• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    • Onyx. • 23 • Muziek en dromen • Maneur • Croweater
    • (studieobject) 8175 (Adam) • 17 • Tijdreizen • Margeaux • Croweater
    • Jester Madcap • 20 • Overtuiging • Cackle • ProngsPotter
    •Merrin• 16 • Gedaanteverwisseling • Moreau •Slughorn
    • Yrla • 19 • Superspeed • Williams • Slughorn

    • Vienna • 20 • Telekinese • Maxwell • Slughorn
    • Fayr Fixfault • 20 • Repareren • Navkar• ProngsPotter
    •Nenya Agami•15 • Helderziend • Mentor? • ProngsPotter
    • Dezi • 20 • Samenvloeien met draak • Naam • Croweater
    •Fersephone • 20 • Slopen • Gates • Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam • Gave
    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding

    • Buiten de school •
    • Nathaniël • Broer van Gabriël (Yrla)
    • Rory • Vriend van Aaron (Adam)

    • Inqurium High •
    •Adrasteia • Vampier - overname gaves door bloed
    • Casey • Mentaal binnendringen


    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * Geschiedenis•Sogat•
    * Muziek /Creatief•Wish•
    * Les rondom je gave•Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Wiskunde• Margeaux
    * Engels• Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training• Navkar
    * Gymnastiek• Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates

    Woensdag
    * Engels • Cackle
    * Maatschappijleer • Maneur
    * Gave training •Eigen mentor•
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Biologie (Blokuur) • Moreau
    * Wiskunde • Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief •Wish•
    * Geschiedenis •Sogat•

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde • Maxwell
    * Natuur/scheikunde • Gates
    * Gave training •Eigen Mentor•
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^
    Speeltopic 24: Klik ^^
    Speeltopic 25: Klik^^
    Speeltopic 26: Klik^^
    Speeltopic 27: Klik ^^
    Speeltopic 28: Klik ^^
    Speeltopic 29: Klik ^^
    Speeltopic 30: Klik ^^
    Speeltopic 31: Klik ^^
    Speeltopic 32: Klik ^^
    Speeltopic 33: Klik^^
    Speeltopic 34: Klik ^^
    Speeltopic 35: Klik ^^
    Speeltopic 36: Klik ^^
    Speeltopic 37: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla



    "En dan?" Als ik dat aan Zebediah vertel, heb ik alleen maar nog grotere kans dat de naamlozen ergens onder de grond verdwijnen. Ik ben heus niet zijn enige hulp." Yrla keek even aarzelend naar Darian. "En om eerlijk te zijn, jullie naamloze heeft het ook niet overleefd." Yrla keek even ernstig naar Darian. "Sorry, dat je dat zo moet horen." Dat laatste was echt een heel goed punt van Darian, daar moest hij iets op verzinnen.. "Dat deel van het plan ben ik nog mee bezig, en misschien niet heel handig als ik alles met je deel. De vraag is gewoon kun je een verstopplek maken? Voor hen en des noods voor Vienna als mijn plan in het honderd loopt? Dat ze in ieder geval een plek heeft waar ze voor een tijd veilig is."


    It's never gonna happen, Guys.

    (Na Maaya)

    Onyx


    Onyx bevroor op de drempel van zijn slaapkamer toen hij zag dat er iemand op zijn bed lag. Heel zachtjes zette hij zijn schoen neer. Een vertederde glimlach kwam op toen hij naar Jesters slapende gezicht keek. Met zo min mogelijk geluid stapte hij iets dichterbij, al wilde hij zijn vriend niet wakker maken. Jes sliep doorgaans niet overdag, dus hij moest wel flink moe zijn. Het kostte Onyx behoorlijk wat om niet naast hem te gaan zitten en de paar plukken haar voor zijn gezicht vandaan te strijken. Jes had zijn slaap blijkbaar nodig. Hij dacht aan de twee keer dat Jes voor hem een berichtje had geschreven en besloot hetzelfde te doen. Hij schoof een stuk papier naar zich toe en neuriede voor de zekerheid een slaapmelodie om te zorgen dat Jester – als de lichte slaper die hij was – niet wakker werd.

    Hee kleine. Zie jij er even fucking cute uit als je slaapt.
    Volgens mij heb je je slaap hard nodig en ik kan nauwelijks mijn handen thuishouden als je er zo bij ligt, dus ik wacht beneden wel. Houvanje. <3


    Even twijfelde hij nog of het niet overdreven was, daarna schudde hij de twijfel van zich, vouwde het briefje in de vorm van een vliegtuigje en stak die voorzichtig tussen Jesters krullen. Een grinnik drukte tegen zijn lippen, maar hij hield zich in en sloop de kamer weer uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darian


    ‘Dat is geen verrassing,’ antwoordde Darian. Hij vroeg zich af wat Romeo daarmee te maken had. Was die degene die erachter zat omdat het meisje zijn gedachte had kunnen lezen of had iemand hém ook omgebracht? Het eerste was waarschijnlijker. Misschien was hij nu gewoon bij Zebediah wie weet wat aan het doen. ‘Ik kan wel wat maken ja,’ antwoordde Darian. ‘Ergens in het bos, neem ik aan?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    "Lijkt me de beste plek. Ik ga morgen kijken anders. Geef je wel een gil als ik een mooie plek gevonden heb." Yrla glimlachte even naar de blonde jongen. "Bedankt, Darian." Yrla wilde al wegstappen van de boom, maar bleef hangen. "Ik denk niet dat ik je hoef te vertellen dat het niet slim is om dit aan Vienna of wie dan ook te vertellen?" Dan had hij het toch maar gezegd...


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    ‘Hoezo niet?’ vroeg Darian en hij keek Yrla onderzoekend aan. Ze was misschien niet officieel zijn vriendin, maar hij was niet van plan om dit voor haar verborgen te houden. Zeker als een misstap van Yrla ervoor kon zorgen dat Zebediah haar wist-hij-veel-waarheen naartoe nam, kon ze maar beter op haar hoede zijn en iets paraat hebben om naar hem toe te gooien als hij onverwacht in haar buurt opdook.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Kut, dit was niet volgens plan. Yrla voelde paniek opkomen, al probeerde hij zichzelf snel tot kalmte te manen. Nee, Vienna kon dit niet weten en anders moest hij haar eerst spreken, voor Darian haar sprak. Maar hij wilde haar eigenlijk niet spreken, hij wilde haar uit het complete plaatje houden. Hij had een leugen aan Darian voorgeschoteld, een leugen die nog wel eens waar kon worden als hij het echt verpestte, maar hij wilde nog niet dat ze het wist. Het was nog niet nodig.
          "Voor de anderen hoef ik je vast niet te vertellen waarom niet. Het brengt Vie verder in gevaar," zei hij kalmer dan hij was. "En wat Vienna betreft, ik wil haar niet betrekken in mijn plannen. Zolang ze buiten mijn plannen kan staan, wil ik haar erbuiten houden." Denk Yrla. "Plus. hij zet mij onder druk, niet jou. Als iemand dat aan Vienna moet vertellen dat ik onder druk wordt gezet, ben ik dat."
          Hij keek even naar Darian en merkte dat hij het erg jammer zou vinden als Darian het echt aan Vienna zou vertellen. "Ik heb haar verteld van Zebediah - dat hij leeft - en dat ze op moet passen voor Romeo en hem. Dat hij op het terrein kan komen en dat hij haar kan benaderen, dat is alles wat ze moet weten tot nu toe. Dus ze is echt niet hulpeloos en ze weet heus wel wat."

    [ bericht aangepast op 17 feb 2021 - 23:15 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Maaya



    Maaya keek verstoord op toen de deur openging – en viel bijna van haar stoel af toen Onyx de kamer binnenstapte. Ze was bezig geweest met de samenwerkingsopdracht. Vlak na de lunch had ze Maeve even gesproken en ze hadden een globaal onderwerp bedacht. Normaal gesproken dook ze niet boven op haar huiswerk, maar vandaag trok ze al het mogelijke uit de kast om niet aan de ongepaste beelden te denken die haar al de hele nacht hadden geplaagd.
          Onyx had niet op haar berichtje gereageerd. Ze had er dan ook niets van verwacht en juist daarom zat ze in een lichte paniekmodus nu hij doodleuk in haar slaapkamer stond.
          Ze had niet geweten dat haar wangen ertoe in staat waren, maar ze lichtten vast op als stoplichten.
          ‘Je wilde wat doen, toch?’ Hij leunde met zijn schouder tegen de deurpost aan.
          De nonchalante pose liet haar bloed vlammen. Hoe had ze nooit eerder kunnen inzien hoe sexy hij was? Of kwam dat juist door de transformatie die hij had doorgemaakt? Ze wist spontaan niet meer wat ze moest zeggen.
          ‘Je had niet op mijn bericht geantwoord,’ wist ze uiteindelijk uit te brengen. Allemachtig, wat was ze blij dat Melissa niet in de kamer was. Die had ongetwijfeld scherp op haar gestuntel gereageerd. ‘Dus ik nam aan dat je liever tijd met je… vriend doorbracht.’
          ‘Doe ik ook. Maar eens in de zoveel tijd kan een goede daad ook geen kwaad.’ Een grijns verspreidde zich over zijn gezicht. ‘Ik maak het vannacht wel goed met Jes.’
          ‘Met J-Jes?’
          Het was alsof ze door het ijs zakte. Hoe bedoelde hij – met Jes?
          ‘Je bent nu toch samen met Nish?’
          ‘Nope. We moesten even wat miscommunicaties rechtzetten, maar we’re all good now
          Hij was weer samen met Jester.
          Misschien dat ze blij voor hem zou moeten zijn, maar het was alsof haar hart uit elkaar spatte. Nish… had ze op de een of andere manier wel kunnen verdragen. Maar Jester… De gedachte aan die kleine rooie flikker liet haar razernij weer ontwaken. ‘Je verdient wel wat beters dan hij.’
          Onyx rolde met zijn ogen, zijn kaken verstrakte. ‘Als mijn vriend afkraken jouw definitie is van wat leuks doen, zijn we snel klaar. Zo leuk vindt ie het toch al niet dat ik hier ben.’
          Dát deed haar dan wel weer goed. Gauw stopte ze haar verontwaardiging
    weg. ‘Sorry,’ zei ze vlug. ‘Ik hou mijn kritiek voor me, beloofd.’
          ‘Geweldig.’
          Het sarcasme droop van zijn stem.
          Ze beet op haar wang. Van het ene op het andere moment zag hij er heel dreigend uit en zag ze er moeiteloos de oude Onyx in terug.
          Goed, niet meer over Jester praten dus.
          Ze kwam overeind van de stoel, maar wist spontaan niet meer wat te zeggen. Nerveus kneep ze haar handen tot vuisten. Wat de fuck ben je aan het dóén?
          Ze wist het niet. Plotseling klapte ze dicht en kreeg ze geen woord meer uit haar strot.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Het voelde als maar vijf tellen later toen Jester zijn ogen weer open deed, maar het licht in Onyx' kamer was al verkleurd van wit naar zachtgeel en alles bleef weer netjes stilstaan waar het hoorde. Wrijvend over zijn gezicht kwam hij overeind, en merkte toen ook pas dat hij blijkbaar de hele tijd half op zijn collegeblok had gelegen. Heel soepel, Jes. Hij gaapte en rekte zich nog eens flink uit, en ineens dwarrelde er iets wits voor zijn ogen langs.
          Verrast ving Jester het papieren ding op voor het de grond raakte. Het was tot een vliegtuigje gevouwen, maar hij herkende het soepele handschrift van Onyx direct. Terwijl hij het briefje openvouwde maakte zijn hart een sprongetje maakte in zijn borst. En de woorden die erop geschreven stonden zorgden er wel voor dat het niet bij die ene salto bleef. Een dromerige glimlach (het klinkt afschuwelijk, maar iedere eerlijke verteller kan het weinig anders beschrijven) krulde om zijn lippen en het kostte nog moeite ook om het niet als in een cliché YA-lovestory tegen zijn borst te drukken (en misschien deed hij het stiekem toch).
          Als hij bij Maaya was geweest vanmiddag, was er in ieder geval niks gebeurd. Alles was oké. Onyx hield van hem. Zorgvuldig streek Jester het briefje glad en kwam overeind van het bed. Hij had natuurlijk geen idee wanneer Onyx het briefje had achtergelaten (momenteel liep het tegen vieren) dus misschien was hij ondertussen al niet eens beneden meer. Vlug viste hij zijn collegeblok en zijn tas op en liep door naar zijn eigen kamer om de spullen gauw te droppen en het briefje veilig bij zijn dossier te stoppen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Darian


    ‘Het zijn nu niet meer alleen jouw plannen hè?’ antwoordde Darian. ‘Zo’n onderkomen bouwen is een hele klus. Daar gaat ze ongetwijfeld vragen over stellen en ik ga niet tegen haar liegen. Daar komt nog bij dat ze het me niet in dank gaat afnemen als ik op de hoogte was van haar dreiging en haar niks verteld heb. Stel dat je door de mand valt – dan ben ik haar straks kwijt terwijl ik haar had kunnen waarschuwen en we over een verdediging hadden kunnen nadenken. Ik vind je niet onaardig, Yrla, en ik wil ook best helpen. Maar als iemand het op mijn vriendin gemunt heeft dan wil ik dat ze dat weet.’ Hij zou iets voor haar kunnen maken, iets waarmee ze zichzelf altijd kon beschermen, net zoals hij zijn werpsterren altijd bij zich had. Ze kon al een hoop met haar gave, maar extra beveiliging kon nooit kwaad. Hij kon vast een alarm maken die aansloeg als er bijvoorbeeld iemand in haar kamer verscheen, midden in de nacht, of ze konden iets bedenken waardoor ze niet zomaar uit haar bed kon worden geplukt. Er waren meer dan genoeg mogelijkheden – maar dan moest ze wel op de hoogte zijn en aangeven wat ze wel of niet prettig vond.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Fox veerde op toen de deur openging. Hij had zich al zitten vervelen. Eerder op de middag was hij al bij Adam en Merrin langsgegaan, maar Merrin was bezig met zijn huiswerk en Adam was nog niet teruggekeerd na de lunch. Jester was ook nergens te bekennen. Daarna had hij op zijn kamer gewacht tot Azumi terugkwam zodat ze samen een stuk konden vliegen maar ook dát was niet gebeurd en hij had bijna op het punt gestaan om naar Vienna of Nenya op zoek te gaan toen Jester de kamer binnenkwam. Wat toch wel de grootste reden was dat hij hier gewacht had. Tijdens het Halloweenfeest had Jester beloofd dat ze de dag erna over een plan voor Kris zouden gaan brainstormen en daar was het toen niet van gekomen. Wat Fox best begreep, aangezien Onyx en hij nu weer dikke mik waren en ze vast een hoop tijd in te halen hadden, maar inmiddels brandde Fox wel van ongeduld. Hij kon het dan ook niet helpen dat hij Jester met grote, verwachtingsvolle ogen aankeek, ergens hopend dat hij allang een plan had uitgedokterd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          'Hé,' zei hij vrolijk, en liet zijn tas op het bed ploffen. 'Wie heb jij voor die samenwerkingsopdracht?' Jester ging zelf ook op zijn bed zitten en bladerde ondertussen even door naar de pagina's met eerst de schetsen en daarna de uiteindelijke key die hij net Nish had aangepraat, die hij er vervolgens netjes uitscheurde. Met een halve blik keek hij weer op naar Fox en grijnsde. 'Ik heb Emil, godenzijdank. Je wil niet weten wie Onyx heeft.' Het vliegtuigje en de key stopte hij allebei bij zijn dossier erbij in, en schoof het geheel daarna weer terug onder het nest.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    ‘Ik heb Azrael,’ antwoordde Fox. ‘Stond nou niet echt in mijn top 5, maar als ik toch met een Rhino moet…’ Hij haalde zijn schouders op. ‘Met wie moet Onyx dan?’ Maaya was de eerste die in Fox’ gedachte omhoog kwam, maar hij kon zich moeilijk voorstellen dat Jester daar vrolijk over zou zijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Darians wijsneuzerige antwoord maakte hem boos. "Denk je niet dat ik daar niet allang over na gedacht heb? Of dat er misschien al extra hulp is voor Vienna? Dacht je nu echt dat ik haar liet zwemmen? Haar onbeschermd achterliet?!" Dacht hij nu echt dat hij dat niet gedaan had? Wat een lul! Hij dacht heus wel aan Vienna. Jester was er om haar te beschermen en Onyx. Het hele fucking pantherhouse. Yrla wilde een tirade afsteken, maar hield zichzelf in. Hij kneep zijn hand tot een vuist en verbeet zijn woede. Hij had Darian nodig, dus Yrla gooide niet alles eruit wat hij dacht. "Maar prima, vertel het haar lekker dat Zebediah het op haar gemunt heeft en op elk moment van de nacht in haar kamer kan opduiken, omdat ik iets stoms deed. Zal vast een hoop goede nachten bezorgen en totaal geen angst geven." Hij was het er niet mee eens, maar Yrla wist dat hij er niet onderuit kon. Hij zou een goed verhaal moeten ophangen voor Vienna, en hij voelde de boze bui al hangen. Vertellen dat ze nu al in gevaar was, dat wilde hij namelijk niet doen. Zo ver was hij nog niet.
          "Maar geef me dan een week de tijd om het eerst zelf te vertellen. Het is mijn schuld, mijn beste vriendin. Dus aan mij om het te vertellen." Hij probeerde de irritatie van zijn gezicht te weren, maar dat wilde niet zeggen dat het helemaal lukken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Darian


    ‘Ik zou het niet weten, Yrla,’ antwoordde hij droog. ‘Het is nou niet alsof je daar verder iets over hebt gezegd.’
          Darian fronste lichtjes. Het was niet de eerste keer dat Yrla zich zo opwond omdat hij een andere mening over Vienna had.
          ‘Waarom heb je in vredesnaam een week de tijd nodig om haar de waarheid te vertellen? Hoe eerder we aan een plan om haar te beschermen kunnen werken, hoe beter.’ Hij wierp een blik op zijn horloge. ‘Het is half vier. Je kunt haar net zo goed nu opzoeken.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    Wat een arrogante klootzak. Hij had nog liever Fox op dit moment dan dat hij Darian had en wenste bijna de jongen met de krulletjes terug. En dan denken dat hij over Darian in het begin beter dacht dan over Fox. "Relax, ik vertel het haar zo snel mogelijk. Ik zei een week, omdat ik zeker wil zijn dat ik eerder ben dan jij. En dat het eerste was wat in mijn hoofd opkwam. Dat is alles, ik wilde gewoon tijd van jou. Je weet nooit wat ertussen komt." Hij rolde met zijn ogen. In ieder geval kon hij hem dat wel gunnen toch?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2021 - 12:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.