• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen... In die tijdlijn, en in een andere.



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Prequel 1: Klik ^^
    Prequel & Alt 2: Klik ^^
    Prequel & Alt 3: Klik ^^
    Prequel & Alt 4: Klik ^^
    Prequel & Alt 5: Klik ^^
    Prequel & Alt 6: Klik ^^


    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 27 mei 2022 - 21:38 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vienna


    Voor Romeo het doet. Die woorden lieten de rillingen over haar rug trekken. Maar ze wilde het niet aan Merrin vertellen. “Wat moet ik zeggen dan? Hoi Merrin, ik weet dat het een kut nieuwtje is, maar ik ben je zus. Dat moest je even weten voordat Romeo met die informatie aan de haal ging,” zei ze spottend. Ze wilde gewoon niet dat Merrin het wist. Ze zou alles voor hem verpesten. Ze wilde niet dat hij wist…
          Maar Nish had een punt. Als hij het van Romeo zou horen, zou het nog erger zijn. Ze moest zien te voorkomen dat Romeo het aan de jongen vertelde. Maar hoe?


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Onyx trok een mondhoek op. 'Ja, vind je het prachtig? Hmm. Misschien moet ik straks dan nog even verder gaan. Z'n ribben nog een kleurtje erbij?' Onyx leunde nog iets verder naar Merrin toe. 'Hé, wat ik me dan afvraag hè...' vroeg hij op samenzweerderige toon. 'Ben je er dan zo eentje die aan BDSM doet? Hou je d'r van om zelf ook een beetje zo'n kunstwerk te maken?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    ‘Nou ja, dat maar dan iets minder langdradig? Ik heb net ontdekt dat je m’n broertje bent en ik schaam me nu dood?’ stelde Nish voor.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin kreeg de kriebels van Onyx. Hij wilde dit soort dingen helemaal niet weten. "Wat denk je zelf?" vroeg hij de jongen terug. Er lag een opmerking op zijn lippen, maar Merrin slikte die gauw in voor hij echt in de problemen zat.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna


    Vienna lachte even spottend, maar reageerde verder niet op Nish. Haar blik viel op de spiegel boven de wastafel. Ze was blij dat Nish haar op dit moment niet kon zien. Het feit dat ze dingen opgebiecht had, de tranen, hadden enorme rode strepen over haar gezicht getrokken. Al wenste ze misschien ook aan de andere kant dat hij het kon zien. Het was wennen, om haar bril weer op haar neus te zien, haar haren in een staart. Hoewel ze het zelf wel prettig vond, zeker nu haar lenzen oncomfortabel waren, moest ze ook nog wel een beetje wennen aan haar nieuwe look. Vanmorgen voor het weggaan, had ze spontaan besloten dat ze eigenlijk niets meer met haar oude ik te maken wilde hebben. De Vienna die uitdagend kleedde, rond paradeerde en haar vermaak vooral haalde uit het leed van anderen. Het feit dat Romeo haar schuldgevoelens had teruggegeven, deed toch iets.
          "Ik denk dat ik er een stuk van mijn haar af ga halen," veranderde ze het onderwerp. Ze plofte weer naast Nish neer en keek naar de jongen op het bed. Daarna legde ze een hand over de zijne heen. "We vinden hier wel een oplossing voor Nish. Nu Romeo uit mijn leven is, heb ik toch tijd over." Ze ging naast de jongen op bed liggen en keek naar hem op. "Ik snap dat je niet in een hol wilt wonen, maar hier wachten op het einde ben ik het ook niet mee eens. Dus, wat zou je willen? Ik plunder de hele school voor je als het moet."


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    'Ik denk het niet,' gaf Onyx toe. 'Maar aangezien je nieuwe liefje overduidelijk van pijn houdt, moet je het er toch maar eens op wagen. Ik luister niet naar safe words als ik eenmaal bezig ben.' Hij bewoog zijn wenkbrauwen op en neer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin trok even een wenkbrauw op, maar zei daarna niets meer tegen Onyx. Dit was vast het final word wat hij zo graag altijd zei, dus liet Merrin het verder rusten. Wat Onyx zei kon hem niet zoveel schelen, het was toch alleen maar gemeen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Onyx grinnikte toen de jongen zich overgaf door te zwijgen. Even keek hij heen en weer tussen de jongens. 'Ik zou vannacht maar voor schone lakens zorgen,' fluisterde hij nog, voor hij zich omdraaide en wat aandacht aan Navkar schonk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nish


    ‘Wat ik zou willen?’ Nish slaakte een zucht. ‘Het ergens inderdaad maar een tijdje uitzingen. Waar het niet te vochtig en niet te koud is.’ Hij dacht na over een échte oplossing. ‘Zouden Jesters overtuigingen wegvallen zodra hij dood is?’ mompelde hij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    "Geen idee. We kunnen het uitproberen?" Vienna dacht even na. Jester dood aan haar voeten zou op dit moment nog niet eens zo'n heel slecht idee zijn. Ze wist niet of ze het kon, maar de gast werd gewoonweg te gevaarlijk. Ze moesten toch iets tegen hem kunnen beginnen. "We kunnen ook nog proberen of Zebediah de overtuiging kan overrulen met een opdracht. Die is vast sterker dan Jester toch? Al vind ik het niet zo'n prettig idee om bij hem in de schuld te staan." Wie weet wat Zebediah van hen vroeg, als ze om deze gunst vroegen. Als ze Romeo een beetje kende, was zijn vriend nog drie keer zo erg.


    It's never gonna happen, Guys.

    Nish


    ´Als we dat uitproberen, moeten we ook zorgen dat Onyx geen wraak kan nemen,´ merkte Nish op. 'En ik weet niet of Zebediah sterker is, of dat ik inderdaad bij hem in het krijt wil staan. Hij is al net zo erg als Jester.' Hij slaakte een zucht. 'Al heeft hij misschien wel een genezer tot zijn beschikking.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    "Die begraven we er gewoon naast," zei Vienna, terwijl ze haar schouders ophaalde. Om een of andere reden beviel haar idee dat wel. Ergens in haar achterhoofd sluimerde ook het idee dat dat vast een stuk beter zou zijn voor haar broertje. Broertje... Om een of andere reden irriteerde die omschrijving haar. "Die heeft hij zeker. Ik zou Romeo kunnen vragen of hij ons wil helpen. Hij helpt jou, ik geef hem zijn zin," zei ze, terwijl ze tegelijkertijd een pijnlijk gezicht trok. "Niet dat ik er echt voor sta te springen om weer bij Romeo aan te kloppen voor een gunst. Maar als je het wil, dan doe ik het voor je. Ik overleef vast nog wel een paar jaar onder de plak." Beter dat Nish dan zijn ogen terug had. Daar wilde ze op zich wel haar eigen ding voor opofferen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2022 - 20:10 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    Met dat Navkar zich weer eens naar het bord draaide, keerde Jester zich om naar Adam. 'Heb je het al gehoord van die Buffalo?' vroeg hij zacht. Hij ving de blik van de jongen en trok een bezorgd gezicht. 'Nee? Misschien maar beter ook. Als je slim bent laat je rusten, weetje. Straks fuck je het heden weer op en zit Merrin ineens met uitgelepelde oogjes thuis, in plaats van die gast.' Hij checkte even of Navkar nog steeds bezig was en schudde toen waarschuwend zijn hoofd. 'Pas op je tellen. Als je probeert met het verleden te gaan sleutelen om Nish te redden wordt alles alleen maar erger. Dat weet je. Straks is Merrin, of die Lion van je aan de beurt. En wie weet hoeveel er van hén overblijft.'

    [ bericht aangepast op 20 juni 2022 - 20:25 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Nish


    ‘Nee man, ik ben net blij dat je van die griezel af bent. Twee jaar lang ben je jezelf niet geweest door die kloothommel.’ Zijn gezicht vertrok. ‘Ik blijf liever blind dan dat je dáár weer naar teruggaat.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    ‘N-Nish?’ hakkelde Adam. ‘Wat is er met Nish?’
          Was hij in gevaar? Duidelijk – anders viel er niets te redden. Wetend dat Jester hem echt geen antwoorden zou geven, greep hij Merrins hand vast en stond op. ‘Ik – ik moet naar Nish.’ En hij ging Merrin hier niet met die twee gekken achterlaten.


    Every villain is a hero in his own mind.