• Lieve users

    Het is zover! Vanaf vandaag zijn we niet langer Quizlet.nl maar Qreaties.nl. De overzet van de site is deze middag gebeurd en is tot zover vlotjes verlopen.

    Bij een nieuwe domeinnaam hoort uiteraard ook een nieuw logo. Bij deze dus een warme oproep aan de grafisch vormgevers of logo-sympathisanten op Q om een poging te wagen. Net zoals bij de naam, zal er uiteindelijk gestemd worden op het finale logo, zodat iedereen zijn/haar/hun mening erover kwijt kan. De user die het finale logo maakt, krijgt 40 credits toegestuurd!

    Veel succes en welkom op qreaties.nl *O*
    Groetjes
    De mods

    Update:
    T/m vrijdag 13 oktober kan er gestemd worden op wat het nieuwe logo gaat worden in deze poll.

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 okt 2023 - 18:39 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Met een simpele search & replace in de stylesheet van de kleur #0088cc naar wat anders en wat kleine tweaks kom je al best ver qua een andere 'feeling' van de layout. Voorbeeld:





    Overigens moet ik wel zeggen dat de website qua uitlijning en regelafstand over het algemeen echt wel wat te wensen overlaat, maar dat kunnen we allemaal wel zien denk ik. :X


    *insert philosophical cringe expression here*

    En misschien even wat inspiratie opdoen van het verleden, want de meesten van ons kennen Quizlet denk ik nog zo:



    En ook zo:



    Al is screenshot 1 hééél duidelijk outdated, kun je wel degelijk wat met de kleuren die er toen zijn gebruikt.

    Op screenshot 2 vind ik de website er prachtig uitzien en vind wat er nu hebben eerlijkgezegd backwards evolving. Zwart wit en alles was netjes uitgelijnd, niks op aan te merken.

    Misschien terug naar de simpele tijden als deze layout nog ergens in het archief te vinden is? :X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dogette schreef:
    En misschien even wat inspiratie opdoen van het verleden, want de meesten van ons kennen Quizlet denk ik nog zo:


    Al is screenshot 1 hééél duidelijk outdated, kun je wel degelijk wat met de kleuren die er toen zijn gebruikt.

    Op screenshot 2 vind ik de website er prachtig uitzien en vind wat er nu hebben eerlijkgezegd backwards evolving. Zwart wit en alles was netjes uitgelijnd, niks op aan te merken.

    Misschien terug naar de simpele tijden als deze layout nog ergens in het archief te vinden is?


    Eens!

    [ bericht aangepast op 30 april 2023 - 19:12 ]

    Ja wauw!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Dogette schreef:
    En misschien even wat inspiratie opdoen van het verleden, want de meesten van ons kennen Quizlet denk ik nog zo:



    En ook zo:



    Al is screenshot 1 hééél duidelijk outdated, kun je wel degelijk wat met de kleuren die er toen zijn gebruikt.

    Op screenshot 2 vind ik de website er prachtig uitzien en vind wat er nu hebben eerlijkgezegd backwards evolving. Zwart wit en alles was netjes uitgelijnd, niks op aan te merken.

    Misschien terug naar de simpele tijden als deze layout nog ergens in het archief te vinden is? :X

    ik zou tbh weleens andere kleuren willen want ik word helemaal gek van dat groen. of dat je weer zelf lay-out kan maken.


    [ heaven knows ]

    Wanneer is het bekend?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er nog een follow up hiervan? Er zijn best al wat maanden verstreken sinds dit nieuws.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als er geen antwoord komt, kan het net zo goed gesloten worden denk ik zo? Het is weer bijna een maand verder zònder antwoord. 🤷 Hallo??? Is er iets bekend w.b.t. het veranderen van logo / layout???


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is de laatste keer dat ik er iets op zeg, omdat dit nu hard genegeerd wordt intentioneel. Ik vraag het vanaf 28 mei, maar geen enkele reactie. Als er ooit, òòit, iets bekend raakt van dit, geef ik geen toestemming / goedkeuring om mijn logo's e.d. te gebruiken. Gelieve dan ook niet soortgelijke of na te maken, dat zou enorm respectloos zijn. De tijd is te ver verstreken en er komt totaal geen duidelijkheid omtrent dit onderwerp. Het is gestart, maar geen verduidelijking.
          Veel geluk nog.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2023 - 12:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hraesvelgr schreef:
    Dit is de laatste keer dat ik er iets op zeg, omdat dit nu hard genegeerd wordt intentioneel. Ik vraag het vanaf 28 mei, maar geen enkele reactie. Als er ooit, òòit, iets bekend raakt van dit, geef ik geen toestemming / goedkeuring om mijn logo's e.d. te gebruiken. Gelieve dan ook niet soortgelijke of na te maken, dat zou enorm respectloos zijn. De tijd is te ver verstreken en er komt totaal geen duidelijkheid omtrent dit onderwerp. Het is gestart, maar geen verduidelijking.
          Veel geluk nog.

    Heb je dan mooi je tijd ingestoken. 😅 Echt respectloos dit. Maar goed, denk dat de mods nu ook hebben ingezien dat deze site ten dode is opgeschreven. Wel jammer dat er niet nog even gereageerd kan worden.


    ars moriendi

    Wat enorm zuur... Hopelijk wordt er nog tijd gemaakt om te reageren


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het spijt mij dat we/ik deze gevoelens als dusdanig teweeg hebben gebracht. Dat is wat mij betreft nooit de bedoeling geweest.

    Ik ben absoluut dankbaar voor alle input die welke gebruiker dan ook geeft tbv Qreaties, op welk vlak dat dan ook is.

    Binnen mijn macht ben ik wel degelijk bereid om dergelijke input ook te benutten. Mijn mogelijkheden en tijd zijn echter niet onuitputtelijk en daarmee gaat deze zitten in de zaken die de meeste prio hebben.

    Liefs roep ik direct "ja!" op dit soort zaken/vragen, echter moet ik realistisch blijven. Ik wil echter ook geen "nee" verkopen, en daardoor - tezamen met de bovenstaande prio zaken en beperkte tijd - is antwoord op dit topic helaas uit gebleven. Mijn excuzes daarvoor.

    Zonder toestemming worden uiteraard geen aangedragen werken gebruikt.

    Ik denk dat we allemaal wel snappen dat het tijd kost, maar ik denk dat het wel net was geweest als er er eerder een soortgelijk berichtje was gekomen.


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Cayline schreef:
    Ik denk dat we allemaal wel snappen dat het tijd kost, maar ik denk dat het wel net was geweest als er er eerder een soortgelijk berichtje was gekomen.


    Volledig mee eens, vandaar de excuses.

    RJ schreef:
    (...)
    Volledig mee eens, vandaar de excuses.

    Dat zegt niet veel, om eerlijk te zijn. De users proberen op hun eigen manier de site levend te houden, mee te denken en bijv. te helpen als er dit soort kwesties om de hoek komen kijken. Er wordt gesproken over "een steentje bijdragen", maar er komt gewoon geen antwoord. Er is geen open communicatie. Dus, het spijt me zeer, maar ik heb wat meer nodig dan "vandaar de excuses", want iedereen heeft het op een bepaalde manier druk (de mods ook), en zij maken ook tijd om te reageren en energie erin te steken. Hierdoor heb ik steeds minder vertrouwen, and I don't blame the people who feel the same.


    [ heaven knows ]