• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Ben je klaar met deze sociale isolatie? Wil je dolgraag weer uit eten? Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je goed? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    [ bericht aangepast op 6 jan 2023 - 0:19 ]


    Caution first, always.

    Linkle schreef:
    (...)

    Wat fijn dat je een eigen plek krijgt. Moet er niet aan denken een huis te delen met vreemde hahah


    Thanks! Ik ben er al bijna een jaar klaar mee, oops. Heb ook echt geen band met mn huisgenoten en de beetje chille mensen zijn allemaal weg verhuisd.


    Stenenlikker

    Merigold schreef:
    (...)

    Thanks! Ik ben er al bijna een jaar klaar mee, oops. Heb ook echt geen band met mn huisgenoten en de beetje chille mensen zijn allemaal weg verhuisd.

    Ooh ja dan snap ik helemaal waarom je weg wilt. Ben echt blij dat ik dat nooit heb gedaan/hoeven doen hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom ga je nu douchen. m'n tandenborstel ligt in de badkamer, nu kan ik niet gaan slapen. asdfghjkl


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    godd ik wil gewoon weer normaal slapen... het ging eindelijk weer na afgelopen donderdag, maar sinds zondag is het weer compleet verpest of zo... 🥲🥲


    because i knew you, i have been changed for good

    whoops vergeten te reageren op een best wel belangrijk whatsappje


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Laatste dag naar kantoor, vanavond aperols drinken en morgen thuis werken. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ben zo blij dat mijn werklocaties op loopafstand/fietsafstand zijn. Mijn vriend heeft er vanmorgen 1,5 uur over gedaan met het OV om bij zijn werk te komen. Normaal doet hij hier 20 minuten over. De A12 stond vol file dus iedereen ging binnendoor en daardoor liep het OV dus vast. Heerlijk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I just want him back.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Eigenlijk gaat het best goed en zit ik in een hele vertrouwde en fijne relatie waarin ik voor de eerste keer echt 100% veilig ben maar mijn brein dwaalt nog heel vaak terug naar exen die echt hele nare dingen hebben gedaan en soms vraag ik me dan ineens af of ik zo gekwetst en kapot geraakt ben door al het geweld en de ellende en daarom niet vol kan genieten van wat ik nu heb. Het voelt heel dubbel en ik moet wennen aan dat mijn thuis nu helemaal en 100% veilig is terwijl dat het nooit zo is geweest en ik sta er nauwelijks echt bij stil dat ik nog steeds bezig ben met allemaal defense mechanisms ontmantelen. Wel een rare gewaarwording. Maar twee jaar vol bevestiging dat het een relatie ook veilig kan zijn voelt ook wel heel goed hopelijk kan ik in de toekomst al die angst een beetje los gaan laten.


    The truth is out there.

    Sorry, maar ik vind Soy Kroon gewoon heel knap en niemand kan mijn gedachten veranderen. Ik had vroeger zelfs al een crush op hem toen hij in Galaxy Park speelde, oeps hahah

    [ bericht aangepast op 29 jan 2023 - 23:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik weet niet of ik gewoon nog altijd half dronken ben, of dat het komt omdat het heel onwerkelijk voelt om rekening mee gehouden te worden, maar ik ben zo intens gelukkig dat een vriend van me basically speciaal voor mij een one shot van een ttrpg-systeem dat ik wil spelen gaat runnen??? completely unprompted??? mijn hart is vol???


    because i knew you, i have been changed for good

    1 week en ik mis je elke dag. Ik heb hoop, maar voor hoe lang? Beide gedachten maken me bang.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Haha, fuck, ik had er eerder aan moeten denken om een busje te huren voor verhuizen dit weekend. Nu maar hopen dat degene die ik heb weten te krijgen groot genoeg is. Anders wordt het 2x rijden. En dat we het op 1 elektrische lading kunnen rijden, want natuurlijk was de laatst beschikbare auto elektrisch.


    Stenenlikker

    Hmmmmmmmmmmmm i wanna sleep


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dan toch niet. Rot lekker op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.