• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Morgen telefoon opsturen voor reparatie maar vind het stiekem best wel spannend


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Oké waaah. That was better than expected!
    Frozen. 2 spoilers:

    En serieus, een opmerking op tv omdat ze geen vriendin krijgt?
    Ik snap het punt, maar een relatie voor haar past niet echt bij het verhaal van de film. Daarnaast hoeft het ook niet altijd om romantiek te draaien. Rn wie weet is ze ace, kan ook nog.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dit is denk ik de eerste en gelijk ook de laatste keer dat ik zelf 3 appeltaarten ga bakken.
    Het bakken zelf is geen probleem maar:
    1. Ik had niet genoeg aan 1,5 kilo appels
    2. Ik moest dus even rennen naar de winkel
    3. De 'slangetjes' rollen, om de rastertjes mee te maken vielen keer op keer op elkaar
    4. Ik had onwijs veel afwas!!!
    5. Mijn keuken is nu dus een slagveld van bloem en deeg
    Oh ja en taart 1 is licht aangebrand..
    Hopelijk is dat nog weg te snijden zodat de schade wat meevalt..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    And may the bridges I burn light the way. 🔥

    Only five weeks to go, ieeeeep.



    Girlicious schreef:
    Dit is denk ik de eerste en gelijk ook de laatste keer dat ik zelf 3 appeltaarten ga bakken.
    Het bakken zelf is geen probleem maar:
    1. Ik had niet genoeg aan 1,5 kilo appels
    2. Ik moest dus even rennen naar de winkel
    3. De 'slangetjes' rollen, om de rastertjes mee te maken vielen keer op keer op elkaar
    4. Ik had onwijs veel afwas!!!
    5. Mijn keuken is nu dus een slagveld van bloem en deeg
    Oh ja en taart 1 is licht aangebrand..
    Hopelijk is dat nog weg te snijden zodat de schade wat meevalt..



    Per appeltaart heb je 6 tot 8 appels nodig. Dan weet je dan voor de volgende keer (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Per appeltaart heb je 6 tot 8 appels nodig. Dan weet je dan voor de volgende keer (:


    Oh thanks voor de tip! Die ga ik onthouden. Gelukkig is het uiteindelijk helemaal goed gekomen, ondanks de nodige obstakels haha

    //
    Straks lekker een dagje welness. Even quality time met mijn bestie en daarnaast nergens anders aan denken. Zin in 💃
    En daarna gaan we langzaam naar die black friday toestand. Ik heb tenslotte nog altijd een nieuwe telefoon en televisie nodig.
    Wel fijn dat ik geld heb gevraagd voor mijn bday. Scheelt mij toch weer wat in mijn uitgave 💁🏻‍♀️


    "It means no worries, for the rest of your days"


    Guardian of the Eastern Gate

    Most of the shit I write these days is just so fucking dark. No wonder my nightmares have become so vivid lately.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    So bored, holy shit. Misschien moet ik maar weer eens schrijven of zo...


    Guardian of the Eastern Gate

    I couldn’t go for a job that’s impossible to take home with me.

    Ugh, dit was niet het nieuws waar ik het weekend mee in wilde gaan. Thanks Gods for alcohol tomorrow evening.


    god i love fucking up relationships, thats just great, love making an innocent, nice guy unhappy on accident, fuck


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik was vergeten hoe fijn het is om complimenten op je schrijfwerk te krijgen.


    Guardian of the Eastern Gate

    Men are so weird.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )