• A L V A R A D O      C A R T E L
    Alvarado, een van de meest gevreesde achternamen die er inmiddels te vinden is in Mexico, maar nu ook een duidelijke statement maakt in Amerika. De Alvarado Cartel, een van de grootste criminele organisaties die in de afgelopen jaren een opmars heeft gemaakt en geleid wordt door twee broers. De mannen hebben een duidelijke naam gecreëerd voor zichzelf, en laten niet over zich heen lopen. Zelfs de Sinaloa Cartel, de meest gevreesde groep voorheen, laat hun zaakjes langzaamaan overnemen door de nieuwere groep, die niet terugdeinzen voor wat grof geweld.
          Inmiddels is er een groep in de United States, alleen ligt deze nog tegen de grens aan. Uiteraard moeten de vertrouwde leiders er naartoe, en besluiten ze daar dan ook een tijdje hun nieuwe thuis te maken, zodat ze hier hun zaakjes voort kunnen zetten en zelfs uit kunnen breiden. Dit is al zo'n jaar aan de gang, waardoor ze al lekker stabiel lopen, maar toch nog in de beginfase zitten.
          Natuurlijk valt er via tunnels die voor hen gemaakt zijn op makkelijke wijze te wisselen van het gewenste land, maar uiteraard hebben de mannen ook de politie, burgemeesters en zelfs de FBI in hun zak zitten. Zelfs rechters kunnen worden omgekocht als je achternaam Alvarado is, dat blijkt maar weer. Niemand is veilig.
    Las Cruces, New Mexico, United States.



    ROLLEN —
    Cartel leden —
    Domingo Alvarado | 32 | Druglord | Highgarden | 1—2
    Leonardo Alvarado | 30 | Druglord | TheCaptain | 1—3
    Gabriel Alvarado Mora | 28 | Lieutenant | Ricciardo | 1—2
    Jax Thorpe | 27 |Lieutenant| xJess | 1—6
    Véronica Romero | 29 | Hitman | lovelyreads | 1—2
    Roman Damario Alvarado | 27 | Hitman | Castaneda | 1—2
    Roxane Énna | 27 | Falcon | Necessity | 1—3
    Samael Alvarado Mora | 23 | No title earned yet | Hargreeves | 1—6

    Buitenstaanders —
    Kennedi Mccarthy | 27 | Police Lieutenant | Highgarden | 1—2
    Charles Haywood | 30 | Doctor | Hargreeves | 1—3
    Aaliyah Castro | 25 | Daughter of partner / Bartender | Castaneda | 1—5
    Lee Garcia | 28 | Mayor of Las Cruces | Klaus | 1—6
    Camila Drake | 25 | Daughter of partner / Hacker | Ricciardo | 1—6
    Elaine Delgado | 19 | Kinda adopted daughter of Domingo | L_Linda | 1—6
    Gloria Vargas-Contreras | 27 | Hotelowner / Dom's baby mama| nesber| 1—7

    Verder —
    Trainwrecks, een vrouw + mogelijk een man.
    Rionach, buitenstaander vrouw.
    Remiinds, buitenstaander man.
    LIJSTJE —

    × Naam
    × Leeftijd
    × Functie / hoe in contact met Cartel
    × Innerlijk
    × Uiterlijk
    × Geschiedenis / hoe erbij gekomen
    × Extra
    × Relaties


    Uiteraard mag je er zeker meer informatie bij zetten, maar het hoeft van mij niet allemaal groots uitgelegd te worden, het is maar net waar je je zelf prettig bij voelt.

    REGELS —
    Q regels | max. twee rollen | OOC in praattopic | veel plezier

    [ bericht aangepast op 11 juli 2019 - 15:29 ]


    • • •

    Zou ik misschien een neef van de gebroeders Alvarado mogen? ik twijfel nog voor een vrouw, maar ik zit nu op mijn moeders laptop omdat die van mij waarschijnlijk pas dinsdag weer klaar is, dus ik moet nog even afwachten.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    Zou ik misschien een neef van de gebroeders Alvarado mogen? ik twijfel nog voor een vrouw, maar ik zit nu op mijn moeders laptop omdat die van mij waarschijnlijk pas dinsdag weer klaar is, dus ik moet nog even afwachten.

    Natuurlijk, ik zal je er bij zetten. Ik neem trouwens aan binnen de Cartel? (:


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Natuurlijk, ik zal je er bij zetten. Ik neem trouwens aan binnen de Cartel? (:


    Yess binnen het Cartel.
    Welke posities zijn er overigens in het Cartel, dan kan ik alvast kijken en denken wat ik wil voor mijn rol c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Yess binnen het Cartel.
    Welke posities zijn er overigens in het Cartel, dan kan ik alvast kijken en denken wat ik wil voor mijn rol c:

    The basic structure of a drug cartel is as follows:

    Falcons (Spanish: Halcones): Considered as the "eyes and ears" of the streets, the "falcons" are the lowest rank in any drug cartel. They are responsible for supervising and reporting the activities of the police, the military, and rival groups.
    Hitmen (Spanish: Sicarios): The armed group within the drug cartel, responsible for carrying out assassinations, kidnappings, thefts, and extortions, operating protection rackets, and defending their plaza (turf) from rival groups and the military.
    Lieutenants (Spanish: Teniente): The second highest position in the drug cartel organization, responsible for supervising the hitmen and falcons within their own territory. They are allowed to carry out low-profile murders without permission from their bosses.
    Drug lords (Spanish: Capos): The highest position in any drug cartel, responsible for supervising the entire drug industry, appointing territorial leaders, making alliances, and planning high-profile murders.

    There are other operating groups within the drug cartels. For example, the drug producers and suppliers, although not considered in the basic structure, are critical operators of any drug cartel, along with the financiers and money launderers. In addition, the arms suppliers operate in a completely different circle, and are technically not considered part of the cartel's logistics.


    Dit is de meest duidelijke informatie die ik erover kan vinden. (:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2019 - 21:36 ]


    • • •

    Mag ik een man binnen de Cartel? Met als positie; Falcon?


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    Mag ik een man binnen de Cartel? Met als positie; Falcon?

    Je staat erbij, welkom! ;D

    ♚♔♚
    Ik wil trouwens nog melden dat ik mijn man samen met degene die zijn broer op zich wil nemen wil gaan creëren, zodat ze goed op elkaar inspelen.
    En dat ik iemand zoek met wie mijn dame alweer een tijdje in een relatie zit, een man binnen de Cartel trouwens.
    ♚♔♚

    [ bericht aangepast op 22 juni 2019 - 22:30 ]


    • • •

    @Highgarden, ik heb eventueel mijn man?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    In een cartel zijn net zo goed vrouwen actief, dus ik reserveer graag een vrouw voor de functie van hitmen (hitwoman? haha) :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    In een cartel zijn net zo goed vrouwen actief, dus ik reserveer graag een vrouw voor de functie van hitmen (hitwoman? haha) :)

    Over het algemeen wel wat minder, maar je staat er lekker bij, want het komt zeker voor. (:


    • • •

    Thanks! Complimenten voor dit topic trouwens, ziet er gaaf uit.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Thanks! Complimenten voor dit topic trouwens, ziet er gaaf uit.


    Dankjewel. (: Ik ben niet zo'n held met de Q codes, dus ik waardeer je compliment haha.


    • • •

    Mag ik een man? (hitmen) c:


    El Diablo.

    Castaneda schreef:
    Mag ik een man? (hitmen) c:

    Ik zet je er straks bij, welkom! ;D


    • • •

    Zou ik ook een man mogen? Met als positie Lieutenant?


    Do I look like Mother Teresa?

    TheCaptain schreef:
    Zou ik ook een man mogen? Met als positie Lieutenant?

    Yaaay, gezellig! Je staat erbij. ;D


    • • •