• Hier komt nog een lay-out c:
    (of niet)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MlRANDA schreef:
    Wordt dit trouwens een skip of niet? ^^
    Jaa, daar zit ik wel over na te denken. Het zal dan wel zo zijn dat ik eerst iedereen zijn momenten waarschijnlijk uit wil laten spelen. Er zijn altijd al dingen die door hoofden heen gaan spoken, en daar wil ik niet tussen springen — mits dit echt nodig is omdat we te lang stilstaan natuurlijk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mij maakt het niet uit, iig! Ik wacht geduldig op Mae en Gio. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MlRANDA schreef:
    Mij maakt het niet uit, iig! Ik wacht geduldig op Mae en Gio. :Y)
    Yess, vanavond komt Mae weer hehe. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Hi everyone, ik heb besloten om een pauze te nemen van Quizlet en RPG'en. Ik merk dat ik hier persoonlijk grote behoefte aan heb en even wat tijd nodig heb om mijn prioriteiten en gedachten weer op een rijtje te zetten. Excuses voor het ongemak, jullie kunnen zonder mijn personage verder.

    Heliophelia schreef:
    Hi everyone, ik heb besloten om een pauze te nemen van Quizlet en RPG'en. Ik merk dat ik hier persoonlijk grote behoefte aan heb en even wat tijd nodig heb om mijn prioriteiten en gedachten weer op een rijtje te zetten. Excuses voor het ongemak, jullie kunnen zonder mijn personage verder.
    Sterkte, en hopelijk helpt het je. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Heliophelia schreef:
    Hi everyone, ik heb besloten om een pauze te nemen van Quizlet en RPG'en. Ik merk dat ik hier persoonlijk grote behoefte aan heb en even wat tijd nodig heb om mijn prioriteiten en gedachten weer op een rijtje te zetten. Excuses voor het ongemak, jullie kunnen zonder mijn personage verder.


    Neem je tijd en sterkte!


    Wie-o-wie is next to write? :3 No pressure, just hyped. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    (...)

    Neem je tijd en sterkte!


    Wie-o-wie is next to write? :3 No pressure, just hyped. ^^


    Ik ben, maar momenteel gaat het niet zo heel goed met me. Ik probeer vandaag te posten, als dat niet lukt, kan Sage gewoon wat bestuurd worden tot ik me beter voel.


    Mhm?

    Hierbij wil ik vermelden de aankomende tijd niet actief te zijn op Quizlet / te schrijven, vanwege persoonlijke redenen.
    Wanneer nodig is, mag mijn personage losgeschreven worden.


    Quinlan schreef:
    Hierbij wil ik vermelden de aankomende tijd niet actief te zijn op Quizlet / te schrijven, vanwege persoonlijke redenen.
    Wanneer nodig is, mag mijn personage losgeschreven worden.
    Heel veel succes / sterkte met alles. c:
    Wanneer Ruhn weer verschijnt komen we vast en zeker wel op een ideetje waarom dit is gebeurt, dat komt helemaal goed.


    I'm your little ray of pitch black.

    Als er overigens echt mensen zijn die enige verandering nodig hebben om weer te schrijven, hoor ik het graag. Sowieso zal de volgende skip de Grande Opening van NOS4A2 zijn, en wanneer iedereen thuiskomt zal de uitnodiging van het praattopic dan ook op hun deurmat liggen. ;D Bovendien staat het groots op het gebouw, waar de tijd te vinden is — waarschijnlijk in de avond zodat het makkelijker is voor de meeste vampieren.

    Ik mis aardig wat personen in alle eerlijkheid.
    Ziegler, Principality en Sombre sowieso. Heliophelia en Quinlan hebben laten weten dat ze tijdelijk niet kunnen schrijven, en Mandalorian gaf aan dat ze gauw weer wil schrijven maar uni zit eventjes in de weg. ^^

    [ bericht aangepast op 12 mei 2020 - 9:18 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wacht op Ziegler (: heb al even een berichtje gestuurd.


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Ik wacht op Ziegler (: heb al even een berichtje gestuurd.
    Ah, goed bezig! Thanks for letting us know. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Oke, Royce is nog niet helemaal klaar, maar hij staat open voor eventuele relaties. Mocht iemand willen, do GB/PB me! He won't bite. :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik krijg een beetje het idee dat mensen toe zijn aan een skip, dan kunnen er nieuwe connecties komen en zijn er weer nieuwe ronden en kansen voor iedereen. Mijn insteek was om het de Grande Opening van NOS4A2 te maken. Heel Hollow Grove zal uitgenodigd zijn, en er zijn verscheidene activiteiten die op de planning staan waar iedereen een keuze bij kan maken om wel of niet mee te doen. ^^ Er zijn vele opties, en genoeg opties om te bonden met je medevampier/medemens — of om je juist te mengen onder de andere soort.

    Waarschijnlijk zal het iets worden in de richting van "bring your human and play/drink for free" worden, een simpele uitdaging vanuit Aleister om ook de mensen erheen te lokken, waardoor ook deze uitgenodigd zijn als het ware. Voor de vamps zonder mens is dit de perfecte mogelijkheid toch wat vers bloed van de tap te drinken, en zelfs wat instincten alert te houden. Als iemand nog een leuk ideetje heeft als toevoeging, of simpelweg een andere skip hoor ik het graag. ^^ Ik sta open voor alles!


    I'm your little ray of pitch black.

    Voor mij maakt het allemaal niet uit (:


    Mhm?