• Lieve users

    Het is zover! Vanaf vandaag zijn we niet langer Quizlet.nl maar Qreaties.nl. De overzet van de site is deze middag gebeurd en is tot zover vlotjes verlopen.

    Bij een nieuwe domeinnaam hoort uiteraard ook een nieuw logo. Bij deze dus een warme oproep aan de grafisch vormgevers of logo-sympathisanten op Q om een poging te wagen. Net zoals bij de naam, zal er uiteindelijk gestemd worden op het finale logo, zodat iedereen zijn/haar/hun mening erover kwijt kan. De user die het finale logo maakt, krijgt 40 credits toegestuurd!

    Veel succes en welkom op qreaties.nl *O*
    Groetjes
    De mods

    Update:
    T/m vrijdag 13 oktober kan er gestemd worden op wat het nieuwe logo gaat worden in deze poll.

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2023 - 18:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    [ bericht aangepast op 20 juli 2023 - 22:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind ze zo mooi gemaakt. 😮


    [ heaven knows ]

    Medousa schreef:
    Okè, ik heb verder totaal geen idee van hoe of wat. Maar ik heb, als amateur op mn tel, wat in elkaar geflanst. Maar ik had inspi. Het is best wat.

    So be prepared.
    01.


    02.


    03.


    04.


    05.


    06.


    07.


    08.




    Voor wanneer er wellicht ooit een app komt:


    09.



    10.



    En ja, er kunnen best wel wat op elkaar lijken. Wilde er een begin / start in gooien.


    Omg liefde?!?! Wow wat cool zeg!! *O* Ik vind denk ik van deze nr.08 en dan de zwarte het allerleukst :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Medousa schreef:
    Okè, ik heb verder totaal geen idee van hoe of wat. Maar ik heb, als amateur op mn tel, wat in elkaar geflanst. Maar ik had inspi. Het is best wat.

    So be prepared.
    01.


    02.


    03.


    04.


    05.


    06.


    07.


    08.




    Voor wanneer er wellicht ooit een app komt:


    09.



    10.



    En ja, er kunnen best wel wat op elkaar lijken. Wilde er een begin / start in gooien.


    Oh wauw. Wat een mooie ontwerpen! Mijn favorieten zijn denk ik 3, 6 en 8 met het boek boven de tekst. Of het dan met kleur is of niet.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Dat is lief van jullie, dank jullie wel ☺️ Ik wilde er eig een begin aan maken, gezien de link al bestaat maar geen logo. Wellicht kan ik anderen motiveren? ^^
    Btw, I was bored. Sorry not sorry for spamming this topic 😶


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Omg liefde?!?! Wow wat cool zeg!! *O* Ik vind denk ik van deze nr.08 en dan de zwarte het allerleukst :Y)


    Ik ging net zeggen dat ik nummer 8 ook het mooiste vind, hehe
    Maar wow, al zoveel opties! Super tof gedaan hoor.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Medousa schreef:
    Okè, ik heb verder totaal geen idee van hoe of wat. Maar ik heb, als amateur op mn tel, wat in elkaar geflanst. Maar ik had inspi. Het is best wat.

    So be prepared.
    01.


    02.


    03.


    04.


    05.


    06.


    07.


    08.




    Voor wanneer er wellicht ooit een app komt:


    09.



    10.



    En ja, er kunnen best wel wat op elkaar lijken. Wilde er een begin / start in gooien.


    Oeh ik vind nummer 04 heel vet!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Medousa schreef:
    Dat is lief van jullie, dank jullie wel ☺️ Ik wilde er eig een begin aan maken, gezien de link al bestaat maar geen logo. Wellicht kan ik anderen motiveren? ^^
    Btw, I was bored. Sorry not sorry for spamming this topic 😶



    Oeehh deze is ook cuute! Zou je hiervan misschien Qreaties.nl iets dikker kunnen maken / er iets meer uit kunnen laten springen? Zodat je het ook "uit de verte" als dusdanig kan herkennen? (flower)

    [ bericht aangepast op 17 april 2023 - 16:23 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oeh, ik wil hier ook wel iets voor bedenken. (: Moet alleen even kijken wanneer ik tijd heb, maar kan vast tijdens werktijd wel wat schetsjes bedenken.


    Credendo Vides

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Oeehh deze is ook cuute! Zou je hiervan misschien Qreaties.nl iets dikker kunnen maken / er iets meer uit kunnen laten springen? Zodat je het ook "uit de verte" als dusdanig kan herkennen? (flower)

    Redelijk snel nadat ik het gepost had, bedacht ik me hetzelfde! Dus bedankt voor nog even de herinnering haha. Ik heb het ietsjes aangepast.

    Deze is dikgedrukt



    Deze heeft een soort schaduw erin zitten


    Maar ik bedenk me net dat ik niet perse bij alle logo's "laat zien wie je bent " hoefde neer te zetten haha 😅

    [ bericht aangepast op 18 april 2023 - 11:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Redelijk snel nadat ik het gepost had, bedacht ik me hetzelfde! Dus bedankt voor nog even de herinnering haha. Ik heb het ietsjes aangepast.

    Deze is dikgedrukt



    Deze heeft een soort schaduw erin zitten


    Maar ik bedenk me net dat ik niet perse bij alle logo's "laat zien wie je bent " hoefde neer te zetten haha 😅


    Jaaa nice!

    Hahahahaa herkenbaar, heb je er net zo mee zitten puzzelen XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Jaaa nice!
    Hahahahaa herkenbaar, heb je er net zo mee zitten puzzelen XD

    Dat kan ik later wel, mocht er vraag naar sommigen van de logo's zijn, wel weer ervan loskoppelen / verwijderen. Ik heb de opzetjes nog ergens apart opgeslagen, dus zou verder geen probleem moeten zijn dan 🤔


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Houden we trouwens deze lay-out en kleurschema? Dan weet ik ook waar ik rekening mee moet houden. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Houden we trouwens deze lay-out en kleurschema? Dan weet ik ook waar ik rekening mee moet houden. (:


    Ik denk niet dat er snel een nieuwe lay-out komt, dus je mag je inderdaad op deze baseren (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb gisteren ook maar wat geprobeerd via Canva :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque