• The Path to War
    It's changing out there. There's a storm coming, Harry... just like last time.









    TIMES ARE CHANGING
    Voldemort is terug. Nadat zelfs minister van Toverkunst Droebel het moest toegeven lijkt er geen weg meer terug. De tovenaarsgemeenschap bevindt zich op de vooravond van een oorlog. Inmiddels is Droebel afgetreden en daar is Schobbejak voor in de plaats gekomen. De gemeenschap heeft de hoop dat hij hun door deze donkere tijden zal leiden. Tot dus ver heeft hij echter weinig succes gehad. Een massauitbraak uit Azkaban, dementors die de tovenaarsgevangenis hebben verlaten en zich hebben aangesloten bij Hij Die Niet Genoemd Mag Worden en de vele moorden die worden gepleegd... Het lijkt alsof deze storm nog lang niet gaat liggen.

    De zesdejaars leerlingen keren na een donkere zomer terug op Hogwarts, wat gaat dit jaar hun brengen? En is iedereen veilig?
    Hoe reageert de school na dreigementen aan het adres van leerlingen en wat uiteindelijk leidt tot de vermissing van één van hen?


    CHARACTERS
    Naam
    Leeftijd
    Bloedstatus
    Afdeling
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Familie
    Relaties
    Extra

    Gryffindor
    ♂ Aster Muir — Adrien Sahores — Lerwick— 1.1
    ♂ Ashley Joseph Jones — Cole Sprouse— calice — 1.3
    ♂ Castor Aelius Black — Faceclaim — Morrigann— 1.5
    ♂ Joakim Ake Berglund — Rafael Miller— Helvar — 1.7
    ♀ Jordyn Mariah Kingsley — Dasha Taran— Veda — 1.3
    ♀ Kyra Aliyeva — Faceclaim — Morrigann— 1.8

    Hufflepuff
    ♂ Aidan Tomas Fenwick — Max Barczak — Helvar — 1.3
    ♂ Julian Nolan Lartius — Faceclaim — Fika —1.4
    ♂ Theseus Owen Scamander — Faceclaim — Epione —1.7
    ♀ Alina Maedows — Karol Queiroz— Lerwick— 1.7
    ♀ Sasha Diggory — Zoe Kravitz — calice— 1.2
    ♀ Novalie Aria Fitzgerald — Elle Fanning — Veda — 1.3
    ♀ Aiofe Zara O'Conner— Isabel Moner — Iotte— 1.1

    Ravenclaw
    ♂ Adrastos Quillon Montague — Maxence — Epione — 1.8
    ♂ Ilias Eisenberg— Louis Partridge— amren — 1.7
    ♂ Shane Montgomery — Nick Pervak— Helvar — 1.7
    ♀ Jemina Gauthier— Zendaya — Morrigann— 1.3
    ♀ Pandora Lovegood — Sabrina Carpenter — Calice — 1.4
    ♀ Josephine Montgomery — Faceclaim — Veda — 1.8
    ♀ Avalon Isolde Fitzgerald — Elle Fanning — Iotte — 1.4

    Slytherin
    ♂ Dimitri Viktor Volkov — Timur Simakov— calice — 1.1
    ♂ Zaheer Aceves Selwyn— Iotte — 1.2
    ♂ Maximus Lovegood — calice — 1.7
    ♂ Miran Perceval Crawfort — Epione — 1.7
    ♀ Zoya Elaine Crawfort— Faceclaim— Veda— 1.4
    ♀ Amira Lucretia Black — Faceclaim— Epione— 1.4
    ♀ Madigan Zephyrine Elingston — Morrigann — 1.7

    VAKKEN

    • Astronomy
    • Charms
    • Defence Against the Dark Arts
    • Herbology
    • History of Magic
    • Potions
    • Transfiguration
    • Alchemy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Divination
    • Muggle Studies
    • Study of Ancient Runes


    QUIDDITCH

    Gryffindor
    • Captain: Jordyn Kingsley
    • Keeper: Joakim Berglund
    • Chaser: Kyra Aliyeva
    • Chaser: Jordyn Kingsley
    • Chaser: Ashley Jones
    • Beater: Aster Muir
    • Beater: Castor Black
    • Seeker:

    Hufflepuff
    • Captain: Sasha Diggory
    • Keeper:
    • Chaser: Julian Lartius
    • Chaser: Theseus Scamander
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker: Sasha Diggory

    Ravenclaw
    • Captain: Adrastos Montague
    • Keeper: Adrastos Montague
    • Chaser: Avalon Fitzgerald
    • Chaser:
    • Chaser:
    • Beater:
    • Beater:
    • Seeker: Shane Montgomery

    Slytherin
    • Captain: Dimitri Volkov
    • Keeper:
    • Chaser: Amira Black
    • Chaser: Dimitri Volkov
    • Chaser:
    • Beater: Maximus Lovegood
    • Beater: Miran Crawfort
    • Seeker:


    PREFECTS
    Prefects

    Gryffindor
    Joakim Berglund
    Kyra Aliyeva

    Hufflepuff
    Aidan Fenwick
    Novalie Fitzgerald

    Ravenclaw
    Ilias Eisenberg
    no female prefect

    Slytherin
    Amira Black
    Zaheer Selwyn



    VERHAAL OVERZICHT
    ϟ pandora • DADA Classroom • alone / waiting for zaheer
    ϟ madigan - max • DADA Classroom • madigan
    ϟ kyra - sasha • DADA Classroom • kyra
    ϟ dmitri - miran • DADA Classroom • dmitri
    ϟ aster - joakim • DADA Classroom • joakim
    ϟ jordyn - theo • DADA Classroom • theo
    ϟ ash - aidan • DADA Classroom • aidan
    ϟ adrastos - novalie - julian • DADA Classroom • julian
    ϟ shane - josie • DADA Classroom • shane
    ϟ amira - castor • DADA Classroom • castor
    ϟ zoya - ilias • DADA Classroom • ilias
    ϟ alina • DADA Classroom • alone
    ϟ aster - jem • Hallways • jem

    nowhere yet: avalon,


    VAKANTIES/AFWEZIGHEID SCHRIJVERS

    Als je geen vakantie plannen hebt dan is dat ook oké, dit schema kan miss een beetje een FOMO effect hebben. maar fuck fomo haha.
    Anway, ben je afwezig, geef het door (: Blijf je thuis deze zomer; awesome.

    ϟ Lerwick: 17 tot 31 juli.
    Alina, Aster
    ϟ Helvar: 19 tot 23 juli en 1 tot 16 augustus.
    Joakim, Aidan, Shane
    ϟ Fika: 12 tot 19 juli.
    Julian
    ϟ Calice: 29 juli tot weet niet, ik denk 8 augustus, ofzo
    Ashley, Sasha, Pandora, Max, Dmitri
    ϟ Veda: 12,13 en 14 juli
    Josie, Zoya, Novalie, Jordyn




    [ bericht aangepast op 21 juli 2021 - 11:36 ]

    ΣЦЯYBIΛ

    Find your fire
    and do not be afraid
    to burn bridges
    that deserve to fall.

    — r.h. Sin



    GRYFFINDOR, 17 ✧ outfit ✧on her way to the party with Theseus


    ∘ ──── ♡ ༉──── ∘

    ❝I just rolled my eyes so hard
    •´¯`•» I saw my brain. «•´¯`•.❞

          Eurybia en Theseus hadden nog even gezeten op het bankje, maar toch. Na een tijdje werd Eurybia moe van het zitten en toch had ooit hun gesprek moeten ophouden. Voordat ze vertrok beloofde ze Theseus dat ze hem vanavond op het feest zal ontmoeten, want er zat een feest aan te komen. Leerlingen werden al enthousiast en ook Eurybia had precies in haar hoofd welke jurk ze zal gaan dragen. In haar hoofd was alles gepland van haar haren tot haar schoenen.
          In haar kamer werden alle deuren van de kasten open getrokken, opzoek naar die ene jurk van haar gedachten, maar Eurybia zal Eurybia niet zijn als ze niet werd afgeleid door een andere jurk die beter was dan haar eerste plan. Deze had glitters en zelfs de hakken die eronder stonden pasten erbij. Binnen een paar seconden was de jongedame omgekleed en voorbereid op het feest.
          Het was grappig dat een dame zich sneller kon omkleden dan een heer, want toen zij al bij het portret van de Fat Lady stond zag ze Theseus nog nergens. Als een prinses liep ze kleine cirkeltjes. De dame genoot van haar jurk en de avond, ook al was de avond nog niet eens begonnen en was haar andere jurk misschien toch wel een betere keus geweest... Moest ze nog terug gaan en zich omkleden? Geen tijd, want voor haar neus dook er een jongeman op. Theseus in een pak zag er eigenlijk best wel goed uit.
          ''Wat zie je er prachtig uit op deze avond, my lady,'' begroette hij Eurybia. Zijn manieren lieten haar glimlachen. Hij maakte een buiginkje en haakte hij zijn arm in de hare. ''Zo, Theseus. Dit ben ik niet van je gewend.'' Arm in arm begonnen ze langzaam aan hun afdaling richting de kerkers.
    ''Ik heb nagedacht over het verven van mijn haar naar blauw trouwens,'' begon hij het gesprek. ''Als je een spreuk hebt die het naar mijn eigen haarkleur terug kan halen wanneer ik wil, mag je mijn haar verven.'' Eurybia lachte, ''maar je weet toch dat spreuken niet mijn beste kant zijn? Als het eenmaal geverfd is, blijft het geverfd.'' De trappen werken in hun voordeel, ook voor een keertje.
    ''Zullen we jou haar roze of paars verven?'' De dame schudde haar hoofd, zo makkelijk kon Theseus het onderwerp niet van zijn eigen haar afhouden. ''Mijn haar is blond en dat blijft zo, in tegenstelling tot jouw haar.'' Ze keek naar zijn blonde haren. ''Die kunnen wel een nieuw tintje gebruiken.'' Door het kijken naar zijn haar mistte Eurybia bijna een traptrede, waardoor ze beiden even wankelden. ''Oeps,'' lachte ze en ze keek Theseus aan. ''Jij moet ook eens proberen op hakken te lopen, is niet makkelijk.''
          De dame en heer hadden hun eindbestemming bereikt en glimlachend keek ze naar Theseus. Het gaat een lange avond worden. Geen getwijfel meer over haar jurk of schoenen, ze zou het gezellig gaan hebben.


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    ❂ Pandora Lovegood ❂
    Experimental Witch
    17 years old • Ravenclaw • Free Spirit • Slytherin Common Room • dress • dancing with Aster

    Asterwas een perfecte danspartner in de ogen van Pandora. Ze hield haar armen om zijn nek en cirkelde samen met hem rond.
    "Euh, nee. Ik wandel hier niet zomaar elke dag binnen," beantwoorde Aster Pandora haar vraag of hij hier wel eens kwam.
    "Weet je zeker dat je niet liever met iemand anders wil dansen?" vroeg Aster aan haar.
    Pandora stopte haar dans en kwam tot stilstand. Ze liet haar handen van zijn schouders glijden en keek hem serieus aan.
    "Nee." zei ze vastberaden. "Ik wil met jou dansen." Anders had ze hem toch ook niet meegenomen naar de dansvloer? Misschien hield Aster niet van dansen? Bedacht Pandora zich. "Vind je dansen niet leuk?" vroeg ze dan ook bezorgd aan hem, wie hield er nu niet van dansen? "Of vind je dansen met mij niet leuk?" Misschien lag het daar aan



    .

    ❥ SASHA DIGGORY
    16 years old • Hufflepuff • Quidditch Captain • the back of the Slytherin Common Room • still yellow pyjama pants and grey sweater • Amira

    Sasha stond nog steeds in haar eentje in een hoek van de kamer. Het observeren van de ruimte in haar eentje begon een beetje te vervelen. Tegen een van de vele pilaren in de Slytherin Common Room zag ze Amira Black staan in een prachtige groene jurk met een glas rode wijn. Ook zij stond in haar eentje. Ze speelde met de rode wijn in haar glas.
    Sasha liep op haar af en hield haar joint naar Amira uit. "Zin om je avond wat interessanter te maken?" vroeg ze met een glimlach op haar gezicht. Ze kende Amira niet persoonlijk, maar binnen het jaar kende ze bijna iedereen bij naam. "Mooie jurk trouwens." complimenteerde ze de Slytherin. "Familiediners?" gokte ze.






    [ bericht aangepast op 9 juni 2021 - 21:23 ]

    ♠ Ashley Joseph Jones ♠
    - Ready to start a Revolution -
    17 years old • Gryffindor • Progressive • Black Tie • Slytherin Common Room / Couch • with Jordyn


    Ashley keek Jordyn aan met een speelse glimlach. “Weet je wat we moeten doen?”
    Jordyn schoot omhoog, ze had zich dramatisch achterover laten vallen op de bank waarop ze zaten. Ze leunde naar Ash toe. “Nee, maar dat ga je me nu vertellen, vermoed ik,”
    Ze nam de fles drank uit Ash zijn handen over en nam een slok. “Whoo, goed spul. Maar vertel.”
    “We moeten iets stelen, iets meenemen; als een soort trofee voor deze avond.” Opperde Ashley.
    Tot Ash zijn verbazing gleed de glimlach van Jordyn haar gezicht af.
    “En ik neem aan dat je niet Zaheer zijn hart bedoelt. Ik weet niet eens of die gozer een hart heeft en of je flirttechnieken vat op hem hebben...”
    Ash trok meteen een heel afkeurend gezicht. “maar maak het plan concreter. Wat had je willen stelen, Don Juan?”
    Voor een moment was hij afgeleid doordat Jem en Ilias zojuist hun entree hadden gemaakt op het feest. "No way..." Zei Ash dan ook verbaasd. "Zouden ze echt een relatie hebben?" dacht Ash hardop.
    Hij wendde zich vervolgens weer naar Jordyn toe. "Als ik ooit met Zaheer flirt, vermoord me dan." hij keek zijn vriendin erg serieus aan. "Ik meen het, als ik me tot dat niveau verlaag, dan hoeft het niet meer van mij." zei hij en hij meende het. "Nee, ik bedoel, we moeten iets meenemen uit de Common Room voor in die van ons, snap je? Als een soort overwinning, zoals ik zei een troffee! Want denk maar niet dat ik die death eaters ooit in onze toren laat."



    A I D A N      F E N W I C K


    16 jaar ~ Hufflepuff prefect ~ in de gangen ~ met Julian





    Hoewel Aidan echt niet vies was van een feestje, had hij direct nee gezegd toen iemand hem vroeg of hij ook naar het feestje in de Slytherin Common Room kwam. Het was hem al gauw ter ore gekomen dat het door Zoya georganiseerd werd en uit principe weigerde hij om naar haar feestjes te gaan. Ze had al zat andere momenten gehad om hem het leven zuur te maken met Zaheer. Zelfs al pestten ze hem niet meer actief, het lukte Zoya vaak genoeg om er een pijnlijke opmerking naar hem uit te gooien.
          In plaats daarvan was hij weer door de gangen gaan zwerven, terwijl anderen zich klaar maakten voor het feestje. Hij vertelde zichzelf dat hij dit deed omdat hij prefect was. Terwijl alle andere prefects vast naar het feestje waren, moest er iemand de boel in de gaten houden. Je wist maar nooit of er overenthousiaste eerstejaars waren die het kasteel maar vast op eigen houtje gingen verkennen, terwijl ze in bed hoorden te liggen. Of andere leerlingen die om wat voor reden door de gangen slopen. Of zijn jaargenoten die in een dronken bui ook dingen konden gaan uithalen, waarbij hij zou moeten ingrijpen.
          Dit ging allemaal door zijn hoofd als excuus voor de reden dat hij in de gangen was 's avonds, maar eigenlijk was hij gewoon super onrustig en moest hij hiervan af te komen. Tot rust komen ging hem niet lukken in zijn Common Room of slaapkamer. Dus dwaalde hij weer doelloos door de gangen, zijn gedachten overal en nergens. Zijn principes gingen voor, maar hij vond het wel jammer dat hij nu een kans miste om met Ashley te praten of ook maar gewoon in zijn buurt te zijn. Aidan had de jongen niet uit zijn hoofd kunnen zetten tijdens de zomer en hij snakte naar zijn aandacht.
          Op een gegeven moment zag hij een gedaante de hoek om komen, stilletjes, ver weg van de gangen die naar het feestje leiden. Direct was Aidan dan ook gespitst op een leerling die hij terug naar bed zou moeten sturen. In plaats daarvan scheen het ligt van één van de zachtjes brandende toortsen op Julian. Aidan glimlachte even, blij dat het één van zijn vrienden was, en bleef stilstaan zodat Julian verder op hem af zou kunnen lopen.
          'Laat me raden, niet zo'n zin in een feestje bij onze geliefde Slytherin jaargenoten?' vroeg Julian hem, duidelijk gekleed voor het feestje. Aidan had niet eens de moeite genomen en droeg zijn gewaden van eerder die avond nog.
          'No way dat ik naar een feestje georganiseerd door Zoya ga,' zei hij scherp en rolde even met zijn ogen. 'Ik heb mijn principes.' Al vermoedde hij dat minstens de helft van hun jaar dit specifieke principe onzin vond. Maar Julian wist hoe hard hij had geleden onder haar gepest en zou het vast wel begrijpen.
          'Jij lijkt echter een poging te doen om te gaan?' vroeg hij, doelend op Julians nette kleding. 'Wat heeft je ver weg van de Slytherin Common Room gebracht?' Hij was eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat Julian hier deed. Hij had duidelijk de intentie om naar het feestje te gaan, maar was nogal op de verkeerde plek terecht gekomen.


    Stenenlikker

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    16 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Outside      —       w. Shane


    "for the healers and feelers of the world: — "

    " — be kind to yourself first."


    De eerste avond op terug op Hogwarts had me helemaal doen opfleuren uit de sombere stemming waarin ik me in verkeerde dankzij de dreiging die Jeweetwel vormde. Zowel Aidan als Shane speelde hier een grote rol in. Jemima en Sasha wisten ook goed de sfeer erin te houden waardoor ik steeds vaker met een glimlach op mijn gezicht rondliep dan een bezorgde frons. Toch was dit moment, met Shane leunend op mijn schouder en zijn arm om mijn middel, het moment waarop ik me het gelukkist voelde.
          Geduldig had hij me vertelt over de verschillende sterrenbeelden en antwoord gegeven op mijn vragen. Bij ieder woord hing ik aan zijn lippen, vol oprechte geïnteresseerdheid. “We moeten meer van zulke avonden hebben,” mompelde Shane en ik liet een instemmend gehum horen. Ik vleide mijn hoofd tegen de zijne aan en nam zijn geur in me op. Het liet me kalmeren en nu begreep ik ook waarom Aidan laatst aan mijn hoofd gesnuffeld had.
          “Zullen we misschien weer naar binnen gaan?” vroeg Shane waarop ik hem iets dichter tegen me aantrok. “Mogen we nog heel even zo blijven liggen – heel even maar.” Met een smekende gezichtsuitdrukking keek ik naar beneden. “Is het vreemd om nu te wensen dat ik de tijd stil kon zetten?” Ik giechelde zachtjes en zette mijn bril rechter op mijn neus.
          “Maar je hebt wel gelijk, binnen is het warmer. Jij mag kiezen waar jij je prettig bij voelt.” Ik gaf hem een liefdevolle kus op zijn kruin en wachtte geduldig zijn antwoord af.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2021 - 0:55 ]


    I have seen my own sun darkened

    Theseus Owen Scamander
    Seventeen years old | Hufflepuff | Chaser | With Eurybia | Slytherin party |



    ''Zo, Theseus. Dit ben ik niet van je gewend.'' Met een opgetrokken wenkbrauw keek hij haar nep begeledigd aan. ''Niet? Ik ben een echte gentleman hoor Eurybia. Je kwetst me. '' Hij legde zijn vrije hand even op zijn hart om het te versterken.
    ''Ik heb nagedacht over het verven van mijn haar naar blauw trouwens, als je een spreuk hebt die het naar mijn eigen haarkleur terug kan halen wanneer ik wil, mag je mijn haar verven.'' zei hij, terugkomende op het niet afgeronde gesprek van eerder in de Great Hall.

    ''Maar je weet toch dat spreuken niet mijn beste kant zijn? Als het eenmaal geverfd is, blijft het geverfd.'' lachte de dame. Shit. Daar had ze een punt. Het moest vast mogelijk zijn. Wel een spreuk om vogels uit je wand te laten komen, maar geen om een kleur weer weg te laten gaan? Beetje raar.
    ''Goed punt,'' begon hij. ''maar we gaan het alsnog doen. Dus kies een dag waarop het jouw schikt.'' Hij kon toch bijna altijd wel. Tenzij er Quidditch training was, was hij alle avonden vrij. ''Ik vind wel een oplossing als ik weer terug wil naar blond.''
    Op zijn vraag of ze haar haren roze of paars konden verven gaf ze aan dat dat niet ging gebeuren. ''Zeer teleurstellend. Roze zou je fantastisch staan.''
    Even wankelden de twee op de trap en een gemompelde 'shit' verliet zijn mond, maar gelukkig vielen ze niet. ''Oeps, jij moet ook eens proberen op hakken te lopen, is niet makkelijk.'' Theo moest kort lachen. ''Ik denk dat ik daarvoor ga passen, sorry Eurybia.'' De twee hadden hun eindbestemming bereikt en Theo gebruikte het wachtwoord die doorgegeven was om de common room in te komen.

    De twee stapten binnen in de Common Room en hij keek rond naar wie er allemaal aanwezig waren. Zijn ogen bleven hangen bij Dmitri en zijn adem stokte in zijn keel. Theo had er een hele tijd niet meer over nagedacht, maar nu hij de jongen zag kon hij nog steeds Dmitri zijn lippen op zijne voelen of de handen in zijn haar. Nu hij er over nadacht kon hij nog de warmte van de andere jongen zijn lichaam voelen aan zijn handen.

    Theo wendde snel zijn ogen af en richtte deze weer op Eurybia. ''Drankjes?'' opperde hij.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2021 - 14:47 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    S H A N E      M O N T G O M E R Y


    17 jaar ~ Ravenclaw ~ buiten ~ met Novalie




    Novalie was het duidelijk met hem eens dat ze dit echt vaker moesten doen en kroop tegen hem aan. Shane rilde even toen hij voelde hoe ze haar hoofd tegen de zijne aan legde, maar het was een fijne rilling. Terwijl hij iedereen het liefst buiten zijn bubbel hield, deed het fysieke contact met Novalie hem goed. Steeds meer naarmate ze langer een relatie hadden.
          Hij vroeg haar of ze naar binnen konden gaan, maar in plaats van zich klaarmaken om op te staan, trok ze hem juist steviger tegen hem aan.
          'Mogen we nog heel even zo blijven liggen – heel even maar.' Hij zag hem haar in zijn ooghoek smekend aankijken en ietwat verrast sperde hij zijn ogen open. 'Is het vreemd om nu te wensen dat ik de tijd stil kon zetten?' vervolgde ze en hij schudde van nee met zijn hoofd. Het was helemaal niet raar, want hij voelde hetzelfde. Hij vond het ook heerlijk en zou wel voor altijd zo met haar willen zitten.
          'Maar je hebt wel gelijk, binnen is het warmer. Jij mag kiezen waar jij je prettig bij voelt.' De kus op zijn kruin die volgde deed hem flink blozen en weer ging die fijne rilling door hem heen. Daarnaast kon hij het waarderen dat ze hem de keuze gaf. Soms vond hij het wat irritant want kiezen was moeilijk, maar het toonde wel dat ze hem respecteerde.
          'Nog heel even dan,' mompelde hij en trok haar nog even stevig tegen zich aan. 'Maar daarna wil ik wel echt naar binnen.' Het leek hem suf om het te benoemen, maar het vuurtje bleef sputteren. Hij wilde het alleen pas laten uitgaan als ze daadwerkelijk naar binnen gingen, want hij wilde niet dat Novalie het koud zou krijgen.
          Zo bleven ze nog een paar minuten zitten, dicht tegen elkaar aan gekropen. Op een gegeven moment had Shane zijn hoofd wat naar beneden laten afglijden, zodat hij naar Novalies hartslag kon luisteren, iets wat hem nog meer tot rust bracht. Hij hield zijn hoofd wel zo hoog als hij kon, want hij wilde haar niet ongemakkelijk maken door per ongeluk zijn hoofd tegen haar borsten te leggen.
          'Zullen we maar gaan?' vroeg hij uiteindelijk, want hij zag het vuurtje nog moeilijker doen en voelde de vermoeidheid in hem sluipen. Hij drukte een kus op haar wang en maakte aanstalten om op te staan.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2021 - 19:25 ]


    Stenenlikker

    Amira Lucretia Black
    Sixteen years old | Slytherin| Prefect & Chaser | Dress | With Sasha | Slytherin Common Room




    Amira keek naar Sasha die bij haar was komen staan. ''Zin om je avond wat interessanter te maken?'' vroeg Sasha met een glimlach en ze zeg hoe ze de joint naar haar uit hield. ''Absoluut.'' beantwoordde ze de vraag en ze nam de joint aan. Ze glimlachte naar de Hufflepuff naast haar voordat ze een hijs nam van de joint. ''Tot nu toe is deze avond nog een beetje,'' begon ze en ze dacht even na over een goede woordkeuze. ''vanilla.'' besloot ze.

    "Mooie jurk trouwens." Een nieuwe glimlach sierde haar lippen en ze voelde hoe er lichte blosjes op haar wangen ontstonden. ''Dankjewel'' antwoorde Amira, terwijl ze de joint terug uithield aan Sasha. Vervolgens maakte ze een gebaar met haar glas wijn. ''Kan ik je wat wijn aanbieden?''

    Bij de gok van Sasha dat de jurk voor familiediners was, zuchtte ze kort en rolde ze met haar ogen. ''Zo voorspelbaar, hm? Mijn ouders zijn helaas nog van de saaie diners met oude vrienden.'' Amira had helemaal niets met de diners. Vooral omdat ze de benoemde oude vrienden amper kende. Er waren enkele diners per jaar, maar verder werd er vrijwel niet mee gesproken. Voor Amira was het zonde van de tijd. Dat waren geen echte vriendschappen.
    ''Leuke pyjama trouwens,'' zei ze gemeend tegen de Hufflepuff. ''tof dat je je niets aantrekt van de gehele dresscode ding.''


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    16 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Outside      —       w. Shane


    "for the healers and feelers of the world: — "

    " — be kind to yourself first."



    Het vuurtje dat steeds zwakker begon te flikkeren ten teken dat Shane langzaamaan moe begon te worden, was niet hetgeen dat me vanbinnen leek te verwarmen. Nee, het was de manier waarop Shane me nog dichter naar zich toe trok nadat ik vroeg of we nog heel buiten konden blijven zitten. “Nog heel even dan,” mompelde hij. “Maar daarna wil ik wel echt naar binnen.” Ik knikte begrijpend, en zuchtte gelukzalig terwijl ik zijn geur in me opnam.
          De kou begon vat op me te krijgen en ik weerstond de drang om te gaan klappertanden. Ik wilde me niet losmaken uit deze comfortabele omhelzing gezien het feit dat deze momenten met Shane zeldzaam waren. Juist omdat ze niet vaak voorkwamen, probeerde ik het beste uit elk kostbaar moment te halen en deze zolang mogelijk op te rekken zonder dat het vervelend voor hem zou gaan aanvoelen.
          Plots voelde ik hoe Shane’s hoofd naar beneden gleed en hoefde ik geen moeite meer te doen om mijn klappertanden tegen te gaan. De hitte steeg naar mijn wangen. “En? Klopt alles nog?” giechelde ik zachtjes – hopend dat Shane mijn verschrikkelijk slechte grap zou begrijpen. Er was een kort moment waarop mijn ademhaling haperde alvorens ik mijn hand omhoog liet glijden om teder door zijn haren te strelen. Zo bleven we nog even samen zitten terwijl ik steeds bezorgder raakte om het flikkerende vuurtje wat steeds zwakker was gaan schijnen.
          “Misschien is het beter dat we-”
          “Zullen we maar gaan?” begonnen we gelijktijdig. Ik grinnikte en knikte waarop Shane me een kus op mijn wang gaf. “Ik wilde net hetzelfde gaan voorstellen. Ik vind het heel lief van je dat je voor mij langer wilde blijven, ondanks dat je het zo koud had.” We zouden nog een klein eindje terug moeten lopen en ik voelde me ergens schuldig dat ik Shane gevraagd had langer te blijven. Vlug deed ik mijn jas uit en hing deze over zijn schouders. Ik luisterde niet naar eventuele protesten. “Het is mijn schuld dat je langer in de kou moest blijven,” legde ik uit met een verontschuldigende uitdrukking op mijn gezicht. “Ik red het nog wel even zonder jas.”


    I have seen my own sun darkened

    Aster Muir

    17 • Gryffindor • Beater • Slytherin Common Room • with Pandora

    “When angry, count four. When very angry, swear.”

    Shit. Pandora had hem dus niet verward met iemand anders en wou écht met hem dansen. Aster had zich een feestje in de Slytherin Common Room wel heel anders voorgesteld. Waarschijnlijk was hij één van de slechtste dansers in de hele ruimte, maar toch was hij er weer in geslaagd om als enige op de dansvloer te belanden. Al leek het eerder een geïmproviseerde dansvloer.
          'Vind je dansen niet leuk?' hoorde hij een dromerige stem vragen. 'Of vind je dansen met mij niet leuk?' Het was zeker niet zijn bedoeling om Pandora zich als ongewenst te laten voelen, dus haar vraag deed Aster zich wel een beetje schuldig voelen.
          'Oh nee, het ligt niet aan jou hoor!' Hij kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan. Nu klonk het echt alsof hij op een heel cliché manier een relatie met haar wou beëindigen. 'Ik weet gewoon niet echt hoe ik moet dansen,' probeerde hij dan maar om er iets beters van te maken. Daarbij was het ook helemaal niet gelogen. Al moest hij wel toegeven dat hij ook nooit echt de moeite had genomen om het fatsoenlijk te leren. Waar was dat in hemelsnaam goed voor?
          'Waarschijnlijk zijn je voeten dan ook in levensgevaar.' De woorden waren nog maar net uit zijn mond of hij trapte met zijn voet op de hare. Al was het niet met opzet.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Julian Nolan Lartius

    Hufflepuff -- Chaser – Black tie -- Somewhere in the hallways – With Aidan
          'No way dat ik naar een feestje georganiseerd door Zoya ga' Antwoorde Aidan vastberaden gevolgd door een oog rol. Julian kon alleen maar instemmend knikken, ondanks dat hij eerder nog onderweg was naar het feestje. De situatie tussen Aidan en Zoya was hem bekend. Zoya had genoeg levensjaren van Aidan weten te verzieken, al konden anderen daar ook een handje van. Julian wist dan ook dondersgoed waar het principe vandaan kwam. Eigenlijk vond hij het best knap dat hij zich daar zo aan vast wist te houden gezien hij zelf vergelijkbare haatgevoelens haat jegens een zekere Zaheer waar Julian maar al te bekend mee was. Desondanks was hij bijna op het feestje beland. Nou was Zaheer geen organisator, al was dat meer een gedachte om zichzelf te verzekeren dat de situatie niet helemaal hetzelfde was.
          'Jij lijkt echter een poging te doen om te gaan? Wat heeft je ver weg van de Slytherin Common Room gebracht?'' Vroeg Aidan. Julian liet zijn blik even zakken naar zijn eigen outfit. Tja wat had hem hier naartoe geleid? En waarom had hij in eerste instantie een poging gedaan?
          Julian bleef even stil, opzoek naar de woorden om zichzelf uit te drukken. Toen hij ze eenmaal gevonden had haalde hij kort zijn schouders op. ''Ik denk toch een soort van FOMO.'' Begon hij na een diepe ademteug. ''Een feestje aan het begin van het jaar leek me wel leuk en bovendien zijn er ook een hoop mensen waar ik wél mee omga.'' Sterker nog, de meerderheid van zijn vrienden was hoogstwaarschijnlijk op het feestje. Jordyn, Amira, Jem, Ashley, zelfs Pandora was heen gegaan. Misschien was dat ook wel hetgeen wat hem bijna naar het feest had geleid. Dit was wel weer opnieuw een weggegooide kans om met haar te praten, al besloot hij deze informatie nog maar niet te delen met Aidan. Hij vertrouwde Aidan, maar hoefde die aandacht niet.
          ''Maar goed.'' Verzuchtte hij. ''Ik deed een poging heen te gaan, maar kreeg het toch niet voor elkaar om naar binnen te gaan.'' Wat beschaamd liet hij zijn blik weer zakken naar zijn handen, waar hij mee friemelde, al keek hij al vrij snel weer op naar Aidan met een lichte grijns. ''Nu hoef ik tenminste niet dat stomme wachtwoord hardop te zeggen.'' De gedachte alleen al aan het wachtwoord deed hem rollen met zijn ogen. Zo vol van zichzelf die Slyhterins.
          ''Maar wat heeft jou hier gebracht?'' Vroeg Julian vervolgens nieuwsgierig. Dat Aidan besloten had om absoluut niet heen te gaan was duidelijk, hij had zelfs zijn gewaad nog aan, maar waarom de verlaten gangen was hem nog niet helemaal duidelijk? Hij had immers ook in de Hufflepuff common room kunnen blijven of zijn eigen kamer.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    ILLIAS EISENBERG
    ravenclaw • 16 • beater • Ravenclaw CR • with Jem > As & Pan

    Het verontruste Illias dat zijn vriendin ook niet leek te weten hoe een relatie werkte. Was dat geen algemene kennis voor vrouwen? Iets wat zij met al hun vrouwelijke vriendinnen bespraken? Illias keek Jemima verward aan. “Bespreek je dat soort dingen niet met je vriendinnen?” vroeg hij aan haar. Hij voelde zich nu helemaal onvoorbereid voor de komende avond. Hoe moesten ze ooit hun hele jaarlaag overtuigen dat ze een koppeltje waren als ze allebei niet wisten hoe een relatie werkte?
          ”Goed, geen kus, zal ik onthouden,” zei Illias, terwijl hij Jemima’s uitgestrekte hand aanpakte. “Weet je zeker dat elkaar niet kussen geen problemen gaat geven? Ook als we allebei geen kleffe types zijn?” Niet dat Illias stond te springen om een meisje te kussen, zelfs al was het iemand zo knap als Jemima. Op haar suggestie om gelijk wat spotjes naar binnen te werken, knikte Illias zijn hoofd enthousiast. Alcohol ging hij wel nodig hebben om deze avond door te komen.
          Aangekomen bij de common room van de Slytherins was gelijk te merken dat ze hun best hadden gedaan om zo pretentieus mogelijk te lijken. Het was best wel ongemakkelijk om te zien soms, hoe hoog deze mensen het in hun bol hadden. Illias grinnikte om Jemima’s opmerking en schudde zijn hoofd lichtjes. “Ik kan dat volledig snappen. Ik vind Zoya heel lief, maar als pureblooded Slytherin kan ze heel vermoeiend zijn voor andere mensen,” antwoordde hij. Ze liepen verder de ruimte binnen, waarna een opmerking van Ashley hun tegenmoet kwam.
          Illias rolde met zijn ogen en draaide zich om naar Jemima. Hij pakte haar beide handen vast en trok de dame dichter tot zich toe. “Ik denk dat dit het punt is waarop we afscheid moeten nemen. Volgens mij wilt Ashley je heel graag wilt overhoren,” zei hij, waarna hij kort de ruimte door keek en zag hoe Aster tegen zijn zin leek te dansen met Pandora. “Dan ga ik mijn beste vriend redden van Pandora’s klauwen.”
          Een korte glimlach speelde op zijn lippen, waarna Illias zijn hoofd naar die van Jemima bewoog en haar een vlugge kus op haar wang gaf. Een kus op haar lippen ging hem nog iets te ver, maar op een afstand was het verschil nauwelijks te zien. Misschien dat dit Ashley zou overtuigen dat hun relatie echt was. Illias liet Jemima’s handen los. “Vanavond weer teruglopen?” vroeg hij zachtjes aan haar, voordat hij wegliep naar zijn beste vriend toe.
          ”Aster!” riep Illias, om zijn aandacht te krijgen.


    [ bericht aangepast op 25 mei 2021 - 14:28 ]


    That is a perfect copy of reality.

    ❂ Pandora Lovegood ❂
    Experimental Witch
    17 years old • Ravenclaw • Free Spirit • Slytherin Common Room • dress • w. Aster and Illias

    "Oh nee, het ligt niet aan jou hoor.” zei Aster nadat Pandora hem had gevraagd of hij niet van dansen hield of gewoon niet van dansen met haar.
    Ik dacht ook niet dat het aan mij lag. ging er door Pandora heen. Het ligt overduidelijk aan jou!
    “Ik weet gewoon niet echt hoe ik moet dansen,” legde hij zichzelf verder uit. De muziek was nog steeds heel hard en Pandora wou dat ze opnieuw zouden dansen. Op deze muziek moest gewoon gedanst worden. “Waarschijnlijk zijn je voeten dan ook in levensgevaar.” Dat gezegd hebbende stapte Aster met zijn volle gewicht op Pandora haar voet. Ze bracht een hoge gil uit en meerdere blikken schoten meteen in hun richting.
    “Wauw... jij weet écht niet hoe je moet dansen.” constateerde Pandora.
    “Aster!” Klonk de stem van Illias en hij voegde zich bij Pandora en Aster.
    “Oh hey, jij weer.” zei Pandora, ze praatte normaal niet twee keer op één dag met Illias.
    De twee jongens stonden voor haar, beiden in pak en met bruin haar.
    Pandora keek naar de twee. “Weet je wat grappig is?” zei ze. “Jullie zijn vrienden en lijken zó veel op elkaar.” Meldde ze de twee. “Als je je hoofd heel snel van links naar rechts beweegt, dan lijkt het alsof jullie één persoon zijn!” En ze schudde haar hoofd heen en weer. “Heeft iemand jullie dat wel eens verteld?” vroeg ze en lachte daarna kort.
    Verwachtingsvol keek ze beide jongens aan, inmiddels weer tot stilstand gekomen.



    .

    [ bericht aangepast op 25 mei 2021 - 15:04 ]

    Aster Muir

    17 • Gryffindor • Beater • Slytherin Common Room • with Pandora & Illias

    “When angry, count four. When very angry, swear.”

    Aster kromp nog net niet in elkaar toen er een gil over Pandora's lippen rolde. Wat was hij toch sterk bezig vanavond. 'Wauw... jij weet écht niet hoe je moet dansen,' merkte het meisje daarna op. Als ze een goede danspartner voor de avond had gewild, dan had ze inderdaad de verkeerde uitgekozen. Langs de andere kant kon zijn klungeligheid op de dansvloer misschien ook zijn uitweg zijn. Daar hoopte hij althans toch op.
          'Aster!' Zijn hoofd draaide zich naar de stem waardoor hij Illias zag naderen. Een grijns vormde op zijn gezicht; daar was zijn uitweg! Hij had geen idee of zijn beste vriend hem had zien klungelen met Pandora, of dat het gewoon goede timing was. Het kon hem vrij weinig schelen ook.
          'Oh hey, jij weer.' Pandora leek minder opgezet te zijn met het nieuwe gezelschap.
          'Je komt op het juiste moment!' bracht Aster vrolijk uit. 'Je hebt Pandora's voeten zojuist van een vreselijke dood gered,' voegde hij er lachend aan toe. Als ze nog langer door hadden gedanst was hij vast meer dan één keer op haar voeten gaan staan. Bij menig ander gezelschap in de ruimte had hij dat niet zo erg gevonden, maar Pandora wou hij toch wel sparen.
          'Weet je wat grappig is?' De dromerige stem trok zijn aandacht weer. 'Jullie zijn vrienden en lijk zó veel op elkaar.' Onbewust keek hij even opzij naar Illias om dan zijn blik over zijn eigen lichaam te laten glijden. 'Heeft iemand jullie dat wel eens verteld?'
          Aster begon zich sterk af te vragen of Pandora stiekem al enkele glazen achterover had geslagen of dat ze echt zo dromerig was. 'Nee, eigenlijk niet,' antwoordde hij dan ook maar gewoon op haar vraag. 'Maar ik vind het een hele eer wanneer iemand zegt dat ik op deze knappe kerel lijk,' grapte hij vervolgens lachend terwijl hij zijn arm om Illias zijn schouders sloeg en een klopje gaf.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.