• A L V A R A D O      C A R T E L
    Alvarado, een van de meest gevreesde achternamen die er inmiddels te vinden is in Mexico, maar nu ook een duidelijke statement maakt in Amerika. De Alvarado Cartel, een van de grootste criminele organisaties die in de afgelopen jaren een opmars heeft gemaakt en geleid wordt door twee broers. De mannen hebben een duidelijke naam gecreëerd voor zichzelf, en laten niet over zich heen lopen. Zelfs de Sinaloa Cartel, de meest gevreesde groep voorheen, laat hun zaakjes langzaamaan overnemen door de nieuwere groep, die niet terugdeinzen voor wat grof geweld.
          Inmiddels is er een groep in de United States, alleen ligt deze nog tegen de grens aan. Uiteraard moeten de vertrouwde leiders er naartoe, en besluiten ze daar dan ook een tijdje hun nieuwe thuis te maken, zodat ze hier hun zaakjes voort kunnen zetten en zelfs uit kunnen breiden. Dit is al zo'n jaar aan de gang, waardoor ze al lekker stabiel lopen, maar toch nog in de beginfase zitten.
          Natuurlijk valt er via tunnels die voor hen gemaakt zijn op makkelijke wijze te wisselen van het gewenste land, maar uiteraard hebben de mannen ook de politie, burgemeesters en zelfs de FBI in hun zak zitten. Zelfs rechters kunnen worden omgekocht als je achternaam Alvarado is, dat blijkt maar weer. Niemand is veilig.
    Las Cruces, New Mexico, United States.



    ROLLEN —
    Cartel leden —
    Domingo Alvarado | 32 | Druglord | Highgarden | 1—2
    Leonardo Alvarado | 30 | Druglord | TheCaptain | 1—3
    Gabriel Alvarado Mora | 28 | Lieutenant | Ricciardo | 1—2
    Jax Thorpe | 27 |Lieutenant| xJess | 1—6
    Véronica Romero | 29 | Hitman | lovelyreads | 1—2
    Roman Damario Alvarado | 27 | Hitman | Castaneda | 1—2
    Roxane Énna | 27 | Falcon | Necessity | 1—3
    Samael Alvarado Mora | 23 | No title earned yet | Hargreeves | 1—6

    Buitenstaanders —
    Kennedi Mccarthy | 27 | Police Lieutenant | Highgarden | 1—2
    Charles Haywood | 30 | Doctor | Hargreeves | 1—3
    Aaliyah Castro | 25 | Daughter of partner / Bartender | Castaneda | 1—5
    Lee Garcia | 28 | Mayor of Las Cruces | Klaus | 1—6
    Camila Drake | 25 | Daughter of partner / Hacker | Ricciardo | 1—6
    Elaine Delgado | 19 | Kinda adopted daughter of Domingo | L_Linda | 1—6
    Gloria Vargas-Contreras | 27 | Hotelowner / Dom's baby mama| nesber| 1—7

    Verder —
    Trainwrecks, een vrouw + mogelijk een man.
    Rionach, buitenstaander vrouw.
    Remiinds, buitenstaander man.
    LIJSTJE —

    × Naam
    × Leeftijd
    × Functie / hoe in contact met Cartel
    × Innerlijk
    × Uiterlijk
    × Geschiedenis / hoe erbij gekomen
    × Extra
    × Relaties


    Uiteraard mag je er zeker meer informatie bij zetten, maar het hoeft van mij niet allemaal groots uitgelegd te worden, het is maar net waar je je zelf prettig bij voelt.

    REGELS —
    Q regels | max. twee rollen | OOC in praattopic | veel plezier

    [ bericht aangepast op 11 juli 2019 - 15:29 ]


    • • •

    Ik twijfel of k nog een vrouw neem (gezien k vanavond mijn laptop weer heb hehehe), maar zou dan in hemelsnaam niet weten wat ze zou doen etc. als buitenstaander


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Hargreeves schreef:
    (...)

    Ik vind beide wel leuk! Waar Zou je het liefst nog mensjes bij willen? :3 Dan mag je me daar voor een man zetten!

    Haha, ja ik dus ook. x:
    Zowel binnen de Cartel als buitenstaanders zijn altijd welkom. ^^ Het ligt er maar net aan waar je zin in hebt eigenlijk haha.

    Ricciardo schreef:
    Ik twijfel of k nog een vrouw neem (gezien k vanavond mijn laptop weer heb hehehe), maar zou dan in hemelsnaam niet weten wat ze zou doen etc. als buitenstaander

    Je kunt de burgemeester van de stad doen (alleen is ze dan wel corrupt), een dokter die eigenlijk on call is voor ze, misschien een eigenaresse van een bedrijf waar de Cartel beveiliging voor biedt (en ook wel eens rond kunnen hangen, misschien dat ze daar een hangout hebben of zo), een dame met wie ze handelen qua wapens, drugs etc, ... ehh... machtige mensen over het algemeen. Of als dat je niets lijkt kun je altijd een zus / nicht van iemand doen?


    • • •

    Zal ik alvast een praattopic aanmaken? (:


    • • •

    Zou ik misschien mijn man kunnen switchen van cartel lid naar buitenstaander? Heb daar toch wat meer inspiratie voor.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    Zou ik misschien mijn man kunnen switchen van cartel lid naar buitenstaander? Heb daar toch wat meer inspiratie voor.

    Natuurlijk. (: Ook een man, of een vrouw?


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Je kunt de burgemeester van de stad doen (alleen is ze dan wel corrupt), een dokter die eigenlijk on call is voor ze, misschien een eigenaresse van een bedrijf waar de Cartel beveiliging voor biedt (en ook wel eens rond kunnen hangen, misschien dat ze daar een hangout hebben of zo), een dame met wie ze handelen qua wapens, drugs etc, ... ehh... machtige mensen over het algemeen. Of als dat je niets lijkt kun je altijd een zus / nicht van iemand doen?


    Ik zal er nog over nadenken, zou je alvast wel een vrouw willen reserveren voor mij?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Ik zal er nog over nadenken, zou je alvast wel een vrouw willen reserveren voor mij?

    Yes, ik zal je er zo bij zetten!


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Natuurlijk. (: Ook een man, of een vrouw?


    Een man graag (:


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    (...)

    Een man graag (:

    Okay, ik heb het veranderd voor je. (:


    • • •

    Een buitenstaander als dokter is wel interessant! Zou ik die kunnen reserveren? Tenzij die bezet is dan wil ik eventueel een bodyguard ofso van de cartelleiders als dat mogelijk is


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    Een buitenstaander als dokter is wel interessant! Zou ik die kunnen reserveren? Tenzij die bezet is dan wil ik eventueel een bodyguard ofso van de cartelleiders als dat mogelijk is

    Ik heb nog niemand iets horen roepen over een dokter, dus van mij mag je die. (: Dan zal ik dat noteren.


    • • •

    CHARLES MARCUS HAYWOOD

    The 'MAD' Docter




    Charles – English - "meaning "man" "
    Marcus – English - "derived from the name of the Roman god MARS"
    Haywood – English - "fenced wood"


    ' Pill will fix my pain .'

    30 – O9-O9 - Biseksueel – Born and raised in America


    INSIDE

         

    koppig
    rebels
    geniepig
    slim
    sluw
    zorgzaam
    speels
    houd wel van vernieuwing
    kan arrogant overkomen

    Charles is een man die op het eerste opzicht een serieuze 'typische' huisman is al kan dit je enorm verassen. Als jonge twintiger was de Amerikaan iemand die altijd te vinden was voor een feestje en niet terugdeinsde voor een lijntje of pilletje of twee. Hij heeft ondertussen al een hele weg afgelegd en is nu een stuk slimmer dan toe, zijn pad heeft weel bulten en bochten gekend. Toch heeft de man een wil om te leven en klautert zichzelf koste wat het kost uit de afgrond. Charles is slim, hij heeft enkele jaren medische studies gehad en is een dierenarts in New Mexico. Hij heeft ondertussen ook wat meer mensenkennis opgedaan en weet waar de grenzen liggen met het cartel.
    Charles heeft geluk gehad dat ze zijn leven hebben gespaard, maar hij volet zich nogsteeds erg bedreigd. Als hij enkele cartelleden moet oplappen is hij toch wel te koppig om liefjes aan te doen gaat zich ook niet anders gedragen voor hen.

    Charles is wel een erg sociale man, lichte flirt en hoopt nogsteeds op een normaal leventje, maar daarvoro zal hij eerst uit te klauwen van de Alvaro cartel moeten zien te geraken. Ze zijn misschien allemaal zo slecht nog niet, ze moeten maar een geweer op hem richten en het kan gedaan zijn voor hem. Hij is iemand die liever mensen beschermd en red dus het frustreerd hem enorm dat hij kansloos staat tegenover hen en de buitenwereld in het algemeen.

    Charles kan het erg goed vinden met kinderen en dieren, hij kan speels zijn en vond het geweldig om te ravotten in het park met de honden of gewoon lekker te luieren op de bank met zijn kat. Hij is erg leergierig en nieuwsgierig en als hij iets kan leren dan neemt hij die kansen wel.

    Charles is eigenlijk erg eenzaam, hij heeft niemand buiten zijn kat Rusty.

    ’ I ruined lives and I saved some, we can't be perfects can we? ‘


    OUTSIDE



    Charles is best nog een knappe man te noemen met zijn 30 jaar. Hij valt soms snel op met zijn lengte van 2m en 4 cm. Daarbij is hij wat breed gebouwd gezien hij in zijn tienerjaren aan zwemmen deed en dat nog wel aan hem opvalt. Hij sport nog wel eens maar het is niet dat hij een extreem afgetraind lichaam heeft. Charles is van Amerikaanse origine ,maar heeft dankzij de warme zon van New Mexico toch een licht getint tintje. Hij heeft blonde haren, die te snel groeit naar zijn zin,kamt hij het met wat gel naar achteren. Hij heeft iets dikkere wenkbrauwen en een licht stoppelbaadje die hij zelden afdoet. Hij voelt zich een stuk onzekerder zonder baard.
    Charles heeft groeneblauwe ogen en lange donkere wimpers die hem een iets onschuldige blik geven. Op zijn neus kun je kleine sproetjes spotten en eens hij glimlacht zie je een stel rechte witte tanden.
    Op zijn voorhoofd heeft hij een klein litteken zitten van een autoaccident.

    ’ Me arrogant? Well thank you ‘


    HISTORY


    Father – Steward Haywood
    Mother – Lorna Haywood
    Younger sister - Daisy Haywood

    Charles is de oudste zoon van chirurg Steward Haywood en verpleegster Lorna Haywood. Hij is geboren in Santa Monica, Californië en heeft een normale kindertijd gehad. Hij heeft een jongere zus waar hij enorm mee botst . Hij heeft haar al een eindje niet gezien en ontkent dat hij haar toch een beetje mist. Als jonge kerel keek hij altijd op naar zijn vader en mocht al sinds zijn dertiende meehelpen met zijn vader in de praktijd. Dit zorgde er dan ook voor dat de jongen ook in de medische wilde werken. Echter eens hij wat ouder werd kwamen er andere interesses bij de puberjongen bloeien, drank, drugs en seks. De feestjes waren de plekken waar de jongen eigenlijk goed los kon gaan, gezien het thuis nogal redelijk strikt eraantoe ging. Dit rebelerende gedrag werd met ouder worden enkel erger en door foute vrienden stompelde de jongen stilaan het verkeerde pad op. Charles moest voor zijn achtiende zich herpakken van zijn ouders, anders kon hij zijn studies en erfenis adieu wensen. De meeste rebelse pubers zouden hier hun schouders bij ophalen, maar dokter worden was toch altijd een vreemde droom geweest van Charles. Hij wilde mensen kunnen helpen, net zoals zijn vader. Hierdoor schoof hij zijn vrienden aan de kant en transformeerde zich weer tot de nette klassieke jongen dat hij is. En dit heeft hij toch lang kunnen volhouden. Dokter worden is niet simpel en Charles had de opleiding dan ook enorm onderschat, na lang te sukkelen geraakte hij net niet met de hakken over de sloot en kwam op zijn 24ste terug in aanraking met zijn andere passies... Charles viel weer helemaal in de spiraal van drank, drugs en seks en verdeed al zijn studiegeld aan cocaïne en drank. Dit werd toen verkocht door de Alvaro Cartel. Charles kreeg schulden, het studeren ging hem niet, ondanks dat hij erg goed is in de praktijd en zijn ouders keerden hem de rug toe. Eens dat zijn schulden dan ook echt te diep zonken en het cartel hem op de hielen zat is Charles het hem gesmeerd. Hij stal geld van zijn toenmalige vriendin en vluchtte naar frankrijk.

    Vier jaar heeft Charles zich vertoefst in het zuiden van het warme land. Hij kreeg er een baantje bij een veearts en leerde de kneepjes van het vak. Zo ontnuchterde hij ook van de drugs en maar goed ook want zijn verslaving zou hem genekt kunnen hebben. Hij zag zijn toen baas Mr.Chamalet ook echt als een vader figuur die hij nodig had en had enorm veel aan hem gehad. Rond zijn 28ste kwam hij van een nachtje uit met dorpelingen terug bij zijn verblijf waar hij de man in comatose stand terugvond. Volgens zijn medische kennis kon hij het zien als een bloedklonter die verstopt zat. De man zou niet meer te redden zijn geweest en met veel pijn in het hart heeft hij de man uit zijn leiden verlost. Charles had een keuze en nam uit een toestand van angst het geld van Mr.Chamalet en vluchtte weg uit frankrijk. Wetende dat zijn keuze om de man te helpen resultuurde in moord. Terug in America starte hij een kleine dierenkliniek op en hoopte dan terug een nieuw leven te beginnen, helaas voor hem wist de Alvaro Cartel de man alsnel terug te sporen en stonden ze gauw aan zijn deur om hun schulden terug te eisen. Charles die naturulijk dit geld niet bezat zou eigenlijk al lang moeten 'verdwijnen' al besloten ze hem een extra kans te geven. Charles bezit nog steeds zijn kennis en ervaring van doktersassistent, dus als hij de cartelleden uit de nood hielp als er problemen waren, zouden ze na een paar jaar de zaak wel eens herzien. Charles had niet echt een keuze en heeft dus naast zijn dierenartspraktijk ook nog de taak als prive dokter van de cartelleden. Hiervoor heeft hij een aparte ruimte voorzien in zijn praktijk





    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Likes Black coffee, dancing, alcohol, sigarets, animals, peachflavored things, the sun, the beach, swimming, being free, riding a bike trough the city, his cat Rusty, drugs ( but he stopped with it)
    Dislikes he gang, his addiction to drugs, his family turning his back to him
    Fears Death, Charles is al alleen, dus om eenzaam te sterven maakt hem toch wel banger dan dat hij zou willen.
    Tics Hij bijt vaak op zijn kiezen als hij gefrustreerd is, wat wel vaker gebeurd als iemand van het Cartel in de buurt is.
    Talents Hij is een erg goede zwemmer en kan aardig wat dansen, daarnaast is hij ook een goede arts.
    Other Hij rookt Camels en heeft een kat Rusty. Ook is hij biseksueel, maar hij is niet echt actief op zoek naar romantiek of flings. What comes his way will come his way.


    [ bericht aangepast op 26 juni 2019 - 23:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oeh dit ziet er leuk uit! Zou ik een vrouwelijk cartellid mogen, een Falcon?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Oeh dit ziet er leuk uit! Zou ik een vrouwelijk cartellid mogen, een Falcon?

    Dankjewel! Ik zet je erbij. ;D Welkom.


    • • •

    Hé, dit heeft mijn aandacht getrokken. Is er nog iets vrij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.