• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Emily
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.

    Justin Trelawney

    'Nou, ik ben wel wat jaloers hoor. Ik ga veel liever ook lekker het terrein verkennen. Ik hoop dat jullie aan me denken terwijl jullie lekker van het zonnetje genieten terwijl ik een beetje naar getalletjes moet staren.' Hij grijnsde, al voelde hij het oprecht zo. Rhae leek leuk gezelschap - en ze was ook echt knap. Hij wilde haar ook wel de omgeving laten zien.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2021 - 11:10 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nomad Morphew

    'Nou, het is niet zo.' Het was waar dat hij zich weinig met relaties en dat soort dingen had beziggehouden, maar zo gek was dat niet. Hij had andere dingen om zich druk over te maken. Toch voelde hij een plotselinge drang om zich te bewijzen. Om te laten zien dat hij niet op mannen viel - want als zijn beste vriend blijkbaar die optie openhield, wat zei dat dan over hoe anderen naar hem keken? Als zijn vader ook maar het vermoeden zou hebben dat hij zich aangetrokken kon voelen tot mannen, dan was hij de lul.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Met Rhae - buiten


    Rafaël zwaaide zijn beste vriend even na en keek toen naar het meisje naar hem, plotseling nerveus. Dit begint wel een beetje irritant te worden, dacht hij bij zichzelf. Terwijl ze in de richting van de buitendeuren liepen, kreeg Rafaël opeens een idee. Hij keek naar Rhae die naast hem liep. "Wil je wandelen over het terrein of vliegen? Als we dat laatste doen, kunnen we meer zien."
          Rafaël dook vlak bij de deuren de bezemkast in, tot hij zich bedacht. Hij kwam er weer uit, met zijn eigen bezem in zijn handen. "Je kan wel vliegen toch?" vroeg hij ongemakkelijk. "Want met zijn tweeën op een bezem lijkt me niet heel handig. Aangezien je zo lang bent, enzo." En hij het waarschijnlijk bloedheet zou krijgen, omdat hij naast zo'n knap meisje zat. Wat hij ook weer niet eerlijk vond tegenover Blythe. Een warme blos gleed over zijn wangen heen. Ook dat nog.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2021 - 11:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Roman Keegan


    ‘Oké oké, prima toch?’ Roman zuchtte. Hij begreep zijn vriend nog steeds niet. ‘Het zal allemaal wel. Maar ik begrijp nog steeds niet waarom je Lee niet op een gewone manier hebt afgewezen.’

    [ bericht aangepast op 27 juni 2021 - 12:58 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae Storm


    Rhae grinnikte om die woorden. ‘Ik weet helemaal niet of jij wel kan vliegen. Straks vlieg je ons tegen de kasteelmuur aan.’ Ze stapte de ruimte in. Hoe vond ze hier haar bezem? ‘Gelukkig kan ik zelf ook best aardig vliegen. Ik zat ook in het Zwerkbalteam.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Met Rhae - buiten


    "Echt?" vroeg hij enthousiast. "Welke positie speelde je?" Rafaël wachtte op het moment dat Rhae haar bezem had gevonden en liep toen voor haar uit naar buiten.


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhae

    Rhae streek liefkozend over het hout van haar bezem. Ze voelde zich toch altijd completer als ze hem bij zich had. 'Ik was chaser. Speel jij ook?' Zijn enthousiasme deed dat wel vermoeden.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2021 - 20:30 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Met Rhae - buiten


    "Ja!" zei hij net zo enthousiast. "Alleen ben ik beater en dan in het Gryffindor team." Raf stapte op zijn bezem en steeg heel even op. Hij had nu alle vrijheid om op zijn bezem te vliegen, alle ruimte in plaats van het kleine stukje achtertuin waar hij het kon proberen. Hij vloog heel even een stukje omhoog, daalde daarna weer af en kwam met een scherpe bocht tot stilstand vlak voor Rhae. Rafaël vond het altijd heerlijk op zijn bezem los te gaan en voelde zich stiekem een stuk zelfverzekerder nu hij weer naast Rhae stond. "Ik neem aan dat je gaat proberen in het Ravenclaw team te komen? Dan spelen we straks tegen elkaar!" Hij keek even grijnzend naar haar. "En het spijt me, maar hoe aardig ik je ook vind, als je gevaarlijk ben, krijg je gewoon een beuker naar je hoofd."

    [ bericht aangepast op 27 juni 2021 - 15:54 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • slytherin common room • daphne
    Nora beet op haar lip terwijl ze naar Daphne keek en schudde langzaam haar hoofd. "Dat kan ik niet echt vertellen, sorry." En ze betwijfelde of Marcus het zou waarderen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    mine


    - thank you for existing -

    EVANDER | EVAN | HALE
    Lake| fucking hungover | Mosh

    Er kwam bij Evan toch een lachje tevoorschijn toen Mosh de welgeplaatste opmerking over het rooster maakte. Hij had ook groot gelijk, roosters maken was niet een talent binnen deze school. De heren hadden het ontbijt weggewerkt en stonden op om naar buiten te gaan.
          'Laten we maar richting het meer gaan, dat kan nu nog prima.' Stelde hij voor terwijl ze de eetzaal verlieten. Op de vraag van Mosh wist Evan eigenlijk niet precies wat hij moest zeggen.
          'Ik wilde sowieso terug, vanaf het begin al.' Zei hij terwijl ze door de deuren naar buiten liepen richting het meer. 'De mensen daar zijn gewoon heel anders, het was geen flikker aan.'


    - thank you for existing -

    ANDREAS WILLIAMS
    Gryffindor | Great hall | with Lane & Brenn

    Andreas schonk voor zowel hemzelf als voor Lane wat koffie in. Hij hield de kan nog even omhoog, misschien dat de heer tegenover hen ook wel wat wilde. Andreas wist eigenlijk zo snel niet wie het was, maar hij werd al geïntroduceerd door Lane, die hem voor de verandering met zijn voornaam begroette in plaats van zijn achternaam.
          'Kater is verschrikkelijk, ik kon mijn kleding van gister nergens vinden.' Mopperde hij terwijl hij een slok van de koffie nam. 'En ik moet zo nog naar de les ook.' Hij pakte dan ook vlug een broodje om naar binnen te werken.
          'Hebben jullie Arithmancy? of moet ik straks triest in mijn eentje dat lokaal binnen.' Andreas wilde zijn broodje doorslikken met koffie, al ging dat niet helemaal zoals gepland. De jongen verslikte zich bijna en begon te hoesten, waardoor de koffie over de tafel vloog, richting de tot dusver onbekende jongen.
          'Fuck fuck fuck, sorry,' Andreas pakte zijn staf er bij en deed vlug een cleaning charm. 'Scourgify'.


    - thank you for existing -


    Noah

    Arithmancy lokaal naast Elsie • Voor Casper en Isabella


    Hij was net een nieuwe poging aan het wagen om de rest van de les te kunnen volgen, als hij plots die eikel achter zich hoorde.
    Weinig geamuseerd kijkt hij om met opgetrokken wenkbrauwen. 'Wat?' Zijn gezicht veranderde algauw in complete verbluftheid en even wist hij niet wat te zeggen terwijl hij Casper aanstaarde. Zijn mondhoeken krulden dan wat omhoog. Goed, als die kerel het zo wou spelen.
    'Ik heb een hele drukke agenda, maar na het diner moet wel lukken.' Hij rolde met zijn ogen en keek weer naar voor.

    Casper Ainsworth


    ‘Toe maar,’ grijnsde Casper. ‘Jij laat er geen gras over groeien, dat mag ik wel. Maar dat is goed, dan haal ik je na het avondeten op. Kunnen we samen naar het feest.’
          Hij was niet van plan geweest om te gaan, maar dit leek hem dan wel weer geinig.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2021 - 17:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah

    Arithmancy lokaal naast Elsie • Voor Casper en Isabella


    Net als hij zich wou omdraaien, lichtjes genietend van zijn mogelijke overwinning, trok Cas zijn mond weer open.
    Zijn ogen werden haast schotels, en ze flitsten even naar Isabella. Neeeeeee, wat heb ik gedaan?! Wat moest Isabella daar in godsnaam van denken? Daar ging zijn kans bij haar. Dit was om te janken.
    Hij onderdrukte een kreun, wist niet wat zeggen, en legde dan maar zijn hoofd even op zijn notities. Dat wordt ofwel eten overslaan, ofwel naar de leerlingenkamer hollen na het eten.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2021 - 17:13 ]