• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    • Josephine • Demi
    • Ivana • Natas
    • Elena • Marjanne
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    • Sefu • Marjanne
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Arithmancy - met Casper


    "Hoezo dat?" vroeg ze nieuwsgierig


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth
    Met Isabella


    'Ik ben een woestaantrekkelijke man,' zei Casper met een scheve grijns. 'Natuurlijk wil ze die aan haar arm.' Hij gaf haar een knipoog.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2021 - 19:52 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mavis Keegan

    Mavis en Jordyn stemden in. Ze pakten hun pakje kaarten en speelden een paar potjes; op een gegeven moment begon het Mavis al snel te vervelen. 'Laten we ergens om spelen,' stelde Mavis voor.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Sefu Adomako

    'Ik schrijf graag over wat ik zie. Momenteel verwerk ik dat in fictie, maar in de toekomst zou ik graag biografieën willen schrijven. Op papier zetten hoe iemand in elkaar steekt, dat lijkt me heel leuk.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Elsie Bee

    'Je mag mij altijd lastigvallen!' zei Elsie. Ze hadden elkaar weinig gesproken de afgelopen dagen, maar Elsie had wel gemerkt dat Noah zichzelf niet helemaal was. Hij had duidelijk gemaakt op het feest dat hij problemen had veroorzaakt met Isabella én met Vinnie, dus erg succesvol en leuk was het voor hem niet geweest.
    Elsie had zelf een leukere tijd gehad - ze had met Lee gezoend! - maar had hem sindsdien weinig gesproken en wist niet hoe het nu zat tussen hen. Zij had nog nooit eerder met iemand gezoend, dus het was voor haar heel speciaal.
    Ze had Noah wel verteld dat ze met Lee gezoend had; hij wist al dat ze hem leuk vond, en was heel blij voor haar geweest. Toch slaakte ze nu een kleine zucht. 'Nou, Lee had wel gezegd dat hij niet op meisjes valt, maar we hebben wel gezoend, en nu weet ik niet hoe het zit. Ik vind hem zo leuk...'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams


    Het leek Lee maar saai, zo’n biografie. Al had hij sowieso weinig rust in zijn lijf om boeken te lezen – zeker niet naast zijn huiswerk. ‘Over wat voor soort persoon zou je dat dan willen doen?’ vroeg hij zich af.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah Adams


    Een verscheen een welgemeende glimlach op zijn lippen bij haar antwoord. En het was ook de eerste keer in dagen dat die glimlach niet krampachtig pijn deed. Bijna begon hij te vrezen dat zijn lachspieren om zeep waren. 'Oh, juist-' hij wiebelde met zijn wenkbrauwen en keek haar geamuseerd aan. Beetje plagen mag toch wel. 'De zoen.' En eindelijk eens niet over zijn zoen, geweldig. 'Dan klamp je hem gewoon vast en vraag je het hem?' Waarom moest hij nu denken aan Pru haar gedrag qua hem meesleuren?

    Jordyn Mariah Kingsley


    'De winnaar krijgt een massage van de verliezer?' stelde Jordyn voor. Tot dusver had ze de meeste potjes gewonnen, dus dat zag ze wel zitten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Arithmancy - met Casper


    Normaal zou Isabella met haar ogen gerold hebben, zou ze Casper onuitstaanbaar genoemd hebben. Isabella had het niet op mensen die zo vol waren van zichzelf, maar de manier waarop hij naar haar grijnsde en een knipoog gaf, liet Isabella alleen maar in lachen uitvallen. Ze had geen idee of hij serieus was of niet, maar in ieder geval moest ze lachen om zijn woorden. Voor een seconde vroeg ze zich af of zijzelf Casper knap vond. Isabella liet haar ogen even over Casper heen glijden. De jongen was niet echt haar type, maar hem lelijk noemen kon ze nu ook weer niet. Misschien vond ze hem stiekem ook wel knap. Snel wendde Isabella haar gezicht af van Casper en sprak zichzelf streng toe op die gedachte. Dat sloeg namelijk helemaal nergens op! "Jij liever dan ik," zei ze hoofdschuddend. Ze ging even wat beter zitten op haar stoel. Opeens voelde ze zich ongemakkelijk. "Maar we gaan dus een feestje organiseren?" vroeg ze toch maar voor de zekerheid.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2021 - 17:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rafaël Wilson
    Grote zaal - Jordyn, Blythe en Mavis


    Rafaël haalde zijn schouders op. "Mij best." Een schoudermassage was nog iets wat hij op zich wel kon en het was ook niet het meest verschrikkelijke om te doen als hij verloor (wat hij vaak deed). Niet alleen was Jordyn sowieso de betere speler, een echte pokerface had hij nu ook weer niet. Vaak viel hij tijdens een potje knalpoker al door de mand, aangezien hij slecht kon bluffen. Maar het bleef gewoon grappig om mensen te zien opschrikken als het kaartspel opeens ontplofte, dat kon op elk willekeurig moment gebeuren. En hierdoor kon hij soms nog wel eens zijn potjes knalpoker winnen.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2021 - 17:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Mavis Keegan

    'Wat een gebrek aan enthousiásme, Rafje,' zei Mavis. 'Ik zou dólgraag een massage van je willen - en dat lijkt me toch het meest realistische scenario.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Sefu Adomako

    'Dat heb ik nog niet bedacht,' zei Sefu met een glimlach. 'Het meest interessante lijkt me een sterk iemand die veel tegenslagen heeft overwonnen. Dan kun je de persoonlijkheid het beste neerzetten.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Elsie Bee

    Elsie beet op haar lip. 'Ik durf niet,' gaf ze eerlijk toe. Ze wist helemaal niet meer hoe ze met hem om moest gaan. Elke keer als ze elkaar zagen, begon ze direct te giechelen, en wist ze niet meer wat ze moest zeggen. Dat had ze nooit! Waarom had ze dat nu wel?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Grote zaal - Jordyn en Mavis


    "Dan zul je me eerst moeten verslaan," zei hij met een halve glimlach.


    It's never gonna happen, Guys.

    Mavis Keegan

    'Kom maar op, Wilson.' Mavis zwaaide met haar stok, zodat het pakje kaarten zichzelf schudde. 'Ik heb er alle vertrouwen in.' Ze begon de kaarten te delen en begon toen te wiebelen met haar wenkbrauwen naar de jongen tegenover haar. 'Oh, Raf, begin je handen maar vast op te warmen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain