• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen...



    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox In dieren veranderen.
    Astreal Astral projection.
    Tony Onzichtbaar in het donker.
    Emil Dupliceren
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers.
    8226 Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    Vision Met zintuigen spelen
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Rai Electriciteit
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    Cherry Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen
    Darian Objecten materaliseren
    Maaya Hallucinates.
    Melissa Fauna manipulatie.
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloos Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Nish Aanwezigheid verbergen
    Goliath Ant-Man
    Klaus Necromancer
    8167 [Onbekend]
    Evelin Reizen tussen werelden/dimensies
    8034 Gevarensonar
    Nemesis Vloeistoffen sturen
    Maevis [Onbekend]
    Sarah Binding



    Oud-studenten
    Conway Lion [Onbekend]
    Raz Lion [Onbekend]
    Ylva Lion [Onbekend]
    Tuuli Lion Wind
    Kris Buffalo Edelstenen manipulatie
    Safira Buffalo Drakengedaante
    Zebediah Rhino Manipulatie
    Thor Rhino Sterk
    Moacir Rhino [Onbekend]
    Adrasteia Rhino Via bloed gave overnemen
    Ryan Panther [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^
    Speeltopic 11:Klik ^^
    Speeltopic 12:Klik ^^
    Speeltopic 13: Klik ^^
    Speeltopic 14: Klik ^^
    Speeltopic 15: Klik ^^
    Speeltopic 16: Klik ^^
    Speeltopic 17: Klik ^^
    Speeltopic 18: Klik ^^
    Speeltopic 19: Klik ^^
    Speeltopic 20: Klik ^^
    Speeltopic 21: Klik ^^
    Speeltopic 22: Klik ^^
    Speeltopic 23: Klik ^^

    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 12 okt 2022 - 11:35 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    Jester grijnsde en wiebelde uitdagend met zijn wenkbrauwen. 'Zwoele blik hoor. Krijg ik helemaal vlindertjes van.' Hij liet Nish' kin los en fladderde met zijn vingers voor zijn ogen. Toen begon hij het doosje open te schroeven. 'Dat brengt me bij het doel van dit nachtelijke avontuurtje. Want jij krijgt helemaal vlindertjes van die hunk van een vriend van mij en nou heb je het in je hoofd gehaald dat je daar iets mee moet doen. Dat was niet zo slim.'
          Hij keek op en schudde heel ernstig zijn hoofd. 'Voel je dat, trouwens? Je kan je niet meer bewegen. Of je nou dapper doet of niet, zo werkt mijn gave nou eenmaal. Ik zeg het, en dan is het zo. Dus ik zou je waarschuwen dat je maar beter stil kan blijven zitten voor wat er straks komt, maar tja, veel keuze heb je niet. Kijk!' De deksel van het doosje gooide hij achteloos over zijn schouder en het kletterde luid op de grond. Jester pakte de naald op en liet de rode draad die eraan vastgeknoopt zat voor Nish' ogen bungelen. 'Dit bad-ass draadje heb ik speciaal voor jou zo gemaakt. Nu kan hij niet meer kapot. Niet met een schaar, niet met een mes, niet als je het in de fik steekt—' Lachend onderbrak hij zichzelf. 'Nouja, laten we wel wezen: je gaat hem niet proberen in de fik te steken. Maar als je het toch doet, weet je nu alvast dat het niet gaat werken. Vind je 'm mooi?'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2022 - 19:53 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    “Wauw,” zei hij verrast. Die wending had hij niet zien aankomen. Dat moest hij Merrin vertellen. Zie, die Adam was dus niet zo betrouwbaar als hij gedacht had! Om een of andere reden voelde hij zich lichtelijk opgelucht. Die Adam gooide gewoon zijn eigen glazen in. “Is dat ook de reden dat je weer terug naar hier bent?” Peilde hij bij Fox. Hij hoorde de frustratie wel uit Fox stem en opeens besefte hij dat ook Fox zijn vriendje verloren was door die kut Adam. Hij had hem zelfs helemaal vervangen, overgeschreven als een soort kopie op een harde schijf. “Dat moest ook moeilijk voor jou zijn.”


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    Fox zuchtte. ‘Toen hij me vertelde dat ik met Kris was in die andere tijdlijn, was het minder erg dat het over was tussen ons. Maar langzaamaan begin ik me af te vragen of dat wel echt zo is en of het niet gewoon een goed excuus was, en of het, áls het echt zo is, ook betekent dat Kris in deze tijdlijn ook nog leeft. Tot slot zijn er echt ontzettend veel dingen anders.’ Hij slikte. ‘Ik voel nu gewoon zoveel onzekerheid wat Kris betreft. Door Adam dacht ik juist een beetje afsluiting te hebben gevonden. En ik mis Adam gewoon -- mijn Adam. Ik voel me alleen. Deze Adam is veel harder en… nou ja, het is gewoon anders. Ik vind het heel moeilijk dat hij met mij wilde breken omwille van Merrin en vervolgens wel zo met Nish aan het flirten is. Ik voel me gewoon aan de kant geschoven - ook als gewone vriend. En dat is de reden dat ik inderdaad behoefte heb aan wat ruimte. Ik heb tijd nodig om te verwerken wat er is gebeurd, dat ik mijn vriendje ben verloren en er een soort kloon voor heb teruggekregen. En ik begrijp dat Adam het moeilijk heeft, maar hij heeft duidelijk liever steun van Merrin en Nish en dat moet ik maar gewoon accepteren en mezelf niet blijven kwellen door er ook voor hem te willen zijn terwijl hij daar blijkbaar helemaal geen behoefte aan heeft.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    Angst denderde door hem heen toen Jester hem opdroeg niet meer te bewegen. Hoe was het mogelijk dat ze iemand die zo veel macht had hier gewoon lieten rondlopen! Die griezel zou in isolatie moeten verblijven!
          Angstvallig keek hij naar de naald en draad. Wat was hij daarmee van plan? De wond op zijn hoofd hechten, maar zorgen dat de hechting nooit meer wegging?
          Zijn blik flitste naar Onyx. Dit moest hem toch ook te ver gaan? Hoe kon hij gevoelens hebben voor iemand die zó geschift was? Volgens Adam had hij een hele andere kant! En niet alleen volgens Adam – hij wist dat Kris en hij ooit ook goed door een deur hadden gekund.
          Jester moest wel zijn gave op hem uitoefenen en hem daarmee aan zich binden!
          De jongen grijnsde nu echter nietsvermoedend, met een glans in zijn ogen die alles nóg erger maakte.
          Zo ben jij niet, wilde hij zeggen, maar er kwam geen woord over zijn lippen.
          Daar had Jester wel voor gezorgd. Alles wat hij kon doen, was lijdzaam afwachten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    16+
    Jester Madcap



    Jester maakte met zoevende geluidjes al een paar oefensteekjes in de lucht. 'Ik vind 'm prachtig.' Hij keek op en streek met een vinger langs Nish' lippen, en de lacherige houding gleed van hem af als een druppel van een hete plaat. Hij staarde de jongen aan en stak langzaam zijn arm uit. Zijn vingers sloten over de warme huid van Nish kaak in een ijzeren grip.
          Jester leunde dichterbij.
          Zijn blik gleed omlaag.
          'Schrijf het straks maar op een briefje,' zei hij koeltjes. 'Of de consequenties het je waard waren. Hij had je nog zó... gewaarschuwd.' En daarmee zette hij de naald bij Nish' mondhoek en duwde hij het ijzeren staafje dwars door de huid heen zonder een spier te vertrekken. De draad trok hij er tergend langzaam achteraan en toen hij bijna bij het einde was gekomen maakte hij een lusje en een knoopje, zodat zijn borduurwerk straks netjes zou blijven zitten hoe het hoorde. Het garen was al rood geweest. Nu was het ook nat.
          Jester hield zijn hoofd schuin en legde zijn vinger tegen Nish' bovenlip, zodat hij de naald er vanaf onderen weer doorheen kon duwen. Het was pas de mondhoek. De steek was nog maar klein. Hij gaf er nog een extra rukje aan, om er zeker van te zijn dat hij wel strak te werk ging. Toen bewoog hij weer naar onderen, en een paar milimeter bij zijn eerste steek vandaan. En hij duwde.
          Omhoog. Omlaag. Iets opzij, en nog een keer.
          Halverwege begon hij een deuntje te neuriën.

    Are you, are you? Coming to the tree. Where they strung up a man, they say he kissed with three.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2022 - 18:13 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Gefascineerd keek Onyx aanvankelijk vanaf een klein afstandje toe hoe zijn vriend aan het werk ging. Zelden had hij zo iets opwindends gezien. Jesters handelen was zo zelfverzekerd, zo kil – er straalde zoveel macht van hem uit… en dit allemaal omdat Nish een kus had willen stelen.
          Jes moest hem wel een softie vinden door hoe makkelijk hij Toph er vanaf liet komen…
          Hij liet zijn blik over Nish’ gezicht glijden. Hoewel hij niet bewegen kon, rolden er tranen over zijn wangen. Verder was hij stil, maar aan zijn ongefocuste blik zag hij dat de pijn en de machteloosheid hem bijna te veel werd. Bloed sijpelde langs zijn lippen.
          Met één knie leunde Onyx op het bed. Eén arm liet hij om zijn vriend heen glijden – hij móést hem gewoon even aanraken.
          ‘Goden, ik word hier bloedjegeil van,’ fluisterde hij niet heel zacht tegen Jes. ‘Wat een meesterwerk.’ Hij keek Nish aan. ‘Nou gast, je knapt er wel van op. Wie weet komt d’r nog wel iemand die graag je bloedende lippen wil aflikken. Fox wellicht – wel zo beestachtig. Hoorde dat ie toch weer vrijgezel is.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Trots vloeide als dure whiskey door zijn borst—heet en bedwelmend. Jester grijnsde en leunde even iets achterover tegen de warmte van zijn vriend aan, terwijl hij tevreden zijn blik over zijn werk liet glijden. 'Ik ben zo benieuwd naar zijn antwoord, straks. Dat briefje hang ik boven ons bed.' Hij gaf een extra rukje aan de naald en draad en grinnikte toen hij zag hoe dat aan de randen van de wondjes trok. Hij wist hoe Onyx ervan hield als hij zo deed. Daar ging het hem om, uiteindelijk. Onyx die van hem hield. Daar deed hij alles voor.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx boog zijn hoofd om Jester onder zijn oor te kussen. Hij wilde hem – nu, hier. Met Nish die onbeweeglijk en met een bloedende bek zou toekijken hoe Jes nam wat hij zelf misschien wel wilde. Toch kon hij zich indenken dat zijn vriend niet wilde dat iemand die toch al op hem zat te geilen ook maar een glimp van zijn lichaam opving en dus bewaarde hij zijn wellust voor straks en wachtte hij geduldig tot zijn vriend het meesterwerk had afgerond. Hij was benieuwd wanneer die Buffalo zo van de dorst verging dat hij willens en wetens alles zou openscheuren.
          ‘Hm, jij weet beter dan wie dan ook wat mijn lippen waard zijn,’ antwoordde hij Jester. ‘Ik vond het… stiekem toch wel de moeite waard.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester draaide zich half naar zijn vriend om en streek een vinger langs zijn kaaklijn. 'Oh, Onyx. Apple of my eye, voor jou brand ik de wereld af.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla


    Yrla keek even meelevend naar de jongen voor hem. “Het was een prachtig idee geweest als Kris gewoon weer zou komen opdagen en jullie verder konden waar jullie gebleven waren. Maar je hebt gelijk, we weten eigenlijk vrijwel niets.” Yrla zuchtte. “Hij weet de boel goed te bespelen. En dan ook nog eens denken dat hij alles beter weet. Idioot.” Yrla keek even op naar zijn vriend en grijnsde.
    “Maar Hee, je bent niet helemaal alleen! Ik ben er voor je. En ook al loopt het niet helemaal lekker met Merrin. We zijn vrienden, niet waar? Ik kan altijd een gaatje maken.” Yrla tikte even met zijn vuist tegen Fox arm.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish begreep niet hoe hij nog aandacht kon hebben voor wat die twee psychopaten tegen elkaar zeiden want het was net alsof zijn hele gezicht in de fik stond.
          Zijn líppen waren aan elkaar genaaid.
          Het was te bizar, te surrealistisch, te gestóórd gewoon.
          En ondanks de pijn en de angst en de machteloosheid ving hij hun idiote gesprek op en het maakte het kots- en kotsmisselijk. Hij probeerde de gal echter weg te slikken toen hij een oprisping kreeg: stikken in zijn eigen kots was wel de meest trieste dood die hij kon bedenken.
          In stilte vervloekte hij Adam. Als hij twee dagen terug niet naast hem aan het meer was gaan zitten, was dit nooit gebeurd. Dan was hij nooit naar Onyx toegegaan, had ie nu rustig geslapen in plaats van hier als versteend op bed te zitten terwijl die creep met z’n achterlijke jaloeziecomplex zijn lippen aan elkaar naaide en hij wist-niet-wat nog meer ging doen.
          Zijn ogen jeukten door de tranen die hij onvrijwillig vergoot en de pijn gierde langs zijn mond, zelfs langs zijn kaken, bij iedere ademteug en nog stééds kon hij niets anders doen dan wachten totdat deze horrorshow voorbij was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    ‘Je kunt maar beter een gaatje vullen.’ Fox schoot in de lach. Het was een stomme grap, maar de emoties zaten hem hoog. ‘Al helpt het misschien echt om Mer en jou dichter bij elkaar te brengen. Letterlijk,’ grijnsde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Ze was naar het dak van de school gevlucht, waar ze nu al voor een onbepaalde tijd en weer ijsbeerde. De beelden van haar poging om Merrin levend te begraven bleven maar door haar hoofd spoken en de steen op haar maag leek steeds verder te groeien. Maar nog erger spookten Romeo zijn woorden door haar hoofd. Dat hij er voor gezorgd had dat ze nu zo was.
          Had Romeo gelijk gehad? Was ze nu iemand die hij gemaakt had? Ze had het anderen wel eens horen noemen (vooral degenen die Romeo niet mochten), maar nooit willen geloven dat hij daadwerkelijk iets gedaan had. Maar als hij haar had gemaakt tot wie ze was, wie was ze nu dan nog zonder Romeo? En was er dan nog wel iets van haar eigen ik over? Vienna probeerde zich te herinneren hoe ze was geweest voor ze met Romeo was, maar een aantal gebeurtenissen overschaduwden haar gedachten. Nog altijd bleef Merrin door haar hoofd flitsen, ze kon hem niet aan de kant schuiven. Het lukte daardoor zelfs niet eens om op haar eigen herinneringen of gedachten te focussen. En in plaats van dat de spokende gedachten zouden afnemen, was er nog een herinnering bijgekomen, die haar nog misselijker maakte.
          Ze had spijt, besefte ze. Pas toen Romeo het gevoel bij zijn naam had genoemd, had Vienna gemerkt wat het betekende wat ze voelde. De schuld was hoog opgekropen, zo hoog dat de onrust in haar borst bleef bonzen. Maar wat moest ze ermee doen? Naar Merrin lopen en haar excuses aanbieden? Alsof dat ook maar enig iets zou helpen. Merrin zag haar aankomen, lachte haar waarschijnlijk vierkant in haar gezicht uit. Of misschien kwam ze wel niet eens in de buurt met overprotective Yrla in de buurt. En woorden zouden niet eens helpen om ook maar iets goed te maken aan wat ze voelde.
          Maar naar Romeo gaan en hem smeken om het te laten stoppen was wel het laatste wat ze deed. Ook al werden de schuldgevoelens nu af en toe verwisselt met de gevoelens van lust, met de drang om keihard naar Romeo te rennen en hem de kleren van het lijf te rukken. Ze ging niet, ze wilde niet, ze… Argh! Van frustratie sprong Vienna op, maar hier op het dak was niets om mee te gooien. “Laat het stoppen, alsjeblieft,” smeekte ze de lucht, maar niemand reageerde, behalve haar tranen die als een malle over haar wangen begonnen te stromen. Ze was een zwakkeling. Een enorme loser Op dit moment was ze geen haar beter dan elke naamloze die ze ooit gepest had. Romeo had gezegd dat ze een verschrikkelijk persoon was en het schuldgevoel leek dat er dubbel en dwars in te wrijven. Ze was een slecht persoon Ze had zoveel mensen pijn gedaan, zoveel haat gedragen en gezaaid. Het was gewoon onmogelijk om daar nog van terug te komen.
          Maar om daarin te veranderen was ook iets wat Vienna standvastig niet wilde. Ze wilde niet nogmaals deze golf schuld voelen, schuld die haar wezen op wat ze allemaal niet verkeerd had gedaan de afgelopen jaren. Ze wilde niet als een of andere zombie van Romeo op de wereld lopen. Dan.. dan was ze er liever niet meer. Vienna keek op bij dat idee. Ze veegde de tranen van haar wangen af en keek naar de rand van het dak, dat haar nu wel heel verleidelijk aankeek. Wat als… wat als er een andere manier was om het gewoon te laten stoppen? Niemand zou haar missen. Iedereen haatte haar. Vienna liep ongecontroleerd naar de rand en keek naar beneden. Zou het hoog genoeg zijn?


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla


    Yrla schudde zuchtend zijn hoofd bij het horen van de grap, maar hij lachte er tegelijkertijd ook om. “Merr wil niet. Hij is er nog niet klaar voor. Ik heb het geprobeerd, maar wil hem niet pushen tot iets.” Al wilde hij zelf wel graag een stap verder. Hij was er onderhand wel aan toe, maar goed. Hij was dan ook ouder dan Merrin.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox


    ‘Dat is lastig, ja. Al duurde het bij mij ook een halfjaar voordat ik eraan toe was, ik was zo’n beetje net zo oud als hij. Waren jullie al wel third base?’ Hij dacht dat hij er weleens met Yr over gepraat had, maar zijn geheugen was af en toe een zeef.


    Every villain is a hero in his own mind.