uur reizen om op school te komen om een toets in te zien, pffft. En dan voelde ik me vlak voordat ik net de trein in stapte ook nog eens licht in m'n hoofd omdat ik op de fiets stapte zonder ontbijt ;/ gelukkig had ik wel wat mee en gaat het nu weer okay.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Pfff nog 1 tentamen en dan volgende week opdrachten inhalen. Ik kan dit. I gotta do it. Hopen op dat 6je.


    The truth is out there.

    Ik heb me toch slordige spelfouten gemaakt in m'n writing tentamen, dat is echt niet gezond. Volgend weer proberen en dit keer wel fatsoenlijk voorbereiden en alles.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het is eindelijk vakantie, dan moet ik nog op volle toeren draaien in de week dat ik thuis ben. Iedereen mag een eind weg van me, I'm in a mood. Ik wil gewoon buiten kunnen lezen in het zonnetje ofzo...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    De teasers zijn tof, alleen nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot 16 mei en 25 juni...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Buikpijn, dus ik hoop dat thee drinken het een beetje gaat verhelpen en ik ga straks wel een keer avondeten koken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zo leuk dat ik alles heb uitgezocht en op volgorde gezet zodat ik alleen de foto's hoef te uploaden en dan gooit ie tijdens het uploaden mijn volgorde in de war. Het is een irritatiefactortje! Zo irritant en zo te zien kan ik er weinig aan doen.


    Physics is awesome

    Hoef niet eens naar de Passion te gaan. Gewoon raam open en kan mee luisteren -.-


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    Hoef niet eens naar de Passion te gaan. Gewoon raam open en kan mee luisteren -.-


    Dat had ik ook toen ze in mijn stad waren xD Ik heb het toen eigenlijk ook maar op tv gekeken omdat het zo giga druk was in de stad.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jeej paaseieren


    26 - 02 - '16

    Fijn dat deze pillen nog niet helpen met van super blij naar een half uur boos en een half uur op de grond janken naar overgeven en heel moe zijn en het hele weekend op voorhand verpesten. You were the chosen ones, pills. America explain.


    The truth is out there.