• Hier komt nog een lay-out c:
    (of niet)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    CIeverness schreef:
    Okay Aleister do be lookin good tho.
    Hehe he does for sure.

    Iemand die toch al een startende relatie met hem wil hebben? Positief of negatief? In de meeste gevallen zal hij zich charmant / vriendelijk opstellen, maar er kunnen zeker momenten zijn waarbij hij daar even genoeg van heeft en waarbij iemand hem benaderd heeft op een verkeerd moment. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Cleaner schreef:
    (...) Hehe he does for sure.

    Iemand die toch al een startende relatie met hem wil hebben? Positief of negatief? In de meeste gevallen zal hij zich charmant / vriendelijk opstellen, maar er kunnen zeker momenten zijn waarbij hij daar even genoeg van heeft en waarbij iemand hem benaderd heeft op een verkeerd moment. ^^
    wel, Wren is nog steeds geen fan van humans maar als hij haar op een of andere manier mensen en/of bloed kan bezorgen.. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Cleaner schreef:
    (...) Hehe he does for sure.

    Iemand die toch al een startende relatie met hem wil hebben? Positief of negatief? In de meeste gevallen zal hij zich charmant / vriendelijk opstellen, maar er kunnen zeker momenten zijn waarbij hij daar even genoeg van heeft en waarbij iemand hem benaderd heeft op een verkeerd moment. ^^


    Got Gio for you :Y)


    El Diablo.

    MlRANDA schreef:
    (...)wel, Wren is nog steeds geen fan van humans maar als hij haar op een of andere manier mensen en/of bloed kan bezorgen.. :Y)
    Hehe, he totally can. De twee kunnen elkaar natuurlijk al ontmoet hebben en dat hij haar maybe een freebie heeft toegeworpen om "vertrouwen" te winnen (knowing damn well dat dat helemaal niet zo makkelijk zal zijn).

    Mandalorian schreef:
    (...)

    Got Gio for you :Y)
    Had jij een ideetje? Gio heeft geen enkel probleem met mensen, dus ik neem aan dat het eerder richting positief zal neigen dan?


    I'm your little ray of pitch black.

    Cleaner schreef:
    (...) Had jij een ideetje? Gio heeft geen enkel probleem met mensen, dus ik neem aan dat het eerder richting positief zal neigen dan?


    Yes ik denk het ook wel, daarnaast houd Gio wel van een goed evenementje dus ik denk dat hij hem ook wel zou mogen. Sooo friends sowieso?


    El Diablo.

    Mandalorian schreef:
    (...)

    Yes ik denk het ook wel, daarnaast houd Gio wel van een goed evenementje dus ik denk dat hij hem ook wel zou mogen. Sooo friends sowieso?
    Sounds good. Al zal Aleister niet zo vriendelijk achter zijn rug om zijn vrees ik. Die zal Mae bijvoorbeeld best eens zo'n pilletje toe willen werpen om haar aan een andere klant door te spelen oid. Aleister is alles behalve te vertrouwen — al zal hij vriendelijk ogen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Cleaner schreef:
    (...) Hehe, he totally can. De twee kunnen elkaar natuurlijk al ontmoet hebben en dat hij haar maybe een freebie heeft toegeworpen om "vertrouwen" te winnen (knowing damn well dat dat helemaal niet zo makkelijk zal zijn).
    Love it. :Y) Misschien dat hij dan (tot nu toe) het enige mens is dat ze redelijk uit kan staan hehehe. En als hij ooit eens gebeten wil worden, Wren wouldn't even think twice about it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MlRANDA schreef:
    (...)Love it. :Y) Misschien dat hij dan (tot nu toe) het enige mens is dat ze redelijk uit kan staan hehehe. En als hij ooit eens gebeten wil worden, Wren wouldn't even think twice about it.
    Haha, hij staat stiekem ook wat meer aan de vampierzijde van dit alles, al is de club zogenaamd pro-mens. Hahaha well, I dhoubt dat hij dat zelf zou willen nadat hij al tweemaal gebeten is — en zelfs een mooi litteken op zijn keel heeft staan van een "gezellige" aanvaring. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Cleaner schreef:
    (...) Haha, hij staat stiekem ook wat meer aan de vampierzijde van dit alles, al is de club zogenaamd pro-mens. Hahaha well, I dhoubt dat hij dat zelf zou willen nadat hij al tweemaal gebeten is — en zelfs een mooi litteken op zijn keel heeft staan van een "gezellige" aanvaring. ;D
    Maar dan nog, Wren is happy to oblige. Ghehehe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MlRANDA schreef:
    (...)Maar dan nog, Wren is happy to oblige. Ghehehe.
    Haha, ja dat geloof ik graag. :P


    I'm your little ray of pitch black.

    NOS4A2

    Een locatie dat nog net binnen Hollow Grove valt waar op deze gronden speciale regels te vinden zijn. Het is haast een andere locatie, omdat bepaalde regels die vertrouwd zijn in Hollow Grove hier niet gelden — of net wat verdraaid worden. Het oude, verlaten en overwoekerd Victoriaans gebouw, dat voorheen een mental hospital was, is omgetoverd tot een club die dag en nacht geopend is. Iedere vampier en mens is welkom daar, op elk uur van de dag. Overdag kan iedereen er gewoon rondhangen in een van de vele kamers en ruimtes. Er is genot en plezier voor iedereen, zelfs plezier dat niet altijd above the belt te vinden is.
          De eigenaar, Aleister Golden, lijkt mensen op gesprokkeld te hebben van alle smaken en soorten om, na het ontvangst van een extra centje, de vampieren op los te laten gaan. Ook is hij er niet vies van geld aan te nemen van de bloedzuigers om iemand te drogeren en hen als slachtoffer te laten vallen. Er zullen ook avonden komen waar hij het jachtinstinct wil gaan testen van de vampieren en mensen eropuit stuurt zodat de bloedzuigers vrij spel hebben. Verder zullen er thema avonden komen, en is eigenlijk alles wel welkom binnen Hollow Grove — mits je een aardig centje neertelt zal Aleister er open voor staan. De man zal openstaan voor suggesties, dus voel je vrij hem te benaderen met ideeën.
    Impressies —
    #1      #2      #3      #4      #5      #6      #7      #8      #9
    "Here bottle service can mean two things — a bottle of our best champagne, or a perfectly healthy human."

    Verder is jullie input meer dan welkom. c: De grande opening wil ik de volgende dag doen, als dat prima is voor iedereen?


    I'm your little ray of pitch black.

    Wren is voor de jachten hehehehehehe.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind het helemaal prima. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Haha okay cool. c: Well, ik ga ook niet echt neerzetten wat er specifiek te vinden is, juist omdat jullie creativiteit ook lekker vrij wil laten daarin. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Wordt dit trouwens een skip of niet? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.