• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ledecky schreef:
    Oh, de tekstjes van de mensen die dood zijn zijn ook benoemd! Leuk. ^^


    Oh dat is idd echt leuk!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ledecky schreef:
    Oh, de tekstjes van de mensen die dood zijn zijn ook benoemd! Leuk. ^^


    Dat is inderdaad erg fijn, daar kunnen we wel wat mee.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ledecky schreef:
    @ Bes/Frodo, mega goeie theorie zo blijkt. :'D
    Nu kunnen we ook de stemmen analyseren. (wbw)


    Ja wow, ik was echt te blij toen ik het las :'D
    @Promare: excuses aanvaard (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja wow, ik was echt te blij toen ik het las :'D
    @Promare: excuses aanvaard (krul)

    Ja kan ik geloven :o Is echt wel een risico, want als IrishNialler een burger was geweest had dat je opeens heel verdacht kunnen maken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    De eerste dag vermoorden we een virus en deze nacht is er niemand dood, ik denk dat we goed bezig zijn XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh, niemand dood, dat is nice!


    Stenenlikker

    Yesss, niemand dood!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Lets be really honest now. :'D
    Vannacht kreeg ik een bezoekje van het virus, en deze dokter dacht, lets be alive for one more night. En dat is er dus gebeurd.
    Aangezien ik meestal dingen ga overdenken waarom het virus mij koos, lets just talk about it, cuz I can still kill someone. c:<


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    Lets be really honest now. :'D
    Vannacht kreeg ik een bezoekje van het virus, en deze dokter dacht, lets be alive for one more night. En dat is er dus gebeurd.
    Aangezien ik meestal dingen ga overdenken waarom het virus mij koos, lets just talk about it, cuz I can still kill someone. c:<

    Ik denk dat ze gewoon je schrijfstijl herkend hebben (ik vind die nog steeds heel typisch), maar ze zijn wel heel hardcore als ze iedereen afgegaan zijn om de schrijfstijl te kunnen matchen met de persoon.
    Misschien kunnen we kijken naar de stemmen om te achterhalen wie het virus zou kunnen zijn?
    Misschien kunnen we ook van jou gebruik maken door vannacht nog een mogelijke verdachte extra te vermoorden. Dan verlies je al je waarde als dokter en gaan ze wrs niet nog eens achter je aankomen en als het vaccin een beetje gul is dan overleef je de volgende nacht ook nog.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dat er iemand vermoord wordt vannacht is een zekerheid, ik weet dat ik daarmee de waarde verlies, als ze mij nog steeds willen vermoorden, heeft het geen nut inderdaad. Want dan hebben ze alleen maar een "burger" vermoord.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    Dat er iemand vermoord wordt vannacht is een zekerheid, ik weet dat ik daarmee de waarde verlies, als ze mij nog steeds willen vermoorden, heeft het geen nut inderdaad. Want dan hebben ze alleen maar een "burger" vermoord.


    Ik denk dat dat het slimste is. Dan ben jij veilig, en hebben de virussen ook niet de kans de dokter te doden.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Gelukkig is er niemand vermoord!


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze gewoon je schrijfstijl herkend hebben (ik vind die nog steeds heel typisch), maar ze zijn wel heel hardcore als ze iedereen afgegaan zijn om de schrijfstijl te kunnen matchen met de persoon.
    Misschien kunnen we kijken naar de stemmen om te achterhalen wie het virus zou kunnen zijn?
    Misschien kunnen we ook van jou gebruik maken door vannacht nog een mogelijke verdachte extra te vermoorden. Dan verlies je al je waarde als dokter en gaan ze wrs niet nog eens achter je aankomen en als het vaccin een beetje gul is dan overleef je de volgende nacht ook nog.

    Zijn ze nu gewoon Bes' theorie aan het stelen? (cat)

    Oké nee, tijd om de stemmen te analyseren inderdaad. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze gewoon je schrijfstijl herkend hebben (ik vind die nog steeds heel typisch), maar ze zijn wel heel hardcore als ze iedereen afgegaan zijn om de schrijfstijl te kunnen matchen met de persoon.
    Misschien kunnen we kijken naar de stemmen om te achterhalen wie het virus zou kunnen zijn?
    Misschien kunnen we ook van jou gebruik maken door vannacht nog een mogelijke verdachte extra te vermoorden. Dan verlies je al je waarde als dokter en gaan ze wrs niet nog eens achter je aankomen en als het vaccin een beetje gul is dan overleef je de volgende nacht ook nog.


    Naar de stemmen kijken is slim idd. Lorem stemde op Tijgerbloed en was de enige die dat deed. Ik denk dat de weerwolven niet wilden dat meer mensen op tijgerbloed gingen stemmen en dat ze daarom Lorem probeerden te vermoorden. Tijgerbloed stemde zelf wel op IrishNialler, maar pas heel laat en toen was het al een soort van duidelijk dat IrishNialler eruit zou gaan.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Moet wel bedenken, dat betekent dat de antivirus ook niet gekozen heeft een van zijn mede virussen te doden.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."