• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Echt erg wat er met de Notre Dame is gebeurd. Vooral die "grapjes" er omheen zijn niet tof
    Ik hoop dat ze toch een stuk hebben kunnen redden maar ik betwijfel het..

    //
    Wanneer de buren een liedje een stuk of 8 keer achter elkaar afspelen en ik voor de rest van de dag Nielson in mijn hoofd zal hebben... 😅
    🎶WAAROM ZOU JE DAT DOEN?!🎶


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Meer dan vijf uur reizen voor twee uur college. Joe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik: [doet één (1) sociale interactie]
    ik: [denkt een uur na over of ik de juiste dingen heb gezegd en wat de andere persoon dacht en of de gevoelens die ik erbij had terecht zijn of voortkomen uit mijn eigen onzekerheden]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat ziet er meer veelbelovend uit dan verwacht. :D Blij dat ik dit boek besteld heb. Daar gaat hij ook blij mee zijn. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Alsjeblieft zeg, kan het ov vandaag ook normaal doen?
    Ik hoop dat de trein snel weer gaat rijden, zodat ik m'n overstap haal anders sta ik daar weer een kwartier....


    Stenenlikker

    One hour more!!
    Superexcited voor deze miniconcertjes, want dit gaat zo gaaf worden.(heart2)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Vakantieeeee, alleen morgen nog een uurtje onderzoeksbijeenkomst en dan t/m 5 mei niks!
    Gisteren helaas niet verder kunnen kijken met de marvel films, dus nu snel verder met de volgende film: The Avengers.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ooooh Ajax is it going to happen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo rot geslapen vannacht 😴

    Vanavond proberen een nachtje zonder pleister te slapen. Ik ben benieuwd hoe dat me af zal gaan 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Oke het is best wel tyfus warm als je moet fietsen... En dat voor een uurtje voor iets van stage, pffft


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    New username who dis


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Lol, we moesten ons plan pitchen maar niemand had dat hahahahahah. Ja wist ik veel, ik krijg alle mails of niet of later pas (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb echt ontzettend veel zin in vrijdag! Keukenhof met mijn lieve mammie. ^^ Prachtig weer voorspelt, dus mooie foto's. :Y)
    Daarnaast premium abonnement voor Spotify, dus onbeperkt muziek luisteren. (cool) Dit gaat goed jongens, hehe.


    One Who Travels A Higher Path.

    Maar.. Waarom?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    WERK NU EERST INDESIGN IS BIJ, kutadobe :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque