• A L V A R A D O      C A R T E L
    Alvarado, een van de meest gevreesde achternamen die er inmiddels te vinden is in Mexico, maar nu ook een duidelijke statement maakt in Amerika. De Alvarado Cartel, een van de grootste criminele organisaties die in de afgelopen jaren een opmars heeft gemaakt en geleid wordt door twee broers. De mannen hebben een duidelijke naam gecreëerd voor zichzelf, en laten niet over zich heen lopen. Zelfs de Sinaloa Cartel, de meest gevreesde groep voorheen, laat hun zaakjes langzaamaan overnemen door de nieuwere groep, die niet terugdeinzen voor wat grof geweld.
          Inmiddels is er een groep in de United States, alleen ligt deze nog tegen de grens aan. Uiteraard moeten de vertrouwde leiders er naartoe, en besluiten ze daar dan ook een tijdje hun nieuwe thuis te maken, zodat ze hier hun zaakjes voort kunnen zetten en zelfs uit kunnen breiden. Dit is al zo'n jaar aan de gang, waardoor ze al lekker stabiel lopen, maar toch nog in de beginfase zitten.
          Natuurlijk valt er via tunnels die voor hen gemaakt zijn op makkelijke wijze te wisselen van het gewenste land, maar uiteraard hebben de mannen ook de politie, burgemeesters en zelfs de FBI in hun zak zitten. Zelfs rechters kunnen worden omgekocht als je achternaam Alvarado is, dat blijkt maar weer. Niemand is veilig.
    Las Cruces, New Mexico, United States.



    ROLLEN —
    Cartel leden —
    Domingo Alvarado | 32 | Druglord | Highgarden | 1—2
    Leonardo Alvarado | 30 | Druglord | TheCaptain | 1—3
    Gabriel Alvarado Mora | 28 | Lieutenant | Ricciardo | 1—2
    Jax Thorpe | 27 |Lieutenant| xJess | 1—6
    Véronica Romero | 29 | Hitman | lovelyreads | 1—2
    Roman Damario Alvarado | 27 | Hitman | Castaneda | 1—2
    Roxane Énna | 27 | Falcon | Necessity | 1—3
    Samael Alvarado Mora | 23 | No title earned yet | Hargreeves | 1—6

    Buitenstaanders —
    Kennedi Mccarthy | 27 | Police Lieutenant | Highgarden | 1—2
    Charles Haywood | 30 | Doctor | Hargreeves | 1—3
    Aaliyah Castro | 25 | Daughter of partner / Bartender | Castaneda | 1—5
    Lee Garcia | 28 | Mayor of Las Cruces | Klaus | 1—6
    Camila Drake | 25 | Daughter of partner / Hacker | Ricciardo | 1—6
    Elaine Delgado | 19 | Kinda adopted daughter of Domingo | L_Linda | 1—6
    Gloria Vargas-Contreras | 27 | Hotelowner / Dom's baby mama| nesber| 1—7

    Verder —
    Trainwrecks, een vrouw + mogelijk een man.
    Rionach, buitenstaander vrouw.
    Remiinds, buitenstaander man.
    LIJSTJE —

    × Naam
    × Leeftijd
    × Functie / hoe in contact met Cartel
    × Innerlijk
    × Uiterlijk
    × Geschiedenis / hoe erbij gekomen
    × Extra
    × Relaties


    Uiteraard mag je er zeker meer informatie bij zetten, maar het hoeft van mij niet allemaal groots uitgelegd te worden, het is maar net waar je je zelf prettig bij voelt.

    REGELS —
    Q regels | max. twee rollen | OOC in praattopic | veel plezier

    [ bericht aangepast op 11 juli 2019 - 15:29 ]


    • • •

    Hargreeves schreef:
    Ik zou eventueel ook wel nog een jongere man erbij willen nemen c: maar misschien eerder een trainee? Iemand in wording maar eventueel related to someone van het Cartel als dat mogelijk is c:

    Oh natuurlijk mag dat. Nog net geen Falcon bedoel je dan eigenlijk? (: Je kunt hem related maken tot de Alvarado familie, gezien een Cartel vaak familie is, maar als je iemand anders wilt, dan weet ik zeker dat iemand het wel aan zal bieden. ;D


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Ja hoor, had je al een voorkeur toevallig? (:


    Ik zat te denken aan een buitenstaander, en dan dochter van een wapenhandelaar en ze werkt in de bar waar de leden heel vaak komen? (:


    El Diablo.

    Castaneda schreef:
    (...)

    Ik zat te denken aan een buitenstaander, en dan dochter van een wapenhandelaar en ze werkt in de bar waar de leden heel vaak komen? (:

    Okay, dat klinkt interessant. (: Ik zal haar er zo bij zetten!


    • • •

    Ik denk dat ik mijn vrouwelijke rol toch maar laat vervallen.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Highgarden schreef:
    (...)
    Oh natuurlijk mag dat. Nog net geen Falcon bedoel je dan eigenlijk? (: Je kunt hem related maken tot de Alvarado familie, gezien een Cartel vaak familie is, maar als je iemand anders wilt, dan weet ik zeker dat iemand het wel aan zal bieden. ;D


    Yes, Falcon in wording ! c: en oooh interessant ik zal nog eens grondig de rollen doorlezen en kijken hoe ik hem in de Alvaro Familie kan plaatsen c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    (...)

    Yes, Falcon in wording ! c: en oooh interessant ik zal nog eens grondig de rollen doorlezen en kijken hoe ik hem in de Alvaro Familie kan plaatsen c;


    Je personage mag altijd een zusje/broertje (weet niet of je een man of vrouw neemt) van Gabriel worden als je dat wil c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    Ik denk dat ik mijn vrouwelijke rol toch maar laat vervallen.

    Aw, dat is jammer, Gabriel was namelijk al zo leuk. ): Als ik je ergens bij kan helpen moet je het gewoon zeggen hoor, ik brainstorm graag met je mee als je er niet uitkomt. ^^ Maar ik ga je niet dwingen, als je haar echt weg wil dan haal ik haar gewoon weg voor je, geen probleem.

    Hargreeves schreef:
    (...)

    Yes, Falcon in wording ! c: en oooh interessant ik zal nog eens grondig de rollen doorlezen en kijken hoe ik hem in de Alvaro Familie kan plaatsen c;

    Yess, even kijken hoe de fuck ik dat ga omschrijven in één woord. 'Noob' lol. Maar prima hoor, ik zal je er straks bijzetten. >< En Ricciardo heeft zo te zien al een voorstel gedaan, dus het komt vast goed!


    • • •

    Aaliyah Salome Castro


    x
    Came into this world --Daddy's little girl -- And daddy made a soldier out of me -- Daddy made me dance -- And daddy held my hand -- And daddy liked his whisky with his tea




    NAAM
    Aaliyah - Rising
    Salome - Peace
    Castro - Castle

    Haar naam wordt door de meeste mensen afgekort naar Aly, wat ze zelf niet zo'n probleem vind.

    LEEFTIJD
    Aly is recent 25 jaar geworden, wat gevierd is met een groot feest in de bar.

    FUNCTIE
    Dochter van een wapenhandelaar/Barvrouw
    Ze is opgegroeid als de dochter van een bekende wapenhandelaar, hierdoor kon ze ook al vroeg zelf met wapens omgaan. Ze kan het ook best van haar vader overnemen later maar voor nu vind ze haar plek achter de bar wel prima. In de bar waar ze werkt komen veel mensen uit de onderwereld, dus ook het cartel. Ze is dus een bekend gezicht voor velen. Het is wel zo dat haar vader haar echt als opvolger ziet, dus zo nu en dan wordt ze meegenomen naar een meeting of handelt ze kleine zaakjes af.


    UITERLIJK
    • Vrijwel altijd een gebruind kleurtje
    • Lang, zwart haar dat ze meestal los heeft
    • Groen-bruine ogen met lange wimpers
    • Smal, wipneusje
    • Erg volle, zachte lippen
    • Houdt make up meestal simpel
    • 1,65 lang
    • Slank figuur met rondingen
    • Heeft vrijwel al haar piercings uitgedaan (behalve oren)
    • Paar kleine tattoos
    • Ze kleed zich in verschillende stijlen, maar het is altijd wat cheeky.
    • Draagt altijd een gouden armband die ze van haar vader heeft gekregen toen ze 16 was

    And we rode motorcycles -- Blackjack, classic vinyl -- Tough girl is what I had to be -- He said take care of your mother -- Watch out for your sister -- That's when daddy looked at me
    KARAKTER
    Aly is een Extraverte dame die met iedereen wel een praatje kan maken en mensen kan laten lachen. Terugtrekken doet ze alleen in haar eigen tijd. Zelf lacht ze ook veel en loopt ze vaak rond met een goed humeur. Ze is altijd al spontaan geweest. Het is dan ook geen wonder dat haar vader haar al vroeg de bijnaam 'sunshine' gaf, want daar doet ze wel aan denken in een wereld als dit. Natuurlijk heeft Aly ook haar momenten maar ze is iemand die veel dingen opkropt en dat komt pas naar boven als ze alleen is. Aly is een zorgzaam iemand voor de juiste mensen. Ze plaatst de mensen waar ze om geeft voor zichzelf en zal altijd eerst kijken of het goed met hen gaat. Dit heeft ze altijd al gehad.
    Aly is vurig te noemen. Ze is erg gepassioneerd op bepaalde vlakken en doet ook geen moeite om dit niet te tonen. Ze weet waar ze in gelooft en wat ze zelf belangrijk vind.
    Aly heeft een soort natuurlijke charme die mensen aantrekt. Het is niet alsof ze dit niet doorheeft en als het moet wilt ze nog wel eens haar best doen om te krijgen wat ze wilt. Daarnaast is Aly erg sociaal. Ze houdt van mensen om haar heen en kan ook echt de life of the party zijn. Opvallend is wel dat als je een op een met haar bent, ze een bepaalde kalmte heeft die vaak overslaat op de andere persoon.
    Aly is werkelijk waar een hopeloze romanticus. Ze houdt zeker van flirten, anderen om haar vingers wikkelen en wat intimiteit. Als ze echter echt verliefd is op iemand dan doet ze daar alles voor. Ze vind het dan ook zeker niet erg als alles een beetje snel gaat in de relatie en heeft misschien wel al veel zaken uitgeplant tot in detail. Ze leeft dan gewoon echt op een roze wolk en niemand kan haar daar van weerhouden. Nu is ze niet iemand die snel echt verliefd wordt, dus als het zo is merk je het meteen.
    Aly is best wel intelligent en heeft zeker wel verstand van zaken. Dit toont ze echter niet altijd, want ze heeft door dat ze achter meer dingen kan komen als ze toont dat ze niet al veel weet. Dit toont ook weer haar wat manipulatieve kant. Ze weet namelijk heel goed hoe ze mensen moet bespelen en kan verschillende gezichten aannemen, wat afhangt van de situatie. Deze kant komt naar boven als het echt nodig is, in het dagelijks leven toont ze waar haar echte zelf. Daarnaast kan de dame behoorlijk sluw zijn, ze houdt er nou eenmaal van om te krijgen wat ze wil.
    Aly houdt van eerlijkheid en zal zelf ook altijd eerlijk zijn, hoe hard de waarheid dan ook mag zijn. Een leugentje kan ze nog wel vertellen, maar dan moet ze echt in een benauwde situatie zitten.
    Een van Aly's grootste valkuilen moet haar impulsiviteit zijn. Ze is iemand die erg op gevoel af gaat en dingen kan doen met gevaar voor eigen leven, als ze denkt dat de groep daar beter van wordt. Ze denkt er gewoon niet over na en doet wat ze denkt dat het beste is. Ook is deze dame een tikkeltje losbandig en heeft ze het niet altijd zo nauw met de regels, normen en waarden. Ze is een vrije vrouw en geniet hiervan, ze doet vaak waar ze zelf zin in heeft en het maakt haar vrij weinig uit wat anderen hiervan vinden. Tot slot is ze behoorlijk koppig. Als ze eenmaal iets in gedachten heeft dan is er nog maar weinig kans dat je haar hiervan af weet te brengen. Je zou haar echt de gevolgen moeten laten inzien en dan nog moet ze er soms over nadenken.




    With his gun, with his head held high, he told me not to cry
    Oh, my daddy said shoot -- Oh, my daddy said shoot
    With his right hand on his rifle, he swore it on the bible
    Oh, my daddy said shoot -- Oh, my daddy said shoot
    He held me in his arms -- And he taught me to be strong -- He told me when he's gone -- Here's what you do -- When trouble comes to town and men like me come around
    Oh, my daddy said shoot -- Oh, my daddy said shoot



    GESCHIEDENIS
    Vader - Miguel Castro - Wapenhandelaar
    Moeder - Stephanie Castro (née Hale) - Huisvrouw/eigenaresse bar
    Broer - Richard 'Richie' Castro - Zakenman
    Zus - Davina Castro - Kunstenares

    Miguel Castro was 20 en Stephanie Hale was net 18 toen ze trouwden na samen te zijn voor anderhalf jaar. Voor heel veel mensen was dit veel te snel en zou dit nooit werken, maar ze hebben het tegenovergestelde bewezen. Na twee jaar kwam hun eerste kind, een zoon genaamd Richard. Twee jaar later volgde Davina. Miguel was al in zijn tienerjaren in het wereldje van wapens en drugs gerold en had het ondertussen gemaakt tot wapenhandelaar. Hij werd een steeds meer bekende naam in dit wereldje. Stephanie werkte ondertussen nog in de bar van haar vader. Ze hadden geld zat om toch wel comfortabel te leven met hun twee kinderen, het was prima en ze waren tevreden. Toen Stephanie voor de derde keer zwanger werd, vijf jaar na Davina, was het eerst een verassing maar al snel gewenst.
    Om half 4 's nachts werd Aaliyah geboren en hoewel Miguel dol was op al zijn kinderen, voelde hij al sinds het begin een hele sterke band met zijn jongste dochter. Dit was een band die door de jaren heen alleen maar sterker werd, Aly was echt een vaderskindje.
    Aly groeide redelijk normaal op. Ze had vrienden, ging naar school en heeft ook nog een paar jaar aan turnen gedaan. Ze werd ook een cheerleader toen ze naar high school ging. Haar vader heeft ze altijd al gezien als beste vriend en ze was altijd gefascineerd door de wapens die hij had, al mocht ze eigenlijk absoluut niet in de buurt komen. Toen hij doorhad dat die regel toch niet ging werken, leerde hij haar over de wapens. Het werd het zoveelste onderwerp waar de twee uren over konden praten en hij zag in haar een echte opvolger.
    School was niks voor Aly. Ze vond het gewoon niet uitdagend en zag er ook niks in om naar de universiteit te gaan. In plaats daarvan begon ze met werken in de bar die nu van haar moeder was. Hier vond ze al erg snel haar plek, ook al is het een plek geworden waar veel shady figuren komen voor een drankje. Ze praat makkelijk met iedereen en hoort dan ook continu de verhalen die zich afspelen in de onderwereld. Ze is te vertrouwen en dat weet iedereen. Wel is haar uiteindelijke loyaliteit steeds meer bij het cartel komen te liggen, nadat haar vader met ze is gaan samenwerken.

    Daddy made me fight, it wasn't always right -- But he said "Girl it's your second amendment" -- He always played it cool, but daddy was no fool -- And right before he died he said, "Remember..."
    EXTRA
    Geaardheid ~ Ze vind het echt niet erg om met een vrouw te rotzooien, maar ze heeft nog nooit gevoelens gehad voor een vrouw. Ze houdt het dus maar op hetero voor nu.
    Talen ~ Engels en Spaans.
    Dromen ~ Ze droomt van een huwelijk zoals haar ouders hebben en kan dus stiekem niet wachten tot ze zelf de liefde van haar leven tegenkomt.
    Verslavingen ~ Telt chocomel?
    Random fact ~ Je verwacht het misschien niet, maar Aly is altijd een enorme boekenwurm geweest. Ze heeft in haar appartement dan ook een complete muur vol boeken die ze allemaal minstens een keer heeft gelezen.


    RELATIES

    [ bericht aangepast op 29 juni 2019 - 18:38 ]


    El Diablo.

    Is er nog een rol vrij?


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Is er nog een rol vrij?

    Ja hoor, heb je een voorkeur? (:


    • • •

    Nope, wat is het hardst nodig?


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Nope, wat is het hardst nodig?

    Verrassend genoeg denk ik vrouwen hahaha. Maar een man mag uiteraard ook. ^^
    Ik had overigens stiekem wel verwacht dat iemand de corrupte burgemeester (m/v) wel zou willen. Maar eigenlijk wil ik je gewoon alle vrijheid geven binnen je rol. Ik denk wel dat er nu genoeg vrouwen binnen de Cartel zelf zitten, dus dan zou het wel een buitenstaander aan willen raden. Mocht je toch een man willen, go wild! ;D


    • • •

    Misschien een jonge nieuwe vrouwelijke burgemeester, die veranderingen had beloofd nadat e oude voor corruptie de bak in was gedraaid, maar die sinds de aanstelling nog dieper verstrengeld zit met het Cartel dan haar voorganger?


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Misschien een jonge nieuwe vrouwelijke burgemeester, die veranderingen had beloofd nadat e oude voor corruptie de bak in was gedraaid, maar die sinds de aanstelling nog dieper verstrengeld zit met het Cartel dan haar voorganger?

    Oeh yeah, something like that. I love it. (: Als ze wat verleiding nodig heeft dan is Dom er ook voor haar om haar misschien dieper en dieper te trekken in het corrupte leventje.


    • • •

    Nice. Ik ga an de slag. Verwacht een grove opzet later vandaag

    I like it en zij heeft dat misschien ook wel nodig gehad


    Bowties were never Cooler