• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    • Josephine • Demi
    • Ivana • Natas
    • Elena • Marjanne
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    • Sefu • Marjanne
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.

    Melody Hernandez
    Met Prudence, grote zaal


    Melody schudde geamuseerd haar hoofd. "Niets hier is gratis hoor ik al." Ze keek even peilend naar het zwartharige meisje. Om een of andere reden vond Melody haar wel grappig. "Als het het waard is, deel ik je mijn geheim," zei ze refererend naar Prudence eerdere vraag.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vinnie Davies


    Vinnie wist niet wat hij verder moest zeggen. Het voelde gewoon niet helemaal gemeend, alsof Noah maar gewoon zei wat hij wilde horen. Iets wat hij zijn vader ook altijd zien doen in discussies thuis.
          ‘Succes bij voorspellend rekenen,’ zei hij uiteindelijk maar na een ongemakkelijke stilte, niet goed wetend hoe hij dit anders moest afsluiten.


    Every villain is a hero in his own mind.


    Noah Adams


    Hij glimlachte wat mistroostig bij Vinnie zijn reactie. 'Het maakt echt geen reet uit wat ik ook zeg, he?' Hij schudde zijn hoofd even en gaf het voor deze keer gewoon op. Hij zou het wel merken als Vinnie wou praten, aangezien Noah net had aangegeven dat hij de ruimte zou geven. 'Ja, jij ook met jouw lessen.' Hij onderdrukte een zucht en wandelde richting het kasteel.

    Rafaël Wilson
    Grote zaal - Jordyn, Jeremy, Blythe en Mavis


    Ongemakkelijk... Al was dat misschien nog erger als hij al iets eerder eerlijk was geweest tegen Blythe. Rafaël had alleen de moed er nog niet voor gehad. Hij wilde hun vriendschap niet verpesten, niet zoals met Isa, dus hij had geen idee nog gehad hoe dit aan te pakken. "Ik weet van niks," zei hij grappend, terwijl hij zijn handen in de lucht stak als een teken van onschuld.


    It's never gonna happen, Guys.


    Prudence McGinley

    Praten met Melody


    Haar mondhoeken krulden meteen instinctief geamuseerd omhoog en ze zette een stap dichter naar Melody toe.
    'Nou-' antwoordde ze zo mysterieus mogelijk. 'Wijs maar iemand aan aan deze tafel, en ik vertel het je.'

    Melody Hernandez
    Met Prudence, grote zaal


    Melody grijnsde tevreden. Bingo. "Ik wil eerst wel eens iets weten over Evans grote vriend daar, met wie hij weggelopen is." Ze knikte even richting de deur, naar waar Evan en de zwartharige jongen waren verdwenen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vinnie Davies


    Was het voor Noah dan zo moeilijk om te begrijpen dat pijn niet wegging als je sorry zei? Hij had gehoopt op antwoorden, maar in plaats daarvan had Noah alleen steeds herhaald dat het hem spijt en dat hij stom was geweest, en nu kreeg Vinnie het gevoel dat hij niet eens boos mócht zijn. Uiteindelijk liep hij met een zwaar gevoel terug naar de leerlingenkamer, waar hij Cooper op zijn schoot trok en door het raam naar buiten staarde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jordyn Mariah Kingsley


    ‘Raf en ik zíjn nog niet getrouwd,’ zei Jordyn met een knipoog. ‘We zijn nu nog even een jaartje polyamoreus.’
          Het idee aan die date liet haar grijnzen. Ze was benieuwd wat Lee ervan zou bakken. Ze had nog nooit iets romantisch gedaan, maar met Mavis erbij werd het vast lachen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mavis Keegan

    'Daar kan ik mee leven,' zei Mavis met een knipoog naar Jordyn. 'En jij dan, Muis? Heb jij nog een speciaal iemand in je leven?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Tilly James

    Tilly keek automatisch even vragend naar Rosalie, voor ze besefte dat die natuurlijk haar blik niet kon zien. 'Natuurlijk,' zei ze. Ze wist niet waarom hij niet tegen drukke ruimtes kon, maar was het wel gewend - Rosalie hield ook niet van drukte. Dan waren er te veel prikkels, waarschijnlijk was het ook zoiets met Feliks. 'We kunnen je wel een kleine rondleiding geven, als je dat leuk vindt.' Ze had het eerste uur vrij, en wist dat dat ook gold voor Rosalie en Novalie.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Elena Sonya Petrova

    'Nou, Andreas, vertel. Hoe is het om hier naar school te gaan? Wat voor spannends staat ons dit jaar allemaal te wachten?' vroeg Elena, terwijl ze een slokje van haar koffie nam en nu al blij was dat die beter smaakte dan die op haar oude school.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain


    Prudence McGinley

    Praten met Melody


    Ze zag aan de nieuwe meid dat ze meteen haar interesse had aangewakkerd. Haar blik ging naar de deur van de grote zaal en Pru wist meteen dat ze het over Casper had. 'Casper?' Geamuseerd keek ze Melody aan. 'Geen flauw idee op wat hij valt. Op het openingsfeest deze week had hij een mannelijke date mee - mijn Noah [/] - en even later zie je zijn schoenen onderkwijlen op één of andere griet. Ah, evengoed heeft hij een fetisch voor bezemstelen.' Ze boog zich meer naar Melody toe. 'En hij heeft een leerlinge blind gemaakt.' Fluisterde ze terloops.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2021 - 8:58 ]

    Daphne Saunders


    ‘Dat klinkt inderdaad als een verstandig besluit,’ glimlachte Daphne. Haar kwam dat ook heel goed uit. ‘Met mij gaat het goed. Ik ben nog steeds van plan om op het ministerie te gaan werken, hopelijk op het Department of Magical Law Enforcement.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aleksi Viktor Shikhranov

    Aleksi knikte langzaam. ‘Van een gemengde school weet ik dus niet veel, al was ik hier in het vijfde jaar ook vanwege het toverschooltoernooi.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Casper Ainsworth


    Casper grijnsde scheef. Het voelde als lang geleden dat hij Evan aan het lachen had gemaakt en hij wist niet helemaal wat hij aan moest met het verwarrende warme gevoel dat dat hem opleverde.
          Hij schraapte zijn keel. ‘Dus eh, de ene ex werd vandaag voor de andere ingeruild? Heb je nog een beetje normaal afscheid van Nora kunnen nemen of liet Marcus je niet in d’r buurt?’


    Every villain is a hero in his own mind.