• Hier komt nog een lay-out c:
    (of niet)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het prima ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik vind het ook helemaal prima. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Haha handig zo. Zijn er mensen die nog echt wel wat af willen werken, zodat ik daar rekening mee kan houden? Er kunnen natuurlijk wel privé nog wat dingen besproken worden over hoe dingen gegaan zijn, en dat raad ik sowieso aan te doen om relaties even duidelijk te houden, maar mocht er echt nog iets zijn dat uit moet spelen dan wachten we daar gewoon nog even op. c:

    Ik moet overigens het verhaaltje eromheen nog bedenken, dus het is niet alsof de skip vandaag nog zal gebeuren. x: Hopelijk morgen, mocht niemand nog enige bedoelingen hebben, mits dit ook weer prima is?


    I'm your little ray of pitch black.

    Helemaal goed! ^^ Ik was niet meer van plan te posten vandaag (ik was toch aan de beurt met Wren?), dus dan komt dat denk ik na de skip.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voor mij ook goed! Ik spring met Royce na de skip dan in.

    Is er nog iemand die openstaat voor een relatie met hem?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Voor mij ook goed! Ik spring met Royce na de skip dan in.

    Is er nog iemand die openstaat voor een relatie met hem?


    Op zich heb ik Sage wel? Ik ben me net aan het bedenken dat ze mogelijk wel hier en daar een vampier kan herkennen omdat die haar vorige 'eigenaar' misschien kenden?


    Mhm?

    Ik heb ook Wren voor na de skip, en nog eventueel voor relaties c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kom jullie GB/PB lastig vallen. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mor kent heel veel vamps wel van gezicht door haar eeuwige nomadenleven — maar mocht je nog iets speciaals zoeken, let me know. (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cleaner schreef:
    Haha handig zo. Zijn er mensen die nog echt wel wat af willen werken, zodat ik daar rekening mee kan houden? Er kunnen natuurlijk wel privé nog wat dingen besproken worden over hoe dingen gegaan zijn, en dat raad ik sowieso aan te doen om relaties even duidelijk te houden, maar mocht er echt nog iets zijn dat uit moet spelen dan wachten we daar gewoon nog even op. c:

    Ik moet overigens het verhaaltje eromheen nog bedenken, dus het is niet alsof de skip vandaag nog zal gebeuren. x: Hopelijk morgen, mocht niemand nog enige bedoelingen hebben, mits dit ook weer prima is?


    Om daar op in te haken: wat is er allemaal gebeurd tussen Indy, Adeline, Ryan & Sage? (: Ik sta open voor alles ^^


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Om daar op in te haken: wat is er allemaal gebeurd tussen Indy, Adeline, Ryan & Sage? (: Ik sta open voor alles ^^

    Sage en Indi murdered them fcourse ^^ haha nee ik denk dat ze van de winkel naar huis zijn gegaan om duidelijk te maken hoe hun leefomgeving er uit zal zien? Misschien wat ground rules opstellen? En dan zie ik eigenlijk wel voor me dat Indi zich heeft opgehokt in 'haar' kamer.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik zie het ze al proberen, haha. Maar ik denk dat het zoiets inderdaad wel zal zijn. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aaaaaah haha sure girls. Try to kill the immortals, sounds like fun. Sowieso zie ik Ryan wel hen gezegd hebben waar hun kamers zijn (en andere belangrijke ruimtes natuurlijk), gezien hij deze vooraf al klaargemaakt heeft — he is a prepared man. Ik weet niet of Adeline hier enige interesse in had, gezien deze aardig gefrustreerd achtergelaten is door Aleister en deze hongerig zal zijn geweest. ;D

    Ryan heeft verder zijn handjes en tandjes thuisgehouden, is haast een gentleman geweest en zal eventueel nog wel een praatje gemaakt hebben met de dames, mits deze daar behoeftes aan gehad hebben (al heeft Indi zich simpelweg teruggetrokken in haar kamer, dus mocht Sage gepraat willen hebben mag dat zeker). Ground rules zijn inderdaad verteld, wat tot dusver aardig simpel zal zijn — Don't leave the fucking house & Don't mess with Ade or his work. Hij zal hen wel gezegd hebben dat ze welkom zijn door het huis te dwalen, of eten en drinken te pakken. The simple stuff haha.

    Mocht je specifiek iets in gedachte hebben wat je uit wil denken, feel free. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mag ik Wren naar Aleister sturen? :Y) Dat is tot nu toe het enige mens dat hij niet wil vermoorden ghehe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MlRANDA schreef:
    Mag ik Wren naar Aleister sturen? :Y) Dat is tot nu toe het enige mens dat hij niet wil vermoorden ghehe
    Hahaha prima hoor, ik heb nog geen plannen met Aleister, dus die mag wel even vergezeld worden door Wren. (A)


    I'm your little ray of pitch black.