• A L V A R A D O      C A R T E L
    Alvarado, een van de meest gevreesde achternamen die er inmiddels te vinden is in Mexico, maar nu ook een duidelijke statement maakt in Amerika. De Alvarado Cartel, een van de grootste criminele organisaties die in de afgelopen jaren een opmars heeft gemaakt en geleid wordt door twee broers. De mannen hebben een duidelijke naam gecreëerd voor zichzelf, en laten niet over zich heen lopen. Zelfs de Sinaloa Cartel, de meest gevreesde groep voorheen, laat hun zaakjes langzaamaan overnemen door de nieuwere groep, die niet terugdeinzen voor wat grof geweld.
          Inmiddels is er een groep in de United States, alleen ligt deze nog tegen de grens aan. Uiteraard moeten de vertrouwde leiders er naartoe, en besluiten ze daar dan ook een tijdje hun nieuwe thuis te maken, zodat ze hier hun zaakjes voort kunnen zetten en zelfs uit kunnen breiden. Dit is al zo'n jaar aan de gang, waardoor ze al lekker stabiel lopen, maar toch nog in de beginfase zitten.
          Natuurlijk valt er via tunnels die voor hen gemaakt zijn op makkelijke wijze te wisselen van het gewenste land, maar uiteraard hebben de mannen ook de politie, burgemeesters en zelfs de FBI in hun zak zitten. Zelfs rechters kunnen worden omgekocht als je achternaam Alvarado is, dat blijkt maar weer. Niemand is veilig.
    Las Cruces, New Mexico, United States.



    ROLLEN —
    Cartel leden —
    Domingo Alvarado | 32 | Druglord | Highgarden | 1—2
    Leonardo Alvarado | 30 | Druglord | TheCaptain | 1—3
    Gabriel Alvarado Mora | 28 | Lieutenant | Ricciardo | 1—2
    Jax Thorpe | 27 |Lieutenant| xJess | 1—6
    Véronica Romero | 29 | Hitman | lovelyreads | 1—2
    Roman Damario Alvarado | 27 | Hitman | Castaneda | 1—2
    Roxane Énna | 27 | Falcon | Necessity | 1—3
    Samael Alvarado Mora | 23 | No title earned yet | Hargreeves | 1—6

    Buitenstaanders —
    Kennedi Mccarthy | 27 | Police Lieutenant | Highgarden | 1—2
    Charles Haywood | 30 | Doctor | Hargreeves | 1—3
    Aaliyah Castro | 25 | Daughter of partner / Bartender | Castaneda | 1—5
    Lee Garcia | 28 | Mayor of Las Cruces | Klaus | 1—6
    Camila Drake | 25 | Daughter of partner / Hacker | Ricciardo | 1—6
    Elaine Delgado | 19 | Kinda adopted daughter of Domingo | L_Linda | 1—6
    Gloria Vargas-Contreras | 27 | Hotelowner / Dom's baby mama| nesber| 1—7

    Verder —
    Trainwrecks, een vrouw + mogelijk een man.
    Rionach, buitenstaander vrouw.
    Remiinds, buitenstaander man.
    LIJSTJE —

    × Naam
    × Leeftijd
    × Functie / hoe in contact met Cartel
    × Innerlijk
    × Uiterlijk
    × Geschiedenis / hoe erbij gekomen
    × Extra
    × Relaties


    Uiteraard mag je er zeker meer informatie bij zetten, maar het hoeft van mij niet allemaal groots uitgelegd te worden, het is maar net waar je je zelf prettig bij voelt.

    REGELS —
    Q regels | max. twee rollen | OOC in praattopic | veel plezier

    [ bericht aangepast op 11 juli 2019 - 15:29 ]


    • • •

    Trainwrecks schreef:
    Hé, dit heeft mijn aandacht getrokken. Is er nog iets vrij?

    Cool. (: Eigenlijk alles wat je wilt nog? Mannen, vrouwen, cartelleden, familieleden, verdere buitenstaanders?


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Cool. (: Eigenlijk alles wat je wilt nog? Mannen, vrouwen, cartelleden, familieleden, verdere buitenstaanders?

    Dan zou ik graag een vrouw willen reserveren. Wellicht dat ik ook nog een man wil.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trainwrecks schreef:
    (...)
    Dan zou ik graag een vrouw willen reserveren. Wellicht dat ik ook nog een man wil.

    Okay, nice. (: Heb je een voorkeur qua rol?


    • • •

    Ik ga echt gauw aan mijn rol, maar met die warmte nu krijg ik mezelf met moeite achter de laptop gezet. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Highgarden schreef:
    (...)
    Okay, nice. (: Heb je een voorkeur qua rol?

    Dat moet ik eerst eens goed doorlezen, want ik dacht eerst dat ze allemaal vast in de gang zaten. Of jij moet een paar suggesties hebben? Ik antwoord nu namelijk vast terug op mijn mobiel, omdat ik anders te gaar ben voor achter mijn computer / laptop. Wat betreft mijn rol, plant ik die later in de maak, gezien het weer een regelrechte Hellhole is op het moment.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rionach schreef:
    Ik ga echt gauw aan mijn rol, maar met die warmte nu krijg ik mezelf met moeite achter de laptop gezet. :')

    Neem de tijd hoor, ik begrijp het maar al te goed. (:

    Trainwrecks schreef:
    (...)
    Dat moet ik eerst eens goed doorlezen, want ik dacht eerst dat ze allemaal vast in de gang zaten. Of jij moet een paar suggesties hebben? Ik antwoord nu namelijk vast terug op mijn mobiel, omdat ik anders te gaar ben voor achter mijn computer / laptop. Wat betreft mijn rol, plant ik die later in de maak, gezien het weer een regelrechte Hellhole is op het moment.

    De mensen die vooral met de Cartel te maken hebben zijn wel de hogere banen binnen een stad. Een burgemeester (waarschijnlijk corrupt gezien de Cartel er handeld), eigenaar van een bedrijf waar ze een ontmoetingsplek hebben, mensen met wie ze handelen en illegale producten van over kopen, kleinere bendes (die dealen, of wapens handelen bijvoorbeeld). Het ligt er maar net aan of je een personage wilt maken dat hun daadwerkelijk helpt, of ook echt gedwongen wordt iets te doen voor ze.
    Sowieso als je een rol wil binnen de cartel heb ik op de eerste pagina een lijstje gezet van de functies erbinnen, alleen ik blijf het vreemd vinden dat er niet iets qua taak te vinden is over een adviseur, maar okay. Eventueel bodyguards van de druglords is ook een mogelijkheid, alleen je neemt een vrouw op je en zo.
    En neem je tijd met je rol, ik wil niemand dwingen te haasten, iedereen moet op zijn eigen tijd aan zijn rol kunnen werken. (:


    • • •

    Ik weet weer waarom ik normaal altijd mannen neem hoor :') ik kan echt geen FC vinden haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik weet weer waarom ik normaal altijd mannen neem hoor :') ik kan echt geen FC vinden haha

    Hier heb je een mogelijke lijst? ;D Van alle leeftijden, dus je kunt doen wat je wilt haha.


    • • •

    Lukt het iedereen met zijn / haar rollen? Mijn pb / gb / chat staat altijd open mochten er vragen zijn. (:


    • • •

    ROXANE ÉNNA

    Here are the women with ancient
    Anger in their veins and the cruelty
    Of a goddess in their heart.

    Naam
    Roxane – ‘bright, dawn’
    Énna – ‘bird-like’

    De bijnaam Roxy accepteert ze alleen van mensen met wie ze goed bevriend is. Binnen het Cartel wordt ze ook wel Birdie of Little Bird genoemd. ‘A little bird told me…’


    Leeftijd
    Roxane is 27 jaar oud.


    Cartel
    Roxane is een Falcon. Hoewel het niet de meest hoge positie is, vindt ze het wel prima zo. Ze heeft geen behoefte aan moord en doodslag. Ze kent mensen, ze weet hoe ze aan informatie moet komen. Hoewel ze die informatie natuurlijk verzameld voor het Cartel, heeft ze het wel. En kennis is macht…

    You will beg before her, you
    Will scream; But Hera never flinched
    From the words of a mortal,

    Innerlijk
    Roxane weet hoe ze mensen moet bespelen. Hoe krijg je mensen aan het praten die de informatie stil willen houden? Een lieve lach, een verleidelijke aanraking en heel wat monden gaan toch open.
    Ze is dan ook absoluut een flirt te noemen. Ze weet dat ze aantrekkelijk is, en gebruikt haar lichaam als wapen. Het is een soort tweede natuur geworden, waardoor ze ook buiten haar bewuste verleidingspogingen het blijft doen. Een extra aanraking, een net iets te lange blik. Het is wie ze is.
    Ze is slimmer en sluwer dan ze zich voordoet. Ze gedraagt zich wel als de naïeve jongedame die niet weet wat er aan de hand is, maar in haar hoofd draaien alsmaar de raderen. Mensen praten graag, zeker tegen iemand die net iets te naïef en onschuldig is.
    Ze is loyaal aan degenen om wie ze geeft. Ze wil een goede vriendin zijn, luisteren naar je problemen en je met raad en daad bijstaan. Soms wordt ze dan iets te opdringerig. Ze wil zo graag helpen dat ze te veel helpt.
    Ze realiseert zich al te goed dat het werk dat ze doet niet zonder risico is. Als ze gepakt wordt, heeft dat niet alleen consequenties voor haar, maar ook voor haar dochtertje. Maar ze weet ook dat ze met een verleden als de hare en zonder echte opleiding nergens anders aan de bak komt, en ze houdt ook van de kick van het om de tuin leiden van mensen. Soms zou ze zelfs een stapje verder willen gaan, maar omwille van haar dochter neemt ze geen onnodige risico’s.
    Ze is graag goed geïnformeerd en zorgt er ook voor dat ze weet wat er speelt. Niet alleen voor haar baan, maar ook voor haarzelf. Soms zorgt dat net voor een beetje voordeel. Ook is ze goed in het lezen van mensen, en zich daaraan aanpassen.


    So why should she?
    Do not stand in her way.

    Uiterlijk
    Roxane is 1.75 lang. Ze weet dat ze een goed lichaam heeft, en dat laat ze zien ook. Haar kledingstijl is kort, sexy, maar wel classy. Ze wil niet ordinair gekleed gaan. Ze loopt altijd op hoge hakken en je zal haar niet zien zonder make-up en haar dat perfect in model gebracht is. Ze vindt uiterlijke verzorging belangrijk. Ook sport ze aardig veel om in shape te blijven.


    Geschiedenis
    Roxane was zestien jaar toen ze in het prostitutiecircuit terecht kwam. Ze had een verkeerde vriend van een paar jaar ouder die eigenlijk helemaal geen relatie wilde met haar, maar haar wel deed geloven dat zij het beste was wat hem overkomen was – tot ze uiteindelijk alles voor hem achterliet en hij haar de prostitutie in trok.
    Een aantal jaar heeft ze vast gezeten in deze wereld. Het maakte dat ze jong volwassen werd en al snel leerde hoe je mensen kan bespelen, zowel om geld te verdienen als om zelf de leiding te houden.
    Pas toen ze op haar 21e zwanger raakte, vond ze de kracht om zich los te werken van deze wereld. En toen? Ze was een jongedame die niemand meer had, zwanger, zonder opleiding en met een geschiedenis van prostitutie. Waar kon ze terecht?
    Dat was de tijd dat ze in aanraking met het Cartel kwam. Zij hadden wel interesse in een jongedame die veel geheimen van mensen kende en die wist hoe ze aan informatie moest komen. Sindsdien werkt ze voor hen als Falcon.
    Ze was net 22 toen ze beviel van haar dochtertje Neomi. Neomi is echt het lichtpuntje in haar leven, en ze zal alles doen om haar dochter veilig te houden en een goed leven te geven. Inmiddels is haar dochter vijf jaar oud.

    She will burn down your kingdom,
    Herself with it, if it meant
    Your ruin.

    Likes: Neomi, having power, controlling people, dancing in the rain, painting, a good book, small coffeeshops, hot chocolate, anything with chocolate, tea, animals, hugs.
    Dislikes: Getting up early, people stealing her food, broccoli (even when covered in chocolate), bills, meat.
    Fears: Losing Neomi.
    Sexuality: Bisexual.
    Allergies: Hay fever.
    Tics: Touching people unconsciously when talking to them.
    Quirks: She cries a lot while watching movies. She's extremely ticklish.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ♚♔♚
    Het praattopic is hier te vinden!
    ♚♔♚

    [ bericht aangepast op 26 juni 2019 - 19:46 ]


    • • •

    LEONARDO JULIO ALVARADO

    NAAM

    Leonardo Julio Alvarado

    Leonardo - .
    Julio - .
    Alvarado - Familienaam, geërfd van zijn vader.
    Sommige mensen korten zijn naam af met LJ, maar niet iedereen mag dit doen en Leonardo is er ook geen voorstander van.

    LEEFTIJD

    ☾ Geboortedatum • 12 Januari
    ☾ Sterrenbeeld • Steenbok
    ☾ Leeftijd • 30


    JOB

    Eén van de leiders van de Alvarado Cartel.
    INNERLIJK


    Ambitieus • Bedachtzaam • Behendig • Behulpzaam • Beschermend • Charmant • Creatief • Doorzettend • Eerlijk, maar kan ook zeker sluw zijn •Elegant •Geduldig • Gehecht • Gehoorzaam • Nauwkeurig • Spontaan • Trouw • Verantwoordelijk • Verstandig • Voorzichtig • Zelfbewust • Zelfstandig


    Leonardo is een introvert. Normaal houd hij zijn gevoelens voor zichzelf en probeert hij zich om gefocust te houden. Dit betekent dat hij verschillende delen van zichzelf kan afsluiten van de anderen, zodat ze niet in de weg staan van elkaar. Conflicterende gevoelens en gedachten kunnen zo naast elkaar bestaan in zijn wezen zonder dat ze elkaar of elkaars uitwerking verstoren. Hierdoor kan Leonardo enorm goed onder druk werken, iets wat elke dag van hem wordt gevraagd.
    Leonardo is een bezige bij. Zijn brein werkt altijd overuren en niet alleen hijzelf wordt hier soms compleet gek van. Door het compartimenteren van zijn gevoelens en gedachten heeft hij er nog enige controle over en kan hij zich focussen op een taak, maar dat betekent niet dat op de achtergrond alsnog niet de radartjes verder draaien. Leonardo moet en zal altijd bezig zijn, of het nu constructief is of niet. Hij is altijd opzoek naar nieuwe dingen om te zien, te doen, te leren, zolang het hem maar bezig houd. Van stilzitten heeft hij dan ook nog nooit gehoord. Hij is logisch en strategisch heel sterk, waardoor hij echt als brein van het cartel functioneert. Hij zal dan ook niet zo maar alles van iedereen aannemen, zelfs niet van professionals, wat bij mensen nog wel eens in het verkeerde keelgat kan schieten.
    Leonardo is een zeer ambitieus. Hij gaat zo ver als hij moet gaan om zijn plek, en die van zijn familie, veilig te stellen en zijn doelen te bereiken. Hij is doortastend en bijt zich echt in dingen vast, je zal hem dan ook nooit zien opgeven tot de onderste steen boven is. Hij is hier ook erg geduldig in en zal altijd wachten tot het perfecte moment om toe te slaan. Boven alles is Leonardo een leider, een man die niet bang is beslissingen te nemen of onpopulaire keuzes door te voeren voor het grotere goed. Hij is namelijk iemand die gemakkelijk een situatie overziet, doorziet, en zo kan manipuleren naar zijn wens. Hij maakt plannen en kan zien wat voor een effect ze mogelijk hebben op de situatie, maar zodra het anders loopt kan hij ook daar zeer snel op inspelen.
    Leonardo haat liegen. Dit gaat vooral op als het gaat over zijn vrienden en familie, maar ook in eigenlijk alle situaties. Hij is liever te eerlijk dan dat hij de waarheid verbuigt of gebruikt voor zijn eigen gewin. Als anderen tegen hem liegen, eindigt dit vaak in Leonardo die zich compleet afsluit van degene die tegen hem heeft gelogen, vaak gevolgd door een duidelijk teken dat hij dit niet tolereert, en het duurt vaak erg lang voor hij weer bij draait, zelfs als er een goede reden was dat er tegen hem werd gelogen. Toch houd hij zelf vele geheimen voor zijn vrienden, familie, en vooral van zijn vijanden. Hij ziet dit niet als liegen, omdat hij er eerlijk over zal vertellen als iemand erover vraagt, maar niemand vraagt er ooit naar.
    Zoals al eerder genoemd heeft Leonardo het niet op liegen, maar ook twijfel aan zijn gezag, en het ondermijnen hiervan kan hij zeker niet waarderen. Hij is een sterke leider, hard maar rechtvaardig, maar bovenal hard. Hij is niet bang om wraak te nemen. Als je hem dan ook tegen je hebt is hij je persoonlijke duivel en zal je leven niets beter zijn dan dat in de diepste krochten van de hel.




    Only those who went hungry with
    Me and stood by me when I went
    Through a bad time at some point in
    Life wille at at my table.



    All empires are created of blood and fire.

    Geschiedenis

    Leonardo (30 jaar) werd net zoals zijn broer, Domingo, geboren in een extreem gelovig gezin. D eerste drie jaar woonde Leonardo met zijn familie in Amerika. De jongens hadden weinig vrijheid en toen de jongens deze kregen, maakte ze er ook gebruik van. Domingo ging de straat op, terwijl Leonardo zijn vrije tijd gebruikte om verder te leren. Zowel Domingo als Julian waren aangesloten bij een straatbende, wat Leonardo het domste besluit van zijn broers had gevonden en had gezworen dit nooit zelf te doen.
    Echter de dood van Julian deed dit alles veranderen. Domingo zat vervolgens in de problemen en Leonardo heeft zijn broer hierbij geholpen. Leonardo wilt dan ook niet bedenken hoe alles had af kunnen lopen…
    De twee broers hebben daarom een eigen Cartel opgericht om de straatbendes aan de kant te ruimen, echter beviel het Leonardo en Domingo maar al te goed, de macht die ze gekregen hadden.



    RELATIES
          Family
    ✝ Father | Óscar Alvarado |
    ✝ Mother | Ana Paula Alvarado |
    Older brother | Domingo Patricio Alvarado | Co-leader Cartel
    Adopted brother | Roman Damario Alvarado | Hitman Cartel
    ✝ Younger brother | Julian Ismael Alvarado |


          Characters




    Everyone has a price, the important thing is to find out what it is
    UITERLIJK

    Lichaam
    Figuur • Breed, gespierd
    Lengte • 1,90 meter
    Littekens • Een litteken op zijn rechterschouder, die gedeeltelijk doorloopt richting zijn rug.
    Tatoeages • Geen

    Haar
    Kleur • Zwart
    Lengte • Kort
    Stijl • Krullen
    Baard • Stoppelbaard

    Gezicht
    Oogkleur • Bruin
    Wenkbrauwen • Zwart
    Neus • normale neus
    Lippen • normale lippen

    Stem
    Accent • Geen
    Volume • Normaal

    EXTRA

    • Seksuality: Hetero
    • Likes: Nature, Books, Rain, Family, Music, Money
    • Tics: Stroking his beard
    • Fears: Death
    • Dislikes: Beggars, Betrayal, Faillure
    • Talents: Negotiating, Shooting
    • Preferred hand: Right handed

    Be careful who you trust, the devil was once an angel

    Layout credits gaan naar nesber

    [ bericht aangepast op 10 juli 2019 - 20:44 ]


    Do I look like Mother Teresa?

    Kan ik er nog een dame bij nemen? ^^


    El Diablo.

    Castaneda schreef:
    Kan ik er nog een dame bij nemen? ^^

    Ja hoor, had je al een voorkeur toevallig? (:


    • • •

    Ik zou eventueel ook wel nog een jongere man erbij willen nemen c: maar misschien eerder een trainee? Iemand in wording maar eventueel related to someone van het Cartel als dat mogelijk is c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH