• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Hanson
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Hanson
    🌈 Sasha Mallaury O'Connell • 23 • V • 2 • Balloo
    🌈 Elvyne Brown • 21 • V • 2 • Pooh_Bear
    🌈 Connor Augustus Reed • 24 • M • 2 • Norris
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • Witcher
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • Occultist
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • Witcher
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon

    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 8 juni 2020 - 19:34 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Well.. I agreed to do it right ^^


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Fijn dat je dat gedaan hebt, zeker als het je niet zo makkelijk valt.
    I know how you feel, als het kan helpen -ookal zou je het niet zeggen, nu en hier. Internet is een kleinere drempel voor me, maar irl noemen zelfs mijn vrienden me Sociaal Incapabele Lie :'D


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Nja 1 op 1 heb ik daar geen problemen mee eigenlijk.. Niet op internet en selectief ook niet irl.. (Maar dan ook wel echt selectief :') )
    Maar jullie zijn met so many people..

    En veel mensen die elkaar al kennen, en veel praten.. zijn scary people c:


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Zijn er mensen die een bepaalde relatie met Jamie willen? Hij is al enkele malen eerder in the Jungle geweest, al dan wel met een geruime periode van afwezigheid ertussen — variërend van 2 weken tot, laten we zeggen, 3 maanden. Zijn oom woont en werkt in Cincinnati dus wanneer hij bij hem op bezoek ging, was hij meestal in die club te vinden. Jamie komt er niet voor een scharrel, daar is hij het type niet voor. Hij komt voor de gezelligheid en de ongedwongen, openhartige omgeving.


    [ heaven knows ]

    Occultist schreef:
    Zijn er mensen die een bepaalde relatie met Jamie willen? Hij is al enkele malen eerder in the Jungle geweest, al dan wel met een geruime periode van afwezigheid ertussen — variërend van 2 weken tot, laten we zeggen, 3 maanden. Zijn oom woont en werkt in Cincinnati dus wanneer hij bij hem op bezoek ging, was hij meestal in die club te vinden. Jamie komt er niet voor een scharrel, daar is hij het type niet voor. Hij komt voor de gezelligheid en de ongedwongen, openhartige omgeving.


    Ik heb Faith voor je?

    I'm not scary :c

    Ik heb Chris en Junior?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    I'm not scary :c



    [ bericht aangepast op 6 juni 2020 - 14:59 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Occultist schreef:
    Zijn er mensen die een bepaalde relatie met Jamie willen? Hij is al enkele malen eerder in the Jungle geweest, al dan wel met een geruime periode van afwezigheid ertussen — variërend van 2 weken tot, laten we zeggen, 3 maanden. Zijn oom woont en werkt in Cincinnati dus wanneer hij bij hem op bezoek ging, was hij meestal in die club te vinden. Jamie komt er niet voor een scharrel, daar is hij het type niet voor. Hij komt voor de gezelligheid en de ongedwongen, openhartige omgeving.


    Ik heb Noah, Gemma en Alec voor je!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Pooh_Bear schreef:
    Nja 1 op 1 heb ik daar geen problemen mee eigenlijk.. Niet op internet en selectief ook niet irl.. (Maar dan ook wel echt selectief :') )
    Maar jullie zijn met so many people..

    En veel mensen die elkaar al kennen, en veel praten.. zijn scary people c:




    I promis i may or may ot be a scary people


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ben te weten gekomen dat Chris bij Noah, Rhett en Mike staat, zou Jamie hen mogen komen vergezellen? Zal niet lang duren, hij heeft enkel even Chris nodig. :Y)


    [ heaven knows ]

    Occultist schreef:
    Ik ben te weten gekomen dat Chris bij Noah, Rhett en Mike staat, zou Jamie hen mogen komen vergezellen? Zal niet lang duren, hij heeft enkel even Chris nodig. :Y)


    Is goed voor mij ! c: Ik ben wel aan het schrijven, dus wil je voor of na mijn post hem sturen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Occultist schreef:
    Ik ben te weten gekomen dat Chris bij Noah, Rhett en Mike staat, zou Jamie hen mogen komen vergezellen? Zal niet lang duren, hij heeft enkel even Chris nodig. :Y)


    Ohh gosh if he takes Chris, Noah is going to shit his pants. But is okay ;p


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Witcher schreef:
    (...)
    Is goed voor mij ! c: Ik ben wel aan het schrijven, dus wil je voor of na mijn post hem sturen?

    I'm waiting for the greatest to have posted <3 Meaning: I will wait.

    @Venustic: ROFL. Noah don't shit yer pants, boy, that'll be messy. And why, tho?


    [ heaven knows ]

    Occultist schreef:
    (...)
    I'm waiting for the greatest to have posted <3 Meaning: I will wait.

    @Venustic: ROFL. Noah don't shit yer pants, boy, that'll be messy. And why, tho?


    Oké hij doet zijn best het te voorkomen. Omdat Rhett en Mike intimiderend zijn.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Venustic schreef:
    (...)
    Oké hij doet zijn best het te voorkomen. Omdat Rhett en Mike intimiderend zijn.

    N'awh they're little lambs.


    [ heaven knows ]