• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    • Josephine • Demi
    • Ivana • Natas
    • Elena • Marjanne
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    • Sefu • Marjanne
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lee Williams
    Met Sefu

    ‘Alleen de knappe jongens worden hier ingedeeld hè?’ zei Lee met een grijns. ‘Dus dat zijn er maar vier. Eerst waren we met z’n drieën, maar Theo is weggegaan.’

    [ bericht aangepast op 2 dec 2021 - 22:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sefu Adomako

    Sefu grinnikte. 'Dat lijkt te kloppen,' zei hij. 'Had je een goede band met Theo?' Hij was wel benieuwd of deze jongen ook een relatie had - of had gehad.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams
    Met Sefu

    ‘Hmm, we waren niet echt goede vrienden ofzo, maar we konden prima met elkaar overweg. Ik vind het wel jammer dat hij weg is, al is twee nieuwe kamergenoten ook echt leuk. Zeker als ze wat spraakzamer zijn dan Theo en Vinnie!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sefu Adomako

    'In het juiste gezelschap ben ik best spraakzaam,' zei Sefu eerlijk. 'Al vind ik het ook heel fijn om mensen te observeren.' Hij glimlachte. 'Het helpt me bij het schrijven van mijn verhalen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lee Williams
    Met Sefu

    'Oh, schrijf je verhalen? Wat cool! Wat schrijf je dan?' Lee plofte op zijn bed neer en keek enthousiast naar de donkere jongen. Waar zou hij vandaan komen? Hij kende helemaal niemand uit Afrika. Misschien kon hij hem wel een hoop Afrikaanse volksverhalen vertellen zodat hij ook zijn eigen repertoire kon uitbreiden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley
    Met Rafael, Mavis (en Blythe)

    Jeremy was nogal abrupt weggegaan en een beetje verdwaasd keek Jordyn hem na, voordat ze het van zich afschudde. ‘Jullie hebben ook nog geen les, toch?’ Ze keek van Mavis naar Raf en trommelde met haar vingers op de tafel. ‘Wat zullen we eens gaan doen?’

    [ bericht aangepast op 3 dec 2021 - 11:01 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elsie Bee

    'Hoi Noah!' Elsie ging met een glimlach naast hem zitten en haalde haar spullen uit haar tas. 'Hoe vind jij het dat er allemaal nieuwe mensen zijn bijgekomen? Jammer dat er niet meer mensen in onze afdeling zijn bijgekomen, dat was best leuk geweest. Alleen Jeremy, maar die kenden we al.' Ze hield haar mond toen ze naar hem keek en zijn uitdrukking behoorlijk bedrukt was. 'Wow, wat is er?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain


    Noah Adams


    Hij keek opzij toen Elsie naast hem kwam zitten. Altijd de vrolijkheid zelf, en het deed hem deugd dat er eindelijk iemand deed alsof er de afgelopen week geen nucleaire bom was ontploft. Nieuwe mensen? Hij had enkel die nieuwe meid opgemerkt aan de Slytherintafel. 'Oh, ik heb er eigenlijk niet op gelet.' antwoordde hij eerlijk. 'Hij probeerde te bedenken of hij nieuwe gezichten had gezien aan de tafel van Ravenclaw, maar toen besefte hij dat hij nooit het ontbijt had gehaald. De naam Jeremy deed wel een belletje rinkelen en hij glimlachte even tot ze vroeg wat er aan de hand was. Haastig deed hij een wuivend gebaar met zijn hand. 'Maakt niet uit. Ik ga er jou niet mee lastig vallen.' Hij ging wat dichter naar haar toe zitten. 'En hoe was het feest bij jou?' Hij was nu wel nieuwsgierig naar hoe haar avond was verlopen.

    Isabella Fitzgerald
    Arithmancy - met Casper


    Isabella keek even met opgetrokken wenkbrauw naar Casper, maar de ietwat sluwe grijns op zijn gezicht liet haar toch in de lach schieten. Als hij het zo bracht. "Nou, zolang ik niet hoef te dansen of gekke spelletjes hoef te doen, misschien.." Ze dacht even na, maar zei even later met een glimlach op haar gezicht. "Ik zou voor een eng feestje gaan denk ik. Iedereen lekker laten schrikken ofzo."


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth
    Met Isabella

    Caspers grijns werd breder. ‘Klinkt goed. Misschien moeten we er een Halloween pre-party van maken. Al moet iedereen Mosh wel kunnen herkennen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Arithmancy - met Casper


    Dat was wel een ding ja. Halloween pre-party klonk zeker goed. Ze kon zo al drie leuke ideeën bedenken om van te griezelen. "Denk je dat ie erop ingaat als ik hem vraag? Dan kan ik zijn kostuum bepalen. Niet dat ik zit te wachten op een avondje Mosh, maar wraak neem ik graag." Isabella dacht even na."Of Rhae, daar zegt ie vast geen nee tegen." Isabella vroeg zich alleen af of Rhae daarin mee zou gaan, ze vond haar wel een party pooper. Blythe zou in ieder geval niet helpen, die was sowieso tegen het wraak nemen. Er was wel een iemand die in haar hoofd sprong, een iemand die met liefde mee zou werken en Mosh nog mee kreeg ook. Maar om haar hulp zou ze nooit durven vragen...

    [ bericht aangepast op 5 dec 2021 - 11:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth
    Met Isabella

    Om de een of andere manier had hij niet verwacht dat Isabella het idee ook maar een beetje serieus nam. Het was niet de eerste keer dat ze hem verraste en hij kreeg nu nog zowaar zin in een Halloweenachtig feest ook. 'Doet ie vast. Heb je een echte Halloweendate. Misschien moet ik dan Roman maar vragen.' Hij grinnikte. 'Of wie lijkt je de meest verschrikkelijke date voor mij?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Arithmancy - met Casper


    Isabella grinnikte met hem mee. Ze keek daarna even geamuseerd naar Casper. "Moet je dat nog vragen?" zei ze grijnzend. "Sowieso is Daphne een stuk erger dan Roman. Perfecte match, voor een Halloweendate."

    [ bericht aangepast op 5 dec 2021 - 22:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rafaël Wilson
    Grote zaal - Jordyn, Jeremy, Blythe en Mavis


    Rafaël zakte op de bank neer naast de tafel. Hij had met opgetrokken wenkbrauw naar Jeremy gekeken, die er wel heel plots vandoor ging. Hij had zo'n gevoel dat dat niet de juiste vraag was geweest. Rafaël liet de jongen echter gaan. Hij was net terug, dat was nog niet het moment voor diepe gesprekken. En alsof hij daar iets van wist. "Potje knalpoker?" stelde hij voor.


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth
    Met Isabella

    Casper grinnikte. ‘En toch heb ik het gevoel dat Daphne daarmee een plezier doe.’


    Every villain is a hero in his own mind.