• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 9:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Slaapkamer jongens Gryffindor - Met Justin


    Hij lachte even en keek even richting Justin. "Dan moet ik maar gauw gaan, voor ik straks niet meer van je los kom. Veel plezier met Rosalie. Doe haar de groetjes van me." Het was niet dat hij Rosalie echt goed kende, maar dat kon vast niet verkeerd zijn. Hij had het meisje nog niet gesproken, maar het moest vast lastig zijn om terug te zijn zonder zicht. Raf salueerde even bij de deuropening en sprintte de trap af naar beneden. Hij had met Blythe onderaan de trappen afgesproken en voor de verandering wilde hij niet weer eens te laat zijn, dat zou pas een slechte indruk maken.
          Hij was opgelucht toen hij zag dat Blythe er nog niet was. Hij was toch opeens zenuwachtig en Rafael danste een beetje op de bal van zijn voeten heen en weer, terwijl hij wachtte tot zijn date kwam opdagen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth


    'Hand in hand lopen?' Casper trok z'n wenkbrauwen op. 'We zijn toch geen tien? Ik dacht meer aan een heftige tongzoen.'
          Toegegeven - hij zat de jongen alleen maar te sarren. Hij had nog nooit gezoend en hoewel hij niet precies wist wat hij aantrekkelijk vond, vond hij het Noah in elk geval niet.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah

    °in de gang met Cas en Nomad aan de jongensslaapkamer.°


    Hij rolde uitgebreid met zijn ogen bij Cas zijn voorstel. Tuurlijk moest hij er weer een hele show van maken in zijn hoofd. Maar Noah had ondertussen ook al wel wat door dat de helft van wat uit Casper zijn mond kwam gewoon allemaal bullshit was. 'Tuurlijk waarom niet. Duw me anders maar straks gewoon tegen de muur aan in de Grote Zaal, en ram er die tong maar goed in.'

    Casper Ainsworth


    'Wat een gevoel voor romantiek heb jij. Geen wonder dat Isabella je niet moet.' Hij richtte zich tot Nomad. 'Moet jij nog wat fancy's aantrekken of ben je klaar om te gaan?'

    [ bericht aangepast op 8 aug 2021 - 13:33 ]


    Every villain is a hero in his own mind.


    Maddie

    °In de Huffelpuf leerlingenkamer - met Lee°


    Ze onderdrukte een kleine zucht. Oké, ze moest maar eens stoppen met constant excuses te zitten zoeken en er maar eens uit te gooien wat er nu echt aan de hand was. 'Ik-' Ze sloeg haar ogen op naar hem. 'Ik wil gewoon niet.' Geïrriteerd sloeg ze haar ogen op. 'Het is Mosh.' Poeh, zoiets simpel kwam al als een opluchting over haar lippen. 'Maar laten we er morgen over praten. Ik wil jouw date niet verpesten met Elsie.' Ze glimlachte lichtjes. 'Misschien bedenk ik mij nog en zie je mij straks verschijnen.'

    Lee Williams


    ‘Ja dág,’ reageerde Lee verontwaardigd. ‘Echt niet dat die lul van een Mosh ervoor gaat zorgen dat mijn beste vriendin niet naar het feest komt!’ Hij haakte haar arm door die van Maddie. ‘Je kan prima met ons mee, dat vindt Elsie heus niet erg.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • slytherin girls dorm • daphne
    Nora zuchtte zachtjes. In tegenstelling tot Daphne, wilde ze er niet gelijk boven op duiken, maar meer haar tijd nemen. "Ik weet niet of die aanpak bij hem gaat werken... Volgens mij heb ik hem wel eens met een boek gezien, dus ik wilde daar naar vragen binnenkort." Ze haalde haar schouders op en trok haar jurkje aan. "Zijn jij en Thomas samen?" vroeg ze, in een poging om het gesprek naar een ander onderwerp te brengen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Maddie

    °In de Huffelpuf leerlingenkamer - met Lee°


    Er verscheen sinds lange tijd eindelijk nog eens een welgemeende grijns op haar gezicht. 'Je bent het zeker?' Ze kauwde even op haar onderlip. 'Ik zit trouwens naast haar in de les Toverdranken.'

    Daphne Saunders


    'Thomas en ik samen?' Ze schoot in de lach. 'Denk je dat ik dan aan zo'n weddenschap zou meedoen?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lee Williams


    'Natuurlijk, het is maar een vriendendate,' reageerde Lee schouderophalend. 'Die kan ook best met z'n drieën toch? En wat leuk dat je naast haar zit met Potions. Vast een stuk leuker dan naast Nomad,' mompelde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Maddie

    °In de Huffelpuf leerlingenkamer - met Lee°


    Ze keek wat bedenkelijk opzij naar haar beste vriend. 'Je beseft toch dat sommige meisjes een derde persoon in een date nét niet leuk vinden?' Ze gaf hem plagerig een stootje tegen zijn ribben aan. 'Vertrekken jullie alvast gezellig met jullie tweetjes. Ik moet mij toch nog omkleden, en dan zie ik jullie binnen een half uurtje in de Grote Zaal?'

    Lee Williams


    'Maar het is niet zó'n date,' antwoordde Lee met rollende ogen. 'Dus ze vindt het heus niet erg. Dus hup, kleed je gauw om. Straks krabbel je terug.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marcus Hyakinthos Lestrange
    Seventeen years old | Slytherin Prefect & Quidditch Beater | Wearing Slytherin uniform | With Kyra | Hallway somewhere outside the Great Hall




    Vanuit zijn ooghoek keek hij Kyra geïrriteerd aan toen ze een zacht klapje op zijn wang gaf. Wat ze zei klonk echter niet verkeerd. ''Ik zal het proberen.'' besloot hij te antwoorden. Het was handig om uit te zoeken met hoeveel hij weg kon komen, voor de toekomst.
    ''Ja ja, ik zal er zijn.'' Marcus hooptte maar dat die feestjes genoeg alcohol hadden. De meeste Slytherins vierden liever hun eigen feestjes en als hij dan toch ergens moest zijn, dan maar met drank. ''Wat gul van je.'' zei hij doelende op het stuk waar ze zei dat hij een van zijn 'vriendjes' mee mocht nemen.
    Een wonder nog wel, tsk. Alsof hij nog nooit van zijn leven had geglimlacht. Slytherin had het niet nodig met Quidditch dat Gryffindor expres een goal zou missen tijdens Quidditch, maar het was altijd leuk om Gryffindor te zien missen. ''Deal.'' antwoordde hij.
    Marcus wist niet wat hij had verwacht toen hij Kyra vroeg naar wat ze leuk vond, maar de hele waslijst die ze opsomde was het in ieder geval niet. Thema feestjes en eskimo kusjes waren sowieso niet iets wat hij achter haar zocht.
    ''Hilarisch,'' mompelde hij sarcastisch toen ze dezelfde vraag terug stelde, maar ze erbij vermelde dat boos naar mensen niet meer meetelde. ''Quidditch natuurlijk, sneeuw, lezen, koffie, piano spelen,'' somde hij op. Zo snel kon hij niet meer dingen bedenken. ''dus nog genoeg naast boos naar mensen kijken.'' voegde hij er aan toe.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.


    Maddie

    °In de Huffelpuf leerlingenkamer - met Lee°


    Ze stak haar handen in de lucht. 'Als jij het zegt, dan zal het zo wel zal zijn. Ik ben zo terug.' Met een haastig sprintje ging ze terug naar de meisjesslaapkamer om zich daar in een sneltempo om te kleden. Na een vijftal minuten stond ze, lichtelijk buiten adem, weer naast hem. 'Ok, laten we jouw date ophalen.'

    Nomad Morphew

    Hij haalde enkel zijn schouders op. Hij hoopte dat deze vibe niet de hele avond zou blijven, want daar had hij bijzonder weinig zin in. Zij maakten grapjes over dingen waardoor zijn hele leven op zijn kop stond, en daar werd hij het liefst zo weinig mogelijk aan herinnerd. 'Ik doe wel even een shirtje ik aan,' zei hij, en hij liep de slaapzaal in om zijn mantel uit te doen en een zwart shirt aan te trekken. Meer moeite wilde hij hier niet voor doen. Zijn moeder zou zich waarschijnlijk schamen als hij zo naar een officieel feest zou gaan, maar hij vond dat hij zijn leven wel genoeg aan zijn ouders aanpaste om daar ook nog mee bezig te zijn. 'Klaar.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain