• Hier komt nog een lay-out c:
    (of niet)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga morgen Ruhn schrijven.
    Om misverstanden te voorkomen: staan er nog personen op het podium?


    Quinlan schreef:
    Ik ga morgen Ruhn schrijven.
    Om misverstanden te voorkomen: staan er nog personen op het podium?
    Mae zal in haar volgende post er vanaf gehaald worden, en verder kunnen er altijd nog wat NPCs te vinden zijn. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Aw no poor Ruhn. :c He is too precious.


    I'm your little ray of pitch black.

    Cleaner schreef:
    Aw no poor Ruhn. :c He is too precious.


    Bedankt! :Y)


    Ik heb het lekker op makkelijk gespeeld met het Frans. (cat)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sage is echt pissed, lol. Alsof ze de hele situatie nog niet verschrikkelijk genoeg vond, is ze nu ook zwaar beledigd (':


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    Sage is echt pissed, lol. Alsof ze de hele situatie nog niet verschrikkelijk genoeg vond, is ze nu ook zwaar beledigd (':
    Ik dacht dat ze wel blij zou zijn, gezien ze nu geen tweedehands bijzettafeltje meer is? :Y)


    I'm your little ray of pitch black.

    Cleaner schreef:
    (...) Ik dacht dat ze wel blij zou zijn, gezien ze nu geen tweedehands bijzettafeltje meer is? :Y)


    Nee, nu is ze een gratis meegegeven cadeautje, hahaha. Of zo begrijpt ze het toch x) Ze is erg zwart-wit, haha.


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Nee, nu is ze een gratis meegegeven cadeautje, hahaha. Of zo begrijpt ze het toch x) Ze is erg zwart-wit, haha.
    Hahahaa well, she did cost him money though. Maar ik snap het wel, arm kind eigenlijk ook. En dan krijgt ze ook nog Adeline als eigenaar.— oopsy daisy.


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha, ik ben de volgorde hier een beetje kwijt. XD
    Bij het groepje naast het podium wachten we nu op Sage, right? Vervolgens Adeline, Indigo en dan Ríoghán toch?


    I'm your little ray of pitch black.

    Cleaner schreef:
    Haha, ik ben de volgorde hier een beetje kwijt. XD
    Bij het groepje naast het podium wachten we nu op Sage, right? Vervolgens Adeline, Indigo en dan Ríoghán toch?


    Yes ^^ ben er mee bezig (:


    Mhm?

    Sorry voor de uitschieter, Ryan is erg... enthousiast. Let's blame it on the age old vamp.

    MlRANDA, ik wacht overigens op jou met Mae. Zelf ben ik aardig in de war soms, dus ik gooi het geheugensteuntje maar even hier neer. ^^ Wanna raise a little hell tussen Wren en Mae? Laten we Gio even gek maken. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Cleaner schreef:
    Sorry voor de uitschieter, Ryan is erg... enthousiast. Let's blame it on the age old vamp.

    MlRANDA, ik wacht overigens op jou met Mae. Zelf ben ik aardig in de war soms, dus ik gooi het geheugensteuntje maar even hier neer. ^^ Wanna raise a little hell tussen Wren en Mae? Laten we Gio even gek maken. ;D
    Ooh ja, dit wilde ik net vragen :') Wat heb je in gedachten :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MlRANDA schreef:
    (...)Ooh ja, dit wilde ik net vragen :') Wat heb je in gedachten :Y)
    Hahaha nice. Well, Mae en Wren zullen botsen, gegarandeerd. Beide nemen geen blad voor de mond, en Mae is op het moment aardig fel. Just let Wren be Wren, and conflict wil start. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Cleaner schreef:
    (...) Hahaha nice. Well, Mae en Wren zullen botsen, gegarandeerd. Beide nemen geen blad voor de mond, en Mae is op het moment aardig fel. Just let Wren be Wren, and conflict wil start. ;D
    Deal, hehe. Wren will be Wren. Ik eet mijn ontbijt even op en dan zal ik eens nadenken over een post ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.