• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    Rhino's
    Jongens:


    Meisjes:
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^

    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 9:45 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Studieobject 7223

    "Geschiedenis!" zei hij vol enthousiasme. "Al vind ik biologie ook wel echt tof." Hij nam een hap van zijn brood. Ergens wilde hij Vienna vragen wat haar favoriete vak was, maar ze leek te ver weg te zijn. Hij durfde haar niet uit zijn gedachten te halen, waardoor hij de vraag oversloeg. Rustig at hij zijn laatste ontbijt op. "We kunnen vast naar het lokaal gaan, kan ik je een beetje laten zien wat de les allemaal doet," stelde hij voor aan Adam. Even keek hij naar Vienna, weglopen zonder afscheid zou niet netjes zijn toch? "Vién, ga je mee naar het lokaal?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    'Die kerel weet in elk geval wat ie doet,' zei Onyx. 'Die mentor van mij is een kneus eersteklas.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna

    Smurf richtte zich gelukkig op 7223 en stelde haar verder geen vragen. Gelukkig maar. Oh, wat miste ze Fayr op dit moment. Dat was waarschijnlijk een stuk leuker geweest. Of Dezi en Phone des noods, of Jester. Maar alles beter dan smurf. Terwijl Vienna haar ontbijt weg lepelde, zag ze toevallig hoe Fayr en Phone net op dat moment binnenkwamen. Misschien moest Vienna vandaag maar wat minder boos doen tegen Fayr. Ze deed gewoon alsof er niets gebeurd was en dan zou het vast goed komen. Ze was zo in dromenland beland, dat 7223 haar aanstootte om haar aandacht te krijgen. "Wat is er?" 7223 schonk haar even een nerveuze glimlach. "Ik vroeg of je meeging naar het lokaal. Wij gaan vast." Vienna keek op haar iNet, om te merken dat ze nog een kwartier hadden. "Nee, ga maar vast. Ik zie je zo."


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Die rattendroom heb je anders goed onder de knie."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    Adam voelde een enorme opluchting toen Vienna aangaf dat ze niet mee wilde gaan en hij glimlachte breed naar Michiel, hij vond zijn enthousiasme aanstekelijk. Nieuwsgierig liep hij met zijn vriend mee naar het lokaal. Het was er erg ruim, met weinig tafels en een hoop kussens.
    'Wauw,' zei hij. 'Heel anders dan de andere lokalen!' Hij liet zich languit op een berg kussens vallen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    'Die kon ik vijf jaar geleden al,' reageerde hij verveeld. 'Ik wil eigenlijk eens kijken of ik het met dagdromen kan proberen. Dan kan je een soort visioenen creëren weet je wel.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Nou dan had je best wat leukers mogen kiezen om me mee wakker te maken," zei Jester plagerig terwijl ze in de rij aansloten. "Dagdromen is een leuke uitdaging. Als je dat eenmaal een beetje in de vingers hebt, kan je het op 8102 proberen. Als zelfs zij erin trapt, ben je wel geslaagd, lijkt me zo."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Goeie,' vond Onyx. 'Maar vertel, waar wordt je liever mee wakker? Vienna die je wakker kust?' Hij grijnsde plagerig.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Als de keuze is tussen ratten en een meisje dan is die snel gemaakt." Jester nam zijn dienblad van Yara aan en wachtte geduldig tot Onyx ook zijn ontbijt had ontvangen. "Wat heb jij met Vienna en kusjes de laatste tijd? Zoiets zei je gisteren ook al."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx keek hem verrast aan. 'Ben je serieus? Die chick is kneiterverliefd op je man.'

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 17:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Dus dáárom geef je haar steeds een opening om me te kussen. Kijk, nu vallen alle puzzelstukjes op hun plek. Ik vond gisteren ook al dat het zo gemakkelijk ging, toen ik haar ontbijt jatte." Jester schudde zijn hoofd en keek vlug even de zaal rond om te zien of Vienna zelf hen niet kon horen. "Da's dan flink balen voor haar, want misschien moet ik in dat geval een nieuwe keuze maken. Wakker worden door iemand die smoor op je is of een droom van ratten. De tweede optie wordt nu toch wel wat aantrekkelijker. Dat is in ieder geval niet echt."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla

    "Nah, ik geef je ongelijk man. Ten eerste weet je niet hoe Vienna kust en ik zeg je - dat is niet verkeerd. En anders wil ik je ook wel zoenen hoor, Jes. Je weet dat ik ook smoorverliefd op jou ben." Yrla sloeg zijn armen om beide gasten heen en liet een grijns van oor tot oor zien. Yrla had de jongens bij de deur al gespot, maar was op zijn langzaamst naar ze toegelopen om ze te verrassen. Daarbij had hij de laatste zinnen gehoord en zeker geen spijt gehad van zijn keuze.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 17:49 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          Bij het horen van zijn stem draaide Jester zich om en een grote grijs brak door op zijn gezicht. "Yrla! Als je het over de duvel hebt, wat goed je te zien man!"


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx grijnsde. 'Ik ga me nog buitengesloten voelen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Nah man, jij ook een kusje dan?" Jester leunde al naar Onyx toe met getuite lippen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.