• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    Lane Isolophilia
    Rafael Beater/Prefect Slughorn
    Justin Keeper Catan
    Andreas Sombre
    Brenn Trijn
    Margo Chaser Klaar
    Jordyn Beater Croweater
    Kyra Chaser/Prefect Morrigann
    Arianna Frangente

    Ravenclaw

    Nomad Catan
    Roman Keeper/Headboy Croweater
    Noah Trijn
    Cole Catan

    Blythe Chaser Catan
    Isabella Slughorn
    Jemina Morrigann
    Rhae Croweater
    Elsie Catan
    Slytherin

    Casper Croweater
    Mosh Seeker Croweater
    Marcus Beater Frangente
    Thomas Slughorn
    Evan Sombre
    Prudence Trijn
    Lene Keeper Klaar
    Daphne Croweater
    Zoya Head girl Catan
    Nora Morrigann
    Hufflepuff

    Lee Chaser Croweater
    Theo Chaser/Prefect Frangente
    Vinnie Croweater


    Mavis Beater Catan
    Rosalie Slughorn
    Tilly Catan
    Maddie Trijn
    Novalie Prefect Slughorn

    [ bericht aangepast op 15 juni 2021 - 19:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    EVANDER | EVAN | HALE
    arriving a little late | Astronomy tower | Thomas, Marcus

    Thomas vertelde langzaam maar zeker over de gebeurtenis met Casper, waardoor Evan langzaam begon te koken. Hij slikte zijn agressie voor nu nog even door. Marcus kwam er tussendoor. Hij had volledig gelijk over zijn opmerking. Evan wist als geen ander hoe het was om iemand te verliezen, dit met Rosalie was op het randje geweest. Evan balde zijn vuisten waardoor ze begonnen te bonken door het bloed dat er niet meer goed doorheen kon stromen. Hij liet zijn handen dan ook in de zakken van zijn gewaad zakken en voelde hoe Bob er langsheen gleed, waardoor Evan zijn handen weer even liet ontspannen.
          'Waarom de fuck zou hij me dat niet hebben verteld? Waarom heeft Nora me dat niet verteld?!' Kwam er dan ook gefrustreerd over zijn lippen. Evan zuchtte even diep en begon heen en weer te lopen op het terras. Thomas waarschuwde Evan om uit Casper's buurt te blijven en Marcus sloot er bij aan, maar dat ging uiteraard niet gebeuren. Evan wilde deze woorden van Casper zelf horen. Dit hele bullshit verhaal sloeg nergens op. Waarom had niemand hem dit verteld, waarom had fucking Casper dit niet verteld en waarom reageerde niet op zijn fucking brieven.
          'Waarom heb jij me niks verteld!?' bromde Evan nog richting Marcus. Hij had natuurlijk ook gewoon een brief kunnen sturen. Hij was een van zijn beste vrienden, ze hadden toch gewoon briefcontact gehad. Dan wel minder dan met Nora, maar alsnog. Evan voelde bob omhoog komen uit de zak van zijn gewaad en even waarschuwend slissen richting Marcus, waarom Evan met zijn hand richting de slang ging.
          'Sssht, niks aan de hand ik ben gewoon pissig,' stelde hij het beestje gerust. 'Man, wat moet ik hier nou mee, hmm?' Evan sprak een beetje in de algemeenheid, tegen zowel de heren als tegen zijn slang. Hier kon hij toch helemaal niks mee. Waarom had Nora niks gezegd...


    - thank you for existing -

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • secret balcony • daphne, prudence and mosh
    Nora schudde vluchtig haar hoofd. "Oh nee nee. Ik vind het gezellig. Pru is wel een beetje intimiderend." Ze vervloekte zichzelf voor het nemen van het Veritaserum en wierp de brunette een verontschuldigende blik toe. "Sorry." Dat was ook welgemeend. "Maar um, ik wil jullie niet belemmeren met wat jullie normaal doen."




    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thomas Byrne
    Astronomy Tower met Marcus en Evan


    Thomas trok geamuseerd een wenkbrauw op, terwijl hij de woedende Evan met zijn ogen volgde. "Jij denkt dat hij je dat doodleuk gaat schrijven?" vroeg hij lichtelijk spottend. "Hoi Evan. Hoe is het daar in Amerika? Hier nogal kut. Ik zit niet lekker in mijn vel en ik heb net een meisje voor haar leven blind gemaakt. Maar voor de rest gaat alles goed hoor. Niets aan het handje." Thomas lachte even hoofdschuddend om zijn eigen beschrijving en de naïeve Evan. Hale kon prima zelf bedenken waarom niemand dat schreef.
          "En trouwens, wat had je eraan dat te weten, terwijl je in Amerika zat? Voor wat jij wist, kwam je nooit meer terug naar Hogwarts." Het zag ernaar uit dat ze hier nog wel even bleven hangen, dus plukte Thomas een tweede sigaret uit zijn gewaad en stak die aan. "Waarschijnlijk had je je alleen maar zorgen gemaakt om dingen waar je niets aan had of kon doen."

    [ bericht aangepast op 8 juni 2021 - 21:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.


    Prudence

    °Op het balkon met Daphne, Mosh en Nora°


    Ze keek wat geamuseerd naar de discussie over welk soort poker ze nu zouden spelen. Wat maakte het ook in hemelsnaam uit, ze wou gewoon dikke vette roddels te pakken krijgen om ooit te kunnen gebruiken tegen het meisje moest dit ooit nodig zijn om zichzelf te kunnen beschermen.
    Met een gelukzalige zucht voegde ze zich bij de rest, en ze grinnikte bij Nora haar woorden. 'Intimiderend?' Ze knipperde onschuldig met haar ogen. 'Bedankt voor het compliment.'

    Arianna Reign Tudor
    Seventeen years old | Gryffindor| With the Gryffindors | Room of Requirement




    ''Ah tuurlijk,'' begon Arianna grijnzend terwijl ze kort met haar ogen rolde. ''hoe kan ik dat ook suggesteren?''
    Eenmaal dat ze de fles weer vast had nam ze weer een slok. Ging haar lever hier blij mee zijn nadat die ook de zomervakantie had moeten overleven? Nee. Was dat een probleem voor nu? Ook nee.
    ''Hm, heb ik nog niet besloten. Sowieso blijf ik ver weg van de Centaurs, die vinden bezoekers volgens mij niet zo leuk. Dus ik moet daar nog over nadenken. En jij?''

    Theseus Owen Scamander
    Seventeen years old | Hufflepuff | Captain & Chaser & Prefect | With the Hufflepuffs | Hufflepuff Common Room




    Met zijn vrije hand pakte hij Novalie haar favoriete cd uit haar handen en deed deze zonder aarzelen in de radio. Nu kende hij de zanger zelf niet (hij luisterde veel meer naar muggle muziek thuis) het was Novalies favoriet, wat betekende dat hij het ook leuk vond. Hoopte hij.
    De cd die hij in zijn hand had, legde hij terug op de stapel voordat hij de radio aan zette. ''Zo, de muziek is geregeld.''

    Marcus Hyakinthos Lestrange
    Seventeen years old | Slytherin | Beater | With Thomas, Evan | Astronomy Tower




    Marcus keek met een opgetrokken wenkbrauw naar de uitbarsting van Evan. Hij hoorde vaag wat Thomas zei, zijn gedachten zaten eerder bij wat de fuck die slang nou wilde doen met het slissen.
    ''Wat hadden Nora en ik je moeten schrijven?'' begon hij, voordat hij sarcastisch vervolgde: ''Hey, je beste vriend is helemaal psycho gegaan en heeft een meid blind gemaakt. Groetjes.''


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Blythe Carmichael

    Blythe moest zich even herstellen voor ze kon reageren. Rhae had net verteld hoe het kwam, dat scheelde - maar alsnog was het bizar om Roman zich zo zien te gedragen. Het was helemaal niks voor hem, en ze had de neiging om het voor hem op te nemen, maar weerstond dat. Rhae had net verteld hoe vervelend het was, en het was binnen een aantal minuten ook gewoon gebleken.
    'Ja, die is er wel,' zei ze, blij dat Isa het sneller oppakte. 'En...'
    Ze wilde haar zin vervolgen, maar werd in de rede gevallen door een mannenstem. 'Hallo dames.'
    Ze draaide zich verbaasd om, en zag dat Cole zich bij hen had aangesloten. Ze mocht Cole graag, al zou ze niet zeggen dat ze per se vrienden waren. Maar het was een goede jongen en plotseling was ze bang dat hij zich net zo idioot als Roman zou gedragen en Rhae zich binnen haar eigen afdeling niet op haar gemak ging voelen.
    Hij zei echter nog niets geks - hij vroeg Rhae in ieder geval niet mee in bad - dus ze hoopte maar op het beste.

    Cole Esworthy

    Cole wist niet waarom hij de meiden had aangesproken, maar ineens waren drie paar ogen op hem gericht - inclusief die van het nieuwe meisje. Hij voelde zijn handen klam worden. Hij had niet nagedacht voor hij hen aan had gesproken en had nu het gevoel alsof hij iets leuks moest zeggen - maar er kwam niks meer in hem op als: 'Ik ken jou nog niet. Ik ben Cole.' Hij stak zijn hand uit en hoopte dat ze de klamheid niet zou voelen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2021 - 11:57 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain



    'Brieven zijn ook facking kut.' Zijn gedachten gingen even naar de brieven die Lee had geschreven - en die ervoor gezorgd hadden dat hij nu in deze kutsituatie zat. 'Heel veel kon je verder ook niet doen, toch? Ik bedoel - je kon er niet even naartoe of zo.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Casper Ainsworth

    >> Op de rotsen aan The Great Lake met Nomad <<


    ‘Hij had me gewoon mee moeten laten gaan,’ mompelde Casper.
          Misschien deed dat uiteindelijk de meeste pijn.
          Dat Evan hem hier gewoon had laten zitten. Hij had geweten dat Casper niemand had en ze waren – in elk geval vanuit zijn oogpunt – als broers geweest. Hij had hem kunnen steunen toen Evan zijn moeder verloor. Casper wíst nota bene uit eigen ervaring hoe moeilijk dat was.
          Maar nee, Casper had het met wat brieven moeten doen.
          En guess what? Dat had hij niet gekund. Dat was niet genoeg geweest om de leegte die Evan met zijn vertrek achterliet, op te vullen.
          Steeds als hij het probéérde, was zijn hoofd blanco, raakte hij gefrustreerd en sloopte hij de halve slaapkamer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daphne Saunders


    >> Op het Slytherin-balkon met Mosh, Prudence en Nora <<


    'Ach dat geeft niets, meisje. We vinden het niet erg om ons iets aan je aan te passen.' Daphne bekeek haar kaarten. 'En we kunnen ook best kaarten zonder onze kledingstukken uit te trekken.' Ze liet haar eerste kaart naar het midden zweven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    ANDREAS WILLIAMS
    Gryffindor | room of requirement| with Lane&Kyra

    Andreas zijn wang tintelde lichtjes van het tikje dat Kyra had gegeven, maar het deerde Andreas niet. Lane's opmerking over het zijn van het derde wiel echter wel.
          'Nonsens Lane, je hoort er gewoon bij,' grijnsde Andreas richting Lane terwijl de hand die op Kyra's schouder lag hem een klein duwtje gaf. Kyra sloot er bij aan en ritste de fles Whiskey uit Lane's handen. Ze vroeg of we nog spannende doelen hadden voor dit jaar, waardoor Andreas even moest nadenken.
          'Mijn kunsten met Potions en duelleren verbeteren, je weet maar nooit hoe snel we dat nodig gaan hebben...' Andreas slikte even bij de gedachte. Dat gezeik met Voldermort was hij al helemaal klaar mee, hij had er geen zin meer in, maar toch moest hij wel goed voorbereid zijn.
          'En u, schone dame?' bracht Andreas theatraal dramatisch uit, terwijl hij met zijn hand haar kant op woof en de fles Whiskey uit haar handen pikte om een slok te nemen.
          'En heer,' glimlachte Andreas nog naar het niet zo'n derde wiel.


    - thank you for existing -

    EVANDER | EVAN | HALE
    arriving a little late | Astronomy tower | Thomas, Marcus

    Evan gromde gefrustreerd bij het horen van Thomas zijn woorden. Ja, hij was in Amerika en nee, het was niet zo makkelijk om het zo over de post te vertellen, maar om iemand's brieven compleet te negeren en doen alsof er niks aan de hand is sloeg ook nergens op. Marcus vulde het enoverende gesprek nog even goed aan met de vraag wat zij in hemelsnaam hadden moeten schrijven.
          'Ik snap best dat het een klote situatie is, maar om me er volledig buiten te houden slaat gewoon nergens op.' Mopperde hij dan ook terwijl hij begon te ijsberen.
          'En het voor me verzwijgen zodat ik me niet druk ga maken in Amerika over wat er hier gebeurd? Waarom zou ik dat niet doen. Jullie zijn toch mijn beste vrienden of niet dan. Ik moet me toch ergens om kunnen bekommeren?! Om mijn moeder kan het niet meer hé. Man ik ben compleet emotieloos geweest de afgelopen jaren in Amerika, het was geen flikker aan. Waarom denk je dat ik bleef schrijven, hm!?' Evan haalde even diep adem voor hij verder ging met zijn tantrum.
          'Ik schreef omdat ik op Hogwarts wilde blijven met mijn gedachten. Bij jullie.' Gefrustreerd liep Evan langs de heren heen richting de trap naar beneden, waar hij dan ook zonder twijfel naar beneden ging, terug richting de Slytherin Commonroom. Klote gezeik.


    - thank you for existing -

    Lee Williams

    >> In de Hufflepuff-leerlingenkamer <<


    Lee liep twee keer verkeerd.
          Of drie keer, hij wist het niet meer zo goed.
          Hij gaf de bewegende trappen de schuld – al had hij die stiekem helemaal niet hoeven nemen. Maar hé, als je een lange vakantie had gehad dan vergat je dat weleens.
          Of als je een halve fles sterke drank op had.
          Misschien was dat het.
          Hij stommelde de leerlingenkamer binnen. Er stond muziek aan en zijn afdelingsgenoten waren aan het praten.
          ‘Aaah is er nou niemand aan het dansen?’ vroeg hij. Want dat hoorde, op feestjes.
          Hij had nooit met Nomad gedanst, bedacht hij zich. Al kon Nomad vast niet dansen. Daar was hij veel te saai voor. Lee had het hem wel willen leren.      
          Maar nu niet meer.
          Nu… moest hij iemand anders vinden om mee te dansen.
          Hij greep de eerste die hij tegenkwam bij de hand. ‘Nomad wil niet met me dansen. Jij wel?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Thomas Byrne
    Astronomy Tower met Marcus en Evan


    Thomas grinnikte om de kleine driftkikker die er vandoor stierde. Hij schudde zijn hoofd en keek met een kleine grijns naar Marcus. “Zo klaar voor onze weddenschap? Of piep je er nu tussenuit?”


    It's never gonna happen, Guys.

    Nomad Morphew

    'Had je liever in Amerika gezeten?' vroeg Nomad zich hardop af. Misschien dat hij dat zelf ook wel zou willen - gewoon in een ander land, in een ander continent. Hoefde hij Lee niet meer onder ogen te komen en zat z'n pa ook duizenden kilometers verderop. Misschien moest hij dat maar doen. Gewoon naar Amerika verhuizen. Dat leek hem wel wat.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Tilly James

    Tilly schrok van de hand die haar plotseling vastpakte. Toen ze zich omdraaide, kroop een drankgeur haar neus in - en ze fronste ook bij zijn opmerking. Wat had Nomad hiermee te maken? Maar de blik in zijn ogen stond verdrietig, op een bepaalde manier die ze niet kon plaatsen, en hoewel ze meestal nee had gezegd, zorgde dat ervoor dat ze 'Natuurlijk!' zei. Ook al wist ze niet hoe ze nu moest dansen, want de muziek stond niet heel hard en verder ging er niemand los.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain