• Lieve users

    Het is zover! Vanaf vandaag zijn we niet langer Quizlet.nl maar Qreaties.nl. De overzet van de site is deze middag gebeurd en is tot zover vlotjes verlopen.

    Bij een nieuwe domeinnaam hoort uiteraard ook een nieuw logo. Bij deze dus een warme oproep aan de grafisch vormgevers of logo-sympathisanten op Q om een poging te wagen. Net zoals bij de naam, zal er uiteindelijk gestemd worden op het finale logo, zodat iedereen zijn/haar/hun mening erover kwijt kan. De user die het finale logo maakt, krijgt 40 credits toegestuurd!

    Veel succes en welkom op qreaties.nl *O*
    Groetjes
    De mods

    Update:
    T/m vrijdag 13 oktober kan er gestemd worden op wat het nieuwe logo gaat worden in deze poll.

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2023 - 18:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    _

    [ bericht aangepast op 20 april 2023 - 16:20 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Miyah schreef:
    Ik heb ook iets geprobeerd. Het is (duidelijk) een knipoog naar het oude logo.



    Ik vind deze superleuk! Was zelf ook van plan om iets gelijkaardigs in elkaar te flansen, maar ben er nog niet toe gekomen :')


    help

    Medousa schreef:
    Okè, ik heb verder totaal geen idee van hoe of wat. Maar ik heb, als amateur op mn tel, wat in elkaar geflanst. Maar ik had inspi. Het is best wat.

    So be prepared.
    01.


    02.


    03.


    04.


    05.


    06.


    07.


    08.




    Voor wanneer er wellicht ooit een app komt:


    09.



    10.



    En ja, er kunnen best wel wat op elkaar lijken. Wilde er een begin / start in gooien.

    Deze vind ik nog steeds zo leuk. 2 is superschattig, heeft een knusse uitstraling, en 4 & 6 spreken me aan. 8 vind ik nog steeds de mooiste, though, en dan met het boek naast de tekst. Vooral in combinatie met de mogelijke app-logo. Oh, en 9! 🥰


    [ heaven knows ]

    Miyah schreef:
    Ik heb ook iets geprobeerd. Het is (duidelijk) een knipoog naar het oude logo.



    Is dit niet dezelfde als die Medousa postte op pagina 2 van dit topic?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    SCORPlO schreef:
    (...)

    Is dit niet dezelfde als die Medousa postte op pagina 2 van dit topic?


    Heb denk ik inderdaad hetzefde sjabloon gebruikt. Daar heb ik niet bij stil gestaan!
    Heb de mijne verwijderd.

    Sorry! Was niet mijn bedoeling :$


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Oké, mijn hoofd heeft vandaag lopen stressen en een halve mental breakdown gehad vanwege werk, maar ik heb toch wat ideetjes uit weten te werken.
    Ze zijn nog steeds WIP's.

    1.


    2.


    3.


    4.


    5. Nog mee bezig.


    Credendo Vides

    Miyah schreef:
    (...)

    Heb denk ik inderdaad hetzefde sjabloon gebruikt. Daar heb ik niet bij stil gestaan!
    Heb de mijne verwijderd.

    Sorry! Was niet mijn bedoeling :$


    Ik dacht ik zeg het wel even, omdat ik niet wist of het inderdaad met hetzelfde programma o.i.d. was gemaakt, dus no worries!
    Vond de kleuren wel mooi, trouwens.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    DreamerN schreef:
    Oké, mijn hoofd heeft vandaag lopen stressen en een halve mental breakdown gehad vanwege werk, maar ik heb toch wat ideetjes uit weten te werken.
    Ze zijn nog steeds WIP's.
    1.


    2.


    3.


    4.


    5. Nog mee bezig.


    Ooooh, 1 is wel heel tof!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Tallulah schreef:
    heel fijn dat het domein dan tenminste opgelost is
    een opmerking: het was misschien wel handig geweest als dit aangekondigd was eerder? kan zijn dat ik dat gemist heb ofc

    Beetje laat dat ik hier nog op terug kom, maar je hebt het helemaal niet gemist.
    Wij (de mods) wisten ook pas een halfuurtje voor dit topic online gekomen is dat de omzetting gebeurd was. RJ heeft het in alle stilte en zonder aankondiging gedaan om paniek of andere zaken te vermijden. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    DreamerN schreef:
    Oké, mijn hoofd heeft vandaag lopen stressen en een halve mental breakdown gehad vanwege werk, maar ik heb toch wat ideetjes uit weten te werken.
    Ze zijn nog steeds WIP's.
    1.


    2.


    3.


    4.


    5. Nog mee bezig.


    Nathalie, je bent zo'n grafisch talent, wauw! (flower)
    Ik vind ze allemaal heel leuk, 1&4 zijn wel echt favoriet bij mij! Kleine knipoog naar de stories hier op Quizlet, die toch wel een prominente rol hebben gespeeld in de loop van de tijd.

    [ bericht aangepast op 21 april 2023 - 15:38 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het eigenlijk jammer dat er geen nieuwe kleuren worden gebruikt, en het oude logo als "standaard" wordt aangehouden. Met een nieuwe naam (Qreaties) hebben we juist de mogelijkheid voor een frisse look te gaan, andere kleuren, ander logo. Het in een ander jasje te steken. Ik vroeg me af hoe jullie/de andere users hiernaar kijken?


    [ heaven knows ]

    KaIeidoscope schreef:
    Ik vind het eigenlijk jammer dat er geen nieuwe kleuren worden gebruikt, en het oude logo als "standaard" wordt aangehouden. Met een nieuwe naam (Qreaties) hebben we juist de mogelijkheid voor een frisse look te gaan, andere kleuren, ander logo. Het in een ander jasje te steken. Ik vroeg me af hoe jullie/de andere users hiernaar kijken?


    Ik ben het hier wel mee eens.
    Ik denk dat de hele website eigenlijk wel een make over zou mogen krijgen qua uiterlijk.
    (En stiekem hoop ik ook wel een update in de functionaliteit zoals hoe we dingen moeten quoten, hoe we foto's moeten invoegen, etc)
    Moet natuurlijk ook wel kunnen en in het budget liggen.
    Nu ik er zo aan denk wat was er ook al weer gebeurd met dat ingezamelde geld van een tijdje geleden?

    [ bericht aangepast op 21 april 2023 - 16:46 ]


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    (...)
    Ik ben het hier wel mee eens.
    Ik denk dat de hele website eigenlijk wel een make over zou mogen krijgen qua uiterlijk.
    (En stiekem hoop ik ook wel een update in de functionaliteit zoals hoe we dingen moeten quoten, hoe we foto's moeten invoegen, etc)
    Moet natuurlijk ook wel kunnen en in het budget liggen.
    Nu ik er zo aan denk wat was er ook al weer gebeurd met dat ingezamelde geld van een tijdje geleden?

    Daar was mee gesjoemeld. Ik denk een scam. Geen idee wat de terugkoppeling was i.v.m. of er acties tegen genomen zijn etc.

    [ bericht aangepast op 21 april 2023 - 19:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    KaIeidoscope schreef:
    Ik vind het eigenlijk jammer dat er geen nieuwe kleuren worden gebruikt, en het oude logo als "standaard" wordt aangehouden. Met een nieuwe naam (Qreaties) hebben we juist de mogelijkheid voor een frisse look te gaan, andere kleuren, ander logo. Het in een ander jasje te steken. Ik vroeg me af hoe jullie/de andere users hiernaar kijken?

    100% mee eens, maar ik denk niet dat dit gaat gebeuren. Nieuwe opmaak maken kost gewoon erg veel tijd en ik denk niet dat het prioriteit is voor de huidige eigenaar van de site.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    KaIeidoscope schreef:
    Ik vind het eigenlijk jammer dat er geen nieuwe kleuren worden gebruikt, en het oude logo als "standaard" wordt aangehouden. Met een nieuwe naam (Qreaties) hebben we juist de mogelijkheid voor een frisse look te gaan, andere kleuren, ander logo. Het in een ander jasje te steken. Ik vroeg me af hoe jullie/de andere users hiernaar kijken?


    Ik zou dit ook heel graag willen, maar zoals Romi al zegt, vrees ik dat de prioriteiten elders liggen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien