• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 okt 2022 - 11:35 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam
    ———

    De ironie van Onyx’ woorden deed zo onderhand pijn. Hij zat juist in deze situatie doordat hij Toph had willen rédden. Toch deed de grijns die er op Onyx’ woorden volgde hem toch aan zijn vriend denken. Die had dit ook best kunnen zeggen – maar dan zonder het te menen.
          Denk ik.
          Want als Onyx en Jester echt zó konden zijn, vroeg hij zich af of hij de jongens wel echt gekend had.
          In reactie op Onyx’ woorden rolde Jester met zijn ogen. Het paste helemaal niet bij hem, de dynamiek tussen de twee was duidelijk anders. Het was verwarrend, het verergerde de hoofdpijn. Nog steeds zag hij niet helemaal scherp.
          Hij kon beter weggaan.
          De kamer draaide om hem heen toen hij opstond. ‘Ik zal het in gedachten houden.’ Aarzelend keek hij de twee jongens aan. Kon hij nu zomaar weggaan? Hij vond van wel, toch voelden zijn benen loodzwaar. ‘Dan eh, ga ik maar.’
          Onyx klakte met zijn tong. ‘Zomaar? Ik verwacht toch op zijn minst wel een excuus.’
          Verontwaardiging kwam in hem omhoog, maar zijn hoofdpijn drukte het de kop in. Doorgaan had echt geen zin.
          ‘Sorry,’ mompelde hij, zonder Onyx aan te kijken.
          ‘Nu nog alsof je het meent.’
          Adam keek op, wierp hem een vlugge blik in de ogen. Opeens was hij zo moe dat de tranen weer aan de randen van zijn ogen stonden. Wat was hij toch een verschrikkelijke puinhoop.
          ‘Sorry,’ zei hij nogmaals.
          De jongen grijnsde en keek zijn vriend aan.
          ‘Ga maar. Gave doet het weer, met uw welnemen,’ zei Jester.
          Adam betwijfelde of Jester echt zijn gave had geblokkeerd, maar hij wilde dat niet laten merken en liep het vertrek uit.
          Eenmaal terug in zijn kamer, voelde hij zich ontzettend leeg. Zonder zich om te kleden of zijn gezicht ook maar te wassen, kroop hij onder de dekens en staarde naar de muur. Zijn bed voelde verschrikkelijk leeg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    Fox grinnikte om Yrla’s schaatservaring. ‘Kris bakte er ook nooit wat van. Ik vond het altijd wel schattig, meestal was hij in alle sportdingen beter dan ik. Het klinkt wel echt als een superleuke dag.’ Hij zag echter wel dat Yrla’s gezicht uiteindelijk betrok. ‘Maar je had er toch meer van gehoopt?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Doei,' zei Jester toen de Naamloze weg was, en hij keerde zich naar zijn vriend. Zijn huid was rood onder zijn oog, zag hij. 'Hij heeft je niet echt geraakt, toch?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    Dat Fox zei dat het hem een leuke dag leek, liet Yrla's hoop iets opleven. Merrin had het vast leuk gevonden. Ondanks dat hij zo vroeg was gaan slapen. Toch knaagde de onzekerheid. “Ik weet het niet. Ik weet gewoon niet of het genoeg is. En ik probeerde nog wel iets, maar Merrin was gewoon te moe na alles. En dat snap ik ook wel, maar het voelt alsof.. Ik weet niet of het genoeg was.” Hij keek even naar Fox met een argwanende blik. “We kregen ook nog even lekker Vienna en Toph op visite op onze date. Dat was ook een succes,” zei hij spottend.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    'Minder hard dan jij me gister sloeg,' mompelde Onyx, die zijn gezicht betastte. De huid was warm, hij dacht wel dat er verkleuringen kwamen. Hij haalde zijn schouders op. 'Al is twee dagen achter elkaar geslagen wel de max. De volgende slaapwandelt het meer in.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    ‘Nee, dat geloof ik graag,’ mompelde Fox. ‘Nou - ik zag dat Nish en Adam vanmiddag met elkaar aan het rommelen waren, dus ik denk dat hij het zelf al verknalt. Dan ziet Merrin ook wel in dat ie verre van perfect is.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester trok Onyx zachtjes aan zijn shirt omlaag en kuste zijn jukbeen. 'Eens.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    Ze liepen in het donker naar de campus van de Buffalo's, Onyx en hij. De voordeur zat niet op slot (er was namelijk geen slot) en ze lieten zichzelf op hun dooie gemakje binnen. Het was soms ook wel heel makkelijk. Zijn vriend speelde beneden eerst de meisjesvleugel nog eens extra diep in slaap, en herhaalde hetzelfde trucje boven bij de jongens. Met dat de laatste tonen wegstierven werd de gang weer doodstil, en Jester wiebelde vrolijk met zijn vingers.
          Vier deuren, net als bij hen op de overloop, maar welke zou het zijn? Hij gokte dat de tweede van links de badkamer was, dus daarmee hielden ze er drie over. De eerste bevatte wel twee ronkende jongens, maar geen Nish. De tweede idem dito, en de derde zat op slot. Een dappere poging, dat gaf Jester toe. Hij praatte het slot met een paar woorden open en liep ​na een korte inspectie voor eventuele booby-traps naar binnen.
          De Buffalo vertrok natuurlijk geen spier. Onyx gooide de deur achter hen in het slot en knipte het licht aan. Jester plofte op het voeteneind van zijn bed neer en grijnsde naar zijn vriend, die een scherp fluitje liet horen. Nish' lichaam vertrok. Jester zag zijn ogen opengaan en leunde met een grijns naar voren, en zei, 'Kiekeboe.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish schoot overeind toen hij een scherp fluitje hoorde en twee schimmen in zijn kamer zag staan. Even was het licht te fel om ze te herkennen – toen namen hun gestalten duidelijker vorm aan.
          Onyx en Jester.
          In zijn kamer. In zijn fucking kámer.
          Na de ‘kiekeboe’ schoot hij achteruit – waarbij zijn hoofd tegen de kast knalde. Vloekend maakte hij zichzelf onzichtbaar. Schreeuwend krabbelde hij overeind om Jesters stem maar niet te hoeven horen, maar Onyx greep zijn schouder beet en ramde hem met zijn hoofd tegen de kast.
          Zijn gave haperde en van schrik was hij even stil. Hij staarde recht in twee ijsblauwe ogen.
          ‘Wacht nog maar even met schreeuwen tot wij daar ook klaar voor zijn. Anders bikken we gewoon je strottenhoofd eruit en kun je helemaal geen geluid meer maken.’
          Nish had het gevoel dat iets al zijn ingewanden in elkaar drukte. Hij kon zich niet meer verroeren en ervoer alleen nog een verlammende angst.
          Ze kwamen hem alleen bang maken toch? Ze gingen straks toch niet écht met een mes aan het werk? Zó gestoord konden ze toch niet zijn?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2022 - 17:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester grinnikte en kroop naar voren. 'Oh, dit begint al goed,' zei hij, terwijl hij bovenop Nish' benen ging zitten. Zijn blik viel op de brede pleister op het voorhoofd van de jongen. 'Tjee, aansteller.' Leunend op Nish' knieën stak hij zijn hand uit en pulkte een paar keer aan de rand. Hij was eigenlijk wel nieuwsgierig hoe het eruit zag. De klap had best wat vaart gehad en de rand van het zwembad was toch wel echt van steen. Steen won van schedel, dat wist iedereen. Hij humde wat tegen zichzelf en trok lachend zijn hand terug toen Nish zijn hoofd bewoog. 'Maak je niet zo druk, je strottenhoofd is pas plan C. Zullen we eerst eens met plan A beginnen? Je mag raden waarom we hier zijn.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    Nish probeerde zijn angst in een ver hoekje te duwen en keek Jester aan, zijn kin ietwat geheven.
          ‘Je vindt dat ik moet boeten omdat je vriend zin had om een ander te zoenen? Want dat is makkelijker dan je relatie fiksen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla


    Hij keek verrast op. “Hoe bedoel je aan het rommelen waren?”


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Enthousiast sprong Jester een stukje op en greep Nish' kin vast, terwijl hij onzacht met zijn knie op een stuk bovenbeen landde. 'Oeh, doe dat nog eens?' zei hij gretig, terwijl hij het doosje uit zijn achterzak viste. De naald rammelde tegen de randen. 'Ik zat niet goed op te letten. Zo dapper! Kom op, ga maar.' Afwachtend staarde hij de jongen aan, en gaf hem een aanmoedigend knikje.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    ‘Ik volgde ze het bos in. Ik vond het maar niets dat Adam zo naar Nish toetrok, zeker omdat hij zo kwetsbaar is en Nish wel zo’n lul is die daar misbruik van maakt, en zeker nu ik weet wat er tussen jullie is gebeurd… Ik wilde een oogje in het zeil houden. Maar uiteindelijk stonden ze wel heel gezellig midden in het meer en gaf Adam hem een kus. Hij zei net wel dat het niets betekende, maar zo zag het er niet echt uit. En kom op - zo’n kus geef je toch niet zomaar?’
          Hij merkte dat het hem nog steeds frustreerde. Was Adam maar gewoon eerlijk geweest, maar hij probeerde het allemaal nog steeds mooi te praten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Nish klemde zijn kaken op elkaar en zei niets.


    Every villain is a hero in his own mind.