• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox In dieren veranderen.
    Astreal Astral projection.
    Tony Onzichtbaar in het donker.
    Emil Dupliceren
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers.
    8226 Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    Vision Met zintuigen spelen
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Rai Electriciteit
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    Cherry Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen
    Darian Objecten materaliseren
    Maaya Hallucinates.
    Melissa Fauna manipulatie.
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloos Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Nish Aanwezigheid verbergen
    Goliath Ant-Man
    Klaus Necromancer
    8167 [Onbekend]
    Evelin Reizen tussen werelden/dimensies
    8034 Gevarensonar
    Nemesis Vloeistoffen sturen
    Maevis [Onbekend]
    Sarah Binding



    Oud-studenten
    Conway Lion [Onbekend]
    Raz Lion [Onbekend]
    Ylva Lion [Onbekend]
    Tuuli Lion Wind
    Kris Buffalo Edelstenen manipulatie
    Safira Buffalo Drakengedaante
    Zebediah Rhino Manipulatie
    Thor Rhino Sterk
    Moacir Rhino [Onbekend]
    Adrasteia Rhino Via bloed gave overnemen
    Ryan Panther [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 okt 2022 - 11:35 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Merrin


    Stilzwijgend liep hij naast Vienna. Er was iets… Anders. Hoewel ze nog altijd dat harde uiterlijk had, de harde woorden, zag hij ook veel verdriet en wanhoop in haar ogen liggen. Hij vroeg zich af waarom het meisje zich van het dak had willen gooien, maar besloot het niet te vragen. Vienna zou het toch niet vertellen.
          ”Ik zou het erg waarderen Vienna als je niet rond vertelt dat ik andermans gave kan gebruiken. Het is beter als sommige mensen het niet weten.” Het was een gokje geweest, dit te vragen. Maar nu Vienna de waarheid wist, hij wilde niet dat het bij Jester terecht kwam. Het was even stil bij Vienna voor ze antwoord gaf. “Als jij in ruil niemand vertel dat ik mezelf van het dak probeerde te gooien.” Merrin ving voor heel even een glimp op van een glimlach. Ernstig knikte hij zijn zus toe. “Deal.”
          Hij hoopte dat ze aan haar woord zou houden, dat ze het niet zou vertellen. Maar hij had inderdaad informatie tegen haar die ze liever ook niet wilde dat hij dat in het rond bazuinde. In stilte liepen ze verder op naar de campus, waar hun wegen scheidde. Merrin probeerde met enige moeite de trap op te komen. Hij voelde zijn spieren enorm brandden. Voor hij echter boven was, voelde hij zijn voeten loskomen van de grond. Merrin slaakte even een gil. Dus toch... Even was hij bang voor wat Vienna ging doen, maar ze zette hem netjes weer met beide voeten op de grond. Zelf kwam ze ook naar boven gelopen en gaf hem een kleine zilveren verpakking aan. “Tegen de spierpijn,” zei ze ietwat onhandig. Daarna draaide ze zich om en liep weer naar beneden. Een beetje verbaasd keek Merrin haar achterna. Hij wist niet geheel zeker of hij het zilveren pakketje wel aan durfde, maar uiteindelijk liep hij naar de badkamer en slikte de pijnstiller met water naar binnen. Op goed vertrouwen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Neuriënd maakte hij een knoopje in de laatste steek en trok het laatste restje van de draad door het oog van de naald. Hij floot bewonderend en draaide Nish' hoofd een paar keer allebei de kanten op om zijn werk goed te bekijken. 'Nou zeg, dat ziet er best uit, al zeg ik het zelf. Goed, lesje geleerd?' Jester keek de Buffalo vragend aan en toen die niet bewoog bedacht hij zich dat dat natuurlijk ook niet kon. 'Jaja, je kan je weer bewegen hoor. Heus. Je gave doet het trouwens nooit meer echt naar behoren als je in onze buurt bent, maar daar merk je waarschijnlijk niks van, hmm?' Hij klopte een paar keer op Nish' wang.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish draaide zijn gezicht weg. Hij wenste dat die vervloekte tranen ophielden, want die gunde hij die jongens niet. Ga weg. Ga alsjeblieft gewoon weg. Hij probeerde zichzelf te kalmeren. Straks ga je gewoon naar Adam, dan springt die terug in de tijd en zegt hij dat je Onyx gewoon met rust moet laten. Dan gebeurt dit nooit. Dan wordt je morgen gewoon met een glimlach op je gezicht wakker.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Zo mag ik het zien. Nog een paar praktische mededelingen.' Jester telde af op zijn vingers. Onderhand werd het wel zaak om een beetje op te gaan letten met hoe hij zijn gave gebruikte, want er kwam een moment dat hij straks Onyx nodig ging hebben om zijn eigen zinnen nog door te kunnen zetten. Het scheelde dat Nish niet zomaar iets kon zeggen, maar Jester kwam er liever niet achter of zielige blikken ook genoeg waren om hem heel andere dingen te laten doen dan hij zelf wilde. 'Ten eerste: het moment dat je begint te denken aan manieren om anderenvrienden, onderzoekers, het bestuurin te lichten over dit bezoekje, blijft je adem acuut weer in je keel steken. Angst kan dat doen met een mens, al helemaal met een beetje aanmoediging van mij. Dit hier blijft ons geheimpje. Alleen de gedachte aan ons proberen te verlinken al is genoeg. Pats, boem, stikkend als een mens onder water. En als mensen vragen gaan stellen, geef je jezelf de schuld. Eerlijk is eerlijk, dat is ook gewoon zo. Helder? Ik mag het hopen. Ten tweede: neem deze les ter harte en hou voortaan die lelijke kijkers van je bij mijn vriend vandaan. Als ik je nog één keer naar hem zie kijken schep ik je ogen uit je hoofd met een lepeltje.' Jester knipoogde. 'En je weet nu hoe serieus ik zulke dingen kan nemen, toch?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Wat een zielig figuur. Van zijn bravoure was niets meer over. De jongen knikte zonder naar hen te kijken en hoopte overduidelijk dat ze weggingen.
          ‘Hé Nish…’ zei Onyxmet een grijns. In een reflex keek de jongen opzij. Onyx gaf hem een knipoog. ‘Ik vond het in elk geval de moeite waard. Jij deze laatste blik in mijn mooie blauwe ogen ook, hoop ik dan maar voor je?’
          Met een ruk draaide Nish zijn hoofd weer opzij. Onyx grinnikte zacht.
          ‘Te la-haat,’ zong hij zachtjes.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Gast,' zei Jester verontwaardigd, 'wat heb ik je nou nét gezegd? Jemig.' Hij haalde een hand door zijn haar zonder aandacht te besteden aan het bloed dat er nog aan kleefde en zocht in de zak van zijn vest naar het theelepeltje dat hij al had meegenomen. 'Dit is echt je eigen schuld.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Jester greep Nish bij zijn kin beet. Toen de jongen hem omver probeerde te duwen en Jester hem met zijn gave wilde toespreken, greep Onyx vlug in.
          ‘Ik hou ‘m wel vast.’
          Hij moest het niet hebben dat Jester straks zijn gave overbelastte en zich door Nish’ vriendinnen liet overtuigen dat het een goed idee was om van het dak van de school af te springen.
          Onyx sloeg een arm om Nish’ nek en trok hem naar voren, zodat hij vastzat in een houdgreep. Hij lachte zachtjes toen Jester met de lepel aan de haal ging. Schreeuwen kon die Buffalo wel degelijk en het veroorzaakte nieuwe stroompjes bloed die langs zijn kin naar beneden gleden. Het was maar goed dat ze de rest van de afdeling onder zeil hadden laten gaan.
          Na een minuut of vijf waarin Nish hijgend en jammerend tegen hem aan hing en bijna van de wereld was, was er één lege oogkas. Jester balanceerde de oogbal op de lepel en keek even keurend naar Nish’ dichtgenaaide lippen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2022 - 16:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Grafisch 16+]
    Jester Madcap



    De hechtingen leken het te houden. Mooi zo. Geïntrigeerd keek hij nog eens naar de bungelende zenuwaanhechting, en hij hield het lepeltje omhoog voor Nish' overgebleven oog. 'Ik zie, ik zie,' zei hij zangerig, 'wat jij niet ziet.' Jester lachte en schudde zijn hoofd. 'Wil jij 'm ook eens vasthouden? Dat mag wel hoor. Het is wel veel enerverender nu je ook reageert op wat ik doe. Directe feedback moet je niet onderschatten, weetje.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    16+

    Onyx


    Nish boog voorover en maakte een kokhalzend geluid. Onyx liet de jongen los, zodat hij voorover boog. Jesters zorgvuldige steken scheurden Nish’ lippen toen hij hoestend zijn best deed om niet te stikken.
          ‘Hè bah.’
          Onyx stapte van het bed af, ook Jester kon net op tijd wegschuiven.
          Snikkend bleef de jongen voorovergebogen zitten. Onyx moest toegeven dat hij een beetje verveeld raakte. Hij wierp een blik op de oogbal in Jesters hand.
          ‘Een souvenirtje is ook wel leuk,’ zei Onyx. ‘Kunnen we vast wel iemand blij mee maken.’
          Hij grijnsde toen hij zich voorstelde hoe Toph morgenochtend een bloederige oogbal op haar bureau vond.
          ‘Nou, de tweede is van mij.’ Hij greep naar het mes dat hij had meegenomen – altijd leuk – en terwijl hij Nish bij zijn keel greep en het kots en bloed negeerde, streek hij even met de rug van zijn vingers langs Nish’ kaak.
          ‘Dus dit waren de strelingen waar je zo naar verlangde, hm? Krijg je er nog steeds een stijve van?’
          De zure lucht prikkelde zijn neusgaten, waardoor hij er echt een beetje genoeg van begon te krijgen. Hij duwde Nish met zijn hoofd op het kussen en begon zijn oog eruit te kerven.
          ‘Ssh, niet te veel spartelen, straks ben je dood. Dat is zonde van Jes’ harde werk.’

    [ bericht aangepast op 30 jan 2022 - 16:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Grafisch 16+]
    Jester Madcap



    Net een eierrace zo, met dat oog op z'n lepeltje. Met een half oog op de twee jongens legde Jester het oog neer en haalde het doosje weer uit zijn zak waar hij de naald en draad in had meegenomen. Hij had er niet heel veel zin in om zorgvuldig over het terrein te sluipen, of het glibberige ding straks nog op te moeten pakken ook als het viel. Hij kon het best, hij had er gewoon geen zin in. Dus het werd het doosje.
          Schuin achter Onyx wachtte hij het een scheve grijns tot ook het tweede oog eruit plopte. 'Nou, als ik jou was zou ik je mond even wat afspoelen onder de kraan zo, anders gaat de boel nog ontsteken ook,' merkte hij hoofdschuddend op. 'Overgeven, moest dat nou echt?'
          Nish gaf natuurlijk geen antwoord.
          Jester stootte zijn vriend aan. 'Zullen wij het voor gezien houden?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Jup.’ Onyx bekeek nog even de oogbal in zijn hand en stopte hem daarna in zijn zak. ‘Nou, fijne avond nog, Nish. Het was me een waar genoegen.’
          Nu Onyx hem los had gelaten, had de jongen zich van hen afgedraaid. Hij snikte nog zachtjes, maar Onyx had het idee dat hij ieder moment het bewustzijn kon verliezen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Wat, niet eens een opgetrokken mondhoek voor die woordgrap?' vroeg Jester, terwijl hij naar de deur toe liep. 'Damn. Nou tot ziens, hè, Nish!'

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 21:17 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx grijnsde scheef. 'Sorry, ik begin m'n scherpte een beetje te verliezen nu de adrenaline afzwakt.'
          Tenslotte kwam de zon alweer bijna op en ze hadden nog geen poging tot slapen gedaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Nou, naar bed naar bed dan, Duimelot.'

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 21:17 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Ze liepen terug naar de campus, waar het nog doodstil was. Onderaan de trap bleef Onyx staan. 'Laten we die ogen bij Toph en Vienna achter?'

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 21:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.