• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Isolophilia
    • Rafael • Beater/Prefect • Slughorn
    • Justin • Keeper • Catan
    • Andreas • Sombre
    • Brenn • Trijn
    • Margo • Chaser• Klaar
    • Jordyn • Beater• Croweater
    • Kyra • Chaser/Prefect • Morrigann
    • Arianna • Frangente
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Catan
    • Roman • Keeper/Headboy • Croweater
    • Noah • Trijn
    • Cole • Catan
    •
    • Blythe • Chaser• Catan
    • Isabella • Slughorn
    • Jemina • Morrigann
    • Rhae • Croweater
    • Elsie • Catan
    Slytherin

    • Casper • Croweater
    • Mosh • Seeker • Croweater
    • Marcus • Beater • Frangente
    • Thomas • Slughorn
    • Evan • Sombre
    • Prudence • Trijn
    • Lene • Keeper • Klaar
    • Daphne • Croweater
    • Zoya • Head girl • Catan
    • Nora • Morrigann
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Croweater
    • Theo • Chaser/Prefect • Frangente
    • Vinnie • Croweater
    •
    •
    • Mavis • Beater • Catan
    • Rosalie • Slughorn
    • Tilly • Catan
    • Maddie • Trijn
    • Novalie • Prefect •Slughorn

    [ bericht aangepast op 15 juni 2021 - 19:13 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Theseus Owen Scamander
    Seventeen years old | Hufflepuff | Captain & Chaser & Prefect | With Novalie | To the kitchen!




    ''Absoluut, je komt niet zo makkelijk van mij af hoor.'' antwoordde hij op Novalie. Hierna bedacht hij zich dat hij Lee had belooft om wat snacks en dergelijke uit de keukens te halen om een kleine welkom-terug feest voor Rosalie te houden. Theo pakte Novalie haar hand vast en trok haar zachtjes mee richting het souterrain, waar de keukens en de Hufflepuff Common Room gelegen waren. ''Ik was bijna vergeten dat Lee het idee had om een soort van feestje te hebben voor Rosalie en dat ik snacks zou halen.'' zei hij tegen haar. Het was wel netjes om uit te leggen waarom je iemand meesleurde.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2021 - 22:09 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Isabella Fitzgerald
    In de Ravenclawtoren met Blythe en Rhae


    "Dat noem ik geen vriendin," zei ze bot. Pas toen ze het gezegd had, besefte Isabella hoe ze klonk. "Ik bedoel, als je het zo vervelend vindt al die aandacht van de jongens, dat ze zulke vervelende dingen doen en zij heeft dat niet eens in de gaten... Dat voelt niet als een goede vriendin." Isabella keek even naar Blythe en nam toen een beslissing. "Maar ik denk dat wij dat wel kunnen worden. Blythe hier is vriendinnen met zowat iedereen geloof ik en die is niet snel uit het veld geslagen." Ze keek Rhae even met een grijns aan. "Ze is mij gewend, dus dat zegt wat," zei ze met een knipoog. Daarna leunde ze met een grijns achterover. "En tja, ik heb absoluut geen interesse in geen enkele jongen, dus daar zullen we nooit ruzie over krijgen."


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth

    >> Op de rotsen aan The Great Lake met Nomad <<


    Caspers ogen werden groot. ‘Die spreuk moet je me leren man. Waarom ken ik die niet?’ Hij kende veel spreuken dan hij hoorde te weten, maar zijn fles aanvullen was nieuw. ‘Maar doe maar als ik nuchter ben, anders weet ik ‘m morgen niet meer.’ Hij nam een paar slokken en zakte weer tevreden terug. ‘Ik snap het nog niet,’ zei hij. ‘Waarom kun je hem dan geen gitaar meer leren spelen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    Blythe lachte. Rhae was een lieve meid en ze stond enorm achter Isa. 'Helemaal mee eens. Het is het probleem van de mannen, niet van ons.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rhae Storm

    >> In de leerlingenkamer met Blythe en Isabella <<


    Rhae glimlachte naar de meiden. ‘Ik ben blij jullie te hebben leren kennen. Ik voel me al gelijk best wel thuis.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    In de Room of Requirement


    Hij aarzelde. Rafaël was nooit zo van de drank. Het idee dat je daardoor de volledige controle over jezelf kwijtraakte, was iets wat hem soms beangstigde. Maar hij had zich voorgenomen dit jaar wat meer te genieten. En zowel Jordyn als Justin had hem nu op de eerste avond al in de steek gelaten. Hij pakte een beetje ongemakkelijk de fles van Arianna over en zette hem aan zijn mond. Hij nam een flinke slok en moest toch even hoesten, toen hij het spul in zijn keel voelde branden. Er ontstonden zelfs kleine tranen aan de randen van zijn ogen. Hij was dit niet gewend. "Op heen gezellig schooljaar," zei hij met een geknepen stem, voor hij nog een slok nam en de fles weer terug gaf aan Arianna.
          "Heb je al specifieke ideeën in je hoofd wat je nog wil doen?" vroeg hij nieuwsgierig aan Arianna.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nomad Morphew

    De woorden 'dat is ranzig' lagen op het puntje van zijn tong - maar toch slikte hij het in. Hij wist niet of de drank zijn afdruk al achterliet of dat hij gewoon heel veel behoefte had om het een keer van zijn lippen te laten komen en het Casper waarschijnlijk tóch niet kon schelen - maar hij zei: 'Omdat mijn pa niets van me heel laat als ik met hem om blijf gaan.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Isabella Fitzgerald
    In de Ravenclawtoren met Blythe en Rhae


    Nu Rhae weer glimlachte, durfde Isa weer wat meer gewaagde opmerking te maken. Ze keek even naar haar beste vriendin. "Dus zie, Blythe. Ik heb al die tijd al gelijk. Mannen zijn gewoon stom. Dat krijg je als je hersens op de verkeerde plek zitten," grapte ze. Ze moest zachtjes lachen en was blij dat Noah verderop zat te kletsen met Elsie. Hij bleef ten slotte de uitzondering. "Mannen denken maar met een ding." Ze wees even naar beneden met beide handen en grijnsde. "Daarom zullen wij vrouwen uiteindelijk hen voorbij groeien."


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth

    >> Op de rotsen aan The Great Lake met Nomad <<


    ‘Oh.’ Dat was een bekentenis die hij niet had zien aankomen. ‘Waarom zei je dat dan niet gewoon tegen hem?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    Blythe schoot in de lach, al vond ze diep vanbinnen Isa haar vooroordelen toch wel een beetje zorgelijk. 'Tja, jij scheert iedereen over één kam, ik kijk liever naar de persoon. We hebben net ook geconstateerd dat die ex-vriendin van Rhae geen leuke meid is, maar dat betekent natuurlijk niet dat álle vrouwen stom zijn. En dat geldt ook voor mannen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Hufflepuff tafel      —       w. Theo



    Novalie schrok in eerste instantie van Theos hand, maar liet zich gewillig meeslepen door Theo door de gang heen. "Oh, wat lief!" reageerde ze enthousiast, toen ze het plan van Lee hoorde. "Rosalie zal dat echt heel leuk vinden. Misschien moeten we ook even wat leuke muziek uitzoeken." Dat kon Rosalie ten minste beter volgen, dan iets wat ze moest zien. Ze volgde Theo de keukens in, waar direct een behoorlijk aantal huiselven aan kwamen snellen. Zodra Theo om de snacks vroeg, vlogen ze meteen voor hen uit om wat lekkers voor hun feestje te halen.
          Met handen vol keerden ze terug naar de common room. Eenmaal binnen aarzelde Novalie. "Moeten we wachten tot Lee terug is of?" Die had natuurlijk zijn date met Nomad. Wie weet hoe lang dat zou duren.


    It's never gonna happen, Guys.

    Isabella Fitzgerald
    In de Ravenclawtoren met Blythe en Rhae


    Isa grinnikte even om Blythe, al kon ze het niet laten om ook even met haar ogen te rollen. Het kwam niet door een man dat Isa de rest niet mocht. Maar jongens hadden gewoon niets wat haar beviel. "Als jij het zegt," zei ze met een lachje.


    It's never gonna happen, Guys.

    KYRA ALIYEVA
    gryffindor • chaser • prefect • room of requirement • lane and andreas
    "Laten we eerlijk wezen Lane, het is algemeen bekend dat niemand van ons zich ooit echt kan gedragen, met of zonder alcohol op." Kyra knipoogde naar hem waarna ze uit het bad klom en vulde twee shotglazen met firewhiskey. Ze hoopte stiekem dat Lane het niet de gehele avond bij enkel bier zou houden. Brak in de les zitten was vele malen beter als er nog meer mensen met een kater waren, hoewel ze wel op Andreas kon rekenen. Toen ze zich weer omdraaide, waren de twee jongens een water gevecht begonnen, en gezien één van hen nog iets van haar tegoed kreeg... Kyra besloot beide shots achterover te slaan en sprong het water in, om Lane te helpen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • secret balcony • daphne, prudence and mosh
    Nora's verbazing – en lichtelijke teleurstelling dat Marcus het had nooit verteld had – over Mosh' geheim verdween al snel toen Pru aan het woord kwam. Met een open mond keek ze het meisje aan, te geshockeerd om echt iets van een andere emotie te voelen. Ze kon het goed met haar tante vinden vinden en had dit liever helemaal niet geweten. Het beeld van Pru samen met haar oom wilde ze ook absoluut niet voor zich zien. Normaal kon ze de man al niet fatsoenlijk aankijken, maar dat ging nu al helemaal niet meer lukken. "Volgens mij is dat niet helemaal legaal," mompelde ze. En dit moest ze nu voor zich gaan houden ook. Niet dat ze het rond zou vertellen, hun familie lag al genoeg overhoop, maar om het niet tegen Marcus te kunnen zeggen...
          Haar geheim. Ze had enkele kleine die ze ingedachten had na Mosh' geheim, maar nu die van Pru geweest was. Daar werd nooit genoegen mee genomen. "Eh." Ze pakte het kussen weer op en drukte die tegen zich aan, haar benen opgekruld. "Ik eh neem sinds de zomer wat kalmerende medicijnen, illegaal. Marcus weet het ook niet."


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ANDREAS WILLIAMS
    Gryffindor | Gryffindor common room > room of requirement| with Gryffindors

    Dat Andreas zich moest gedragen van Lane had hij natuurlijk gewoon genegeerd. Wat was daar nou leuk aan? Zelfs Kyra leek het niet eens te zijn met die uitspraak. Na het gespetter zag Andreas de blik op Lane's gezicht veranderen. Hij verzamelde eerst kort zijn geduld, waarna hij ook met vaart op Andreas af kwam. fuck. Andreas nam een teug adem voor Lane hem onder water trok. Onder water klemde Andreas zich vol vast aan Lane, zodat hij hem mee zou sleuren naar beneden. Al werd het plan al snel verstoord door een derde lichaam in het water. Ook Kyra dook onderwater en begon zich te mengen in het water gevecht. Andreas opende zijn ogen en probeerde met zijn vingers een hartjes vorm te maken, in de hoop dat ze hem zouden vergeven voor zijn streken. Na enkele seconden kwam Andreas weer boven water om een teug adem te halen.
          'Genade!' riep hij dan ook vlug naar Kyra en Lane.


    - thank you for existing -