• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Hanson
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Hanson
    🌈 Sasha Mallaury O'Connell • 23 • V • 2 • Balloo
    🌈 Elvyne Brown • 21 • V • 2 • Pooh_Bear
    🌈 Connor Augustus Reed • 24 • M • 2 • Norris
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • Witcher
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • Occultist
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • Witcher
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon

    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 8 juni 2020 - 19:34 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Pooh_Bear schreef:
    Ik kom me hier toch uitschrijven c:


    Ahww, wat jammer!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    (...)

    Ahww, wat jammer!


    Occultist schreef:
    (...)
    Aw, why?


    Hanson schreef:
    (...)

    Oh dat is jammer om te horen!
    Is er iets dat ik kan doen waardoor je eventueel wel wilt blijven?





    Omdat ervaring mij inmiddels leert dat rpg's waarin 'kliekjes' van spelers bij elkaar komen (zonder negatief te zijn naar jullie uiteraard, want ik snap dat je elkaar opzoekt haha) vooraf al een beetje uitgespeeld zijn. Ik ben zelf niet iemand die zich daar in mengt, en ben er inmiddels wel achter dat dat vaak resulteert in dat ik al snel buiten de rpg val c:. Daarmee vergaat voor mij de motivatie om er echt veel tijd in te steken.

    Da's mede ook de reden waarom ik vooral ORPG's doe en geen openbare rpg's meer. Maar dit idee was zo leuk dat ik het toch niet helemaal kon laten :').


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pooh_Bear schreef:
    (...)




    Omdat ervaring mij inmiddels leert dat rpg's waarin 'kliekjes' van spelers bij elkaar komen (zonder negatief te zijn naar jullie uiteraard, want ik snap dat je elkaar opzoekt haha) vooraf al een beetje uitgespeeld zijn. Ik ben zelf niet iemand die zich daar in mengt, en ben er inmiddels wel achter dat dat vaak resulteert in dat ik al snel buiten de rpg val c:. Daarmee vergaat voor mij de motivatie om er echt veel tijd in te steken.

    Da's mede ook de reden waarom ik vooral ORPG's doe en geen openbare rpg's meer. Maar dit idee was zo leuk dat ik het toch niet helemaal kon laten :').


    Snap ik volledig! Ik heb zelf inderdaad ook al een beetje dit gevoel. Mocht je nog mee willen doen, dan mag je personage op elk moment Faith opzoeken, want die valt nu duidelijk ook buiten het gevormde kliekje

    [ bericht aangepast op 3 juni 2020 - 15:48 ]

    Hi!

    Het spijt me dat je je buitengesloten voelt, dat ik nu ook niet te bedoeling. Ik zit zelf al enkele jaren op Quizlet en zit enkel voor de rpg's en de vrienden die ik op deze site heb gemaakt op Quizelt. Hierdoor ontstaan inderdaad kliekjes van mensen waar ik eerder mee geschreven heb en ook mensen dat ik recentelijk heb leren kennen!

    Ik sta altijd open om met anderen te schrijven en deze rpg is één van de twee waar ik momenteel nog aan mee doe. Dus mijn enthousiasme zit hier zeker in. Ik kan zelf niet zo vaak schrijven als ik vroeger kon en als ik een kansje zie om iets te schrijven grijp ik die wel. Ik sta altijd open om nieuwe mensen te leren kennen op Q of met mensen te schrijven waar ik nog nooit eerder mee geschreven heb -mits ze ook terugschrijven-. Ik voel me ergens wel schuldig dat je hierdoor je wilt uitschrijven, maar langs de andere kant ook wel wat sad dat ik me schudlig voel omdat ik enthousiast ben over iets waar ik mijn quizlet vrienden ook door heb leren kennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben het eens met wat Witcher ^ zegt. Al voel ik me dan niet schuldig erom. Het is niet de bedoeling dat je je buitengesloten voelt, want dit is juist één van de RPG's waar dat niet het voel is door de mensen die eraan meedoen. Ze zijn stuk voor stuk geweldige mensen, en ja, de één ken ik beter dan de ander, maar ik voel het niet zo alsof er een kliekje gaande is. We staan allemaal open voor meer interactie samen, of dat nu OOC is of in de RPG zelf. Het is jammer dat je je daarom uitschrijft, maar wel begrijpelijk omdat ik me die ervaringen ook nog kan herinneren. Voel je althans vrij om terug te komen wanneer je wilt, daar staan wij allemaal open voor. Nog wel één vraagje: hoe bedoel je kliekje? In de RPG (personages) of de users zelf?


    [ heaven knows ]

    And also, why is this so goddamn cute. Percy is being such a precious cinnamonbun rn. 🤩

    [ bericht aangepast op 3 juni 2020 - 16:31 ]


    [ heaven knows ]

    Ik begrijp wat je bedoelt, al vind ik de algemene toon van wat je zegt nogal zwart-wit.
    Ikzelf ben ook nog niet zo heel lang op Quizlet, in vergelijking met anderen hier en aanvankelijk had ik soms ook moeite om mijn draai in bepaalde rpg's te vinden. Daar hebben de spelers die aan dit rpg meedoen me heel erg mee geholpen, en ik ben zeker dat als je ons de kans geeft we dat voor jou ook kunnen doen.

    Ik vind het jammer dat je meteen voor uitschrijven kiest, in plaats van op voorhand even met deze zorgen aan te komen kloppen. Misschien komen we als een kliek over, maar dat komt ook gewoonweg omdat deze mensen zo hartelijk en makkelijk mee overeen te komen zijn. Ik ben er 200% zeker van dat het niemand's bedoeling is anderen buiten te sluiten of het gevoel te geven dat ze achteraan moeten hobbelen.
    Dit is het eerste dat ik hoor van geen aansluiting vinden in dit rpg en ik schrik er eerlijk gezegd een beetje van want ik had echt de indruk dat ook met relaties afspreken alles best wel vlotjes verliep.

    Kan ik je overtuigen het nog een kans te geven? I promise we won't bite?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Occultist schreef:
    Ik ben het eens met wat Witcher ^ zegt. Al voel ik me dan niet schuldig erom. Het is niet de bedoeling dat je je buitengesloten voelt, want dit is juist één van de RPG's waar dat niet het voel is door de mensen die eraan meedoen. Ze zijn stuk voor stuk geweldige mensen, en ja, de één ken ik beter dan de ander, maar ik voel het niet zo alsof er een kliekje gaande is. We staan allemaal open voor meer interactie samen, of dat nu OOC is of in de RPG zelf. Het is jammer dat je je daarom uitschrijft, maar wel begrijpelijk omdat ik me die ervaringen ook nog kan herinneren. Voel je althans vrij om terug te komen wanneer je wilt, daar staan wij allemaal open voor. Nog wel één vraagje: hoe bedoel je kliekje? In de RPG (personages) of de users zelf?


    Ik kan natuurlijk niet voor Pooh_bear praten (en heb er zelf gelukkig ook niet heel veel last van) maar voor mij voelt het een beetje als een beetje van beide. Ik heb het gevoel (een gevoel wat op niks gebasseerd hoeft te zijn en waar niks van kan kloppen, maar dan blijft het een gevoel) dat doordat bepaalde users elkaar zo goed kennen er hele pagina's vol gepraat worden over hoe leuk bepaalde personages wel niet zijn en hoeveel er (alleen) tussen die personages moet/gaat gebeuren. Ik snap dat anderen zich daardoor buitengesloten kunnen voelen, maar probeer dat gevoel (wat ook ik een beetje heb) zelf zo goed mogelijk te negeren

    @Sammorgon; Mijn personage is wel bezig haha, die heb ik in het begin van de rpg al bij Gemma neer gezet c: dat is het probleem niet.

    @Witcher; het is niet de bedoeling om mensen schuldgevoel aan te praten... Het was ook niet als iets persoonlijks bedoeld, ik snap het wel. Je kunt goed met elkaar en je zoekt elkaar op.
    Maar ik ben niet iemand die daar makkelijk in mee gaat, en merk dan bij dit soort dingen dat op langer termijn (of eigenlijk vaak op vrij korte termijn al..) ik gewoon buiten de boot val omdat mensen (Users) erg bij elkaar blijven hangen.
    Dat haalt voor mij gewoon de motivatie weg. Don't be sad c: I'm sure you're all great people.


    @Occultist; het is ook niet de bedoeling om mensen zich schuldig te laten voelen? Maar als mensen mij vragen waarom dan ga ik daar wel eerlijk in zijn c:. En jullie zullen vast allemaal geweldige mensen zijn, volgens mij heb je mij nergens horen zeggen dat dat niet zo is. Maar ik heb het gevoel dat er inderdaad een 'kliekje' is in de users zelf.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Kan het zijn dat jullie beiden aan het typen waren toen ik net gepost heb?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik had inderdaad niet gezien dat je geschreven had, sorry!
    Ik zal later vanavond even uitgebreider antwoord op je geven als je dat goed vind ik moet nu de deur uit, heb een afspraak om een paard uit te proberen voor mogelijke koop c:


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Is prima.
    Veel plezier ^_^

    [ bericht aangepast op 3 juni 2020 - 18:04 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Pooh_Bear schreef:
    Ik had inderdaad niet gezien dat je geschreven had, sorry!
    Ik zal later vanavond even uitgebreider antwoord op je geven als je dat goed vind ik moet nu de deur uit, heb een afspraak om een paard uit te proberen voor mogelijke koop c:


    Oooh paardje! Veel plezier idd!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Pooh_Bear schreef:
    @Occultist; het is ook niet de bedoeling om mensen zich schuldig te laten voelen? Maar als mensen mij vragen waarom dan ga ik daar wel eerlijk in zijn c:. En jullie zullen vast allemaal geweldige mensen zijn, volgens mij heb je mij nergens horen zeggen dat dat niet zo is. Maar ik heb het gevoel dat er inderdaad een 'kliekje' is in de users zelf.

    Oké, het kan aan het feit liggen dat het anders overkomt via internet, maar ik heb toch het idee dat er iets niet lekker loopt qua communicatie hier. Op de één of andere manier ligt er een bepaalde lading in je bericht naar mij toe die ik niet verdiend heb. Ik heb namelijk niet gezegd of geïnsinueerd dat jij users schuldig wil laten voelen of dat je dit groepje mensen niet geweldig vindt? Het enige wat ik daarmee bedoelde was dat ik alles met Witcher eens was, behalve het schuldig voelen • want ik kan me voorstellen dat het geen fijne ervaring is om dat mee te maken, gezien ikzelf eveneens weet hoe dat is. Dat ik met deze users overweg kan en me hier niet buitengesloten voel, omdat er geen vooroordelen of steken onder water in deze RPG liggen, en dat ik jou die positieve ervaring eveneens gun. Dus • dat deze mensen daarvoor geroepen zijn. Niets meer, niets minder. Mocht je iets anders begrepen hebben, dan heb je een verkeerde intonatie van het bericht gelezen. Nog een fijne avond!


    [ heaven knows ]

    Hanson schreef:
    Kan het zijn dat jullie beiden aan het typen waren toen ik net gepost heb?


    Ik had inderdaad jouw berichtje niet gelezen voor ik die van mij plaatstte, maar ik heb helaas het gevoel dat er niet op mijn berichtjes van nu gereageerd is/wordt, wat ik erg jammer vind. Ik vind het heel erg fijn voor je dat de mensen in deze RPG jou heel erg geholpen hebben, maar heb doordat er niet op mijn bericht gereageerd wordt zeker niet het gevoel dat dat nu zo voor mij is (maar, opnieuw, dat kan gewoon een gevoel zijn dat niet klopt)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2020 - 19:29 ]