• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I need to start saving money.

    I just hate the way I suck at everything I love doing.
    I'm too weak to fucking workout. My writing is absolute shit — it doesn't flow, I don't have enough vocab and it just reads as if a 12 year old wrote it. I can't dance anymore. My voice is nothing like it ever used to be. Just, ugh.

    Also Fuck — I miss you like hell. You changed your number and didn't even tell me. So much for 'Come visit me over the Fall break, we can make this last.' Lies, lies, lies.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    She makes my mondays feel like fridays


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik raak wel erg makkelijk afgeleid vandaag.


    Guardian of the Eastern Gate

    Peaky Blinders is not good for my heart. Holy damn. What a season. What a performance. Cillian stealing my heart yet again.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nee, dit is niet oké. Dit is echt niet oké! Poor Daive :C


    Stenenlikker

    What do you mean "you don't know what to answer and too busy calling with friends"? You didn't made a problem about a simple text earlier. Pfsh. IDK, I'm the last one who should complain about it, but it hurts. Especially because it comes from you who's saying it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb 100x aangegeven dat ze die ene persoon geen managment moeten laten doen omdat ze dan crew gaan kwijt raken. 3x raden wie er vanaf volgende week management gaat doen. En daarnaast gaan ze iemand anders mijn oude positue geven die daar totaa niet voor geschikt is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik heb 100x aangegeven dat ze die ene persoon geen managment moeten laten doen omdat ze dan crew gaan kwijt raken. 3x raden wie er vanaf volgende week management gaat doen. En daarnaast gaan ze iemand anders mijn oude positue geven die daar totaa niet voor geschikt is

    Maar aan de andere kant zijn ze heel positief over mijn vorderingen met mijn training. Mensen zullen misschien ook wel zo over mij hebben gedacht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    TOOL schreef:
    Peaky Blinders is not good for my heart. Holy damn. What a season. What a performance. Cillian stealing my heart yet again.


    Nog een Peaky Blinders fan! Moet nog steeds verder kijken.


    Physics is awesome

    Zin in dingen.


    Tijd voor koffie.

    "Er zijn problemen mee geconstateerd..." "Ik zou gewoon een oude tweedehands halen..." "Met de nieuwe kan je dit en dat niet makkelijk vervangen..."
    Als ik een nieuwe wil halen, dan doe ik dat toch lekker? Jij hoeft er geen geld aan uit te geven.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Over 6 dagen ben ik 22 en over 7 dagen zit ik in het vliegtuig naar New York voor mijn eerste vakantie in 2,5 jaar. Helaas heb ik nog wel een giga hoeveelheid dingen die ik moet doen (waaronder 4 dagen werken en 1 dag school) voor het zover is.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dagje op het huisje passen van een vriendin.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik eet graag sate


    lees mijn gedichten en geef reacties