• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    Rhino's
    Jongens:


    Meisjes:
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^

    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 9:45 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla

    "Jij kan er anders ook wat van 's nachts, Vienna. Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen in de richting van het meisje. Heel even leek het alsof ze in protest zou gaan, het was ten slotte maar 1 keer gebeurd, maar ik plaats daarvan werd haar blik duister. "Beter dan jou in ieder geval. Bij jou is het net als altijd, snel voorbij." Yrla sloeg zijn hand tegen zijn borst aan en deed net alsof hij diep beledigd was, terwijl hij hoorde hoe de rest in de lach schoot.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 21:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    'Wat is er snel voorbij?' vroeg Dezi, die bij haar klasgenoten neerplofte. Ze had haar armen ingesmeerd met de zalf en hoopte maar dat het snel zou komen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 21:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    "Onze relatie was snel voorbij, Dezi," zei hij met een grijns. Hij stak zijn hoofd achter Vienna vandaan en begroette Dezi met een salut. "Hallo, lieveling."

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 21:31 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    'Zo... Is het ze eindelijk gelukt om je weer in elkaar te puzzelen?' Ze liep naar hem toe en wreef liefkozend door zijn haren.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    Yrla grijnsde toen hij voelde hoe haar handen door zijn haardos gingen. Hij duwde het meisje plagend weg en prikte in haar zij. "Ik zit weer in elkaar, zoals je ziet. Jullie kunnen weer genieten van mijn knappe aangezicht, want hij is weer helemaal zoals het hoort."


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    'Heel fijn. Ik ben wel weer aan wat variatie toe. Hoewel we twee nieuwen hebben, trouwens. De jongen is wel cute, ik ben benieuwd of ie een beetje lekker kan zoenen. Al kan het moeilijk veel beroerder zijn dan onze Jes.' Ze klopte even op zijn schouder. 'Maar ik zag dat je met Onyx aan het oefenen bent, goed zo.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna

    "Oh yeah!" Vienna stak haar hand in de lucht als high five in de richting van Dezi. Dit was gewoon te mooi om waar te zijn.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 21:46 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Jester wiebelde met zijn wenkbrauwen. "Da's alweer een flinke tijd geleden, Dezi. Je weet niet wat je ondertussen mist."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dezi

    'Nou je bent in elk geval op jongens over gegaan, dus ik denk niet zo heel veel.' Ze gaf hem een knipoog. 'Al staat de machtige Onyx ook nog steeds op mijn bucketlist, dus wat dat betreft en ik wel benieuwd naar je vorderingen.'
    Onyx trok een wenkbrauw op. 'Nee dank je. De halve school is al door jouw mond gegaan.'

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 21:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Gotta spice things up every once in a while. " zei hij met een grijns. "En wat Onyx betreft, zijn wang is ontzettend zacht, maar meer kan ik je helaas ook niet vertellen."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Als je dat zo jammer vindt, het aanbod staat nog steeds hoor,' daagde Onyx hem uit. 'Het is vast beter dan je laatste zoen, als dat met een halve draak was.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Nou Onyx, je weet best dat mijn laatste zoen helemaal niet zo lang geleden is." En op een fluistertoon -maar hard genoeg dat iedereen het horen kan- voegde hij eraan toe, "maar ik dacht dat je dat geheim wilde houden."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla

    Yrla keek met een grijns toe. Oh, wat had hij dit gemist zeg. Ylra zette een pruillipje op. "Och meen je dit, Jester? Is er een nieuwe liefde in je leven? En ik dacht dat ik je enige liefde was? Ben ik zo makkelijk te vervangen in twee maanden?"

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 21:58 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    'Rustig maar, ik denk dat Jester zijn dromen en de werkelijkheid een beetje door elkaar haalt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Goh, van wie zouden die dromen nu toch komen? Ik merk hier een onuitgesproken verlangen..." Jester draaide zich naar Yrla toe. "Maar Yrla, je weet toch dat niemand aan jou kan tippen?"

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 22:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.