• Hier komt nog een lay-out c:
    (of niet)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Big fat sorry for my absence. Ik ben nogal druk in mijn hoofd met redelijk wat dingen, dus ik was Q even vergeten.


    - thank you for existing -


    Thanks ladies! c:

    @Sombre: It's okay, take your time. Je bent altijd welkom om weer in te springen. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    MlRANDA schreef:
    Wren is loner, is er nog iemand vrij?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik had het druk met school, maar ik post vandaag! (:


    Mhm?

    Woops, sorry! Ik zit plots met twee verbouwingen en ik had niet verwacht dat ik geen plaats zou hebben, lol. Morgenochtend schrijf ik echt! (:


    Mhm?

    Kon het niet laten ook nog een Vamp te nemen, so Blanche staat in het rollen topic. Als er nog mensen zijn die een relatie zoeken of een idee hebben dan hoor ik het graag.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Sorry, sorry, sorry!
    Ik ga me (tijdelijk?) even uitschrijven voor enkele RPG's, waaronder de deze. Ik heb net het nieuws gekregen dat ik deze zomer thuis moet blijven (ik ga al 5 zomers op jeugdkampen mee) en dat betekent dat ik dus nog tot en met september geen knijt te doen heb. Momenteel zijn we echter bezig met twee verbouwingen: mijn vriend heeft EINDELIJK de sleutels van zijn huis gekregen, en mijn papa heeft nogal random besloten om een nieuw dak te leggen en de hele benedenverdieping opnieuw te behangen en te verven... Ik wil graag bij beiden helpen, omdat ik dan eens niet de hele dag voor een scherm zit, dus ik wil hier even optimaal van genieten.

    Hopelijk loopt de RPG nog een tijdje goed en kan ik eventueel later weer aansluiten, maar sowieso wens ik jullie superveel plezier toe! Mijn personages mogen gewoon even losgeschreven worden (:


    Mhm?

    Iemand waar ik Blanche bij kan mengen?


    Marrow deep, soul deep, essence deep