• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 9:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Gang met Rhae


    Ze trok Rhae even weg van de menigte. Misschien was het niet helemaal netjes om direct haar hart uit te storten bij haar nieuwe vriendin, maar Blythe was nergens en ze wist niet naar wie ze anders kon.
          "Ik.." Ze keek even wanhopig op naar Rhae. "Ik ging naar Noah, omdat we de hele dag al een soort van ruzie met elkaar hadden. En hij moest met Casper op date, dus ik wilde vragen of hij het wel redde. En eigenlijk ervoor zorgen dat het weer goed zat tussen ons, want hij is een goede vriend van mij. En we stonden te praten en toen.. Toen kuste hij me opeens," ratelde ze. Waarom? Hoe had ze niet in de gaten kunnen hebben dat Noah haar leuk vond?!


    It's never gonna happen, Guys.


    Noah

    °in de gang met Cas aan de jongensslaapkamer.°


    Hij keek Cas maar wat hersendood aan. Wat voor een dag was dit. Sinds wanneer kwam hij zo in de nesten en dit op één dag. 'Ik denk dat ik jouw voorbeeld ga volgen.' Hij rolde met zijn ogen. 'Ik veronderstel dat je al Daphne voor je neus hebt gekregen?

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • slytherin girls dorm • daphne
    Nog gekleed in haar badjas keek Nora aarzelend naar de inhoud van haar kledingkast. Normaal maakte ze zich er niet heel druk om, maar nu ze met Evan naar het feest ging... Ze had het nog aan niemand verteld en na de vorige avond was het waarschijnlijk maar goed dat Marcus zich eerst bezig moest houden met prefect-zaken. Vanaf over haar schouder wierp ze een blik op Daphne. Pru was nog altijd in de badkamer. Wat de weddenschap betrof was ze ook opgelucht dat Marcus niet op het feest zou zijn. Nora liep naar Daphne toe zodat ze op een zachtere toon kon praten en Pru het niet kon overhoren. "Hey, Daphne? Had je nog gepraat met je contact voor eh, waar we het vanochtend over hadden?"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nomad Morphew

    Nomad had de hele middag bij het meer gezeten. De gedachte om gewoon dat meer in te lopen en dan te kijken wat er zou gebeuren, had meerdere keren door zijn hoofd gespookt.
    Hij had geen flauw idee hoe laat het was toen hij weer richting het kasteel liep. Het werd al wat donker, dus hij had waarschijnlijk het avondeten gemist. Dat vond hij echter niet zo'n probleem, want hij zou toch geen hap door zijn keel krijgen.
    Onderweg naar de Ravenklauwtoren liep hij langs de Grote Zaal. Een korte blik naar binnen maakte duidelijk dat de voorbereidingen van het feest klaar waren. Een aantal eerstejaars zaten wat onwennig in een hoekje; die wisten nog niet dat het niet de bedoeling was om er vanaf het eerste moment te zijn.
    Om zich heen zag Nomad echter steeds meer mensen richting de grote zaal lopen, sommigen opgedoft, sommigen in hun dagelijkse kloffie. Hij wenste dat hij nog net wat later terug naar binnen was gegaan, zodat hij deze mensen niet tegen hoefde te komen.
    Hopend dat hij geen bekende tegen zou komen, liep hij naar de toren van zijn afdeling. Hij herkende wel een paar zesdejaars onderweg, maar behalve een knikje bemoeiden die zich met hun eigen zaken.
    Hij hoopte maar dat Roman niet meer binnen was. Het laatste waar hij zin in had, was een poging om hem toch mee naar het feest te krijgen. Hij wilde niet zeggen waarom hij het nu al helemáál niet zag zitten en hij wilde ook niet weer een discussie waarbij Roman probeerde te ontdekken wat er aan de hand was.
    Hij was verliefd op Lee. En de enige manier waarop dat niet bekend was, was als hij zou slapen met het zusje van Roman.
    Hij was de lul.
    In de leerlingenkamer zag hij niet direct bekenden. Ja, Isa en die nieuwe meid, maar daar kon hij zonder problemen langs lopen zonder ze aan te kijken. Hij liep naar boven, naar de slaapzaal.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    KYRA ALIYEVA
    gryffindor • chaser • prefect • hallway somewhere outside the great hall • marcus
    Was Kyra blij dat ze op het avond van het feest prefect duties had? Nee. Ging ze zich daar de hele avond aan houden? Ook nee. Van chagrijnig zijn over dingen schoot echter niemand wat op en ze kon er beter het beste van proberen te maken. Ze had Theo laten beloven een dansje voor haar te bewaren en ze was zeker van plan om hem daar aan te houden.
          Haar prefect partner van de avond kwam al snel aangelopen, in tegenstelling tot haar nog braafjes gekleed in zijn uniform. "Hmm, alleen voor vanavond. Ik zou dit ook met alle liefde naar de les dragen, maar al die afleiding is denk ik niet zo goed voor jouw cijfers," merkte ze onschuldig op. Met haar handen maakte ze snel de stropdas rondom zijn hals een stuk losser, om deze over zijn hoofd te trekken en om haar eigen hals te hangen. "Nu toch nog een deel van het uniform." Dat deze van het verkeerde huis was nam ze maar voor lief. “Het is trouwens heel goed mogelijk om er fashionably uit zien en nog steeds voor politie te spelen, dus geen zorgen, Lestrange, ik laat je niet alleen aan je lot over.”


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhae Storm


    ‘Oh…’ zei Rhae zacht. ‘Ik kan me voorstellen dat je daarvan schrikt. Wel verrassend dat hij dan… met een jongen op date gaat.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Casper Ainsworth


    ‘Ja man. Goed om te weten dat we een stel zijn. Ik zou om een kus vragen als je niet net je liefje had gekust – die smaak hou je vast nog effe op je lippen.’ Hij wilde aanstalten maken om terug naar de common room te lopen en en zag toen op eens Nomad aan komen wandelen. ‘Kijk eens wie we daar hebben.’ Hij grijnsde naar de jongen. ‘Wordt het toch nog een driemansdate. Wat ben ik toch een gezegend mens.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daphne Saunders


    ‘Natuurlijk,’ antwoordde Daphne met een fijn glimlachje. ‘Thomas gaat het voor je regelen, je moet even aan hem doorgeven welke pillen je precies moet hebben. Hij vertelt je dan ook wat je in ruil daarvoor kunt doen. Maar wees gerust – niks engs.’ Ze gaf het meisje een knipoog, wetend dat Thomas toch ook best een reputatie had.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Gang met Rhae


    "Dat is allemaal per ongeluk gegaan," zei ze, denkend aan Noah zijn woorden. Als ze dat moest geloven. Maar waarom zou ze niet? Noah had net aan haar bekend dat hij gevoelens voor haar had. "Wat moet ik hiermee, Rhae?" Vroeg ze radeloos.


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhae Storm


    'Hmm, wat wil je ermee? Als er een kans is dat je ook zulke gevoelens voor hem hebt, dan kun je eens wat leuks gaan doen samen. En als je niet zulke gevoelens voor hem hebt... dan hoeft dat niet echt iets te veranderen, denk ik? Dan kun je hem dat gewoon zeggen en dan vindt hij vast wel een manier om ermee om te gaan, toch? Dan kan hij zich op een ander leuk meisje focussen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Gang met Rhae


    Ze had geen idee wat ze ermee wilde. Ze had dit totaal niet aan zien komen, ze had hen gewoon als vrienden gezien. "Ik denk dat ik ze niet heb?" Zei ze aarzelend. Het was niet zoals toen, met Roy. Alleen al denken aan de jongen zorgde voor een kriebel over haar rug, maar ze was wel echt verliefd geweest. Het voelde niet zoals toen. Maar misschien was dat juist ook wel goed, dat het niet was zoals Roy. Roy was nooit goed voor haar geweest. Maar Noah was wel de enige die ze aardig vond, die niet was zoals de rest. Hij was lief voor haar en zorgzaam.
          Maar wat moest ze dan? Met Noah gaan daten? Dat idee bezorgde haar ook de kriebels. Hij was een goede vriend, ze wilde dat niet verpesten met verliefheden. Daarnaast hij zou het nooit toestaan als ze ging daten. Isabella schudde de gedachte snel uit haar hoofd. Nee, dat was over, klaar. Hij had niets meer te zeggen over haar...
          Maar dat veranderde niets aan het feit dat ze liever niet met Noah ging daten, ze was bang dat het alles tussen hen zou verpesten.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2021 - 17:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.


    Noah

    °in de gang met Cas en Nomad aan de jongensslaapkamer.°


    Hij rolde met zijn ogen. Wat is die kerel toch grappig. Not. Gelukkig kwam Nomad aangelopen en Noah zijn wenkbrauwen gingen licht omhoog. 'Oh, als je dan toch met Nomad gaat. Dan heb je mij niet meer nodig.' En dan was ie al netjes verlost van één probleem. Toch nog een meevaller. Maar wel zitten lullen tegen Daphne voor niets

    Casper Ainsworth


    Casper liet zijn blik over Noahs gezicht glijden. Hij trok zijn wenkbrauwen op. 'Als je er niet met mij naartoe wil gaan, kan je dat toch gewoon zeggen? Het is nou niet alsof ik je gedwongen heb.'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2021 - 17:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rhae Storm


    ‘Dan zou ik gewoon eerlijk zijn. Waarschijnlijk heeft hij die conclusie toch wel getrokken nu je weg bent gelopen. Heb je nog iets tegen hem gezegd?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    NORA PENELOPE LESTRANGE
    slytherin • slytherin girls dorm • daphne
    "Thomas," herhaalde Nora aarzelend. Ze wist niet of het een goed of slecht ding was dat ze dit aan hem ging vragen. Wat dit betrof kwam het ook goed uit dat Marcus eerst nog niet op het feest was, hoewel praten met de beste vriend van haar broer niet een vreemd ding was om te doen. "Weet je toevallig om wat voor soort dingen hij als tegenprestatie vraagt?"


    To the stars who listen — and the dreams that are answered