• Lieve users

    Het is zover! Vanaf vandaag zijn we niet langer Quizlet.nl maar Qreaties.nl. De overzet van de site is deze middag gebeurd en is tot zover vlotjes verlopen.

    Bij een nieuwe domeinnaam hoort uiteraard ook een nieuw logo. Bij deze dus een warme oproep aan de grafisch vormgevers of logo-sympathisanten op Q om een poging te wagen. Net zoals bij de naam, zal er uiteindelijk gestemd worden op het finale logo, zodat iedereen zijn/haar/hun mening erover kwijt kan. De user die het finale logo maakt, krijgt 40 credits toegestuurd!

    Veel succes en welkom op qreaties.nl *O*
    Groetjes
    De mods

    Update:
    T/m vrijdag 13 oktober kan er gestemd worden op wat het nieuwe logo gaat worden in deze poll.

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2023 - 18:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    RJ schreef:
    Het spijt mij dat we/ik deze gevoelens als dusdanig teweeg hebben gebracht. Dat is wat mij betreft nooit de bedoeling geweest.

    Ik ben absoluut dankbaar voor alle input die welke gebruiker dan ook geeft tbv Qreaties, op welk vlak dat dan ook is.

    Binnen mijn macht ben ik wel degelijk bereid om dergelijke input ook te benutten. Mijn mogelijkheden en tijd zijn echter niet onuitputtelijk en daarmee gaat deze zitten in de zaken die de meeste prio hebben.

    Liefs roep ik direct "ja!" op dit soort zaken/vragen, echter moet ik realistisch blijven. Ik wil echter ook geen "nee" verkopen, en daardoor - tezamen met de bovenstaande prio zaken en beperkte tijd - is antwoord op dit topic helaas uit gebleven. Mijn excuzes daarvoor.

    Zonder toestemming worden uiteraard geen aangedragen werken gebruikt.

    Het is jammer en fijn tegelijkertijd dat er nu een antwoord wordt gegeven. Het was fijner geweest toen te antwoorden, al was het met een (simpel) antwoord als "Er is nog niets duidelijk erover." of iets in die trant, dan was het meer duidelijk geweest dan het onbeantwoorde bericht.
          Wat ik niet begrijp is waarom zaken zoals deze geopend worden als je / de crew er geen tijd voor heeft? Als er een situatie ligt als dat een andere website erop dringt de naam te veranderen (wat gebeurd is ondertussen), lijkt het mij eig logisch ook het logo van de website z.s.m. te veranderen. Niet enkel voor de users (qua verwarring e.d.), maar ook om de hele situatie / druk omtrent de naamsverandering af te ronden. Het is imo vreemd dat kleine bugs of onbelangrijke topics de voorrang hebben in plaats van een best wel groot probleem dat op de voorgrond ligt. Er zijn een boel "problemen" / "ideeën", maar het word niet afgerond en dat stuit mij vooral tegen de borst.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2023 - 17:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hraesvelgr schreef:
    (...)
    Het is jammer en fijn tegelijkertijd dat er nu een antwoord wordt gegeven. Het was fijner geweest toen te antwoorden, al was het met een (simpel) antwoord als "Er is nog niets duidelijk erover." of iets in die trant, dan was het meer duidelijk geweest dan het onbeantwoorde bericht.
          Wat ik niet begrijp is waarom zaken zoals deze geopend worden als je / de crew er geen tijd voor heeft? Als er een situatie ligt als dat een andere website erop dringt de naam te veranderen (wat gebeurd is ondertussen), lijkt het mij eig logisch ook het logo van de website z.s.m. te veranderen. Niet enkel voor de users (qua verwarring e.d.), maar ook om de hele situatie / druk omtrent de naamsverandering af te ronden. Het is imo vreemd dat kleine bugs of onbelangrijke topics de voorrang hebben in plaats van een best wel groot probleem dat op de voorgrond ligt. Er zijn een boel "problemen" / "ideeën", maar het word niet afgerond en dat stuit mij vooral tegen de borst.


    Ik begrijp heel goed wat je zegt.

    De naamsverandering geeft onder water echter ook de nodige eisen. Je kwam al vrij snel op qreaties.nl uit, maar er werd/wordt op de achtergrond nog veel geleund op het quizlet.nl domein en beschikbaarheid. Dat moet er uit. Daarbij wijzen ogenschijnlijk kleine bugs vaak op plaatsen die grotere problemen gaan geven als quizlet.nl helemaal niet meer beschikbaar is.

    Maw: wat klein en triviaal lijkt is in de praktijk niet persé zo onbelangrijk als het lijkt.

    Alsnog had hier eerder gereageerd moeten worden. En inderdaad, ook het logo is geen onbelangrijk onderdeel. Ik zou daar ook graag nog stappen in kunnen/mogen nemen. Wat mij betreft spelen jullie daar als community alsnog een rol in.

    RJ, ondanks de radio stilte wil ik je bedanken dat je ons creatief huis nog altijd draaiende houd. Het is makkelijker om gewoon de stekker eruit te trekken, zeker als je ziet wat je terug krijgt voor de moeite. Ik waardeer in ieder geval je inzet achter de schermen, deze website is mij al de helft van mijn leven zeer dierbaar en ondanks dat het niet is wat het ooit was, ben ik blij dat het nogsteeds bestaat.

    Zelf denk ik dat de logo's van DreamerN trouwens erg mooi zijn, vooral de groene Q inkt stamp met de zwarte letters erachter is modern maar passend


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    RJ, ondanks de radio stilte wil ik je bedanken dat je ons creatief huis nog altijd draaiende houd. Het is makkelijker om gewoon de stekker eruit te trekken, zeker als je ziet wat je terug krijgt voor de moeite. Ik waardeer in ieder geval je inzet achter de schermen, deze website is mij al de helft van mijn leven zeer dierbaar en ondanks dat het niet is wat het ooit was, ben ik blij dat het nogsteeds bestaat.

    Zelf denk ik dat de logo's van DreamerN trouwens erg mooi zijn, vooral de groene Q inkt stamp met de zwarte letters erachter is modern maar passend


    Dank je wel SPECS :)

    Enne... en nu?


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Enne... en nu?

    That's what I'm wondering.


    [ heaven knows ]

    Hoe gaat het nu verder?

    Ik heb trouwens ook een lege email gekregen van Quizlet.nl. Ik denk dat dit een foutje was, maar misschien wel goed om dit ook te bekijken?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb even heel dit topic doorgelezen, en wauw...

    Vroeger heb ik hele dagen doorgebracht op deze site (weliswaar op een ander account). Q was een lange tijd mijn onlinethuis. De plek waar ik kon uitvinden wie ik zelf was, de plek waar ik al mijn creatieve uitspattingen kwijt kon en waar ik mensen ontmoetten met wie ik jarenlang bevriend ben geweest. Ondanks dat Quizlet allang niet meer mijn veilige haven is, gun ik het zo erg dat het dat nog wel kan zijn voor mensen die het nodig hebben. Het feit dat deze site nu aan haar lot wordt overgelaten, doet gewoon pijn. Deze site verdient veel meer dan de verwaarlozing waar het nu in verkeerd. Ik hoop dan ook echt dat de beheerder even zijn schouders eronder zet om de site te geven wat het verdiend. En hopelijk dat Quizlet, nu dan Qreaties, dan kan zijn voor de creatieve tieners van nu wat het voor mij jaren is geweest. Dat gun ik namelijk iedereen toe.


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Tragically schreef:
    Hoe gaat het nu verder?

    Ik heb trouwens ook een lege email gekregen van Quizlet.nl. Ik denk dat dit een foutje was, maar misschien wel goed om dit ook te bekijken?


    vannacht voor de tweede keer deze gehad! de tekst staat ook dubbel in de mail


    --

    Maar behalve sorry ook geen verdere duidelijkheid over het logo of wat er verder met de site gebeurt

    [ bericht aangepast op 20 sep 2023 - 13:58 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Blakelee schreef:
    Ik heb even heel dit topic doorgelezen, en wauw...

    Vroeger heb ik hele dagen doorgebracht op deze site (weliswaar op een ander account). Q was een lange tijd mijn onlinethuis. De plek waar ik kon uitvinden wie ik zelf was, de plek waar ik al mijn creatieve uitspattingen kwijt kon en waar ik mensen ontmoetten met wie ik jarenlang bevriend ben geweest. Ondanks dat Quizlet allang niet meer mijn veilige haven is, gun ik het zo erg dat het dat nog wel kan zijn voor mensen die het nodig hebben. Het feit dat deze site nu aan haar lot wordt overgelaten, doet gewoon pijn. Deze site verdient veel meer dan de verwaarlozing waar het nu in verkeerd. Ik hoop dan ook echt dat de beheerder even zijn schouders eronder zet om de site te geven wat het verdiend. En hopelijk dat Quizlet, nu dan Qreaties, dan kan zijn voor de creatieve tieners van nu wat het voor mij jaren is geweest. Dat gun ik namelijk iedereen toe.

    Het feit dat er linksboven ook nog steeds "Quizlet" staat en er niets is gedaan met de vriendelijke input van iemand die letterlijk gratis en voor niets logo's heeft gemaakt. (cat)


    ars moriendi

    Cayline schreef:
    Maar behalve sorry ook geen verdere duidelijkheid over het logo of wat er verder met de site gebeurt


    het is super verdrietig dat dit de huidige status is. de lieve, creatieve leden van deze website verdienen beter ❤️

    glowfaery schreef:
    (...)

    vannacht voor de tweede keer deze gehad! de tekst staat ook dubbel in de mail


    vannacht weer, alle linkjes werken alleen niet want ze gaan naar quizlet..


    --

    Tragically schreef:
    Hoe gaat het nu verder?

    Ik heb trouwens ook een lege email gekregen van Quizlet.nl. Ik denk dat dit een foutje was, maar misschien wel goed om dit ook te bekijken?


    Ik ga de bron van de lege email opzoeken.

    RJ schreef:
    (...)

    Ik ga de bron van de lege email opzoeken.


    en qua logo van de site etc?


    --