• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen... In die tijdlijn, en in een andere.



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Prequel 1: Klik ^^
    Prequel & Alt 2: Klik ^^
    Prequel & Alt 3: Klik ^^
    Prequel & Alt 4: Klik ^^
    Prequel & Alt 5: Klik ^^
    Prequel & Alt 6: Klik ^^


    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 27 mei 2022 - 21:38 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna


    “Wat deed ik niet?” Vienna kreunde. “Moet je dat echt weten?” vroeg ze. Om heel eerlijk te zijn zag ze het niet zitten om op te noemen waar ze allemaal fout zat en waarom zo zo’n slecht persoon was.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish

    Nish haalde zijn schouders op. ‘Het helpt soms. Erover praten. En zeker tegen iemand die ook kutdingen heeft gedaan en daar ook spijt van heeft.’


    Every villain is a hero in his own mind.


    Onyx


    'Nah. Niemand is ooit zo gek geweest om me aan te vliegen. Hij mag er best trots op zijn.' Onyx kwam overeind, liep naar de wastafel en plensde water in zijn gezicht. Voorzichtig drukte hij de handdoek tegen zijn gezicht, waarna hij even naar zijn spiegelbeeld keek. Adam zag er beroerder uit, dat wist hij wel zeker. Hij was benieuwd of die zich wel door Fayr had laten genezen. Iets gaf hem het gevoel van niet. 'Het mooie is wel dat-ie nu niks meer aan Experium kan bewijzen, want die herinneringen bestaan niet meer.


    Jester Madcap



    Jester grinnikte. 'Ik ben wel fan van problemen die zichzelf zo oplossen.' Voor een paar seconden bleef hij nog liggen om wat motivatie te verzamelen, en duwde zich toen overeind. Hij siste toen zijn blote voeten de koude vloer raakte. 'Ga je mee naar de lessen trouwens, of blijf je hier voor je schoonheidsdutje?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Oh ik ga wel mee. Moordlustige blikken blijven een turn-on, daar kom ik m'n bed wel voor uit.'

    [ bericht aangepast op 27 mei 2022 - 22:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Vienna vloog op van het bed. Geïrriteerd keek ze naar Nish. Ze wilde dit niet, ze wilde er niet aan denken. Ze wilde het liefst gewoon verder gaan, het vergeten. Al liet haar hoofd het absoluut niet toe om hem te vergeten. Even keek ze radeloos om zich heen en liet toen het pennen bakje van het bureau zweven
    . Fijn. Goed dan.
          ”Toph heeft hem levend begraven.” Ze lanceerde een pen, zo hard dat de punt in het hout van de deur groef. “En ik stond erbij en keek ernaar, lachte er zelfs om.” Ze gooide opnieuw een pen. “Ik heb hem vernederd, waar zijn vriend bij stond.” Weer een Pen “Hem belachelijk gemaakt, om wie hij was.” Pen “Om wat hij in zijn broek had.” Ze vuurde opnieuw, nu de tranen langs de randen van haar ogen. “Ik heb hem naakt op zijn kop laten hangen. Geflirt met zijn vriendje. Ik heb hem voor schut gezet voor de gehele klas. Uitgescholden voor wat dan ook. En dat allemaal alleen omdat het zogenaamd grappig was.”
          Dat was nog wel het ergste, dat bij elke herinnering haar lach naar boven kwam. Dat ze hem gewoon uitgelachen had, er gewoon oprecht plezier in gehad had dat ze dit deed. “En dan heeft die stomme kloothommel ook nog eens mijn leven gered vannacht, alsof ik niet al genoeg in de schulden bij hem stond.” Vienna zakte door haar knieën en voelde hoe de tranen opnieuw ongecontroleerd begonnen te stromen. Dit keer liet ze het echter toe, liet de tranen gaan. Ze trok haar knieën op naar haar gezicht en legde haar hoofd erop.
          Ze was verschrikkelijk. Een regelrecht monster


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Je hebt het over Merrin,’ concludeerde Nish. Zoveel homostellen waren er niet. Had ze die harder gepest dan de rest? ‘Vind je hem stiekem leuk ofzo? Dat je het je zo aantrekt?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Hij grijnsde. 'Wedden dat ik beter het braafste jongetje van de klas kan spelen dan jij?' Wiebelend met zijn wenkbrauwen bestudeerde hij even zijn blote armen, en besloot dat de roestbruine spetters op zijn huid hem nou niet echt mee zouden helpen die weddenschap ook te winnen. 'Zal je een mooie voorzet geven met dat godvergeten essay van Maneur. Die gast gaat stralen als je dat inlevert ondanks dat gezwollen oog van je. Zo toegewijd.' Jester maakte het gebaar van een Cheff's kiss. 'Moet je de rest dan zien kijken,' grinnikte hij.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2022 - 11:52 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Als iemand nog dúrft te stralen in mijn buurt,’ grinnikte Onyx. ‘Bang dat ontoogd worden anders een trend wordt.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    Vienna schoot even in de lach om die vraag. Was ze maar verliefd geweest op Merrin... Dan was het makkelijker geweest het gewoon te vergeten, dan had ze gewoon om moeten draaien, er nooit naar omkijken. Maar na haar eigen dossier gelezen te hebben, nu ze de waarheid wist, wist ze niet of ze hem wel de rug toe kon keren. Hij was familie, een bloedband. “Hij is mijn broertje,” zei ze met enige spot in haar stem.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    Nish ging van verbazing iets rechterop zitten. ‘Wat? Nou - dat is fucked-up, ja. En dat wist je altijd al?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Shh, Maneur weet natuurlijk van niks.' Hij zond zijn vriend een knipoog en viste snel wat douchespullen tevoorschijn.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2022 - 11:53 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Omdat ze altijd het idee hadden dat Cackle zijn zoon extra scherp in de gaten hield tijdens de les, was het beter om bij de tweede les even aan het hoofd van 8175 te sleutelen. De knul zat natuurlijk alweer aan meneer-ik-kan-niet-praten-zonder-te-stotteren vastgeplakt, maar op zich konden ze er ook gewoon voor gaan zitten. Onyx draaide zich naar de nieuwste van de twee toe. ‘Goed geslapen?’ vroeg hij met een grijns.
          ‘Fantastisch,’ bromde de knul.
          Met zijn elleboog leunend op de tafel achter hem, bekeek hij zijn beurse gezicht. ‘Wat vind je d’r van, Merry? Geil je een beetje op blauwe plekken?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    “Ik ontdekte het vorige week, toen Romeo mij mijn dossier liet zien. De school heeft ons niets vertelt erover. Merrin weet het waarschijnlijk niet eens, wat misschien maar beter is ook.” Vienna zuchtte, streek de sporen van tranen van haar wangen. Ze keek even naar de pennen in de deur. Blijkbaar deed die zogenaamde familieband haar meer dan ze gedacht had. Ze kwam iets moeizaam overeind en liep naar de wastafel om een plens water in haar gezicht te gooien.
          ”Ik probeer al de hele week te doen alsof die plotselinge familieband me niets doet, maar kijk me nu dan.” Vienna pakte haar haarborstel van de plank en begon haar haren te kammen. Het gevoel gaf haar even een moment van rust.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin


    Merrin zei niets, maar zocht koortachtig naar een antwoord. Deze opmerking gaf hem de rillingen, maar hij wist wel beter dan Onyx te negeren. Hij had het geprobeerd, Jester en Onyx negeren. Maar Onyx had hem zo overladen met nachtmerries dat het niet eens mogelijk was hem te negeren. Als hij niet zou antwoorden, zou er zo een volgende klaar zijn. Voor hem, of Yr of Adam. . Hij moest gewoon een heel kort antwoord geven, dat vrijwel niets zei. "Prachtig," mompelde hij zachtjes, terwijl hij niet naar de jongen tegenover hem keek en snel naar het bord keek en overschreef wat er stond. Hij vond het maar niets dat Jester en Onyx voor zijn neus waren komen zitten. Het liefst was hij opgestaan en verplaatst, maar op dit moment was de enige mogelijkheid naast Toph.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2022 - 19:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ‘Natuurlijk doet het je wel wat, het is je fucking broertje, Vie.’ Hij probeerde zich voor te stellen dat hij erachter kwam dat Fox z’n broertje was en kon zich wel aardig indenken hoe ze zich voelde. ‘Ik zou het hem toch maar zeggen, dat je het net ontdekt hebt en fucking kut vind wat je hebt gedaan. Voor Romeo het doet.’


    Every villain is a hero in his own mind.