• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Emily
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.

    EVANDER | EVAN | HALE
    Lake| fucking hungover | Mosh

    Terwijl de twee heren aan het meer een sigaret rookten, besloot Evan maar iets meer los te laten, aangezien Mosh er over doorvroeg.
          'Hier heb je achterbakse mensen die er ook gewoon voor uit durven te komen dat ze achterbaks zijn, zoals Daphne en Prudence.' Begon hij terwijl hij een hijs van zijn sigaret nam. Terwijl hij de rook uitblies, ging hij verder met zijn zin.
          'Daar zijn de mensen allemaal zo schijnheilig, je zou van niemand verwachten dat ze je gewoon vol in je rug zouden steken.' De woorden kwamen er zowat teleurgesteld uit. Dat was Evan ook wel, hij was teleurgesteld in wat er daar was gebeurd, maar hij was er ook boos over. Zodra Evan's sigaret op was smeet hij hem richting het water.


    - thank you for existing -

    KYRA ALIYEVA
    gryffindor • chaser • prefect • great hall; gryffindor table • jordyn • eerste uur
    Langzaam aan begin de Great Hall leeg te lopen. Over uur had ze les, maar ze zei nooit 'nee' tegen een bezem uit testen, en anders was ze maar iets later. "Ik denk dat je daar het antwoord wel op weet." Kyra gooide het laatste beetje koffie achterover en sprong overeind. "En anders ben ik ook wel in voor andere dingen in de bezem kast.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jordyn Mariah Kingsley

    >> Onderweg naar het bezem met Kyra, tijdens het eerste uur <<


    Tijdens de zomervakantie was Jordyn erachter gekomen dat haar pleegbroer stiekem wel met haar beste vriendin wilde rollebollen – en met enige commitment, Theo kennende – waarop ze had voorgenomen om zelf dan maar een stapje terug te doen wat het fysieke contact met Kyra betrof. Ze had alleen nog niet echt een goeie smoes bedacht om tegen haar vriendin te zeggen. Al schoot haar nu wat te binnen.
          ‘Ja… Daarover…’ Ze slenterde met haar vriendin de grote zaal uit. ‘Ik zat erover te denken om misschien eens te kijken of er meer in zit voor Jus en mij. Zeker na die droom enzo.’ Ze haalde haar schouders op. ‘Dus even geen uitstapjes meer enzo?’
          Goh, heel geloofwaardig dit. Dit kun je zelfs Snape niet op de mouw spelden, laat staan je beste vriendin.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tilly James

    'Oh, hoi!'
    Tilly had even een momentje alleen gehad in de leerlingenkamer. Ze zat op de stoel en had een klein lichtpuntje met haar toverstok gemaakt, die Lexi aan het volgen was. Haar langharige kat was de mooiste die ze ooit had gezien toen ze haar in haar eerste jaar op Zweinstein had gekregen van haar vader.
    Lexi speelde graag met Vinnie's kat en daarom vond ze dat hij een leuk voorstel van hem. 'Ik wil wel mee,' zei ze dan ook. Ze sprak niet vaak met Vinnie - misschien wel nooit - want hij vond het moeilijk om met meiden te praten en dat was wel wat Tilly was. Andersom had Tilly soms ook moeite met jongens, dus dat was een goede match.
    Maar haar kat was haar grote liefde, haar vaste baken, en ze vond het leuk om tijd met de kat van Vinnie door te brengen. 'Lijkt me - lijkt me leuk.'

    [ bericht aangepast op 29 juni 2021 - 13:15 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Met Rhae - buiten - Tijdens het eerste uur


    Hij grinnikte om haar laatste woorden. Dat vond hij wel een mooi idee, dat Isa ervan gruwelde. Rafaël draaide zich weer om en vloog op hoog naast Rhae. “Gewoon nog even een rondje rond het terrein doen?” Hij vloog voor haar uit, terwijl ze een rondje langs de verschillende plekken van het terrein bezochten. Soms was het even stil tussen hen, op andere momenten spraken ze over de lessen of over Blythe. Het was dat zijn horloge een piepje gaf, dat Rafaël in de gaten had dat ze nu echt terug moesten, omdat hij naar de volgende les moest. Ze daalden neer vlak voor de deuren en liepen met bezem in hand weer naar binnen.
          ”Wel, ik vond het gezellig. En als ik je hopelijk niet te erg afgeschrikt heb, moeten we binnenkort maar eens een partijtje doen met Quidditch. Neem jij Blythe mee en ik Justin of Jordyn. Kunnen we er een soort van oefenpartijtje van maken. Misschien vraag ik Lee erbij, dan zijn we met drie tegen drie.” Hij keek even met een glimlach naar Rhae naast hem. Hij vond het meisje echt heel aardig en zou het niet erg vinden haar beter te leren kennen. Ook al bleef dat stemmetje nu in zijn achterhoofd zeuren dat Rhae misschien gelijk had en het niet heel netjes was tegenover Blythe.


    It's never gonna happen, Guys.

    Mozart "Mosh" Bauer

    >> Aan de Great Lake met Evan tijdens het eerste uur <<


    Mosh vroeg zich af of Evan verwachtte dat hij er dieper op inging, maar dat was niet echt zijn ding. Hij zat niet echt op jankverhalen te wachten en hij was ook niet zoals Daphne, die zo’n gesprek alleen maar aanging om informatie op te spitten die ze later tegen hem kon gebruiken. In plaats daarvan vroeg hij maar naar de Quidditch-competitie daar en wat andere onderwerpen die wat lichter waren, waardoor ze uiteindelijk nog een lange tijd aan de praat waren voor ze samen naar het Transfiguration-lokaal liepen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vinnie

    Vinnie glimlachte, maar sloeg vlug zijn ogen neer toen hun blikken elkaar kruisten. Oké, ze ging mee. Nu geen gekke dingen doen. Normale vragen stellen. Misschien moest hij voor de zekerheid ook vragen of Lee meeging, dan vielen er in elk geval geen vervelende stiltes. Hij keek over zijn schouder, maar zag dat hij nog steeds met Rosalie in gesprek was. Na wat er gisteren gebeurd was, kon hij hen natuurlijk niet onderbreken. Nee, hij moest het zelf doen. Hij streek over Coopers kop en zette een paar stappen richting de deur, hopend dat ze met hem mee liep.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae

    'Klinkt goed! Ik ben altijd in voor een oefenwedstrijdje. En ik vond het ook gezellig,' zei ze oprecht. Ze legden hun bezems weg en stapten het bezemhok uit. Juist op dat moment zag ze Blythe iets verderop door de hal lopen. 'Ik ga even vragen hoe het met Isa gaat, hoor! Bedankt voor de rondleiding en ik spreek je wel weer.' Ze zwaaide naar hem en riep toen Blythes naam, waarna ze vlug naar haar nieuwe vriendin toe liep, die zoekend om zich heen keek. ' Hé! Hoe gaat het met Isa? Het voelde een beetje rot om haar te zien weglopen maar ik dacht dat het beter was als ik niet óók achter haar aan zou gaan. Is ze weer een beetje van de schrik bekomen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Alleen - Onderweg naar Transfiguration -> In het lokaal


    Hij zwaaide het meisje even achterna en zwaaide ook naar Blythe toen hij zag dat die even zijn kant uit keek. Hij was nog aardig op tijd en als hij nu naar het lokaal zou gaan, kon hij nog een redelijke plek uitzoeken in het lokaal voor Justin en hem. Op zijn dooie akkertje slenterde de jongen in de richting van de trappen. McGonnagall was nooit zo blij met je als je te laat kwam, dus hij zorgde maar dat hij altijd ruim op tijd was bij zijn eigen afdelingshoofd.
          Toen hij het lokaal binnen kwam, was het nog vrij rustig. De leerlingen uit de eerste les zouden nog moeten komen. Rafaël zocht een mooie plek uit aan de zijkant van het lokaal, halverwege de rij en wachtte op het moment dat Justin naast hem kwam zitten.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2021 - 16:49 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • slytherin common room • daphne • eerste uur
    Het was een opluchting dat Daphne in elk geval wist bij wie ze moest zijn, maar ze had eigenlijk ook niet veel anders verwacht. "Mag ik weten wie het is, of zijn?" vroeg ze. "Of is dat nog geheim?" Wat dat betreft had ze dit gisteravond moeten vragen, toen ze allebei Veritaserum op hadden.
          "Natuurlijk," glimlachte ze vervolgens. Als Daphne haar hielp, kon ze zelf niet echt maken om geen hulp terug aan te bieden. Op Daphne's andere vraag schudde ze haar hoofd. Het was niet iets waar ze al over na had willen denken, en ze had zich meer beziggehouden met Marcus dan met de weddenschap. Bovendien had ze iemand anders op het oog om te vragen, maar dat kon ze beter niet aan haar vriendin vertellen. "Nog niet nee... Ik wil het rustig aan doen, want ik hem niet zo goed. Eerst vrienden worden, dacht ik?"

    [ bericht aangepast op 29 juni 2021 - 20:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    KYRA ALIYEVA
    gryffindor • chaser • prefect • great hall; gryffindor table • jordyn • eerste uur
    "Jij. Een relatie. Met Justin." Kyra trok verbaasd haar wenkbrauw op naar Jordyn. Ze zou haast denken dat het 1 april was. "Dat is zeer... interessant? Is gisteravond zo goed bevallen, of geloof je nu daadwerkelijk in voorspellende dromen?" Ze kon het zichzelf nauwelijks voorstellen, Jordyn in een relatie. Justin in een relatie ook niet. "Misschien moet ik dan toch eens aan Mosh geloven, maar het is te leuk om die jongen te plagen."


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daphne Saunders

    >> Met Nora in de Slytherin-leerlingenkamer tijdens het eerste uur <<


    ‘Het is beter als je dat niet weet totdat ik het geregeld heb,’ antwoordde Daphne. Ze wist niet honderd procent zeker of Thomas het kon regelen, maar het was wel de makkelijkste manier. ‘Hem naar het feest vragen is een rustig begin toch? Hij is vast nog nooit door een meisje meegevraagd. Dan scoor je gelijk tien punten. Het enige wat je dan hoeft te doen is een beetje kletsen en hem op een dansje trakteren, dat kun je heus.’ Ze liet haar blik op het meisje rusten. Ze had blijkbaar nog een zetje nodig. ‘Zo’n eerste feest is heel veelzeggend. Als iemand anders je straks vraagt, maak je het alleen maar lastiger voor jezelf.’

    [ bericht aangepast op 29 juni 2021 - 22:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley

    >> Onderweg naar het bezem met Kyra, tijdens het eerste uur <<


    ‘Mosh weet wel wat ie doet, ik zou er gewoon eens aan toegeven,’ grijnsde Jordyn. ‘En Jus… beviel inderdaad wel? En in combinatie met die droom… Tja, weet ik veel. Ik geloof inmiddels niet meer dat ik het vlindertjestype ben, dus misschien moet ik het gewoon eens uitproberen?’ Op zich kon ze best zonder seks met Mosh. Zonder Kyra vond ze dan wel weer wat jammer, want Jus miste toch een paar favoriete lichaamsdelen, maar vanwege Theo moest ze dat toch maar laten schieten. En wie weet, misschien beviel het wel? Misschien was er wel een goeie reden dat ze altijd met Jus in bed eindigde als ze niet lekker in haar vel zat. Hij wist haar in elk geval altijd op te vrolijken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    -

    [ bericht aangepast op 29 juni 2021 - 22:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    'Hé!' zei Blythe blij verrast. 'Prima keus, hoor. Toen ze naar de les ging, was het alweer beter. Ik zal haar zo even vragen hoe het gaat - ik moet ook naar Transfiguratie. Jij volgt dat vak niet, hè?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain