• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Isolophilia
    • Rafael • Beater/Prefect • Slughorn
    • Justin • Keeper • Catan
    • Andreas • Sombre
    • Brenn • Trijn
    • Margo • Chaser• Klaar
    • Jordyn • Beater• Croweater
    • Kyra • Chaser/Prefect • Morrigann
    • Arianna • Frangente
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Catan
    • Roman • Keeper/Headboy • Croweater
    • Noah • Trijn
    • Cole • Catan
    •
    • Blythe • Chaser• Catan
    • Isabella • Slughorn
    • Jemina • Morrigann
    • Rhae • Croweater
    • Elsie • Catan
    Slytherin

    • Casper • Croweater
    • Mosh • Seeker • Croweater
    • Marcus • Beater • Frangente
    • Thomas • Slughorn
    • Evan • Sombre
    • Prudence • Trijn
    • Lene • Keeper • Klaar
    • Daphne • Croweater
    • Zoya • Head girl • Catan
    • Nora • Morrigann
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Croweater
    • Theo • Chaser/Prefect • Frangente
    • Vinnie • Croweater
    •
    •
    • Mavis • Beater • Catan
    • Rosalie • Slughorn
    • Tilly • Catan
    • Maddie • Trijn
    • Novalie • Prefect •Slughorn

    [ bericht aangepast op 15 juni 2021 - 19:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    In de Ravenclawtoren met Blythe


    "Nee, nee, nee!" Onderbrak ze haar vriendin, terwijl ze haar handen verdedigend naar haar uitstak. "Ik wil het absoluut niet weten. Gadver!" De kriebels liepen over haar rug. Ze snapte nog steeds niet hoe mensen zoiets konden doen. Ze negeerde verder de vraag wie het wel zou moeten zijn, want Blythe zou toch er niet naar luisteren.


    It's never gonna happen, Guys.

    Lee Williams

    >> In de Hufflepuff-leerlingenkamer <<


    'Ja. Casper deelde een fles drank met me. Hij was best wel lief. Hij wil me gitaarlessen geven. Als Rosalie dat goed vindt.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mavis Keegan

    'En Nomad is... uit de picture?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams

    >> In de Hufflepuff-leerlingenkamer <<


    'Ja. Hij is stom.' Er kwam weer een akelig gevoel in zijn buik en hij keek om zich heen om te zien of er nog ergens een fles drank was. Helaas vonden veel Huffelpuffers die overbodig op feestjes.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    Toch werd Blythe weer wat serieus. 'Wil je oprecht geen kinderen? Als je de mannen even buiten beschouwing laat?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lane Favian Thornton
    Seventeen      •       Gryffindor      •       @ room of requirement      •       with Kyra & Andreas

          Lane hief onschuldig zijn handen in de lucht na het incaseren van de harde por door Kyra. Met opgetrokken wenkbrauw keek hij de brunette aan en schudde zijn hoofd. "Nee tuurlijk niet" zei hij op een sarcastische toon toen Kyra zei dat niemand hier derde wiel was en Andreas zich hier bij aansloot, nou hij wist wel beter. Lane dacht even na en luisterde naar Andreas antwoord, en rolde opnieuw zijn ogen toen de jongen hem ook nog aansprak, om hem waarschijnlijk geen gevoel van buitensluiting te geven. Lane haalde zijn schouders op en keek naar Kyra terwijl hij luisterde naar haar plannen voor het komende jaar. "Hmm, die date kan geregeld worden" zei hij met een halve grijns. "Is ze knap?' vervolgende hij en nam de fles whiskey uit Andreas handen om er een slok van te nemen. "Opzich word mijn grootste uitdaging dit jaar afstuderen, weg van Hogwarts." Lane had genoeg jaren gespendeerd op deze school, hij was er nu wel aan toe om op eigen benen te staan. Niet dat hij niet wist hoe dat zou zijn, dat wist hij maar al te goed vanaf jongs af aan. Bij de gedachten aan zijn jeugd en ontbrekende vader, nam hij automatisch nog een paar slokken uit de fles.



    "I choose being real over being perfect."

    [ bericht aangepast op 12 juni 2021 - 18:10 ]


    • Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. •

    Mavis Keegan

    Meer hoefde ze niet te weten. Als hij Lee op een normale, vriendelijke manier had afgewezen, had Lee deze opmerking niet gezegd, dus had Nomad iets gedaan wat niet door de beugel kon. Arme Lee. Mavis had nooit geweten wat hij in die brompot zag, maar had het wel aandoenlijk gevonden hoe Lee toch door een barrière bij Nomad was doorgebroken.
    'Nou, dan moeten we maar een nieuw iemand voor je vinden die niet stom is,' vond Mavis. 'Iemand die jou waard is.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams

    >> In de Hufflepuff-leerlingenkamer <<


    'Yep! Dus, kom maar met de suggesties'!' Hij keek haar nieuwsgierig aan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    EVANDER | EVAN | HALE
    arriving a little late | Great Lake | Casper, Nomad

    Het verbaaste Evan niet echt toen hij wederom een sarcastisch antwoord naar zijn kop geslingerd kreeg. Hij balde dan ook zijn vuisten en haalde even diep adem.
          'Geen romantische brievenschrijver, hm?!' Evan liet even een pauze vallen om aan zijn ademhaling te denken. 'Ik schreef over mijn overleden moeder en mijn vertrek en je reageert niet omdat er geen romantische schrijver in je bleek te zitten?!' Snauwde Evan zijn kant op met een vleugje frustratie. Even kwam overeind en begon wat heen en weer te lopen.
          'Slaat nergens op Casper, maar het zal wel, je zal je redenen wel hebben, die blijkbaar geen uitleg nodig hebben. Prima.' Evan raapte een steentje van de grond en smeet hem richting het meer, waar hij een paar keer over het water heen stuiterde om vervolgens te verdwijnen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2021 - 11:05 ]


    - thank you for existing -

    ANDREAS WILLIAMS
    Gryffindor | room of requirement| with Lane&Kyra

    Kyra kon haar oren niet geloven na zijn woorden over het verbeteren van zijn kunsten, maar het was toch echt nodig. Andreas was maar al te graag goed voorbereid. Kyra vertelde vervolgens over haar plannetje, een Gryffindor tattoo... interessant.
          'Hmm, Isa op date krijgen, dat is toch niet zo lastig.' Lane sloot perfect aan op zijn opmerking door te vragen of ze er leuk uitzag, dan kon hij er vast en zeker wat trucjes mee.
          'Misschien maken we er een dubbeldate van,' glimlachte Andreas zoet naar Kyra samen met een leuke wenkbrauwwiebel. De fles Whiskey verdween uit Andreas zijn handen en was nu in bezit van Lane, die er dan ook een goeie slok van nam. Voor zowel Kyra en Lane werd de grootste uitdaging afstuderen, waar Andreas zich ook wel bij aan kon sluiten.
          'Oké maar, even terugkomend op Isa, we kunnen er morgen wel een uitdaging van maken, Lane?' Andreas grinnikte bij het idee. Wie haar het eerst om zijn vinger had gebonden, zou winnen.
          'Lijkt je dat wat? of moeten we daar toestemming voor krijgen van madame?' Vroeg Andreas met een brede grijns aan Kyra.


    - thank you for existing -

    Casper

    'Wel, als je steun wilde hebben had je me gewoon mee kunnen nemen,' reageerde Casper schouderophalend. 'Dan had ik er voor je kunnen zijn zoals een vriend hoort te doen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    EVANDER | EVAN | HALE
    arriving a little late | Great Lake | Casper, Nomad

    'Je meenemen?' Gromde Evan naar Casper. 'Ik ging niet op fucking schoolreisje ofzo!' Evan bleef heen en weer ijsberen en werd ontzettend onrustig door de achterlijke antwoorden van Casper. Dit hele gesprek sloeg werkelijk nergens op, waarom gaf die jongen geen normaal antwoord.
          'Ik ging niet op vakantie ofzo, Casper.' - 'Ik ging naar Amerika omdat m'n pa en ik beide nog in gevaar waren omdat mijn moeder vermoord is,' Evan haalde even diep adem. 'hartstikke leuk, onderduiken, volgende keer vraag ik je mee, gezellig!' Evan liep op de jongens af, jatte de fles drank weg en nam er een paar slokken van.


    - thank you for existing -

    Casper

    Casper snoof. 'Want vrienden zijn er alleen voor de gezelligheid?' Hij draaide nors zijn hoofd weg en staarde over het meer uit. 'Samen ondergedoken zitten was beter dan alleen achterblijven,' voegde hij daar verbitterd aan toe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    EVANDER | EVAN | HALE
    arriving a little late | Great Lake | Casper, Nomad

    Evan stond even in shock stil. Was deze gozer nou serieus. Is hij fucking serieus?
          'Aaahhhh zielig, bleef je hier alleen achter. Ik had daar ook niemand. Maar je meenemen was geen optie, denk eens even na pik.' Evan nam nog een slok voor hij de fles weer terug gooide in het gras en verder ging met ijsberen.
          'Echt joh dat je dit om jezelf laat draaien, wat een achterlijk gesprek, ik ben er al weer klaar mee.' Gromde Evan. 'Marcus en Thomas maar zeggen dat je gevaarlijk was, man je bent gewoon een zielig bij elkaar geraapt hoopje gezeik.' Evan draaide zich om richting de school en maakte aanstalte om weer te verdwijnen.



    - thank you for existing -

    Casper

    'Waarom was dat zo onmogelijk dan?' vroeg Casper. Want in alle eerlijkheid begreep hij dat echt niet. 'En natuurlijk draait dit gesprek vanuit mij om mij, je vraagt me toch dingen?' Hij vond het maar hypocriet gelul, Evan liet het net zo goed om zichzelf draaien. Dat was het hele punt van dit gesprek.


    Every villain is a hero in his own mind.