• Hier komt nog een lay-out c:
    (of niet)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cleaner schreef:
    Aaaaaah haha sure girls. Try to kill the immortals, sounds like fun. Sowieso zie ik Ryan wel hen gezegd hebben waar hun kamers zijn (en andere belangrijke ruimtes natuurlijk), gezien hij deze vooraf al klaargemaakt heeft — he is a prepared man. Ik weet niet of Adeline hier enige interesse in had, gezien deze aardig gefrustreerd achtergelaten is door Aleister en deze hongerig zal zijn geweest. ;D

    Ryan heeft verder zijn handjes en tandjes thuisgehouden, is haast een gentleman geweest en zal eventueel nog wel een praatje gemaakt hebben met de dames, mits deze daar behoeftes aan gehad hebben (al heeft Indi zich simpelweg teruggetrokken in haar kamer, dus mocht Sage gepraat willen hebben mag dat zeker). Ground rules zijn inderdaad verteld, wat tot dusver aardig simpel zal zijn — Don't leave the fucking house & Don't mess with Ade or his work. Hij zal hen wel gezegd hebben dat ze welkom zijn door het huis te dwalen, of eten en drinken te pakken. The simple stuff haha.

    Mocht je specifiek iets in gedachte hebben wat je uit wil denken, feel free. c:


    Wel, wat Sage deed, hangt ook wat van Adeline af (:
    Als ze nog met rust gelaten werd, denk ik dat ze eerder door het huis is gaan dwalen, om te zien waar ze zich de komende maanden mee kan bezighouden. Ik denk niet dat ze echt een gesprek is begonnen, maar ze zal eventuele vragen ook gewoon door het huis heen gesteld hebben, haha. Oh, en ze was mogelijk een beetje enthousiast over de auto, hahaha, al zal ze dat niet helemaal hebben willen tonen. Haar vorige eigenaar had er niet eens eentjee, dus ja...
    Als Adeline haar honger heeft gestild, dan heeft Sage zich ook teruggetrokken om dat te verwerken.


    Mhm?

    Adeline zal Sage vooralsnog met rust gelaten hebben, die is best wat uit haar doen geweest dus dan trekt ze zichzelf vaak terug om verdere problemen te voorkomen. Qua voeden zal ze Sage ook nog niet gebeten hebben, Adeline is totaal onbekend met voeden op 'vrijwilligers' en heeft ook nog niet de juiste rem daarin gevonden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Elentiya schreef:
    Adeline zal Sage vooralsnog met rust gelaten hebben, die is best wat uit haar doen geweest dus dan trekt ze zichzelf vaak terug om verdere problemen te voorkomen. Qua voeden zal ze Sage ook nog niet gebeten hebben, Adeline is totaal onbekend met voeden op 'vrijwilligers' en heeft ook nog niet de juiste rem daarin gevonden.


    Oh boy, haha


    Mhm?

    Ja, dat word nog wat. :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik neem aan dat ze wel samen aankomen, niet?


    Mhm?

    Yes, Adeline heeft haar alvast meegenomen naar de club dus daar komen ze samen aan. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Wel, wat Sage deed, hangt ook wat van Adeline af (:
    Als ze nog met rust gelaten werd, denk ik dat ze eerder door het huis is gaan dwalen, om te zien waar ze zich de komende maanden mee kan bezighouden. Ik denk niet dat ze echt een gesprek is begonnen, maar ze zal eventuele vragen ook gewoon door het huis heen gesteld hebben, haha. Oh, en ze was mogelijk een beetje enthousiast over de auto, hahaha, al zal ze dat niet helemaal hebben willen tonen. Haar vorige eigenaar had er niet eens eentjee, dus ja...
    Als Adeline haar honger heeft gestild, dan heeft Sage zich ook teruggetrokken om dat te verwerken.


    Ryan zou het niet erg gevonden hebben om deze te antwoorden. En om het simpeler te maken heb ik toch maar meerdere auto's daar laten staan (in plaats van die ene Bugatti), dus ze heeft even iets gehad om zich mee bezig te houden. Nawh, poor girl... loves cars, en dan mist ze die zolang.

    Glad dat het besproken is. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Wat een gezelligheid :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sorry not sorry.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    CIeverness schreef:
    Sorry not sorry.
    Seconded.


    I'm your little ray of pitch black.

    Zoekt iemand toevallig nog een specifieke relatie, want mijn noobie vamp kan jullie wat mogelijkheden bieden. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Elentiya —> Rionach.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wren is loner, is er nog iemand vrij?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    @Cleaner! Girl dat je maar net zo oud mag worden als Ryan. *which is oooooold. Like — ancient.*


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    WOOHOOH — Happy birthday!!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'