• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Isolophilia
    • Rafael • Beater/Prefect • Slughorn
    • Justin • Keeper • Catan
    • Andreas • Sombre
    • Brenn • Trijn
    • Margo • Chaser• Klaar
    • Jordyn • Beater• Croweater
    • Kyra • Chaser/Prefect • Morrigann
    • Arianna • Frangente
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Catan
    • Roman • Keeper/Headboy • Croweater
    • Noah • Trijn
    • Cole • Catan
    •
    • Blythe • Chaser• Catan
    • Isabella • Slughorn
    • Jemina • Morrigann
    • Rhae • Croweater
    • Elsie • Catan
    Slytherin

    • Casper • Croweater
    • Mosh • Seeker • Croweater
    • Marcus • Beater • Frangente
    • Thomas • Slughorn
    • Evan • Sombre
    • Prudence • Trijn
    • Lene • Keeper • Klaar
    • Daphne • Croweater
    • Zoya • Head girl • Catan
    • Nora • Morrigann
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Croweater
    • Theo • Chaser/Prefect • Frangente
    • Vinnie • Croweater
    •
    •
    • Mavis • Beater • Catan
    • Rosalie • Slughorn
    • Tilly • Catan
    • Maddie • Trijn
    • Novalie • Prefect •Slughorn

    [ bericht aangepast op 15 juni 2021 - 19:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mavis Keegan

    Zodra Mavis Lee in het oog kreeg, wist ze dat het mis was. Hij zwengelde rond en stootte onbeholpen alles om. Dat kon hij altijd wel doen, maar het was overduidelijk dat hij een flinke dosis alcohol op had. En ze verwachtte niet dat Lee en Nomad na zijn verklaring gezellig samen een drankje hadden gedronken. Ze hield haar ogen op hem gefixeerd. Hij danste nu met Tilly, wat sowieso al een bijzondere match was, maar het zorgde er wel voor dat Mavis niet bang was om straks even het dansen over te nemen en te peilen wat er gebeurd was.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rhae Storm

    >> In de slaapzaal met Blythe en Isabella <<


    Rhae glimlachte. ‘Het is fijn om een vriendin te hebben bij wie je helemaal jezelf kunt zijn. En ik zal het zeggen, hoor, als je te bitchy wordt,’ zei ze gekscherend, al wist ze niet of ze dat echt snel zou doen als ze eenmaal vriendinnen waren.
          De deur ging open en ook Blythe kwam de slaapkamer binnen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2021 - 11:35 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lee Williams

    >> In de Hufflepuff-leerlingenkamer <<


    ‘Ik zal op zoek gaan naar iemand die lief én gezellig is,’ beloofde Lee. Wat, eerlijk gezegd, nog best een ingewikkelde combinatie was, maar als hij haar bij een stil type als Vinnie zou neerzetten, werd er waarschijnlijk nog niets gezegd. ‘Iemand als ik,’ grijnsde hij. ‘Misschien pakt het voor mij ook wel beter uit als ik eens op zoek ga naar een vriendinnetje in plaats van een vriendje.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tilly James

    Tilly begon de link tussen zijn opmerking over Nomad, deze opmerking en zijn hoge alcoholinname te leggen. 'Wat zou je type zijn, denk je?' vroeg ze daarom. 'Als je een vriendinnetje zou willen?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nomad Morphew

    'Dan is het wel kut dat ie ineens weg was.' Nomad pakte de fles drank en vulde hem nog een keer bij. Daarna nam hij drie flinke slokken. 'Maar hem heb je niet per se weggejaagd. Hij is vertrokken. Dus dat was niet jouw schuld.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams

    >> In de Hufflepuff-leerlingenkamer <<


    ‘Hmm.’ Dat was een vraag waar hij nog nooit over na had gedacht. ‘Ik ben op nogal uiteenlopende types gevallen,’ grinnikte hij. ‘Van losbandige jongens tot stille muisjes en chagrijnige bromberen. Maar ik denk types die niet zo’n open boek zijn als ik? Waarbij het een uitdaging is om ze te doorgronden?’ Hij dacht aan de meisjes op school. Hoewel hij een heuse ranklist kon opstellen met hoe aantrekkelijk hij de jongens vond, kon hij niet één meisje bedenken waarbij een kus hem ook maar een beetje spannend leek. Zijn schouders zakten naar beneden en hij zuchtte. ‘Nee, ik denk niet dat dat werkt. Maar misschien… Zoya.’ Hij grijnsde. ‘Een uitdaging is dat zeker.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Casper Ainsworth

    >> Op de rotsen aan The Great Lake met Nomad <<


    ‘Maar toen was de vriendschap nog niet voorbij. Dat kwam omdat ik niks meer van me liet horen.’
          Hij dacht tenminste dat de vriendschap nu voorbij was.
          Als Evan het allemaal wel prima vond dat Casper hem zo had laten vallen, dan vond hij dat nog erger dan dat hij kwaad was. Dan had hij blijkbaar echt geen flikker voor de jongen betekend.
          ‘Kyra heb ik ook weggejaagd,’ zei hij terwijl hij een handvol gras uit de grond trok. ‘Toen ze zei dat ze misschien ging verhuizen. Voor de vakantie. Ik wilde de boel afkappen voordat alles zich herhaalde en ik weer… weet ik veel, heel Hogwarts met de grond gelijk wilde maken en werd weggestuurd. Ik weet niet eens meer wat ik gezegd heb. Dat ze een zeikwijf was en ik haar gejank zat was, ofzo, terwijl ik wist dat ze nou niet echt makkelijk over haar gevoelens praatte.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    EVANDER | EVAN | HALE
    arriving a little late | Great Lake | Casper, Nomad

    Eenmaal bij de Slytherin common-room besloot Evan toch de andere kant weer op te gaan, maar niet meer naar boven, gewoon naar buiten. Hij had deze plek gemist, maar hij had even geen zin meer om binnen de muren van Hogwarts te zijn. Al snel verdween Evan door de grote poort van Hogwarts en liet hij m' hard achter zich dichtvallen. Het was buiten nog steeds best goed verlicht door de maan. Evan begon te lopen, niet wetend waarheen. In ieder geval niet richting het bos, want hij wilde nog wel graag een dagje langer leven. Uiteindelijk zag hij in de verte de weerspiegeling van de maan in het water van het meer, waardoor hij even stil bleef staan om het uitzicht tot zich te nemen. Evan zuchtte even diep en liep vervolgens door richting het water, waar hij al snel wat stemmen leek te horen. Evan stond weer even stil om zich te focussen op het geluid. De woorden waren niet verstaanbaar, maar Evan besloot toch richting de stemmen te lopen uit nieuwsgierigheid. Zodra hij dichtbij genoeg kwam om de woorden te verstaan, kon hij ook zien wie er aan het water zaten.
          'Casper,' bracht Evan dan ook met een zucht uit. Moest hij nou boos worden? Evan had eigenlijk helemaal geen zin om zijn bloeddruk weer te laten stijgen. Hij was eindelijk gekalmeerd. Evan keek even naar Nomad, maar had verder niks te zeggen. Evan knikte als een soort begroeting zijn kant op. Evan liet zichzelf op een gepaste afstand in het gras zakken en ging plat achterover liggen.
          'Wat is er gebeurd...' Probeerde Evan kalm te vragen.


    - thank you for existing -

    Casper

    Casper schrok zich wild toen Evan zich opeens vlak naast hen in het gras liet zakken. Er trok iets samen in zijn onderbuik. Wat kwam hij hier nou weer doen? Hij was hier nog niet dronken genoeg voor. 'Wat is er gebeurd?' herhaalde Casper. Hij kon geen vagere vraag bedenken. 'Nu, net? Nomad en ik hebben een goeie fles drank weg gezopen. Die kerel kan het zo weer aanvullen. Wat een held.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nomad Morphew
    >> Met Evan en Casper bij het meer <<

    Nomad stak Evan de fles toe. 'Doe je mee?'

    [ bericht aangepast op 10 juni 2021 - 14:46 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    EVANDER | EVAN | HALE
    arriving a little late | Great Lake | Casper, Nomad

    Evan rolde met zijn ogen door de opmerking van Casper. Was hij nou echt zo onduidelijk of was die jongen gewoon onwetend.
          'Drank is altijd welkom.' Bedankte hij Nomad op zijn aanbod. Hij nam de fles aan van Nomad om er een paar slokken uit te halen en vervolgens door te geven aan Casper.
          'Ik heb het niet over nu net,' kwam er droogjes uit. 'waarom reageerde je niet op mijn brieven, ik snapte er niks van gozer.' Evan's woorden klonken dan ook verward en lichtelijk gefrustreerd. Hij wilde nog steeds de boosheid niet de overhand laten nemen, maar dat hing volledig af van hoe Casper zou reageren.




    - thank you for existing -

    Casper Ainsworth

    >> Op de rotsen aan The Great Lake met Nomad en Evan <<


    Casper besloot dat hij liever naar de sterren keek dan naar Evans ongetwijfeld niet al te vrolijke gezicht. ‘Wel… Er bleek geen romantische brievenschrijver in mij verscholen te zitten.’
          Wat werkelijk niemand op deze aardkloot zou moeten verbazen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2021 - 15:08 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    In de Ravenclawtoren met Blythe, Cole en Rhae


    Ze zaten nog even gezellig met zijn drie te praten, tot Rhae verkondigde dat ze even ging douchen. Dat was voor Isa eindelijk het moment om haar beste vriendin even te overhoren. “Hoe ging het vanmiddag, in de trein?” Isa wipte even nieuwsgierig op de rand van haar bed. Ze wilde weten hoe het met Rafaël af was gelopen. En hoewel Isa een gruwelijke hekel aan hem had, wilde dat niet zeggen dat haar beste vriendin die moest hebben. Al had ze liever dat Blythe misschien voor een andere jongen was gegaan dan Rafaël. (Of geen jongen, ook goed.) Dat hield ze echter voor zich, want ze wist ook heus wel dat Blythe er heel anders tegenaan keek dan zij. En wie weet... vond zij wel ergens die ene zeldzame die wel oké was.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2021 - 18:31 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    KYRA ALIYEVA
    gryffindor • chaser • prefect • room of requirement • lane and andreas
    Kyra trok lichtelijk haar wenkbrauwen op. Dat was niet een antwoord dat ze aan had zien komen. De blonde jongen stond niet bepaald bekend om zijn serieuze kant. "Jij en je best doen voor school? Dat is nieuw, en niet heel spannend. Afhankelijk van wat je met die Potions van plan bent." Ze gaf hem een kleine glimlach. Het laatste waar ze nu zin in had, was iets bespreken rondom You-know-who. "Mijn plan..." Ze beet peinzend op haar lip. "Ik wil eigenlijk nog steeds Mosh een Gryffinfor-tattoo geven. Oh, en Isa op een date krijgen," besloot ze. Dat laatste was een beetje mission impossible, maar gelukkig was ze zelf ook zeer koppig. "En het saaie antwoord van afstuderen, dat kan nog wel eens het lastigst worden."


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blythe Carmichael

    Blythe voelde het bloed naar haar wangen stijgen. 'Nou... We hadden dus besproken hoe wel aan zouden kijken hoe het zou lopen en toen - toen hebben we weer gezoend.' Haar mondhoeken schoten een heel klein beetje omhoog. 'Al heb ik géén idee wat dát nou weer betekent.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain