• BEWARE! It's a jungle out there!


    Ohio, 2000.
    Welcome to Jungle, fags and hags!
    We keren even terug in de tijd, waar alles simpeler was - of dat toch zo leek te zijn; toen Destiny's Child, P!nk en 'N Sync de plak zwaaiden in de hitparade en de eerste X-Men film in de bios draaide. Het fantastische jaar waarin men ons de enige echte Nokia 3310 schonk; het modernste staaltje der technologie!
    Wat een tijd om jong te zijn!

    In dit RPG volgen we de gay-scene van Cincinnati voornamelijk in hun natuurlijke habitat; de lokale gay-nachtclub "Jungle".
    Het is een veilige haven voor iedereen die niet aan "de norm" voldoet, een plek om vrienden te ontmoeten en plezier na te jagen of gewoon even alles los te laten.




    Rollen

    🌈 Samuel Elijah D'Amelio • 21 • M • 1• Mandalorian
    🌈 Noah Flynn Green • 21 • M • 2 • Venustic
    🌈 Jonathan Mori • 21 (18 really) • M • 1• Hanson
    🌈 Christopher "Chris" James Palmer • 28 • M • 1 • Hanson
    🌈 Sasha Mallaury O'Connell • 23 • V • 2 • Balloo
    🌈 Elvyne Brown • 21 • V • 2 • Pooh_Bear
    🌈 Connor Augustus Reed • 24 • M • 2 • Norris
    🌈 Gemma "Gem" Marlyn Cooper • 22 • V • 2 • Venustic
    🌈 Rhett Harry Hayes • 25 • M • 3 • Witcher
    🌈 Jamal Casimir Douglas • 24 • M • 4 • Mandalorian
    🌈 Maxwell Asheton • 27 • M • 4 • Occultist
    🌈 Percival II Antoine Bonnet • 23 • M • 4 • Witcher
    🌈 Charlie Christopher Simmons • 22 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Aleksander "Alec" Dąbrowski • 24 • M • 4 • Venustic
    🌈 Michael "Mike" Jeffrey Munroe • 27 • M • 4 • SallyFace
    🌈 Faith Maybelle Elliemay Haywood • 23 • V • 5 • Sommarmorgon

    PRAATTOPIC 2

    [ bericht aangepast op 8 juni 2020 - 19:34 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik wilde graag wachten om de reactie van Pooh_Bear en dan op beiden reageren. Misschien had ik dat moeten communiceren naar jou maar daar heb ik toen niet bij stil gestaan.
    Weet gewoon wel dat ik erover nadenk en van plan ben mijn uiterste best te doen het alsnog voor iedereen de moeite waard te maken en iedereen zich optimaal betrokken kan voelen zowel wat het rpg als het praattopic betreft.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Ik wilde graag wachten om de reactie van Pooh_Bear en dan op beiden reageren. Misschien had ik dat moeten communiceren naar jou maar daar heb ik toen niet bij stil gestaan.
    Weet gewoon wel dat ik erover nadenk en van plan ben mijn uiterste best te doen het alsnog voor iedereen de moeite waard te maken en iedereen zich optimaal betrokken kan voelen zowel wat het rpg als het praattopic betreft.


    Dat is heel fijn om te horen en ook het enige wat ik met mijn berichtje wilde bereiken. Ik ben zeker nog bereid om mee te doen, maar het is gewoon geen fijn gevoel als het voelt of je buiten de groep valt, zeker niet wanneer dit door meerdere gevoeld wordt. Het feit dat er dan gezegd wordt dat dit bij andere niet zo is, heeft helemaal geen effect of werkt juist averechts

    Ben ik weer het paard was.. Nee :')
    Braaf, leuk maar volledig anders aangereden dan dat ik ooit heb leren rijden


    Occultist ik kreeg inderdaad in jouw bericht het idee dat je uit mijn bericht haalde dat ik persoonlijk mensen aan het aanvallen was. Wat niet de bedoeling was, op welke manier dan ook.
    Mocht dat niet zo zijn geweest, dan mijn excuses.


    Wellicht dat je het zwart-wit opvat omdat ik echt wilde voorkomen dat ik mensen persoonlijk ging aanspreken, wat ik snel doe maar wat in deze absoluut niet relevant is. Ik geloof er heilig in dat niemand hier met opzet denkt : oh die moeten we erbuiten laten c:. It's just a feeling, en een stukje ervaring ook inmiddels. Zoals ik zei is het vaker voorgekomen, en ik vind het gewoon heel jammer om veel tijd erin te steken, er enthousiast over te zijn en dan weer buiten de boot te vallen :c.

    Maar ik wil dat best een kans geven... Als er inmiddels geen mensen zwaar beledigd zijn na al mijn eerlijkheid en denken blijf alsjeblieft weg (Want echt ik heb liever dat je nu bij me komt, mag ook in pb als je dat liever hebt, dan dat het via via alsnog bij me komt.) And.... If you really really really promise you won't bite me?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2020 - 22:04 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ah spijtig van het paard!

    En voor mij is iedereen welkom ! Zowel in de rpg als in mijn gastenboek voor praatjes ^^


    en @sommarmorgon het is niet mijn bedoeling je reactie te negeren, ik ben gewoon wat bang dat ik een ongewilde discussie zou starten, door verkeerde woordenkeuze.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Doordat ik op werk was heb ik het misschien alles niet helemaal voor de volle 100% mee gekregen maar ik heb alles wel een klein beetje doorgelezen en:

    Het is ook zeker mijn bedoeling niet geweest om iemand buiten te sluiten, bij mij, en ik weet zeker ook bij de anderen in dit topic, geld the more the merrier.
    Het klopt dat een bepaalde groep erg enthousiast is wat ik peroonlijk enkel als een goed ding zie, dat geeft hoop dat dit topic voorlopig nog even in leven blijft. Het kan natuurlijk dat dit voor sommigen te snel gaat waardoor ze het niet goed kunnen volgen en zich misschien mede daardoor wat buitengesloten voelen. Dit is absoluut niet de bedoeling en vragen om een recap mag altijd c:
    Ik snap dat voor sommige de ervaring spreekt maar we can at least try to change that!
    Ik zou het dan ook erg jammer vinden als iemand er om deze reden uit zou stappen! We kunnen proberen iedereen er meer bij te betrekken met zijn allen? c;


    How far is far

    Het is natuurlijk niet fijn om horen dat personen zich buiten gesloten voelen, maar ik ben blij dat er nu wel over gesproken wordt.

    Ik snap dat het enthousiasme waarmee over bepaalde personages gesproken wordt nogal overweldigend kan zijn, laat je er alsjeblieft niet door ontmoedigen mee te reageren, the more the merrier tenslotte. Of als je zelf leuke ideeën hebt met je personage; gooi ze in de groep, we reageren er vast net zo dolgedraaid op.

    Of als je voelt dat je vast zit met je personage zelf doe dan zeker een oproepje, dan kunnen we samen kijken hoe het op te lossen valt.

    Zijn er dingen waarvan jullie nu denken; zo kan ik concreet geholpen worden om terug gemotiveerd te raken?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    SallyFace u need to get out of my head.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    Het is natuurlijk niet fijn om horen dat personen zich buiten gesloten voelen, maar ik ben blij dat er nu wel over gesproken wordt.

    Ik snap dat het enthousiasme waarmee over bepaalde personages gesproken wordt nogal overweldigend kan zijn, laat je er alsjeblieft niet door ontmoedigen mee te reageren, the more the merrier tenslotte. Of als je zelf leuke ideeën hebt met je personage; gooi ze in de groep, we reageren er vast net zo dolgedraaid op.

    Of als je voelt dat je vast zit met je personage zelf doe dan zeker een oproepje, dan kunnen we samen kijken hoe het op te lossen valt.

    Zijn er dingen waarvan jullie nu denken; zo kan ik concreet geholpen worden om terug gemotiveerd te raken?


    Nja.. De garantie dat je echt mijn vingers er niet afbijt zou wel fijn zijn want ik heb het geprobeerd.. Maar moet zeggen ik smaak echt niet lekker.. en heb net een afspraak gemaakt om morgen m'n nagels te doen dus wil ze graag houden..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hanson schreef:
    SallyFace u need to get out of my head.

    HAHAHAHA oh my god dit wordt nu wel heel eng hoor :'D

    Long lost twin perhaps? ;p


    How far is far

    Pooh_Bear schreef:
    (...)

    Nja.. De garantie dat je echt mijn vingers er niet afbijt zou wel fijn zijn want ik heb het geprobeerd.. Maar moet zeggen ik smaak echt niet lekker.. en heb net een afspraak gemaakt om morgen m'n nagels te doen dus wil ze graag houden..


    Mag ik dan wel in ruil vragen dat je je wat meer laat zien in het praattopic? Weet dat je welkom bent om mee te lullen met ons, of je eigen ideeën te delen en dat we daar hoogstwaarschijnlijk net zo goed iets onnozels mee gaan doen.

    SallyFace schreef:
    (...)
    HAHAHAHA oh my god dit wordt nu wel heel eng hoor :'D

    Long lost twin perhaps? ;p


    Bij deze adopteer ik je gewoon.


    I hereby dub thee; Sir Brother.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2020 - 20:06 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 12:36 ]

    Maxwell bij het zien van Rhett en Mike zonder shirt:


    [ heaven knows ]

    OMG NU VERWACHT IK VAN IEDEREEN EEN GIF-REACTIE VANUIT HUN PERSONAGE(S) HIEROP! Do it!
    *gaat zoeken*

    Maar hier heb je alvast Junior's reactie mocht Faith echt haar shirt uit trekken:



    Because he doesn't like boobies hahaha.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hanson schreef:
    OMG NU VERWACHT IK VAN IEDEREEN EEN GIF-REACTIE VANUIT HUN PERSONAGE(S) HIEROP! Do it!
    *gaat zoeken*

    Maar hier heb je alvast Junior's reactie mocht Faith echt haar shirt uit trekken:



    Because he doesn't like boobies hahaha.



    Hahahaha

    Junior bij het zien van Rhett en Mike zonder shirt



    Chris bij het zien van Rhett en Mike zonder shirt


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.