• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •(studieobject) 7223 (Michiel)• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 18 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 19 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •(studieobject) 8102 •15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 19 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    •Fire • Lions • Vuur
    • Fox •Lions • Dieren veranderen.
    • Astreal • Lions • Astral projection.
    • Tony • Lions • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Lions • Dupliceren
    • Onna • Lions • Ondoordringbare huid
    •Vera • Lions • Vliegen
    •Serena • Lions• Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    • Heidi • Lions • Groene vingers.
    •8226 • Lions • Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    •
    Rhino's
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    •
    Buffalo's
    Jongens:
    •

    Meisjes:
    •

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^

    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 9:45 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    'Wat is daar onuitgesproken aan? Ik heb nu al drie keer tegen je gezegd dat ik met je wil zoenen,' grijnsde Onyx.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    Dezi boog naar Vienna toe. 'Wat zit er in het eten dat ze allemaal opeens een beetje gay doen?'

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 22:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    "I know I am the best." Ylra stak arrogant zijn neus in de lucht, maar wel met een grijns van oor tot oor. "Niemand kan beter krijgen dan ik. Als ik daar genoeg aan zou hebben, dan datete ik met mezelf."


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Je hebt het zelf al gezegd, droom en werkelijkheid is moeilijk uit elkaar te halen nou: iedere keer dat je zoiets zegt denk ik dat ik aan het dagdromen ben. Zoenen met jou zou te mooi zijn om werkelijkheid te zijn."

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 22:07 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna

    "Ik heb werkelijk geen idee," fluisterde ze terug naar Dezi. "Om een of andere reden zijn ze allemaal gek geworden volgens mij. Ik geloof dat wij hier niet zoveel meer te zeggen in hebben Dezi. Tijd voor leukere jongens dan deze." Ze knipoogde even naar het meisje achter haar.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    Onyx kon het niet laten. Hij leunde over de tafel, greep Jester bij zijn kraag en trok hem naar zich toe. Hij keek Jester even aan en drukte toen vastberaden zijn lippen tegen die van zijn vriend. Hij was geneigd om z'n tong in zijn mond te duwen, puur omdat hij wist dat Jester van zou schrikken, maar hij deed het toch maar niet en trok zich terug. 'Nou als we vandaag geen tien punten voor sociale training krijgen dan weet ik het ook niet meer.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    'Misschien moeten we dan maar eens kijken of die kneuzen nu ineens hele stoere kerels geworden zijn,' grinnikte ze. Haar ogen werden groot toen Onyx zijn kamergenoot vol op zijn bek pakte. Ja hoor, Jester wel en zij niet? Nou, hij wist niet wat hij miste.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 22:21 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    "Whoow!" joelde Ylra, zodra hij zag wat Onyx deed. "Heuh, heuh, heuh." Hij tikte Vienna naast hem aan met zijn elleboog, die opeens heel bleek was weggetrokken. Een flauw glimlachje verscheen haar op haar gezicht, maar Ylra kende haar goed genoeg om te zien dat die glimlach haar ogen niet bereikte. Ze was daadwerkelijk geschokt. Hij gooide zijn arm om haar schouder heen en trok haar hoofd tegen hem aan, om over haar bol te rauzen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 22:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    Vienna grinnikte ook. Ze wilde net een opmerking maken over 7223, toen Onyx en Jester op twee centimeter van haar neus aan het kussen waren. Een enorme schok overviel haar en walgend keek het meisje naar de twee jongens. De kus was misschien maar kort geweest, maar zo vlak voor Vienna haar neus, dat was iets wat ze enorm smerig vond. Yrla leek haar geschoktheid opgevangen te hebben, want opeens lag ze in zijn armen, terwijl hij met zijn knokkels over haar hoofd ging. Hoewel ze meerdere keren au riep, voelde het fijn om even tegen Yrla aan te hangen. Ze had gedacht dat het allemaal een grap was geweest, en dat was het misschien nog wel steeds, maar dit was haar te ver gegaan. Als Jester zo omging met wat er hier gebeurde, dan wilde ze daar niets van weten. Ze liet een zucht horen voor ze weer ging zitten. Yrla liet haar echter niet zomaar gaan en met een zucht legde ze haar hoofd op zijn schouder.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2020 - 22:28 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    Adam keek om zich heen. Er was nog steeds niemand in het lokaal gekomen, behalve de leraar. Hij schoof ietsje dichter naar zijn vriend toe. ‘Weet je zeker dat we hier les hebben?’ vroeg hij zachtjes. ‘Waar is iedereen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          Voor een halve seconde voordat Onyx zijn lippen op die van hem duwde, dacht Jester dat zijn kamergenoot het niet zou doen. Waarom hij dat dacht wist hij ook niet, want Onyx deed altijd precies wat hij zei en meer. Toen Onyx hem losliet - onder luid gejoel van Yrla- draaide Jester zich acuut om naar Dezi.
          "BOOM!" riep hij triomfantelijk. "Kan ik Onyx van mijn lijstje afstrepen voordat dat jou is gelukt! Maar speciaal voor jou even een in depth reflectie: Tederheid: 6/10, vastberadenheid: 7-en-een-half/10, intensiteit: 9/10 verrassingseffect: 10/10, overall experience: solid 9." Hij knikte een paar keer. "Ja, dat vat de ervaring wel goed samen. Wat jij, Onyx?"



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Studieobject 7223

    "Uhm." Ietwat onzeker keek 7223 om zich heen. "Ja, ik weet het heel zeker. Het staat op onze iNet." Phone en Fayr keken ook al verbaasd om zich heen, terwijl professor Navkar voor de klas stond. Hij had iedereen al een beetje vreemd aangekeken en gevraagd of dit alles was voor vandaag, maar ook 7223 of Adam had geen antwoord kunnen geven. Waar was de rest van de klas?! En wat was er zo belangrijk dat ze nu al waarschijnlijk punten zouden verspillen? "Ik denk dat wij maar extra ons best moeten doen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    'Nou, nog een paar keer oefenen en we halen de tien. Al krijgt de rest dan een minderwaardigheidscomplex, dat is ook niet goed voor de spirit.' Onyx zakte weer op zijn stoel terug. Ze waren al veel te laat voor de les, zag hij. Maar ach, hij geloofde dat ze nu beter aan het bonden waren dan dat ze bij Navcar zouden doen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam

    'Maar dat kunnen we best!' zei Adam vol goede moed. 'Dan kunnen we de rest trots maken.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Studieobject 7223

    "Oke, we beginnen met een opwarming. Maak tweetallen. De een gaat voor staan met de rug naar de ander. Nu moet je je laten vallen in de armen van de ander, je moet diegene vertrouwen dat hij of zij je vangt. Daarna wisselen jullie de opdracht om. Succes!" Michiel ging achter Adam staan. "Oké, ik zal proberen je te vangen." Michiel was nu heel erg blij dat zijn gevoel niet meer op zijn hoofd stond, anders had Adam gezien dat hij dit best wel spannend vond. Daarom wilde hij ook perse eerst vangen voor hij zelf zou vallen.


    It's never gonna happen, Guys.