• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Robin
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 27 juli 2021 - 9:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Casper Ainsworth


    'Jawel man.' Hij sloeg zijn arm om Noahs schouder. 'Deze jongen moet z'n gebroken hart wegdrinken en laten wij daar nou net pro's in zijn. Drinken, dan. En kom aan, gisteravond was het best gezellig toch? Alle kutverhalen hebben we elkaar al verteld, die kunnen we vanavond overslaan.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley


    ‘Juistem.’ Jordyn viste met haar voeten naar haar schoenen en stapte erin. De veters propte ze aan de zijkant naar binnen. ‘Dates zijn toch lame. Zit je alleen maar aan iemand vast die je anders misschien wel na een kwartier hadden willen lozen.’ Ze kwam overeind, liep naar de spiegel, concludeerde dat de enige make-up die ze droeg – mascara – nog wel prima zat en draaide zich naar haar vriendin toe. ‘Ready?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vinnie Davies


    Na de opmerkingen van Mosh in de les had Vinnie zich nogal opgelaten gevoeld in Tilly’s buurt, dus heel blij was hij niet met zijn date, maar dat was iets waar Tilly ook niets aan kon doen en daarnaast moest hij maar gewoon blij zijn dat iemand überhaupt tijd met hem wilde doorbrengen. Hij glimlachte nerveus naar Tilly.
          ‘J-jij ziet er ook l-leuk uit. L-leuke bloemen.’
          Leuke bloemen?!
          Hij kon wel door de grond zakken van schaamte.
          Gelukkig kwam op dat moment Theo bij het groepje staan. ‘Hé,’ hoorde hij Lee zeggen. ‘Heb jij al een date voor vanavond? Nu we toch bezig zijn? Maddie heeft ook nog niemand.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rafaël Wilson
    Slaapkamer jongens Gryffindor - Met Justin


    "Een beetje," gaf hij toe. Hij hoefde voor Justin niet te doen alsof, die wist ook heus wel dat hij nerveus was. Was het echt zo anders een date dan als gewoon vrienden naar het feest te gaan? Het feit dat Justin het zijn eerste date ever noemde, schroefde echter de zenuwen wel op.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2021 - 13:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nomad Morphew

    Drinken.
    Dat kon hij dan weer wél gebruiken. Voor Daphne hoefde hij niet bang te zijn zolang hij bij Casper in de buurt bleef, en als Lee zijn kant op kwam, kon hij altijd teruggaan naar de Ravenklauwtoren.
    Hij vroeg verder niet naar Noah's gebroken hart. Het ging hem niks aan en het kon hem eerlijk gezegd ook niet zoveel schelen. 'Oké. Maar jij fixt dat er de rest van de avond drank is. En als ik er klaar mee ben, ga ik weer weg.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Tilly James

    Ze bloosde. 'Dank je. Ik houd van bloemen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Justin Trelawney

    Justin glimlachte en gaf Raf een klap op zijn schouder. 'Niet te druk maken, het was tijdens Toverdranken overduidelijk dat ze je hartstikke leuk vindt.' Hij bekeek zijn vriend van top tot teen. 'En je ziet eruit om op te vreten.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain


    Noah

    °in de gang met Cas en Nomad aan de jongensslaapkamer.°


    Hij sputterde wat toen Cas zei dat hij blijkbaar dacht dat Noah niets van de date moest weten. Nou in principe was het ook wel zo, maar achteraf gezien was het best wel aangenaam dat hij een zekerheid had qua gezelschap vanavond. Bij Vinnie of Elsie zou hij toch alleen maar liggen zeuren en ergens heeft hij daar gewoon geen zin in. En de avond spenderen met Isa was sowieso uitgesloten. Big no no.

    Hij keek even opzij naar Cas al die een arm rond zijn schouder sloeg. Wijselijk ging hij zich niet moeien in de kleine discussie tussen Cas en Nomad. Als je het al een discussie kon noemen. 'Kunnen we gaan dan?' Hij keek de twee wat hoopvol aan. Hoe sneller hij weg was van deze rotsituatie hoe beter.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2021 - 13:50 ]

    Casper Ainsworth


    'Ik heb vanmiddag die spreuk van je uitgezocht, dus zelfs als je te lam bent om 'm zelf uit te voeren, zorg ik wel dat onze glazen vol blijven.' Hij klopte op Noahs schouder. 'Ga maar voor, moppie.' Hij schoot in de lach; hij had niet verwacht dat woord ooit te zeggen. 'Die kerel hier heeft bedacht dat we een relatie hebben,' zei hij tegen Nomad. 'Is blijkbaar hét excuus om Daphne weg te krijgen.' Hij gaf Noah een knipoog. 'Je beseft wel dat die troela wat sparks wil zien hè, vanavond?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Theseus Owen Scamander
    Seventeen years old | Hufflepuff Prefect & Quidditch Captain| Look | With Puffies | Hufflepuff Common Room




    ''Nope, geen date.'' antwoordde hij hoofdscuddend. ''Maar ik hoef ook geen date.'' Theo had sowieso al geen zin in het feest, maar hij had eerlijk gezegd ook geen zin om de hele avond aan een persoon vastgeplakt te zitten.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Arianna Reign Tudor
    Seventeen years old | Gryffindor | Dress + hair| With Jordyn | Girl's dormitory in Gryffindor Common Room





    Ze keek toe hoe Jordyn haar schoenen aan deed. ''Precies.'' was haar antwoord op dat je een hele avond vast zat aan iemand. Arianna stond rustig op toen Jordyn vroeg of ze klaar was. ''Absoluut!'' Iets onhandig nog liep ze richting de deur van de slaapzaal en trok deze open. ''Gaat u voor mejuffrouw.'' grijnsde ze terwijl ze de deur openhield voor Jordyn.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Lee Williams


    ‘Auch, dat is ook niet aardig.’ Lee keek over zijn schouder, maar gelukkig was Maddie te ver om het te horen. ‘Nou ja, ik ga mijn date maar eens ophalen. Veel plezier allemaal!’
          Hij liep naar Maddie toe, die in d’r eentje aan de zijkant zat. Hopelijk kon Mavis haar vanavond een beetje op sleeptouw nemen en haar wat afleiding bieden, ze zag eruit alsof ze dat wel kon gebruiken.
          Waar Mavis was, wist hij niet. Waarschijnlijk maakte die niet zo heel veel werk van zichzelf. Nou ja, hij zag haar wel op het feest. Hij wilde Elsie ook niet laten wachten.
          ‘Ik ga Elsie ophalen,’ zei hij tegen Maddie. ‘Tot straks!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley


    Jordyn stapte naar buiten toe en stak haar handen in haar zakken. Ze bleef staan en draaide zich naar Arianna. ‘Misschien moeten we nog wat van die fun-dingen van Fred en George meenemen,’ bedacht ze. ‘Voor het geval het echt een mokersaai feest wordt.’


    Every villain is a hero in his own mind.


    Maddie

    °In de Huffelpuf leerlingenkamer


    Ze onderdrukte een kreun als Lee eindelijk in haar richting keek en enkel even liet weten dat hij ze straks verwachtte. Haastig stond ze recht en hield Lee even tegen door zijn arm vast te nemen. 'Ik denk niet dat ik ga.' mompelde ze snel. 'Ik- Ik voel mij niet zo goed.' Ze haalde een geforceerde glimlach boven die haast pijn deed. 'Maar veel plezier op het feest.'


    Noah

    °in de gang met Cas en Nomad aan de jongensslaapkamer.°


    Hij trok even een gezicht bij het woord moppie maar moest dan zelf lachen omdat Casper in de lach schoot. 'Aw, wat lief van je, boterkoekje.' Hij schudde zijn hoofd met een grijns. Ja, hoe hij het in godsnaam had geflikt van dát als excuus te gebruiken was hem nog altijd een raadsel. Zo gewoon vlakaf nee zeggen was niet goed genoeg? Alhoewel die troela, zoals Cas haar zo mooi benoemde, het nooit zou geaccepteerd hebben. Hij knipperde met zijn ogen bij Cas zijn laatste zin en keek hem licht geschokt aan. 'Sparks?'